Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μηχανη και οδηγηση στη πολη.
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Μηχανη και οδηγηση στη πολη.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Μοτοσικλέτα
    26
    74
    345
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Ποτε δεν ειχα μεγαλη τρελα για το αντικειμενο, ακομα και πριν 10-15 χρονια που ειμουνα πιο πιτσιρικας και το κεφαλι μου ηταν ερκετα ψηλα στον ουρανο.
      Αυτο δεν σημαινει οτι δεν παραδεχομαι οτι ειναι το καλυτερο μεσο μετακινησης μεσα σε πολεις με μεγαλο κυκλοφοριακο προβλημε, με στενους δρομους κλπ κλπ.
      Οδηγοντας ομως με το αυτοκινητο μου στους δρομους βλεπω πραγματα τα οποια δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστα η οχι. Και τι εννοω?
      Βλεπω μηχανες να προσπερνανε απο αριστερα, ενω εχει διπλη διαχωριστικη, βλεπω μηχανες να με προσπερνανε απο δεξια, γιατι απλα τοις χωραει, βλεπω μηχανες να κανουν 'ζιγκ ζαγκ' μεταξυ σταματημενων αυτοκινητων για να φτασουν πρωτοι στο φαναρι, βλεπω μηχανες να 'καβαλανε' πεζοδρομια και διαφορα αλλα.

      Ισχυουν οι ιδιοι κανονες για τις μηχανες, που ισχυουν για τα αυτοκινητα?
      Μιλαω ειδικα για τα προσπερασματα, γιατι πολλες φορες εκει που οδηγαω κανονικα στο δρομο, μου πεταγονται μηχανες με τρομερες ταχυτητες και απο δεξια και απο αριστερα. Αλλες φορες παλι, ενω ειμαι σταματημενος σε μια διασταβροση, εχω βγαλει φλας, παλι ξεπεταγονται απο ολες τις πλευρες σαν τα ζιζανια ειτε για να στριψουν και αυτοι, ειτε για να πανε προς αλλη κατευθυνση. Ωρες ωρες αναρωτειεμαι, 'εαν γινει κανενα ατυχημα αν θα την 'πληρωσω' εγω.

      Συγνωμη εαν κουραζω αλλα βλεπετε η αγνοια μου...
      Σε τελικη αναλυση θελω να ξερω πως μπορω να προστατευσω τον εαυτο μου εαν γινει ενα στραβο, να ξερω τι πρεπει να κανω για να μην σερνομαι στα δικαστηρια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Ποτε δεν ειχα μεγαλη τρελα για το αντικειμενο, ακομα και πριν 10-15 χρονια που ειμουνα πιο πιτσιρικας και το κεφαλι μου ηταν ερκετα ψηλα στον ουρανο.
        Αυτο δεν σημαινει οτι δεν παραδεχομαι οτι ειναι το καλυτερο μεσο μετακινησης μεσα σε πολεις με μεγαλο κυκλοφοριακο προβλημε, με στενους δρομους κλπ κλπ.
        Οδηγοντας ομως με το αυτοκινητο μου στους δρομους βλεπω πραγματα τα οποια δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστα η οχι. Και τι εννοω?
        Βλεπω μηχανες να προσπερνανε απο αριστερα, ενω εχει διπλη διαχωριστικη, βλεπω μηχανες να με προσπερνανε απο δεξια, γιατι απλα τοις χωραει, βλεπω μηχανες να κανουν 'ζιγκ ζαγκ' μεταξυ σταματημενων αυτοκινητων για να φτασουν πρωτοι στο φαναρι, βλεπω μηχανες να 'καβαλανε' πεζοδρομια και διαφορα αλλα.

        Ισχυουν οι ιδιοι κανονες για τις μηχανες, που ισχυουν για τα αυτοκινητα?
        Μιλαω ειδικα για τα προσπερασματα, γιατι πολλες φορες εκει που οδηγαω κανονικα στο δρομο, μου πεταγονται μηχανες με τρομερες ταχυτητες και απο δεξια και απο αριστερα. Αλλες φορες παλι, ενω ειμαι σταματημενος σε μια διασταβροση, εχω βγαλει φλας, παλι ξεπεταγονται απο ολες τις πλευρες σαν τα ζιζανια ειτε για να στριψουν και αυτοι, ειτε για να πανε προς αλλη κατευθυνση. Ωρες ωρες αναρωτειεμαι, 'εαν γινει κανενα ατυχημα αν θα την 'πληρωσω' εγω.

        Συγνωμη εαν κουραζω αλλα βλεπετε η αγνοια μου...
        Σε τελικη αναλυση θελω να ξερω πως μπορω να προστατευσω τον εαυτο μου εαν γινει ενα στραβο, να ξερω τι πρεπει να κανω για να μην σερνομαι στα δικαστηρια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Ποτε δεν ειχα μεγαλη τρελα για το αντικειμενο, ακομα και πριν 10-15 χρονια που ειμουνα πιο πιτσιρικας και το κεφαλι μου ηταν ερκετα ψηλα στον ουρανο.
          Αυτο δεν σημαινει οτι δεν παραδεχομαι οτι ειναι το καλυτερο μεσο μετακινησης μεσα σε πολεις με μεγαλο κυκλοφοριακο προβλημε, με στενους δρομους κλπ κλπ.
          Οδηγοντας ομως με το αυτοκινητο μου στους δρομους βλεπω πραγματα τα οποια δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστα η οχι. Και τι εννοω?
          Βλεπω μηχανες να προσπερνανε απο αριστερα, ενω εχει διπλη διαχωριστικη, βλεπω μηχανες να με προσπερνανε απο δεξια, γιατι απλα τοις χωραει, βλεπω μηχανες να κανουν 'ζιγκ ζαγκ' μεταξυ σταματημενων αυτοκινητων για να φτασουν πρωτοι στο φαναρι, βλεπω μηχανες να 'καβαλανε' πεζοδρομια και διαφορα αλλα.

          Ισχυουν οι ιδιοι κανονες για τις μηχανες, που ισχυουν για τα αυτοκινητα?
          Μιλαω ειδικα για τα προσπερασματα, γιατι πολλες φορες εκει που οδηγαω κανονικα στο δρομο, μου πεταγονται μηχανες με τρομερες ταχυτητες και απο δεξια και απο αριστερα. Αλλες φορες παλι, ενω ειμαι σταματημενος σε μια διασταβροση, εχω βγαλει φλας, παλι ξεπεταγονται απο ολες τις πλευρες σαν τα ζιζανια ειτε για να στριψουν και αυτοι, ειτε για να πανε προς αλλη κατευθυνση. Ωρες ωρες αναρωτειεμαι, 'εαν γινει κανενα ατυχημα αν θα την 'πληρωσω' εγω.

          Συγνωμη εαν κουραζω αλλα βλεπετε η αγνοια μου...
          Σε τελικη αναλυση θελω να ξερω πως μπορω να προστατευσω τον εαυτο μου εαν γινει ενα στραβο, να ξερω τι πρεπει να κανω για να μην σερνομαι στα δικαστηρια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • K
            kinq1 last edited by

            Οι κάτοχοι των μηχανών παραβαίνουν τον ΚΟΚ, αλλά προφανώς αναλαμβάνουν το ρίσκο και κρίνουν ότι αξίζει αυτά τα δευτερόλεπτα ή λεπτά ή ώρες που κερδίζουν. Αν χτυπήσεις κάποιον δεν θα φταίς, αλλά αν το ατύχημα είναι μοιραίο (γιατί οι περισσότεροι δεν φορούν και κράνος) υποθέτω ότι θα έχεις τύψεις για όλη σου τη ζωή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • T
              techadmin admin last edited by

              Σύμφωνα με τον ΚΟΚ τα δίκυκλα πρέπει να κινούνται στη μέση της λωρίδας τους σα να ήταν αυτοκίνητα. Όπότε όλα αυτά που περιγράφεις είναι τυπικά παράνομα αλλά ανεχόμαστε πολλά από αυτά γιατί διευκολύνουν τους αναβάτες και κατ'επέκταση όλους τους χρήστες του δρόμου, μειώνοντας το συνολικό όγκο που καταλαμβάνουν τα οχήματα σε αυτόν. Υπάρχει μια γκρίζα περιοχή ανάμεσα στο 'παράνομο αλλά ανεκτό για πρακτικούς λόγους' και στην 'κατάχρηση της ανοχής μας', η οποία ποικίλλει ανάλογα με την προοπτική που το βλέπεις, αν είσαι δηλαδή οδηγός αυτοκινήτου ή μοτό. Πάντως αν συμβεί ατύχημα ανάμεσα σε αυτοκίνητο και μοτό, αν ο αναβάτης δεν πήγαινε 'σαν αυτοκίνητο' τότε τυπικά φταίει αυτός. Αν όμως υπάρξει τραυματισμός και μάλιστα σοβαρός δύσκολα γλιτώνεις το δικαστήριο.

              Συμβουλή: πολλές ασφαλιστικές παρέχουν βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος (π.χ. βγάζουν φωτογραφίες του τόπου του ατυχήματος και σε συμβουλεύουν υπεύθυνα τι να κάνεις, αν φταις ή όχι κτλ.) Αν η ασφαλιστική σου έχει τέτοια υπηρεσία μη διστάσεις να τη χρησιμοποιήσεις ώστε να μην πέσεις θύμα της άγνοιάς σου και της συναισθηματικής φόρτισης της στιγμής.

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • M
                megane98hp last edited by

                Το πιο συχνο που μου συμβαιναι, και που με προβληματιζεο ειναι να με προσ[ερναει μηχανακι απο αριστερα, με διπλη διαχωριστικη γραμμη, αλλα χωρις να μπαινει στο αντιθετο ρευμα. Τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση?
                Ειναι νομιμο αυτο?
                Το λεω γιατι φανταστειτε οτι η αποσταση της μηχανης απο το αυτοκινητου ειναι πολυ μικρη σε αυτη τη περιπτωση και πολλα μπορει να πανε στραβα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • A
                  alexastrag last edited by

                  Ο χρήστης kyan έγραψε:
                  Σύμφωνα με τον ΚΟΚ τα δίκυκλα πρέπει να κινούνται στη μέση της λωρίδας τους σα να ήταν αυτοκίνητα. Όπότε όλα αυτά που περιγράφεις είναι τυπικά παράνομα αλλά ανεχόμαστε πολλά από αυτά γιατί διευκολύνουν τους αναβάτες και κατ'επέκταση όλους τους χρήστες του δρόμου, μειώνοντας το συνολικό όγκο που καταλαμβάνουν τα οχήματα σε αυτόν. Υπάρχει μια γκρίζα περιοχή ανάμεσα στο 'παράνομο αλλά ανεκτό για πρακτικούς λόγους' και στην 'κατάχρηση της ανοχής μας', η οποία ποικίλλει ανάλογα με την προοπτική που το βλέπεις, αν είσαι δηλαδή οδηγός αυτοκινήτου ή μοτό. Πάντως αν συμβεί ατύχημα ανάμεσα σε αυτοκίνητο και μοτό, αν ο αναβάτης δεν πήγαινε 'σαν αυτοκίνητο' τότε τυπικά φταίει αυτός. Αν όμως υπάρξει τραυματισμός και μάλιστα σοβαρός δύσκολα γλιτώνεις το δικαστήριο.

                  Συμβουλή: πολλές ασφαλιστικές παρέχουν βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος (π.χ. βγάζουν φωτογραφίες του τόπου του ατυχήματος και σε συμβουλεύουν υπεύθυνα τι να κάνεις, αν φταις ή όχι κτλ.) Αν η ασφαλιστική σου έχει τέτοια υπηρεσία μη διστάσεις να τη χρησιμοποιήσεις ώστε να μην πέσεις θύμα της άγνοιάς σου και της συναισθηματικής φόρτισης της στιγμής.

                  συμφωνω απολυτα και δυστυχως υπαρχουν πολλοι αναβατες δικυκλων που εχουν την σαφως λανθασμενη εντυπωση οτι το να κινουνται αναμεσα απο τα αυτοκινηρα ειναι αναφαιρετο δικαιωμα τους και μαλιστα σε πολλες περιπτωσεις που εχω δει οταν παρεμποδιζονται ακουσια απο οδηγους αυτοκινητων και δεν τους επιτρεπουν την κινηση αυτη διαμαρτυρονται βριζοντας τους.

                  κατι τετοιο με εξοργιζει παρ'οτι οδηγω δικυκλο πολλα χρονια κινουμενος εκ των πραγματων και εγω με τον τυπικα παρανομο αυτον τροπο ποτε ομως δεν εχω διαμαρτυρηθει οταν με παρεμποδιζουν αλλα ευγενικα ζητω να μου το επιτρεψουν και οταν αυτο συμβαινει παντοτε τους ευχαριστω ενω δε ειμαι ετοιμος να αναλαβω τις ευθυνες μου εαν εμπλακω σε ατυχημα κατα την παρανομη τονιζω παλι αυτη μου συμπεριφορα που ομως οπως εχει επανειλλημενα ειπωθει και για καθαρα πρακτικους λογους εχει επιβληθει αλλα και ειναι αποδεκτη απο την πλειοψηφια των οδηγων.

                  εδω θα ηθελα να πω οτι πολλες φορες οι οδηγοι αυτοι που ισως διαμαρτυρονται για την κινηση αυτη των δικυκλιστων οταν θα βρεθουν πισω τους ανεξαρτητα σε πια λωριδα κινουνται ακομη και στη δεξια εφ'οσον θελουν να προσπερασουν αντι να αλλαξουν λωριδα κορναρουν απαιτωντας απο τον δικυκλιστη να κανει στην ακρη ωστε να περασουν διπλα του χωρις να αλλαξουν λωριδα εκθετοντας τον σε προφανη κινδυνο αφου θα περασουν διπλα του μετα σε πολυ μικρη αποσταση και με σαφως μεγαλυτερη ταχυτητα χωρις πολλες φορες να μπορουν να υπολογισουν την αποσταση που τους χωριζει αφου δεν εχουν την ορατοτητα που ο δικυκλιστης εχει οταν αυτος τους προσπερνα κινουμενος σε μικρη αποσταση απο αυτους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                    Το πιο συχνο που μου συμβαιναι, και που με προβληματιζεο ειναι να με προσ[ερναει μηχανακι απο αριστερα, με διπλη διαχωριστικη γραμμη, αλλα χωρις να μπαινει στο αντιθετο ρευμα. Τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση?
                    Ειναι νομιμο αυτο?
                    Το λεω γιατι φανταστειτε οτι η αποσταση της μηχανης απο το αυτοκινητου ειναι πολυ μικρη σε αυτη τη περιπτωση και πολλα μπορει να πανε στραβα.

                    αυτο μπορει να αποβει μοιραιο για τον δικυκλιστη εαν εκεινη την στιγμη εσυ κανεις πχ εναν μικρο αποτομο ελιγμο διαφυγης καποιας λακουβας που ειναι κατι πολυ συνηθισμενο στους ελληνικους δρομους και τον στειλεις αθελα σου στο αντιθετο ρευμα με κινδυνο να συγκρουστει μετωπικα με αλλο οχημα ή να βγει απο την πορεια του εξω απο τον δρομο.

                    τυπικα δεν φερεις καποια ευθυνη αφου εσυ καταλαμβανεις νομιμα το πλατος της λωριδας στην οποια βρισκεσαι και δεν εχει καμμια απολυτως θεση αλλο οχημα εκτος του δικου σου ομως μερικες φορες δεν αποδεικνυονται ευκολα μερικα πραγματα και κυριως οταν δεν υπαρχουν επαρκεις μαρτυριες.

                    εγω μετα απο χρονια εμπειριας στην κινηση με 2 ή με 4 τροχους σχεδον ταυτοχρονα με την σκεψη για μικρη αποκλιση της πορειας μου στρεφω τα ματια μου προς τα μικρα παραβολικα καθρεπτακια που εχω σε ολα μου τα αυτοκινητα εδω και πολλα χρονια και που με βοηθουν να εχω καλυτερη οπτικη γωνια του ''τυφλου'' σημειου που ολα τα αυτοκινητα εχουν και που σε αυτο ειναι πολυ πιθανο να βρεθει δικυκλο βεβαια αυτο δεν πετυχαινει παντα γιατι μερικες φορες πρωτα ενεργεις και μετα σκεφτεσαι ειδικα σε περιπτωσεις κινδυνου οποτε και μπορει να μην υπαρχει ικανος χρονος αντιδρασης ή εντοπισμου ενος δικυκλου που εκεινη την στιγμη σε προσπερνα........οποτε μονο η ετοιμοτητα του αλλου μπορει να τον σωσει απο το δυσαρεστο που μπορει η ενεργεια του αυτη [να προσπερασει εκει που τυπικα δεν του επιτρεπεται] να τον οδηγησει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                      εγω μετα απο χρονια εμπειριας στην κινηση με 2 ή με 4 τροχους σχεδον ταυτοχρονα με την σκεψη για μικρη αποκλιση της πορειας μου στρεφω τα ματια μου προς τα μικρα παραβολικα καθρεπτακια που εχω σε ολα μου τα αυτοκινητα εδω και πολλα χρονια και που με βοηθουν να εχω καλυτερη οπτικη γωνια του ''τυφλου'' σημειου που ολα τα αυτοκινητα εχουν και που σε αυτο ειναι πολυ πιθανο να βρεθει δικυκλο βεβαια αυτο δεν πετυχαινει παντα γιατι μερικες φορες πρωτα ενεργεις και μετα σκεφτεσαι ειδικα σε περιπτωσεις κινδυνου οποτε και μπορει να μην υπαρχει ικανος χρονος αντιδρασης ή εντοπισμου ενος δικυκλου που εκεινη την στιγμη σε προσπερνα........οποτε μονο η ετοιμοτητα του αλλου μπορει να τον σωσει απο το δυσαρεστο που μπορει η ενεργεια του αυτη [να προσπερασει εκει που τυπικα δεν του επιτρεπεται] να τον οδηγησει.

                      Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να αποφύγεις τέτοια δυσάρεστα απρόοπτα είναι να έχεις πάντα εικόνα του ποιος είναι κοντά σου και πού περίπου βρίσκεται κοιτώντας τους καθρέπτες κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Έτσι δε χρειάζεται να τους κοιτάξεις τη στιγμή που κάνεις τον ελιγμό παρά εντελώς φευγαλέα, αφού ξέρεις ήδη τι θα δεις κατά 90%. Οι μόνες περιπτώσεις που δεν προλαβαίνεις με αυτό τον τρόπο είναι οι πολύ 'βιαστικοί' αναβάτες που κινούνται με μεγάλη ταχύτητα και απότομους ελιγμούς (σφήνες) ανάμεσα στα αυτοκίνητα αλλά γι'αυτούς εγώ προσωπικά δε θα κάτσω να σκάσω κιόλας γιατί κατά την άποψή μου τα'θελαν και τα'παθαν.

                      Ξέρω, είναι δύσκολο κάτι τέτοιο ειδικά για νέους οδηγούς αλλά αν ζοριστείς λιγάκι στην αρχή και το μάθεις μετά σου γίνεται συνήθεια και το κάνεις αυτόματα χωρίς να το σκέφτεσαι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:

                        εγω μετα απο χρονια εμπειριας στην κινηση με 2 ή με 4 τροχους σχεδον ταυτοχρονα με την σκεψη για μικρη αποκλιση της πορειας μου στρεφω τα ματια μου προς τα μικρα παραβολικα καθρεπτακια που εχω σε ολα μου τα αυτοκινητα εδω και πολλα χρονια και που με βοηθουν να εχω καλυτερη οπτικη γωνια του ''τυφλου'' σημειου που ολα τα αυτοκινητα εχουν και που σε αυτο ειναι πολυ πιθανο να βρεθει δικυκλο βεβαια αυτο δεν πετυχαινει παντα γιατι μερικες φορες πρωτα ενεργεις και μετα σκεφτεσαι ειδικα σε περιπτωσεις κινδυνου οποτε και μπορει να μην υπαρχει ικανος χρονος αντιδρασης ή εντοπισμου ενος δικυκλου που εκεινη την στιγμη σε προσπερνα........οποτε μονο η ετοιμοτητα του αλλου μπορει να τον σωσει απο το δυσαρεστο που μπορει η ενεργεια του αυτη [να προσπερασει εκει που τυπικα δεν του επιτρεπεται] να τον οδηγησει.

                        Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να αποφύγεις τέτοια δυσάρεστα απρόοπτα είναι να έχεις πάντα εικόνα του ποιος είναι κοντά σου και πού περίπου βρίσκεται κοιτώντας τους καθρέπτες κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Έτσι δε χρειάζεται να τους κοιτάξεις τη στιγμή που κάνεις τον ελιγμό παρά εντελώς φευγαλέα, αφού ξέρεις ήδη τι θα δεις κατά 90%. Οι μόνες περιπτώσεις που δεν προλαβαίνεις με αυτό τον τρόπο είναι οι πολύ 'βιαστικοί' αναβάτες που κινούνται με μεγάλη ταχύτητα και απότομους ελιγμούς (σφήνες) ανάμεσα στα αυτοκίνητα αλλά γι'αυτούς εγώ προσωπικά δε θα κάτσω να σκάσω κιόλας γιατί κατά την άποψή μου τα'θελαν και τα'παθαν.

                        Ξέρω, είναι δύσκολο κάτι τέτοιο ειδικά για νέους οδηγούς αλλά αν ζοριστείς λιγάκι στην αρχή και το μάθεις μετά σου γίνεται συνήθεια και το κάνεις αυτόματα χωρίς να το σκέφτεσαι.

                        η συνεχης παρατηρηση του τι συμβαινει πισω και γυρω σου απο τους καθρεπτες ειναι σιγουρα κατι που θα προστατεψει εσενα αλλα και τους γυρω σου και ειναι κατι που ασυναισθητα κανω ειτε οδηγω αυτοκινητο ειτε μηχανη.

                        ενω πραγματικα απορω πως ειναι δυνατον πολλοι να πηγαινουν ειτε με κλειστους ειτε με καθολου καθρεπτες επειδη ειτε δεν εχουν μαθει ποτε να τους κυττουν ειτε επειδη ειδικα σε μοτο τους χαλαει την μοστρα και ενω οι μεν ειναι απλα ολιγον αμελεις ηλιθιοι οι δε ειναι .............. αστο καλυτερα ας μην το γραψω αυτο που εχω στο μυαλο μου.............

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • H
                          hunter last edited by

                          Αυτό μού θύμισε ένα περιστατικό πού μού διηγήθηκε ένας φίλος.
                          Ανέβηκε στό μηχανάκι μίας κοπέλας,γιά νά τό κάνει βόλτα,καί διαπίστωσε ότι καί οι δύο καθρέφτες έβλεπαν τό πρόσωπο τής οδηγού.
                          Ο λόγος πού συνέβαινε αυτό,δέν ήταν ότι δέν ήξερε νά τούς ρυθμίσει,αλλά ότι ενώ οδηγούσε (μάλλον όταν σταματούσε στό φανάρι) βαφώτανε (μακιγιάζ κ.λ.π.) γιά νά είναι όμορφη!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • S
                            stavrosg last edited by

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                            Αυτό μού θύμισε ένα περιστατικό πού μού διηγήθηκε ένας φίλος.
                            Ανέβηκε στό μηχανάκι μίας κοπέλας,γιά νά τό κάνει βόλτα,καί διαπίστωσε ότι καί οι δύο καθρέφτες έβλεπαν τό πρόσωπο τής οδηγού.
                            Ο λόγος πού συνέβαινε αυτό,δέν ήταν ότι δέν ήξερε νά τούς ρυθμίσει,αλλά ότι ενώ οδηγούσε (μάλλον όταν σταματούσε στό φανάρι) βαφώτανε (μακιγιάζ κ.λ.π.) γιά νά είναι όμορφη!!!

                            Έγκλημα!! Να κατασχεθεί το μηχανάκι πάραυτα!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης StavrosG έγραψε:

                              Αυτό μού θύμισε ένα περιστατικό πού μού διηγήθηκε ένας φίλος.
                              Ανέβηκε στό μηχανάκι μίας κοπέλας,γιά νά τό κάνει βόλτα,καί διαπίστωσε ότι καί οι δύο καθρέφτες έβλεπαν τό πρόσωπο τής οδηγού.
                              Ο λόγος πού συνέβαινε αυτό,δέν ήταν ότι δέν ήξερε νά τούς ρυθμίσει,αλλά ότι ενώ οδηγούσε (μάλλον όταν σταματούσε στό φανάρι) βαφώτανε (μακιγιάζ κ.λ.π.) γιά νά είναι όμορφη!!!

                              Έγκλημα!! Να κατασχεθεί το μηχανάκι πάραυτα!!!!

                              Όχι, το δίπλωμα της κατόχου πρέπει να κατασχεθεί!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A
                                alexastrag last edited by

                                οσες φορες εχω βρεθει να οδηγω αυτοκινητο ή μοτο χωρις ή με κακους καθρεπτες [οχι δικα μου φυσικα] αισθανομαι τοσο αβολα και ασχημα που πραγματικα δεν βλεπω την ωρα να τελειωσει αυτο το ταξιδι προς την ........ αβεβαιοτητα!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • K
                                  kinq1 last edited by

                                  Εγώ πάντως τσαντίζομαι που στα διόδια οι μοτοσυκλετιστές παρακάμπτουν την ουρά και περνάνε να πληρώσουν πρώτοι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • A
                                    alexastrag last edited by

                                    Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
                                    Εγώ πάντως τσαντίζομαι που στα διόδια οι μοτοσυκλετιστές παρακάμπτουν την ουρά και περνάνε να πληρώσουν πρώτοι.

                                    δεν εχεις αδικο και δεν μπορω να καταλαβω πως πολλοι το θεωρουν σαν κατι φυσικο και το κανουν συνεχεια.

                                    εγω αντιθετα ντρεπομαι να παω μπροστα απο τον αλλο που περιμενει και βρεθηκε εκει πριν απο μενα και περιμενω υπομονετικα να ερθει η σειρα μου.

                                    το αγαπημενο μου μότο αλλωστε ειναι το ''μην κανεις στο αλλον αυτο που δεν θελεις να κανουν σε εσενα'' και αν η ζωη μας περιστρεφοταν γυρω απο αυτο οχι μονο κατα την οδηγηση αλλα γενικοτερα οι σχεσεις των ανθρωπων και ο κοσμος μας θα ηταν πολυ καλυτερος.......αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα για τους περισσοτερους που το δικο τους μότο ειναι το.......''ξερεις ποιος ειμαι γω ρεεεε''!!!!!!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • S
                                      stavrosg last edited by

                                      Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                      Αυτό μού θύμισε ένα περιστατικό πού μού διηγήθηκε ένας φίλος.
                                      Ανέβηκε στό μηχανάκι μίας κοπέλας,γιά νά τό κάνει βόλτα,καί διαπίστωσε ότι καί οι δύο καθρέφτες έβλεπαν τό πρόσωπο τής οδηγού.
                                      Ο λόγος πού συνέβαινε αυτό,δέν ήταν ότι δέν ήξερε νά τούς ρυθμίσει,αλλά ότι ενώ οδηγούσε (μάλλον όταν σταματούσε στό φανάρι) βαφώτανε (μακιγιάζ κ.λ.π.) γιά νά είναι όμορφη!!!

                                      Έγκλημα!! Να κατασχεθεί το μηχανάκι πάραυτα!!!!

                                      Όχι, το δίπλωμα της κατόχου πρέπει να κατασχεθεί!

                                      Σωστά, μπερδεύτηκα...

                                      Στο θέμα του καθρέφτη, εγώ τρέμω οταν οδηγάω μηχανάκι/μηχανή που δεν μου επιτρέπει να έχεις εικόνα του τι γίνεται πίσω μου, αλλά από ότι φαίνεται, η πλειοψηφία δεν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        tsardas last edited by

                                        Αν δεν κανω λαθος ο κοκ επιτρεπει την διελευση της μοτοσυκλετας αναμεσα απο τα αυτοκινητα οταν αυτα ειναι σταματημενα σε φαναρι.Αλλα αυτο που γινεται στην Αθηνα (και μην το παιρνετε εγοιστικα) Ειναι αρκετα ακραιο. Οντως οταν κατεβαινω κατω βλεπω τις διαφορες στην κινηση αναμεσα στα αυτοκινητα και σιγουρα χονωνται πιο επικινδυνα οι μοτο σε σημειο να φοβαμαι για την ακεραιοτητα του αοτοκινητου μου.Νομιζω ομως οτι αυτο εχει να κανει και με τους ρυθμους ζωης της καθε πολης και οτι σε αλλες πολεις αυτο συμβαινει μεν αλλα σε πιο ηπιους ρυθμους και με περισσοτερο τακτ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          alexastrag last edited by

                                          ωραια........

                                          μετα την συζητηση που πιασαμε για τους καθρεπτες και αφου εχω ξεχασει για ποσα χρονια τα μονα που εχω αλλαξει στο KLR ειναι λαδια μπουζι τακακια και λαστιχα σημερα μου επεσε σταματημενο απο το σταντ [ή στεκα] και εσπασε η φωλια που βιδωνει ο αριστερος καθρεπτης επανω στο διακοπτη με τα φωτα-κορνα-φλας

                                          αντε να βρεις τωρα ολοκληρο τον διακοπτη γιατι δεν εχει που να βιδωσει ο κ***καθρεπτης!!!!

                                          οδηγουσα σημερα απο Διονυσο μεχρι παραλια και το ματι μου ηταν συνεχεια στο.......κενο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Κάπως έτσι μπορεί ο άνθρωπος νά γίνει προληπτικός.
                                            Μιλάμε στό φόρουμ γιά καθρέφτες,πέφτει η μηχανή καί ο καθρέφτης σπάει.
                                            Σπάει ο καθρέφτης....εφτα χρόνια γκαντεμιά.
                                            Καί άλλα τέτοια!!!
                                            Αλλά θά σού πώ καί ένα παλιό ρητό,πού λέει:
                                            'ΕΙΝΑΙ ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ'!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr