Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στραβώνει το σασί στο παρκάρισμα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στραβώνει το σασί στο παρκάρισμα;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    400
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      κάποιοι από εμάς αναγκαζόμαστε να παρκάρουμε σε καθημερινή βάση τα αυτοκίνητα μας σε όχι εντελώς επίπεδα μέρη, με αποτέλεσμα η μία ρόδα να είναι είται στον αέρα είται το αμορτισέρ να σε μεγάλη έκταση.Οι γνώμες διίστανται για κάποιους. Η φίλη μου, όταν της είπα ότι έχει κρεμάσει η πόρτα στο μίκρα της μου είπε πως φταίει ο χώρος που το παρκάρει. Έτσι της ειχε πει ο πατέρας της
      Στη γειτονιά, δυο φίλοι έχουν ένα σάξο vts και ραλύ (όχι μαζί, ο καθένας το δικό του ). Όποτε ανεβοκατεβαίνουν το πεζοδρόμιο, έχουμε τροχό στον αέρα, που βέβαια, δεν επηρρεάζει την οδική συμπεριφορά κατά τη γνώμη μου για να απαντήσω και στο θέμα του κυαν . Ο ένας από τους δύο έχει φρικάρει μη πάρει σασί, και δεν τολμάει να ανέβει πεζοδρόμιο! Ο άλλος, παρκάρει και με τις 3 ρόδες πάνω στο πεζοδρόμιο και το ραλύ φαίνεται να κάνει τραμπάλα όλο το βράδυ
      Λογικά, δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα, ενώ σίγουρα δεν νομίζω πως μπορεί να πάρει σασί ένα εκατοστό, ώστε να κρεμάσει η πόρτα, ίσως όμως πολύ πιο λίγο; τί λέτε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        chemic last edited by

        κάποιοι από εμάς αναγκαζόμαστε να παρκάρουμε σε καθημερινή βάση τα αυτοκίνητα μας σε όχι εντελώς επίπεδα μέρη, με αποτέλεσμα η μία ρόδα να είναι είται στον αέρα είται το αμορτισέρ να σε μεγάλη έκταση.Οι γνώμες διίστανται για κάποιους. Η φίλη μου, όταν της είπα ότι έχει κρεμάσει η πόρτα στο μίκρα της μου είπε πως φταίει ο χώρος που το παρκάρει. Έτσι της ειχε πει ο πατέρας της
        Στη γειτονιά, δυο φίλοι έχουν ένα σάξο vts και ραλύ (όχι μαζί, ο καθένας το δικό του ). Όποτε ανεβοκατεβαίνουν το πεζοδρόμιο, έχουμε τροχό στον αέρα, που βέβαια, δεν επηρρεάζει την οδική συμπεριφορά κατά τη γνώμη μου για να απαντήσω και στο θέμα του κυαν . Ο ένας από τους δύο έχει φρικάρει μη πάρει σασί, και δεν τολμάει να ανέβει πεζοδρόμιο! Ο άλλος, παρκάρει και με τις 3 ρόδες πάνω στο πεζοδρόμιο και το ραλύ φαίνεται να κάνει τραμπάλα όλο το βράδυ
        Λογικά, δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα, ενώ σίγουρα δεν νομίζω πως μπορεί να πάρει σασί ένα εκατοστό, ώστε να κρεμάσει η πόρτα, ίσως όμως πολύ πιο λίγο; τί λέτε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          κάποιοι από εμάς αναγκαζόμαστε να παρκάρουμε σε καθημερινή βάση τα αυτοκίνητα μας σε όχι εντελώς επίπεδα μέρη, με αποτέλεσμα η μία ρόδα να είναι είται στον αέρα είται το αμορτισέρ να σε μεγάλη έκταση.Οι γνώμες διίστανται για κάποιους. Η φίλη μου, όταν της είπα ότι έχει κρεμάσει η πόρτα στο μίκρα της μου είπε πως φταίει ο χώρος που το παρκάρει. Έτσι της ειχε πει ο πατέρας της
          Στη γειτονιά, δυο φίλοι έχουν ένα σάξο vts και ραλύ (όχι μαζί, ο καθένας το δικό του ). Όποτε ανεβοκατεβαίνουν το πεζοδρόμιο, έχουμε τροχό στον αέρα, που βέβαια, δεν επηρρεάζει την οδική συμπεριφορά κατά τη γνώμη μου για να απαντήσω και στο θέμα του κυαν . Ο ένας από τους δύο έχει φρικάρει μη πάρει σασί, και δεν τολμάει να ανέβει πεζοδρόμιο! Ο άλλος, παρκάρει και με τις 3 ρόδες πάνω στο πεζοδρόμιο και το ραλύ φαίνεται να κάνει τραμπάλα όλο το βράδυ
          Λογικά, δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα, ενώ σίγουρα δεν νομίζω πως μπορεί να πάρει σασί ένα εκατοστό, ώστε να κρεμάσει η πόρτα, ίσως όμως πολύ πιο λίγο; τί λέτε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tiger last edited by

            Πως μπορεί ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει με τα τρία και να μην επηρεάζεται η οδική συμπεριφορά του;Αν κανεις κανα λάθος εκείνη την ώρα πιο πιθανόν ειναι να ντελαπάρεις παρά να ξανακάτσει η τέταρτη ρόδα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              chemic last edited by

              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
              Πως μπορεί ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει με τα τρία και να μην επηρεάζεται η οδική συμπεριφορά του;Αν κανεις κανα λάθος εκείνη την ώρα πιο πιθανόν ειναι να ντελαπάρεις παρά να ξανακάτσει η τέταρτη ρόδα.

              Λάθος στο παρκάρισμα;
              Απευθυνθείτε στο θέμα του kyan παρακαλώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                georgetabs last edited by

                Αν το αμάξι είναι βαρύ σε σχέση με την ακαμψία του γιατί να μην στραβώνει; (Δεν νομίζω όμως και να κατασκευάζονται πλέον τέτοια αυτοκίνητα...)

                Από την άλλη αν η ακαμψία του αυτοκινήτου είναι μεγάλη σε σχέση με το βάρος του, αντίστοιχα δεν θα πάθει τίποτα.

                Προσωπικά είμαι της άποψης πως αν ανέβεις ένα μέτριο πεζοδρόμιο απαλά δεν θα πάθει τίποτα το πλαίσιο. Αν όμως μια ζωή το παρκάρεις στραβά, πιστεύω πως όλο και κάτι θα πάθει... Ορατό, ή μη αντιληπτό, αλλά κάπου θα πασχει στο τέλος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hpro123 last edited by

                  Σχεδόν τα περισσότερα σασσί δεν είναι αρκετά άκαμπτα για να μην στρεβλώνονται σε τέτοιες συνθήκες. Όντως στρεβλώνονται αλλα δεν μένουν 'στραβά'. Όταν κατέβεις επανέρχονται. Το φαινόμενο που περιέγραψες πάντως είναι από αυτά που φορτίζουν το σασσί όσο σχεδόν κανένα άλλο.

                  Ίδιο φαινόμενο με την μια ρόδα πάνω στο πεζοδρόμιο μπορείτε να δείτε και αν μπαίνετε σε αρκετά κατηφορικόπ γκαράζ και αναγκαστικά στρίβετε πριν πατήσουνκαι οι δύο μπροστινές ρόδες στο επίπεδο έδαφος. Μου έχει τύχει να αναγκαστώ να σταματήσω με την μια μόνο ρόδα σε επ'ιπεδο καιτις άλλες 3 στην ράμπα΄... βγήκα και όταν ξαναμπήκα δεν έκλεινε η πόρτα!!!

                  Χρίστος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    papapeters last edited by

                    Με τον ίδιο τρόπο που παρουσιάζει βέλος κάμψης ένα λεπτό φύλλο χαρτιού όταν τοποθετήθει επάνω σε μία ανωμαλία, έτσι και μακροσκοπικά όταν επιβληθεί μη ομοιόμορφα κατανεμημένο φορτίο στο αμαξωμα ενός αυτοκινήτου (το ίδιο του το βάρος αναλυμενο πλεον σε συνιστώσες στο χώρο) μπορεί μακροχρόνια να στρεβώσει το σασί ενός αυτοκινήτου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Καταρχήν γεία σας!
                      Είμαι νέος στο forum...

                      Σε ό,τι αφορά το πλαίσιο έχω να πω τα εξής : Κανένα πλαίσιο (και γενικότερα φορέας) δεν είναι άκαμπτο. Μια απειροελάχιστη φόρτιση επιφέρει και μια απειροελάχιστη συνολική παραμόρφωση. Μια μεγάλη φόρτιση επιφέρει και μια αντίστοιχα μεγάλη παραμόρφωση. Το πόσο μεγάλη θα είναι αυτή η παραμόρφωση βέβαια, εξαρτάται από την ακαμψία του πλαισίου. Όμως θα υπάρχει σε κάθε περίπτωση (είτε έχουμε στιβαρό πλαίσιο, είτε μπακατέλα)!

                      Οι παραμορφώσεις όμως που υφίσταται ένα πλαίσιο είναι ελαστικές. Δηλαδή εξαλείφονται με την άρση της παραμόρφωσης. Έκτός και αν 'πάρει το σασί'
                      Η ελαστικότητα ενός φορέα είναι πολλές φορές επιθυμητή. Απλά πρέπει να είναι ελεγχόμενη κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, αφού η μεγάλη ελαστικότητα θα οδηγήσει σε κακή και απότομη συμπεριφορά (λόγω του ότι τότε η γεωμετρία των τροχών μεταβάλλεται κατ' απρόβλεπτο τρόπο).
                      Η ακαμψία σχετίζεται και με την παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου.

                      Το ανέβασμα στο πεζοδρόμιιο προκαλεί μόνο ελαστικές παραμορφώσεις, στο πλαίσιο, εφόσον δεν το ανεβάζετε απότομα (στατική καταπόνηση). Αν το ανεβάσετε απότομα, τότε η καταπόνηση καθίσταται κρουστική με κίνδυνο να πάρει το σασί (θαρρείς εμένα περιμένατε για να το μάθετε! ).
                      Τώρα δεν ξέρω τι θα γίνει αν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα το πλαίσιο υπόκειται σε αυτήν την παραμόρφωση (το ανέβασμα στο πεζοδρόμιο). Νομίζω όμως ότι δεν θα γίνει τίποτα! Δηλαδή αν το αφήσετε πάνω στο πεζοδρόμιο για 2 χρόνια και μετά το ξεπαρκάρετε δεν νομίζω να συμβεί κάτι!

                      Επίσης η ακαμψία του πλαισίου σχετίζεται και με τους τριγμούς των πλαστικών. Όταν ένα αυτοκίνητο περνά από μια ανωμαλία, η ανάρτηση μεταφέρει στο πλαίσιο σχεδόν κρουστικές καταπονήσεις (πολύ μικρότρης έντασης βέβαια από τις αντίστοιχες του πεζοδρομίου!). Αυτές μεταδίδονται στο σώμα του πλαισίου μέσω παραμορφωτικών κυμάτων (για παράδειγμα φανταστείτε το διαπασόν ή μια μεβράνη ενός τυμπάνου). Το πόσο γρήγορα θα αποσβεστούν αυτά εξατράται από την ακαμψία, καθώς και από άλλους παράγοντες (π.χ. το υλικό). Ταλαντώσεις στο πλαίσιο προκαλεί και ο κινητήρας.
                      Το τι συχνότητα και ένταση θα έχουν όμως αυτά τα κύματα εξαρτάται από την ανάρτηση, την ανωμαλία και την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

                      Τώρα αν τα πλαστικά δεν είναι καλά στερεωμένα πάνω στο σασί, θα ακολουθούν όλες τις ταλαντώσεις του πλαισίου. Ειδικά δε αν κάποιο πλαστικό συντονιστεί με την ταλάντωση αυτή, τότε θα αρχίσει να τρίζει πάρα πολυ (βλ. τζάμια σε λεωφορεία όταν αυτά δουλεύουν στο ρελαντί).
                      Συνεπώς η μόνη λύση (αφού από τις ταλαντώσεις και τις παραμορφώσεις δεν γλυτώνουμε με τίποτα) είναι να δέσουμε σωστά τα πλαστικά πάνω στο σασί.

                      Για παράδειγμα στο δικό μου (πολυαγαπημένο!) αυτοκίνητο, ενώ έχει ένα αρκετά καλό πλαίσιο (έχει περάσει όλα τα 'test' ακαμψίας με επιτυχία), η συναρμολόγηση των πλαστικών του είναι σκ@τ@!!!
                      Έτσι χρησιμοποίησα αυτοκόλλητο λαστιχάκι (περίπου 2m) για να το παρεμβάλω σε όλες τις προβληματικές συναρμογές πλαστικού - πλασίου και πλαστικού - πλαστικού. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, αφού ενώ στην αρχή τρίζαν τα ΠΑΝΤΑ, τώρα τρίζουν πολύ λίγα πράγματα (και όχι για πολύ ακόμα!).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                        Για παράδειγμα στο δικό μου (πολυαγαπημένο!) αυτοκίνητο, ενώ έχει ένα αρκετά καλό πλαίσιο (έχει περάσει όλα τα 'test' ακαμψίας με επιτυχία), η συναρμολόγηση των πλαστικών του είναι σκ@τ@!!!
                        Έτσι χρησιμοποίησα **αυτοκόλλητο λαστιχάκι **(περίπου 2m) για να το παρεμβάλω σε όλες τις προβληματικές συναρμογές πλαστικού - πλασίου και πλαστικού - πλαστικού. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, αφού ενώ στην αρχή τρίζαν τα ΠΑΝΤΑ, τώρα τρίζουν πολύ λίγα πράγματα (και όχι για πολύ ακόμα!).

                        Καλησπέρα και καλώς ήρθες. Θα μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες? Μάρκα, τιμή, προμηθευτή? Είναι για οικιακή χρήση από super market ή πιο εξειδικευμένο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                          Καλησπέρα και καλώς ήρθες. Θα μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες? Μάρκα, τιμή, προμηθευτή? Είναι για οικιακή χρήση από super market ή πιο εξειδικευμένο?

                          Καλώς σας βρήκα...

                          Το λαστιχάκι αυτό πωλείται σε καταστήματα με χρώματα, σιδηρικά, εργαλεία, υλικά οικοδομών κ.α.
                          Αγοράζεται με το μέτρο και είναι αρκετά φθηνό. Συνήθως κυκλοφορεί σε τρία χρώματα, το καφέ, το μαύρο και το άσπρο. Η κύρια χρήση του είναι εξασφαλίζει στεγανότητα σε κουφώματα. Είναι διπλό, αλλά χωρίζεται εύκολα σε δύο μονά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            Κατάλαβα ποιο λες... Θα πάω αύριο κιόλας να προμηθευτώ μερικά μέτρα... Δεν έχω (ακόμη) προβλήματα τριγμών, αλλά better safe than sorry.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr