-
Καλημέρα σε όλους.
Σκοπεύω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίμητο προς αντικατάσταση του Clio '91 1400που έχω εδώ και 3 χρόνια.
Επειδή δεν έχω ιδιαίτερες ανησυχίες με την οδήγηση αλλά θέλω κάτι οικονομικό σαν αξία κτήσης αλλά ΚΑΙ χρήσης, προσανατολίζομαι στο Accent το οποίο με full εξοπλισμό τιμάται 10.800 -
Καλημέρα σε όλους.
Σκοπεύω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίμητο προς αντικατάσταση του Clio '91 1400που έχω εδώ και 3 χρόνια.
Επειδή δεν έχω ιδιαίτερες ανησυχίες με την οδήγηση αλλά θέλω κάτι οικονομικό σαν αξία κτήσης αλλά ΚΑΙ χρήσης, προσανατολίζομαι στο Accent το οποίο με full εξοπλισμό τιμάται 10.800 -
Καλημέρα σε όλους.
Σκοπεύω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίμητο προς αντικατάσταση του Clio '91 1400που έχω εδώ και 3 χρόνια.
Επειδή δεν έχω ιδιαίτερες ανησυχίες με την οδήγηση αλλά θέλω κάτι οικονομικό σαν αξία κτήσης αλλά ΚΑΙ χρήσης, προσανατολίζομαι στο Accent το οποίο με full εξοπλισμό τιμάται 10.800 -
Καλά άκουσες.
Δεν είναι φτιαγμένο για γρήγορη οδήγηση (αν κι έχει αξιοπρεπή κινητήρα), αλλά όλα φτιάχνονται με ένα καλύτερο σετ αναρτήσεων (αν ζητάει κάποιος το κάτι παραπάνω).
Ρίξε μια ματιά στο Hyundai Forum:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6990 -
Δεν νομίζω ότι υπαρχει καλύτερη επιλογή σε αυτά τα λεφτά,τωρα για service και ανταλλακτικά δεν γνωρίζω τι παίζει,παντως υπαρχουν και προσφορές με δωρεάν service κατά καιρούς.
-
Κι από μένα τα εύσημα για το Accent.
Και προσοχή: άλλο Hyundai και άλλο οι υπόλοιποι Κορεάτες. Daewoo και Kia είναι αρκετά πίσω σε αξιοπιστία από την Hyundai.
-
Με βάση την περιγραφή που δίνεις, σίγουρα είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για εσένα.
Επίσης έχω ευχάριστα νεά αφού μάλλον θα σου έρθει φθηνότερα! Παραθέτω σχετικό άρθρο που διάβασα:
9 Σεπτεμβρίου 2004
**Accent χωρίς τέλος ταξινόμησης **Με νέες μειωμένες τιμές προσφέρει το μικρομεσαίο της μοντέλο , το Accent, η ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai. Η προσφορά αφορά έκπτωση ίση με το τέλος ταξινόμησης και η νέα τιμή της βασικής έκδοσης του μοντέλου διαμορφώνεται σε 9.240 ευρώ μειωμένη κατά 610 ευρώ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Με τη νέα προσφορά της εταιρείας το Accent διατίθεται ανάλογα με την έκδοση με έκπτωση που ξεκινά από 610 ευρώ ( τρίθυρη βασική έκδοση) και φθάνει τα 745 ευρώ (πεντάθυρη έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο). Υπενθυμίζουμε ότι οι όλες οι εκδόσεις του Accent διαθέτουν πλέον στο βασικό τους εξοπλισμό ABS, AC και αερόσακο οδηγού.
(Πηγή: autotriti.gr)
-
Ευχαριστώ παιδιά, βοηθήσατε πολύ
-
Η αποψη μου ειναι να μην παρεις μεγαλο αμαξι (πανω απο 4 μετρα) αν πραγματικα δεν το χρειαζεσαι... Καλυτερα δηλαδη να παρεις Κορσα 1.4 η ενα μικρο, παρα Αξεντ αν δεν το χρειαζεσαι... Ειδικα αν κυκλοφορεις στο κεντρο...
-
Πολύ καλό το ACCENT αλλά αν θές ρίξε και μια ματιά στο GETZ!!!
Oταν τα δείς και τα δύο προσεκτικά απο μέσα και έξω θα καταλάβεις γιατί στο είπα ...
-
Το θέμα είναι σχετικό. Υποθέτω ότι για τη δουλειά που δηλώνεις ότι το θέλεις σου κάνει μια χαρά. Όμως δεν ξέρουμε τι απαιτήσεις θεωρείς αυτονόητες από ένα αυτοκίνητο. Δηλαδή θέλεις 4 ρόδες, έναν κινητήρα που να κουνάει 2 ρόδες, 2 πόρτες με κλειδαριές και φρένα και μια σχετική αξιοπιστία? Πάρε ένα οποιοδήποτε γερμανικό του 1980.... Μήπως λοιπόν έχεις παραπάνω απαιτήσεις? Περιμένεις ότι θα επιταχύνει, στρίβει, φρενάρει χειρότερα από το Clio? Τι ποιότητα κύλισης έχει? Τι αίσθηση από τα χειριστήρια? κλπ κλπ....
Φίλος καλομαθημένος σε πολύ καλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα που λόγω εθελοντισμού οδήγησε μερικά Hyundai τα θεωρεί τα χειρότερα αυτοκίνητα.... με τα χειρότερα κιβώτια και ηλίθιο ESP... Όλα είναι σχετικά. Εγώ πχ φαντάζομαι ότι θα είναι πολύ καλύτερα από το παλιό μου σκαθάρι και από το Datsun 120Υ.... αλλά χειρότερο από τη BMW 318i.... Οπότε και η προηγούμενη εμπειρία σου έχει σημασία αφού καθορίζει τις αυτονόητες πια απαιτήσεις σου για να μην βρεθείς προ εκπλήξεων.... -
Παντως στα λεφτα του, ειναι μια εντιμοτατη και αξιοπρεπεστατη λυση.
Ομως πριν αποφασισεις καλο θα ειναι να κανεις 2-3 test drive σε αυτοκινητα του ανταγωνισμου.
-
Εγώ πάντως οδήγησα το Matrix και μαγεύτηκα απο την ευχρηστία του.Νομίζεις οτι οδηγείς 3,5μ αυτοκίνητο.
Αν ήταν πιο ωραίο σχεδιαστικά το αγόραζα άνετα. -
Για αυτα που λες οτι θες ειναι ιδανικο!
Πραγματι δεν σπαει δεν χαλαει και πραγματι εχει φτηνα service (το λεει κατοχος accent για 7 χρονια).Αποκει και περα με εξαιρεση τον κινητηρα που ειναι καλος για τον κυβισμο του (84 αλογα στα 1300 δεν ειναι ασχημα) στα υπολοιπα μην περιμενεις κατι καλο....δηλαδη φρενα, κρατημα, κιβωτιο.....
Αλλα αν οπως λες το θελεις για να κανεις τη δουλεια σου τοτε ειανι τελειο και προσφερει τα παντα σε απιστευτη τιμη....και πολυ καλους χωρους.
-
ακόμα δεν το έκλεισες? κρίμα που δεν π΄ρολαβες την προσφορά με δωρεάν σέρβις για πάντα.
γι αυτά που λές είναι τέλειο, είναι πάμφθηνο και έχει τα πάντα από εξοπλισμό. Όσο για το φίλο που είπε να πάρεις γερμανικό του 80, ας μη σχολιάσω καλύτερα. (κι απορώ που δεν το έχει κάνει κανείς μέχρι τώρα). Και νομίζω ότι το αδικούν αυτοί που λένε ότι πρόκειται για μια τίμια επιλογή. Στην πραγματικότητα η χιουνται τα χαρίζει. Μπορεί να είναι αδιάφορο οδηγικά, αλλά αυτό συμβαίνει και με ένα σωρό άλλα αυτοκίνητα και σου ζητάνε πολλαπλάσια λεφτά. Άσε που δεν χαλάει. Αξιοπιστία αντίστοιχη της τογιοτα, τη στιγμή που τα ευρωπαικά....
Τα μειονεκτήματά του είναι τα εξής:
αρκετός θόρυβος (ειδικά πάνω από τα 120)
αραιή κλιμάκωση (κακό για τις επιδόσεις αλλά καλό για οικονομία)
το σχήμα του (προσωπικό θέμα ειναι αυτό)
ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ (νομιζω μέσα στο 2005). Ισως να περιμένεις λίγο και να πάρεις το καινούργιο. -
Αυτό για την αλλαγή του accent το έχουν ξαναγράψει εδώ μέσα, όμως δεν υπάρχει ούτε μία φωτογραφία ή κάποιες άλλες λεπτομέρειες.
Αν μιλάμε για απλό facelift (σιγά τ'αυγά), τότε αξίζει να περιμένει κάποιος για να πάρει φθηνότερα κάποιο τελευταίο κομμάτι λίγο πριν την αλλαγή (αυτό είχα κάνει εγώ).'Γερμανικό του 80', δεν το είχα προσέξει. Δηλαδή ένα μαουνάκι που βρωμάει βενζίνες και λάδια, σκληρό και άγαρμπο αντί ενός accent. Βίτσια είναι αυτά.
Μιλάμε για ένα από τα πιο ευκολοδήγητα αυτοκίνητα, άριστο για νέο οδηγό ή για κάποιον που έχει βαρεθεί τα αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας και δεν θέλει/μπορεί να δώσει λεφτά για ένα σήμα ή ένα design. Κι αυτή η αίσθηση ξεγνοιασιάς που σου δίνει δεν συγκρίνεται με τίποτα. Μπορεί να χρειάζεται να κόψεις ταχύτητα στις στροφές λόγω μαλακών αναρτήσεων, να είναι θορυβώδες πάνω από τις 4.500 στροφές, όμως έχει χώρους και άνεση που τα μικρά αντίστοιχης τιμής δεν τολμούν να ονειρευτούν. Πιάνει και καλά λεφτά ως μεταχειρισμένο.
Όσο για την προσφορά του δωρεάν service, η μείωση της τιμής κατά ~650 ευρώ είναι σαν να έχεις δωρεάν service για τουλάχιστον 5 χρόνια, συμπεριλαμβανομένων των λαδιών και λοιπών αναλωσίμων. Μια χαρά δηλαδή. -
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ (νομιζω μέσα στο 2005). Ισως να περιμένεις λίγο και να πάρεις το καινούργιο.Ή ακόμα καλύτερα, να περιμένεις να βγεί το καινούριο και να πάρεις το παλιό!
-
To Accent είναι μεν ένα τίμιο αυτοκίνητο σε καλή τιμή ομως...
Δεν είδα να αναφέρεται κάτι γιά παθητική ασφάλεια, κατανάλωση και τιμή μεταπώλησης.
Ειδικά όσον αφορά το τελευταίο σε 4-5 χρόνια που θα θέλεις να το αλλάξεις, πόσο θα έχει πέσει η τιμή του; Συνυπολόγισε αυτό στην τιμή αγοράς/δόσεις που θέλεις να διαθέσεις. Απ' όσο γνωρίζω ο μεγάλος αριθμός των Accent που κυκλοφρεί σε συνδυασμό με το χαμηλό γόητρο της συγκεκριμένης εταιρείας ρίχνουν την μεταπωλιτκή αξία.
-
Για κατανάλωση, είναι τυπική ενός μικρομεσαίου (7-9 lt/100 χλμ).
Για ασφάλεια, δεν υπάρχουν στοιχεία για τα μοντέλα από 99 (η πρώτη αλλαγή) και μετά. Είναι όμως αρκετά μεγάλο και βαρύ (1000+ κιλά), έχει και τις αερόμπαλες και τα ABS, έχει και πλαϊνές δοκούς. Δεν θα είναι κακό.
Για μεταπωλητική αξία: κάνεις λάθος, διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την αξία του και λόγω της καλής του φήμης ως προς την αξιοπιστία βρίσκονται εύκολα αγοραστές. Αν κοιτάξεις στις μάντρες θα δεις πολλά γαλλικά/ιταλικά να περιμένουν, accent όμως, μολονότι είναι αμέτρητα στους δρόμους, θα δεις ελάχιστα. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: οι κάτοχοί τους δεν τα πουλάνε (άρα είναι ευχαριστημένοι) και/ή τα τσιμπάνε αμέσως αγοραστές. Χονδρικά: δίνεις 10.000 ευρώ, χρησιμοποιείς το αμάξι 5 χρόνια και το πουλάς χαλαρά 5.000 ευρώ. Δηλαδή με 1.000 ευρώ τον χρόνο κάνεις τη δουλειά σου.
-
Εγω παντως απο οτι εχω δει τα Κορεατικα ΔΕΝ εχουν καλη μεταπωληση.
Περί Hyundai Accent