Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμφέρει τη McLaren να κυνηγήσει την 4η θέση?
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Συμφέρει τη McLaren να κυνηγήσει την 4η θέση?
    • 1 / 1
    Formula 1
    10
    12
    53
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      raikkonen last edited by

      Το θέμα το ανοίγω με αφορμή ένα σχετικό άρθρο που είχα διαβάσει το f1-live το οποίο θύμισε μία σημαντική λεπτομέρεια!
      Σύμφωνα λοιπόν με τους κανονισμούς της FIA, όσες ομάδες παίρνουν από την 5η θέση και κάτω δικαιούνται την επόμενη χρονιά να έχουν κ τρίτο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής.

      Δεδομένου ότι η McLaren δεν έχei ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα κ θεωρώντας ότι η 3η θέση στο κατασκευαστών επί της ουσίας (προς το παρόν...) δεν είναι εφικτός στόχος, ρωτώ:

      Αξίζει, να παλέψει για την 4η θέση, για τα όποια παραπάνω χρήματα κ γόητρο της προσφέρει ή μήπως θα ήταν προτιμότερο κοιτώντας στο 2005 να προτιμήσει να παραμείνει εκεί (ειδικά μετά από τη νίκη γοήτρου στο Βέλγιο)?

      Φυσικά το ίδιο ερώτημα θα μπορούσε κάλλιστα να αφορά κ τη Williams δεδομένου της κακής χρονιάς που είχαν κ οι 2 ομάδες.

      Κατά την άποψη μου θα προσέφερε περισσότερα ένα 3ο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής παρά απλά μία θέση παραπάνω. ΄Αλλωστε τα πράγματα κ για τις 2 ομάδες βαίνουν προς μία σειρά και θεωρητικά θα είναι ανταγωνιστικές του χρόνου.

      Εσείς τι πιστεύετε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        raikkonen last edited by

        Το θέμα το ανοίγω με αφορμή ένα σχετικό άρθρο που είχα διαβάσει το f1-live το οποίο θύμισε μία σημαντική λεπτομέρεια!
        Σύμφωνα λοιπόν με τους κανονισμούς της FIA, όσες ομάδες παίρνουν από την 5η θέση και κάτω δικαιούνται την επόμενη χρονιά να έχουν κ τρίτο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής.

        Δεδομένου ότι η McLaren δεν έχei ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα κ θεωρώντας ότι η 3η θέση στο κατασκευαστών επί της ουσίας (προς το παρόν...) δεν είναι εφικτός στόχος, ρωτώ:

        Αξίζει, να παλέψει για την 4η θέση, για τα όποια παραπάνω χρήματα κ γόητρο της προσφέρει ή μήπως θα ήταν προτιμότερο κοιτώντας στο 2005 να προτιμήσει να παραμείνει εκεί (ειδικά μετά από τη νίκη γοήτρου στο Βέλγιο)?

        Φυσικά το ίδιο ερώτημα θα μπορούσε κάλλιστα να αφορά κ τη Williams δεδομένου της κακής χρονιάς που είχαν κ οι 2 ομάδες.

        Κατά την άποψη μου θα προσέφερε περισσότερα ένα 3ο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής παρά απλά μία θέση παραπάνω. ΄Αλλωστε τα πράγματα κ για τις 2 ομάδες βαίνουν προς μία σειρά και θεωρητικά θα είναι ανταγωνιστικές του χρόνου.

        Εσείς τι πιστεύετε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          raikkonen last edited by

          Το θέμα το ανοίγω με αφορμή ένα σχετικό άρθρο που είχα διαβάσει το f1-live το οποίο θύμισε μία σημαντική λεπτομέρεια!
          Σύμφωνα λοιπόν με τους κανονισμούς της FIA, όσες ομάδες παίρνουν από την 5η θέση και κάτω δικαιούνται την επόμενη χρονιά να έχουν κ τρίτο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής.

          Δεδομένου ότι η McLaren δεν έχei ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα κ θεωρώντας ότι η 3η θέση στο κατασκευαστών επί της ουσίας (προς το παρόν...) δεν είναι εφικτός στόχος, ρωτώ:

          Αξίζει, να παλέψει για την 4η θέση, για τα όποια παραπάνω χρήματα κ γόητρο της προσφέρει ή μήπως θα ήταν προτιμότερο κοιτώντας στο 2005 να προτιμήσει να παραμείνει εκεί (ειδικά μετά από τη νίκη γοήτρου στο Βέλγιο)?

          Φυσικά το ίδιο ερώτημα θα μπορούσε κάλλιστα να αφορά κ τη Williams δεδομένου της κακής χρονιάς που είχαν κ οι 2 ομάδες.

          Κατά την άποψη μου θα προσέφερε περισσότερα ένα 3ο μονοθέσιο στις δοκιμές της Παρασκευής παρά απλά μία θέση παραπάνω. ΄Αλλωστε τα πράγματα κ για τις 2 ομάδες βαίνουν προς μία σειρά και θεωρητικά θα είναι ανταγωνιστικές του χρόνου.

          Εσείς τι πιστεύετε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theofaman last edited by

            Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kleisj last edited by

              Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
              Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.

              Κ εγω ετσι νομιζω. Ειναι κ θεμα prestige. Αυτη η τακτικη ταιριαζει σε ομαδες πιο μικρες οχι σε πρωταθλητρια πρωταγωνιστρια ομαδα. Εκτος αυτου δεν ξερουμε αν συμβει κατι τετοιο τι κυρωσεις οικονομικες μπορει να εχει στην ομαδα. Πχ με χορηγους κλπ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavrosg last edited by

                Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.

                Κ εγω ετσι νομιζω. Ειναι κ θεμα prestige. Αυτη η τακτικη ταιριαζει σε ομαδες πιο μικρες οχι σε πρωταθλητρια πρωταγωνιστρια ομαδα. Εκτος αυτου δεν ξερουμε αν συμβει κατι τετοιο τι κυρωσεις οικονομικες μπορει να εχει στην ομαδα. Πχ με χορηγους κλπ.

                Δεν τίθεται θέμα κύρους για τον Dennis. Εδώ έσκαγαν τα μονοθέσια το ένα πίσω απ'τ'άλλο και αυτός ανακοίνωννε νέους χορηγούς...
                Και εάν σκοπεύουν πραγματικά να χτυπήσουν πρώτη θέση του χρόνου, θα το χρειαστούν το 3ο μονοθέσιο τις Παρασκευές.
                [Κάτι μου λέει πάντως οτι θα γίνει μια ψιλο-αλλαγή κατά την οποία θα λαμβάνεται υπ'όψιν και η τρέχουσα θέση των ομάδων για τον καθορισμού του δικαιώματος για το 3ο μονοθέσιο αλλά δεν σας το είπα]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  a-viper7 last edited by

                  Πρόσφατα ο Dennis δήλωσε οτι η McLaren δεν είναι ομάδα που θα προσπαθήσει να κατακτήσει την 4η θέση, αλλά βρίσκεται στο πρωτάθλημα μόνο για να κερδίζει. Δήλωσε επίσης οτι δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα.

                  Όλα αυτά πριν από την νίκη στο Spa...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hellenic-tifosi last edited by

                    Ο χρήστης StavrosG έγραψε:

                    Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.

                    Κ εγω ετσι νομιζω. Ειναι κ θεμα prestige. Αυτη η τακτικη ταιριαζει σε ομαδες πιο μικρες οχι σε πρωταθλητρια πρωταγωνιστρια ομαδα. Εκτος αυτου δεν ξερουμε αν συμβει κατι τετοιο τι κυρωσεις οικονομικες μπορει να εχει στην ομαδα. Πχ με χορηγους κλπ.

                    Δεν τίθεται θέμα κύρους για τον Dennis. Εδώ έσκαγαν τα μονοθέσια το ένα πίσω απ'τ'άλλο και αυτός ανακοίνωννε νέους χορηγούς...
                    Και εάν σκοπεύουν πραγματικά να χτυπήσουν πρώτη θέση του χρόνου, θα το χρειαστούν το 3ο μονοθέσιο τις Παρασκευές.
                    [Κάτι μου λέει πάντως οτι θα γίνει μια ψιλο-αλλαγή κατά την οποία θα λαμβάνεται υπ'όψιν και η τρέχουσα θέση των ομάδων για τον καθορισμού του δικαιώματος για το 3ο μονοθέσιο αλλά δεν σας το είπα]

                    Συμφωνώ μαζί σου ότι μια ομάδα σαν τη Μακλάρεν δε θα αποκτήσει ξαφνικό πρόβλημα εύρεσης χορηγού! Όσο για την ψιλο-αλλαγή, για να γίνει τώρα κάτι τέτοιο νομίζω απαιτείται ομοφωνία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsimdj last edited by

                      opos kai na exei i 4i thesi einai i kaliteri. o logos ta perissotera lefta.
                      mi ksexnate to apaitei kai i paradosi: 1997 McLaren 4i, 1998 McLaren 1st!
                      e i istoria epanalamvanetai de lene...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης TsimDJ έγραψε:
                        opos kai na exei i 4i thesi einai i kaliteri. o logos ta perissotera lefta.
                        mi ksexnate to apaitei kai i paradosi: 1997 McLaren 4i, 1998 McLaren 1st!
                        e i istoria epanalamvanetai de lene...

                        ...σαν φαρσα ή σαν τραγωδια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                          Προσωπικα δεν πιστευω πως η McLaren εχει αναγκη το ενα παραπανω μονοθεσιο για δοκιμες. Στην Formula1 η αιγλη, το κυρος και το... παραδακι ειναι πανω απο ολα. Θα θιξει την εικονα της ομαδος αν συμβει κατι τετοιο.

                          Κ εγω ετσι νομιζω. Ειναι κ θεμα prestige. Αυτη η τακτικη ταιριαζει σε ομαδες πιο μικρες οχι σε πρωταθλητρια πρωταγωνιστρια ομαδα. Εκτος αυτου δεν ξερουμε αν συμβει κατι τετοιο τι κυρωσεις οικονομικες μπορει να εχει στην ομαδα. Πχ με χορηγους κλπ.

                          Σωστά, όμως η BAR κάπως έτσι κατάφερε να παραμείνει ανταγωνιστική ακόμη και μέχρι τώρα με σαφώς μικρότερο προυπολογισμό από τους κορυφαίους του είδους. Πιστεύω πως θα είναι μακράν ωφελιμότερο να έχουν ένα τρίτο μονοθέσιο του χρόνου για δοκιμές από το να κερδίσουν τώρα μια θέση. Και το επιπλέον 'παραδάκι' που θα βγει από μια καλύτερη θέση είναι ψίχουλα μπροστά στα δισ. που σχεδόν πετάχτηκαν με την MP4/18.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lybe last edited by

                            Πάντως και η Sauber είχε φέτος το δικαίωμα για ένα τρίτο μονοθέσιο, όμως δεν εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία αυτή προφανώς γιατί δεν θα είχε τρομερά πλεονεκτήματα...
                            Αυτό το μέτρο του τρίτου μονοθεσίου στις ελεύθερες δοκοιμές πιστεύω ότι βοηθάει περισσότερο τις ομάδες που έχουν στο ενεργητικό τους άπειρους πιλότους όσον αφορά στο στήσιμο ενός μονοθεσίου Formula 1, και στην πλήρη εκμετάλλευση - κατανόηση λειτουργίας των ελαστικών (Sato - BAR, Bruni - Baumgartner - Minardi, Pantano - Jordan).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              raikkonen last edited by

                              Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                              Πάντως και η Sauber είχε φέτος το δικαίωμα για ένα τρίτο μονοθέσιο, όμως δεν εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία αυτή προφανώς γιατί δεν θα είχε τρομερά πλεονεκτήματα...

                              ...ή γιατί έχοντας περιορισμένο προυπολογισμό προτίμησε να μην το εκμεταλευτεί κ να δώσει τα λεφτά κάπου αλλού.

                              Όπως κ να'χει πάντως ένα τρίτο μονοθέσιο βοηθάει στην εύρεση του σωστού set-up

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr