Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    elastika
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. elastika
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    11
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      photis last edited by

      ρε παιδια ξερει κανενας να μυ εξηγησει γιατι ενω η δυναμη τριβης δε εξαρτατε απο τη επιφανεια επαφης , τα πιο πλατια ελαστικα φρεναρουν καλυτερα , και κρατανε καλυτερα ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        photis last edited by

        ρε παιδια ξερει κανενας να μυ εξηγησει γιατι ενω η δυναμη τριβης δε εξαρτατε απο τη επιφανεια επαφης , τα πιο πλατια ελαστικα φρεναρουν καλυτερα , και κρατανε καλυτερα ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          photis last edited by

          ρε παιδια ξερει κανενας να μυ εξηγησει γιατι ενω η δυναμη τριβης δε εξαρτατε απο τη επιφανεια επαφης , τα πιο πλατια ελαστικα φρεναρουν καλυτερα , και κρατανε καλυτερα ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            markvag last edited by

            Ο χρήστης photis έγραψε:
            ρε παιδια ξερει κανενας να μυ εξηγησει γιατι ενω η δυναμη τριβης δε εξαρτατε απο τη επιφανεια επαφης , τα πιο πλατια ελαστικα φρεναρουν καλυτερα , και κρατανε καλυτερα ?

            Γιατί ο νόμος στον οποίον αναφέρεσαι μιλάει για λείες επιφάνειες...

            Στην πράξη όμως, ο δρόμος και το ελαστικό δεν είναι εντελώς λεία (όσο κι αν οι Ελληνικοί δρόμοι συχνά φαίνεται να πλησιάζουν επικίνδυνα στις 'ιδανικές' καταστάσεις που λέει η θεωρεία ), αλλά έχουν κάτι σαν άπειρα δοντάκια. Οπότε (στο στεγνό πάντα) όσο πιο φαρδύ το λάστιχο σε τόσο περισσότερα 'δοντάκια' 'γαντζώνεται' και άρα κρατάει καλύτερα!

            Στο βρεγμένο όμως αλλάζουν τα δεδομένα. Μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος (και των δοντιών τους) παρεμβάλλεται ένα στρώμα νερού, το οποίο κάνει το γάντζωμα ελαστικού-οδοστρώματος από δύσκολο έως αδύνατο. Έτσι, ένα φαρδύ λάστιχο πρέπει να διώξει περισσότερο νερό από το πέλμα του απ' ότι ένα πιο στενό. Γι' αυτό το λόγο (θεωριτικά) ένα φαρδύ λάστιχο δεν κρατάει τόσο καλά όσο ένα στενό στο βρεγμένο. Επίσης για τον λόγο αυτό, τα λάστιχα που προορίζονται για στεγνό οδόστρωμα έχουν όσο το δυνατό λιγότερες αυλακώσεις (ή είναι και σλικ αν επιτρέπεται), για να υπάρχουν όσο το δυνατό περισσότερα δόντια για την δεδομένη επιφάνεια), ενώ αυτά που είναι για βρεγμένο έχουν αρκετές αυλακώσεις, για να φεύγει το νερό και να προσομοιάζουν την συμπεριφορά 2 ή 3 στενότερων ελαστικών...

            Τώρα για τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται και στις δύο καταστάσεις (δηλαδή τα λάστιχα που έχουμε όλοι μας στα αμάξια μας...) επιτυγχάνεται κάποιος συμβιβασμός, ανάλογα και με τα γούστα του υποψήφιου πελάτη!

            Ελπίζω να απάντησα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              photis last edited by

              [quote]Γιατί ο νόμος στον οποίον αναφέρεσαι μιλάει για λείες επιφάνειες
              Στην πράξη όμως, ο δρόμος και το ελαστικό δεν είναι εντελώς λεία (όσο κι αν οι Ελληνικοί δρόμοι συχνά φαίνεται να πλησιάζουν επικίνδυνα στις 'ιδανικές' καταστάσεις που λέει η θεωρεία ), αλλά έχουν κάτι σαν άπειρα δοντάκια. Οπότε (στο στεγνό πάντα) όσο πιο φαρδύ το λάστιχο σε τόσο περισσότερα 'δοντάκια' 'γαντζώνεται' και άρα κρατάει καλύτερα!

              και καλα στη πιστα ?
              αλλςστε καμια επιφανεια δε ειναι εντελως λεια ,εχεις δει γυαλι σε μικροσκοπιο ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης photis έγραψε:
                αλλςστε **καμια επιφανεια δε ειναι εντελως λεια **,εχεις δει γυαλι σε μικροσκοπιο ?

                Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ! Στο στεγνό, όσο πιο φαρδύ το πέλμα, σε τόσο περισσότερα δοντάκια γαντζώνεται το ελαστικό με τα αντίστοιχα δικά του!

                Ο νόμος, όπως και πολλοί νόμοι (όχι μόνο της φυσικής... ), αναφέρεται σε ιδανικές συνθήκες, που σπάνια απαντώνται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  ping-of-death last edited by

                  Δεν νομιζω οτι με φαρδυτερο πελμα φρεναρεις καλυτερα, μαλλον το αντιθετο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lord_rutherford last edited by

                    Δεν παίζει ρόλο η επιφάνεια επαφής. Μόνο τα υλικά που τρίβοναται και η δύναμη που τα συμπιέζει. Τα πιο φαρδιά ελαστικά δεν έχουν πάντα καλύτερες επιδόσεις. Αν έχουν αυτό οφείλεται στο ότι οι τριβόμενες επιφάνειες έρχονται σε καλύτερη επαφή μεταξύ τους σε οριακές καταστάσεις, γιατι δεν παραμορφόνονται

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr