-
Το θέμα το ανοίγω με αφορμή ένα σχετικό άρθρο που είχα διαβάσει το f1-live το οποίο θύμισε μία σημαντική λεπτομέρεια!
Σύμφωνα λοιπόν με τους κανονισμούς της FIA, όσες ομάδες παίρνουν από την 5η θέση και κάτω δικαιούνται την επόμενη χρονιά να έχουν κ τρίτο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής.Δεδομένου ότι η McLaren δεν έχei ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα κ θεωρώντας ότι η 3η θέση στο κατασκευαστών επί της ουσίας (προς το παρόν...) δεν είναι εφικτός στόχος, ρωτώ:
Αξίζει, να παλέψει για την 4η θέση, για τα όποια παραπάνω χρήματα κ γόητρο της προσφέρει ή μήπως θα ήταν προτιμότερο κοιτώντας στο 2005 να προτιμήσει να παραμείνει εκεί (ειδικά μετά από τη νίκη γοήτρου στο Βέλγιο)?
Φυσικά το ίδιο ερώτημα θα μπορούσε κάλλιστα να αφορά κ τη Williams δεδομένου της κακής χρονιάς που είχαν κ οι 2 ομάδες.
Κατά την άποψη μου θα προσέφερε περισσότερα ένα 3ο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής παρά απλά μία θέση παραπάνω. ΄Αλλωστε τα πράγματα κ για τις 2 ομάδες βαίνουν προς μία σειρά και θεωρητικά θα είναι ανταγωνιστικές του χρόνου.
Εσείς τι πιστεύετε?
-
Το θέμα το ανοίγω με αφορμή ένα σχετικό άρθρο που είχα διαβάσει το f1-live το οποίο θύμισε μία σημαντική λεπτομέρεια!
Σύμφωνα λοιπόν με τους κανονισμούς της FIA, όσες ομάδες παίρνουν από την 5η θέση και κάτω δικαιούνται την επόμενη χρονιά να έχουν κ τρίτο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής.Δεδομένου ότι η McLaren δεν έχei ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα κ θεωρώντας ότι η 3η θέση στο κατασκευαστών επί της ουσίας (προς το παρόν...) δεν είναι εφικτός στόχος, ρωτώ:
Αξίζει, να παλέψει για την 4η θέση, για τα όποια παραπάνω χρήματα κ γόητρο της προσφέρει ή μήπως θα ήταν προτιμότερο κοιτώντας στο 2005 να προτιμήσει να παραμείνει εκεί (ειδικά μετά από τη νίκη γοήτρου στο Βέλγιο)?
Φυσικά το ίδιο ερώτημα θα μπορούσε κάλλιστα να αφορά κ τη Williams δεδομένου της κακής χρονιάς που είχαν κ οι 2 ομάδες.
Κατά την άποψη μου θα προσέφερε περισσότερα ένα 3ο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής παρά απλά μία θέση παραπάνω. ΄Αλλωστε τα πράγματα κ για τις 2 ομάδες βαίνουν προς μία σειρά και θεωρητικά θα είναι ανταγωνιστικές του χρόνου.
Εσείς τι πιστεύετε?
-
Το θέμα το ανοίγω με αφορμή ένα σχετικό άρθρο που είχα διαβάσει το f1-live το οποίο θύμισε μία σημαντική λεπτομέρεια!
Σύμφωνα λοιπόν με τους κανονισμούς της FIA, όσες ομάδες παίρνουν από την 5η θέση και κάτω δικαιούνται την επόμενη χρονιά να έχουν κ τρίτο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής.Δεδομένου ότι η McLaren δεν έχei ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα κ θεωρώντας ότι η 3η θέση στο κατασκευαστών επί της ουσίας (προς το παρόν...) δεν είναι εφικτός στόχος, ρωτώ:
Αξίζει, να παλέψει για την 4η θέση, για τα όποια παραπάνω χρήματα κ γόητρο της προσφέρει ή μήπως θα ήταν προτιμότερο κοιτώντας στο 2005 να προτιμήσει να παραμείνει εκεί (ειδικά μετά από τη νίκη γοήτρου στο Βέλγιο)?
Φυσικά το ίδιο ερώτημα θα μπορούσε κάλλιστα να αφορά κ τη Williams δεδομένου της κακής χρονιάς που είχαν κ οι 2 ομάδες.
Κατά την άποψη μου θα προσέφερε περισσότερα ένα 3ο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής παρά απλά μία θέση παραπάνω. ΄Αλλωστε τα πράγματα κ για τις 2 ομάδες βαίνουν προς μία σειρά και θεωρητικά θα είναι ανταγωνιστικές του χρόνου.
Εσείς τι πιστεύετε?
-
Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.Κ εγω ετσι νομιζω. Ειναι κ θεμα prestige. Αυτη η τακτικη ταιριαζει σε ομαδες πιο μικρες οχι σε πρωταθλητρια πρωταγωνιστρια ομαδα. Εκτος αυτου δεν ξερουμε αν συμβει κατι τετοιο τι κυρωσεις οικονομικες μπορει να εχει στην ομαδα. Πχ με χορηγους κλπ.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.
Κ εγω ετσι νομιζω. Ειναι κ θεμα prestige. Αυτη η τακτικη ταιριαζει σε ομαδες πιο μικρες οχι σε πρωταθλητρια πρωταγωνιστρια ομαδα. Εκτος αυτου δεν ξερουμε αν συμβει κατι τετοιο τι κυρωσεις οικονομικες μπορει να εχει στην ομαδα. Πχ με χορηγους κλπ.
Δεν τίθεται θέμα κύρους για τον Dennis. Εδώ έσκαγαν τα μονοθέσια το ένα πίσω απ'τ'άλλο και αυτός ανακοίνωννε νέους χορηγούς...
Και εάν σκοπεύουν πραγματικά να χτυπήσουν πρώτη θέση του χρόνου, θα το χρειαστούν το 3ο μονοθέσιο τις Παρασκευές.
[Κάτι μου λέει πάντως οτι θα γίνει μια ψιλο-αλλαγή κατά την οποία θα λαμβάνεται υπ'όψιν και η τρέχουσα θέση των ομάδων για τον καθορισμού του δικαιώματος για το 3ο μονοθέσιο αλλά δεν σας το είπα] -
Πρόσφατα ο Dennis δήλωσε οτι η McLaren δεν είναι ομάδα που θα προσπαθήσει να κατακτήσει την 4η θέση, αλλά βρίσκεται στο πρωτάθλημα μόνο για να κερδίζει. Δήλωσε επίσης οτι δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα.
Όλα αυτά πριν από την νίκη στο Spa...
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.
Κ εγω ετσι νομιζω. Ειναι κ θεμα prestige. Αυτη η τακτικη ταιριαζει σε ομαδες πιο μικρες οχι σε πρωταθλητρια πρωταγωνιστρια ομαδα. Εκτος αυτου δεν ξερουμε αν συμβει κατι τετοιο τι κυρωσεις οικονομικες μπορει να εχει στην ομαδα. Πχ με χορηγους κλπ.
Δεν τίθεται θέμα κύρους για τον Dennis. Εδώ έσκαγαν τα μονοθέσια το ένα πίσω απ'τ'άλλο και αυτός ανακοίνωννε νέους χορηγούς...
Και εάν σκοπεύουν πραγματικά να χτυπήσουν πρώτη θέση του χρόνου, θα το χρειαστούν το 3ο μονοθέσιο τις Παρασκευές.
[Κάτι μου λέει πάντως οτι θα γίνει μια ψιλο-αλλαγή κατά την οποία θα λαμβάνεται υπ'όψιν και η τρέχουσα θέση των ομάδων για τον καθορισμού του δικαιώματος για το 3ο μονοθέσιο αλλά δεν σας το είπα]Συμφωνώ μαζί σου ότι μια ομάδα σαν τη Μακλάρεν δε θα αποκτήσει ξαφνικό πρόβλημα εύρεσης χορηγού! Όσο για την ψιλο-αλλαγή, για να γίνει τώρα κάτι τέτοιο νομίζω απαιτείται ομοφωνία.
-
opos kai na exei i 4i thesi einai i kaliteri. o logos ta perissotera lefta.
mi ksexnate to apaitei kai i paradosi: 1997 McLaren 4i, 1998 McLaren 1st!
e i istoria epanalamvanetai de lene... -
Ο χρήστης TsimDJ έγραψε:
opos kai na exei i 4i thesi einai i kaliteri. o logos ta perissotera lefta.
mi ksexnate to apaitei kai i paradosi: 1997 McLaren 4i, 1998 McLaren 1st!
e i istoria epanalamvanetai de lene......σαν φαρσα ή σαν τραγωδια...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.
Κ εγω ετσι νομιζω. Ειναι κ θεμα prestige. Αυτη η τακτικη ταιριαζει σε ομαδες πιο μικρες οχι σε πρωταθλητρια πρωταγωνιστρια ομαδα. Εκτος αυτου δεν ξερουμε αν συμβει κατι τετοιο τι κυρωσεις οικονομικες μπορει να εχει στην ομαδα. Πχ με χορηγους κλπ.
Σωστά, όμως η BAR κάπως έτσι κατάφερε να παραμείνει ανταγωνιστική ακόμη και μέχρι τώρα με σαφώς μικρότερο προυπολογισμό από τους κορυφαίους του είδους. Πιστεύω πως θα είναι μακράν ωφελιμότερο να έχουν ένα τρίτο μονοθέσιο του χρόνου για δοκιμές από το να κερδίσουν τώρα μια θέση. Και το επιπλέον 'παραδάκι' που θα βγει από μια καλύτερη θέση είναι ψίχουλα μπροστά στα δισ. που σχεδόν πετάχτηκαν με την MP4/18.
-
Πάντως και η Sauber είχε φέτος το δικαίωμα για ένα τρίτο μονοθέσιο, όμως δεν εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία αυτή προφανώς γιατί δεν θα είχε τρομερά πλεονεκτήματα...
Αυτό το μέτρο του τρίτου μονοθεσίου στις ελεύθερες δοκοιμές πιστεύω ότι βοηθάει περισσότερο τις ομάδες που έχουν στο ενεργητικό τους άπειρους πιλότους όσον αφορά στο στήσιμο ενός μονοθεσίου Formula 1, και στην πλήρη εκμετάλλευση - κατανόηση λειτουργίας των ελαστικών (Sato - BAR, Bruni - Baumgartner - Minardi, Pantano - Jordan). -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Πάντως και η Sauber είχε φέτος το δικαίωμα για ένα τρίτο μονοθέσιο, όμως δεν εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία αυτή προφανώς γιατί δεν θα είχε τρομερά πλεονεκτήματα......ή γιατί έχοντας περιορισμένο προυπολογισμό προτίμησε να μην το εκμεταλευτεί κ να δώσει τα λεφτά κάπου αλλού.
Όπως κ να'χει πάντως ένα τρίτο μονοθέσιο βοηθάει στην εύρεση του σωστού set-up
Συμφέρει τη McLaren να κυνηγήσει την 4η θέση?