Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υποχρεωτικά λαμπάκι για πίεση ελαστικών απο το 2007
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Υποχρεωτικά λαμπάκι για πίεση ελαστικών απο το 2007
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    14
    28
    60
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gfon last edited by

      autopress 16/9/04

      'Μέχρι το 2007 όλα τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στις ΗΠΑ θα φέρουν στο ταμπλό των οργάνων τους προειδοποιητική λυχνία για την πίεση των ελαστικών. Σύμφωνα με πρόταση που έγινε χθες, θα τοποθετηθεί υποχρεωτικά σε όλα τα οχήματα ενδεικτικό λαμπάκι με χρώμα κίτρινο στο ταμπλό το οποίο θα ανάβει αν κάποιο από τα τέσσερα ελαστικά έχει πίεση αέρα μικρότερη από 25% της ενδεδειγμένης. Το κόστος ανά όχημα υπολογίζεται σε 70 δολάρια ενώ το ετήσιο συνολικό κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες ανέρχεται στα 1,1 δισ. δολάρια. Από την άλλη μεριά υπολογίζεται πως η ύπαρξη προειδοποιητικής λυχνίας θα βοηθούσε στην εξοικονόμηση καυσίμων με κόστος 1,7 δισ. δολάρια ετησίως. Η ένωση των αμερικάνικων αυτοκινητοβιομηχανιών δήλωσε πως το 10% των νέων οχημάτων φέρουν ήδη προειδοποιητική λυχνία για την πίεση των ελαστικών άρα βλέπουν την όλη πρόταση ως προσπάθεια εντατικοποίησης της προσπάθειας που ήδη κάνουν'

      Aυτό ειναι η λυση του προβληματος ενεργειας , τα κυβικα δεν τους πειραζουν!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gfon last edited by

        autopress 16/9/04

        'Μέχρι το 2007 όλα τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στις ΗΠΑ θα φέρουν στο ταμπλό των οργάνων τους προειδοποιητική λυχνία για την πίεση των ελαστικών. Σύμφωνα με πρόταση που έγινε χθες, θα τοποθετηθεί υποχρεωτικά σε όλα τα οχήματα ενδεικτικό λαμπάκι με χρώμα κίτρινο στο ταμπλό το οποίο θα ανάβει αν κάποιο από τα τέσσερα ελαστικά έχει πίεση αέρα μικρότερη από 25% της ενδεδειγμένης. Το κόστος ανά όχημα υπολογίζεται σε 70 δολάρια ενώ το ετήσιο συνολικό κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες ανέρχεται στα 1,1 δισ. δολάρια. Από την άλλη μεριά υπολογίζεται πως η ύπαρξη προειδοποιητικής λυχνίας θα βοηθούσε στην εξοικονόμηση καυσίμων με κόστος 1,7 δισ. δολάρια ετησίως. Η ένωση των αμερικάνικων αυτοκινητοβιομηχανιών δήλωσε πως το 10% των νέων οχημάτων φέρουν ήδη προειδοποιητική λυχνία για την πίεση των ελαστικών άρα βλέπουν την όλη πρόταση ως προσπάθεια εντατικοποίησης της προσπάθειας που ήδη κάνουν'

        Aυτό ειναι η λυση του προβληματος ενεργειας , τα κυβικα δεν τους πειραζουν!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gfon last edited by

          autopress 16/9/04

          'Μέχρι το 2007 όλα τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στις ΗΠΑ θα φέρουν στο ταμπλό των οργάνων τους προειδοποιητική λυχνία για την πίεση των ελαστικών. Σύμφωνα με πρόταση που έγινε χθες, θα τοποθετηθεί υποχρεωτικά σε όλα τα οχήματα ενδεικτικό λαμπάκι με χρώμα κίτρινο στο ταμπλό το οποίο θα ανάβει αν κάποιο από τα τέσσερα ελαστικά έχει πίεση αέρα μικρότερη από 25% της ενδεδειγμένης. Το κόστος ανά όχημα υπολογίζεται σε 70 δολάρια ενώ το ετήσιο συνολικό κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες ανέρχεται στα 1,1 δισ. δολάρια. Από την άλλη μεριά υπολογίζεται πως η ύπαρξη προειδοποιητικής λυχνίας θα βοηθούσε στην εξοικονόμηση καυσίμων με κόστος 1,7 δισ. δολάρια ετησίως. Η ένωση των αμερικάνικων αυτοκινητοβιομηχανιών δήλωσε πως το 10% των νέων οχημάτων φέρουν ήδη προειδοποιητική λυχνία για την πίεση των ελαστικών άρα βλέπουν την όλη πρόταση ως προσπάθεια εντατικοποίησης της προσπάθειας που ήδη κάνουν'

          Aυτό ειναι η λυση του προβληματος ενεργειας , τα κυβικα δεν τους πειραζουν!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bug last edited by

            Ναί αυτό τους έφταιγε,όχι οτι σχεδόν όλοι οι κινητήρες τους είναι ξεπερασμένοι τεχνολογικά και ενεργοβόροι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Μπορει να μην ειναι η λυση του προβληματος, αλλα σκεφτηκαν πρακτικα και ειδαν οτι απο αυτο το απλο πραγματακι εχουν κερδος.
              Απλα πραγματα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bug last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                Μπορει να μην ειναι η λυση του προβληματος, αλλα σκεφτηκαν πρακτικα και ειδαν οτι απο αυτο το απλο πραγματακι εχουν κερδος.
                Απλα πραγματα...

                Kαι ποιός σου μπορεί να σε διαβεβαιώσει οτι ο κάθε άσχετος/η θα δώσει σημασία στο λαμπάκι ή θα το πάρει είδηση.Ειδικά το 2ο το έχω δεί σε φίλη μου με το λαμπάκι check engine

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης bug έγραψε:

                  Μπορει να μην ειναι η λυση του προβληματος, αλλα σκεφτηκαν πρακτικα και ειδαν οτι απο αυτο το απλο πραγματακι εχουν κερδος.
                  Απλα πραγματα...

                  Kαι ποιός σου μπορεί να σε διαβεβαιώσει οτι ο κάθε άσχετος/η θα δώσει σημασία στο λαμπάκι ή θα το πάρει είδηση.Ειδικά το 2ο το έχω δεί σε φίλη μου με το λαμπάκι check engine

                  και γιαυτο υπαρχει λυση! Ενα δυνατο beeeeeeeeep καθε φορα που θα βαζεις μπρος!

                  Τωρα απο εκει και περα, αβυσσος η ψυχη των ανθρωπων!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bug last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                    Μπορει να μην ειναι η λυση του προβληματος, αλλα σκεφτηκαν πρακτικα και ειδαν οτι απο αυτο το απλο πραγματακι εχουν κερδος.
                    Απλα πραγματα...

                    Kαι ποιός σου μπορεί να σε διαβεβαιώσει οτι ο κάθε άσχετος/η θα δώσει σημασία στο λαμπάκι ή θα το πάρει είδηση.Ειδικά το 2ο το έχω δεί σε φίλη μου με το λαμπάκι check engine

                    και γιαυτο υπαρχει λυση! Ενα δυνατο beeeeeeeeep καθε φορα που θα βαζεις μπρος!

                    Τωρα απο εκει και περα, αβυσσος η ψυχη των ανθρωπων!

                    Kαλή ιδέα αν και ένα ηχογραφημένο μήνυμα του στύλ ''ρε μ..λακα έχει ανάψει τόση ώρα το λαμπάκι και εσύ...''θα δούλευε σίγουρα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      titsataki last edited by

                      Ο χρήστης bug έγραψε:
                      Ναί αυτό τους έφταιγε,όχι οτι σχεδόν όλοι οι κινητήρες τους είναι ξεπερασμένοι τεχνολογικά και ενεργοβόροι

                      Αστειευεσαι βεβαια.

                      Νικος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Φανταζομαι οτι το εναυσμα θα τους το εδωσε η ιστορια με τα FIRESTONE,τα SUV της FORD(νομιζω) με αυτα τα ελαστικα ανατρεπονταν ευκολα.Βρεθηκε οτι οι οδηγοι ξεφουσκωναν τα ελαστικα για καλυτερο grip στην αμμο και μετα ξεχναγαν να τα ξαναφουσκωσουν με αποτελεσμα να διαλυονται σε μεγαλες ταχυτητες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          servmx last edited by

                          Τα συστήματα OBD (on board diagnosis) είναι πολύ διαδεδομένα στο US και η εισαγωγή μια παραπάνω παραμέτρου δεν είναι και τόσο δύσκολο πράγμα. Και μάλιστα μια πολύ σημαντική παράμετρος ασφαλείας η πίεση των ελαστικών.

                          Γιάννης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bug last edited by

                            Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                            Ναί αυτό τους έφταιγε,όχι οτι σχεδόν όλοι οι κινητήρες τους είναι ξεπερασμένοι τεχνολογικά και ενεργοβόροι

                            Αστειευεσαι βεβαια.

                            Νικος

                            Kαθόλου.Τι σε κάνει να το πιστεύεις?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-1970 last edited by

                              Κάτι στο άσχετο.....

                              Είχε η citroen xm τέτοιο λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών ???

                              Νομίζω πως ναι, αλλά ας το επιβεβαιώσει και κάποιος φίλος από το φόρουμ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Καλώς να το βάλουν!!!

                                Εκτός της εξοικονόμησης ενέργειας ακόμα και στον τελειότερο ενεργειακά κινητήρα, μεγάλο κεφάλαιο είναι και η ασφάλεια!!!

                                Εδώ στην Ελβετία που τα αυτοκίνητα είναι σε πολύ καλή κατάσταση από ασφάλεια, το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που βλέπω είναι ξεφούσκωτα λάστιχα! (όχι τόσα όσο στην Ελλάδα)

                                Αρκετοί θα είχαν αποφύγει συγκρούσεις, έστω και μόνο υλικές!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης servmx έγραψε:
                                  Τα συστήματα OBD (on board diagnosis) είναι πολύ διαδεδομένα στο US και η εισαγωγή μια παραπάνω παραμέτρου δεν είναι και τόσο δύσκολο πράγμα. Και μάλιστα μια πολύ σημαντική παράμετρος ασφαλείας η πίεση των ελαστικών.

                                  Νομίζω όμως ότι απαιτούν λάστιχα run flat και ειδικές ζάντες. Μπας και είναι δάχτυλος των εταιρειών ελαστικών;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    titsataki last edited by

                                    Ο χρήστης bug έγραψε:

                                    Ναί αυτό τους έφταιγε,όχι οτι σχεδόν όλοι οι κινητήρες τους είναι ξεπερασμένοι τεχνολογικά και ενεργοβόροι

                                    Αστειευεσαι βεβαια.

                                    Νικος

                                    Kαθόλου.Τι σε κάνει να το πιστεύεις?

                                    Το οτι γραφεις μια φραση που ειναι κλασσικη γενικοποιηση μιας πραγματικοτητας που ειναι φαντασια.

                                    Πες μου εναν Ευρωπαικο κινητηρα των ιδιων κυβικων που ειναι πολυ πιο οικονομικος. Η πολυ λιγωτερο ρυπογονος.

                                    Πρεπει να παψουμε να συγκρινουμε την Ελληνικη πραγματικοτητα με την πραγματικοτητα αλλων χωρων και δη των ΗΠΑ. Δηλαδη εναν κινητηρα 1.4 λιτρων(ο καθημερινος Ελληνικος κινητηρας) με εναν κινητηρα δυο και τριων χιλιαδων κυβικων. (Μεσο ορο στις ΗΠΑ)

                                    Επισης σε ποσα Αμερικανικα αυτοκινητα εχεις μπει μεσα και σε ποσα εχεις ιδια γνωση οτι ειναι ξεπερασμενοι οι κινητηρες; Ειναι ξεπερασμενοι σε συγκριση με τι; Μιλαμε παλι για θεωρια τους στυλ η Ενζο και οι Αμερικανοι η το καθημερινο αυτοκινητο στις ΗΠΑ (που εχω πολλες αμφιβολιες οτι πολλοι ξερουν τι εστι - εκτος απο τις φωτογραφιες και το διαδικτυο- και το τι εχουμε συνηθισει στην Ελλαδα.

                                    Νικος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimitrios2004 last edited by

                                      Ο χρήστης bug έγραψε:
                                      Ναί αυτό τους έφταιγε,όχι οτι σχεδόν όλοι οι κινητήρες τους είναι ξεπερασμένοι τεχνολογικά και ενεργοβόροι

                                      Συγνώμη αλλά τέτοιες απόψεις δείχνουν τρομερή άγνοια για τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα. Μπορώ να ρωτήσω την προσωπική σου εμπειρία απο 4-5 Αμερικάνικα διαφορετικά αυτοκίνητα για την στατιστική;

                                      Oι Αμερικάνικοι κινητήρες είναι αρκετά οικονομική σε σχέση με τον μέσο Ευρωπαικό στα ίδια κυβικά. Επίσης πολλοί απο τους κινητήρες με 5llt είναι πιο οικονομικοί απο 3lt Ευρωπαικα!!

                                      Όσον αφορά το ξεπερασμένης τεχνολογίας..
                                      Θα το σχολιάσω αφότου πρώτα διαβάσω ποιές είναι οι προσωπικές σου εμπειρίες απο Αμερικάνικα αυτοκίνητα.

                                      ...

                                      Aυτό ειναι η λυση του προβληματος ενεργειας , τα κυβικα δεν τους πειραζουν!!!

                                      Aντί να επενείτε τις προσπάθειες που γίνονται όποιες και να είναι αυτές, γιατί πάντα βρίσκετε κάτι αρνητικό να πείτε;

                                      Πέρα απο τα προηγούμενα είναι σημαντικό κάτι τέτοιο και για αμελείς οδηγούς που δεν προσέχουν την πίεση. Δείτε το και ώς ένα σύστημα ασφάλειας παραπάνω.

                                      Πάντως ακόμα και αν δούμε μόνο το τελικό αποτέλεσμα έχω την αίσθηση (δεν είμαι σίγουρος όμως ) οτι η Αθήνα έχει πιο μολυσμένο περιβάλλον απο τη NY όπου κυκλοφορούν πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα..

                                      Με ειλικρινή εκτίμηση,
                                      Δημήτρης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        titsataki last edited by

                                        Ο χρήστης TGD έγραψε:

                                        Τα συστήματα OBD (on board diagnosis) είναι πολύ διαδεδομένα στο US και η εισαγωγή μια παραπάνω παραμέτρου δεν είναι και τόσο δύσκολο πράγμα. Και μάλιστα μια πολύ σημαντική παράμετρος ασφαλείας η πίεση των ελαστικών.

                                        Νομίζω όμως ότι απαιτούν λάστιχα run flat και ειδικές ζάντες. Μπας και είναι δάχτυλος των εταιρειών ελαστικών;

                                        Δεν απαιτουν τιποτα τετοιο. Εγω εχω ηδη αυτοκινητο που εχει τετοιο αισθητητρα και μπορεις να ελεγξεις την πιεση μεσω αυτου (μεχρι και της ρεζερβας). Δεν ειναι αμεση ειδοποιηση αλλα αργοτερη. Οτι αν χανεις αερα πολυ γρηγορα δεν ειναι σχεδιασμενο να σε ειδοποιησει αμεσως. Αλλα αμα χανεις αερα σιγα σιγα σε ειδοποιει. Το εχουμε χρησιμοποιησει πολλες φορες σε αργη διαροη αερα απο βιδα. Και οταν τα ελαστικα εχουν λιγωτερο αερα απο ενα ελαχιστο οριο. Οποτε αμεσως βαζουμε αερα. Οι αισθητρες ειναι στις βαλβιδες και δεν επηρεαζονται απο το ειδος των ελαστικων.

                                        Νικος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Θυμάμαι πάντως ένα σχόλιο που είχα διαβάσει στο Car όταν ο δημοσιογράφος διηγούταν την εμπειρία στην Μ3 φίλου του, που έχει τέτοιο σύστημα ελέγχου της πίεσης στα ελαστικά.

                                          Πήγαιναν λοιπόν με 250 στην autobahn και ξαφνικά τσουπ το λαμπάκι χαμηλής πίεσης... Τα παίζει ο δημοσιογράφος, αλλά ο άλλος σημασία... Ρε'συ, μήπως να κόβαμε λίγο; Α, μπα, η απάντηση... Έχει κάποιο πρόβλημα ο εγκέφαλος και το λαμπάκι ανάβει σε τελείως άσχετες στιγμές... Μετά από πολλές επισκέψεις στο συνεργείο μου είπαν απλά να το αγνοώ...

                                          (σκεφτείτε να πέσει όντως η πίεση όταν πας με 250 και να πιστεύεις ότι απλά είναι η συνιθισμένη λανθασμένη ένδειξη του κωλομηχανήματος... )

                                          Άρα λοιπόν καταλήγουμε στο παλιό καλό βενζινάδικο...

                                          Αστειεύομαι προφανώς... ένα τέτοιο εξάρτημα θα αυξήσει κατακόρυφα την ενεργητική ασφάλεια! Απλά δεν θα πρέπει να εφησυχάζουμε, γιατί μηχανήματα είναι και χαλάνε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimitrios2004 last edited by

                                            Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                            ...

                                            Αστειεύομαι προφανώς... ένα τέτοιο εξάρτημα θα αυξήσει κατακόρυφα την ενεργητική ασφάλεια! Απλά δεν θα πρέπει να εφησυχάζουμε, γιατί μηχανήματα είναι και χαλάνε...

                                            Επίσης αφορά και την ασφάλεια των άλλων οδηγών. Δεν ξέρω άν έτυχε ποτέ κάποιος να δεί λάστιχο στο μπροστινό του αυτοκίνητο να σκάει κυριολεκτικά στον αυτοκινητόδρομο και να φεύγουν κομμάτια του παντού.
                                            Δεν μου έχει τύχει, αλλά συνέβει στη γυναίκα μου (στο μπροστινό της αυτοκίνητο) και απο το ύφος της κατάλαβα οτι μάλλον είχε τρομάξει πολύ.

                                            Με εκτίμηση,
                                            Δημήτρης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr