Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σπασμένη κρεμαγιέρα σε Stilo...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σπασμένη κρεμαγιέρα σε Stilo...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    1075
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickpaip last edited by

      Όσο κουφό κι αν ακούγεται αυτό ακριβώς συνέβη στο Stilo μου και μάλιστα στα καλά καθούμενα...
      Τετάρτη πρωί πηγαίνω από Χαλκίδα Αθήνα.Παρκάρω το αυτοκίνητο κάτω απ'το σπίτι και μετά από μισή ώρα περίπου πηγαίνω να το ξαναπάρω.Στρίβω για να ξεπερκάρω και ακούω ένα έντονο 'γκαπ' από το τιμόνι.Διαπιστώνω ότι το τιμόνι δυσκολεύεται να κινήσει τους τροχούς προς τα αριστερά...
      Πηγαίνω πολύ προσεκτικά και με αρκετή δυσκολία στο πλησιέστερο συνεργείο της FIAT και τους αναφέρω το πρόβλημα.Ένας μηχανικός παίρνει το αυτοκίνητο για μια βόλτα για να διαπιστώσει το πρόβλημα παρότι τον είχα προειδοποιήσει ότι το αυτοκίνητο με δυσκολία στρίβει αριστερά.Όταν βέβαια στην πρώτη του απόπειρα να στρίψει αριστερά του έσβησε το αυτοκίνητο επειδή τρόμαξε, καταλαβαίνει ότι το πρόβλημα είναι σοβαρό και με πολύ δυσκολία(καθώς η κατάσταση του τιμονιού χειροτέρευε όσο κινούνταν) το ανεβάζουν σε μια 'ράμπα' για να το σηκώσουν να δουν μήπως έχει χτυπήσει από κάτω.
      Τελικά το αυτοκίνητο από κάτω ήταν μια χαρά και μου λένε πως μάλλον κάτι έχει πάθει ο ηλεκτρομηχανισμός του τιμονιού και ότι μέχρι αύριο θα το έχουν φτιάξει.
      Την επόμενη μέρα και ενώ όλη την προηγούμενη σκεφτόμουν τί θα είχε συμβεί αν το συγκεκριμένο περιστατικό μου είχε συμβεί εν κινήσει, πηγαίνω ξανά στο συνεργείο όπου μου λένε ότι τελικά έχει σπάσει η κρεμαγιέρα και ότι πιθανότατα έχει προκληθεί από υπερβολικό χαμήλωμα...
      -Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο 3-3,5 πόντους(δεν γνωρίζω ακριβώς καθώς τα ελατήρια χαμηλώματος τοποθετήθηκαν στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της FIAT πριν παραλάβω το αυτοκίνητο) και 'φοράει' πιο σκληρά αμορτισέρ και μπάρα θόλων.-
      Επίσης ο υπεύθυνος του συνεργείου μου απαντά στην ερώτηση αν θα μπορόυσε να μου έχει συμβεί εν κινήσει το εξής: 'Να κάνεις το σταυρό σου που δεν σου έτυχε στο δρόμο...'
      Σαν να μην έφταναν όλα αυτά μου λένε ότι επειδή η βλάβη προκλήθηκε από παρεμβάσεις που είχα κάνει εγώ στο αυτοκίνητο, θα έπρεπε να επιβαρυνθώ εγώ το κόστος της επισκευής που ούτε λίγο ούτε πολύ έφτανε τα 700 ευρώ...
      Τελικά, ευτυχώς η αντιπροσωπεία από όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο ανέλαβε να καλύψει το κόστος της επισκευής(που στην τελική αυτοί το χαμήλωσαν το αμάξι και όχι εγώ και θα έπρεπε τουλαχιστον να με έχουν ενημερώσει για πιθανά προβλήματα που μπορεί να είχα...) και τέλος καλό, όλα καλά.
      Είναι έτσι όμως;
      Νιώθω πραγματικά πολύ απογοητευμένος απ' αυτό που συνέβη και έχω χάσει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη μου απέναντι στο αυτοκίνητο αλλά και γενικότερα απέναντι στην εταιρία γιατί δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι προκλήθηκε κάτι τόσο τραγικό που θα μπορούσε να μου έχει στοιχήσει τη ζωή απλά και μόνο επειδή το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο, που στην τελική δεν είναι ούτε το πρώτο αλλά ούτε το τελευταίο χαμηλωμένο αυτοκίνητο στον κόσμο...
      Θα ήθελα επίσης αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πως θα μπορούσα να αποφύγω να μου ξανασυμβει αυτό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickpaip last edited by

        Όσο κουφό κι αν ακούγεται αυτό ακριβώς συνέβη στο Stilo μου και μάλιστα στα καλά καθούμενα...
        Τετάρτη πρωί πηγαίνω από Χαλκίδα Αθήνα.Παρκάρω το αυτοκίνητο κάτω απ'το σπίτι και μετά από μισή ώρα περίπου πηγαίνω να το ξαναπάρω.Στρίβω για να ξεπερκάρω και ακούω ένα έντονο 'γκαπ' από το τιμόνι.Διαπιστώνω ότι το τιμόνι δυσκολεύεται να κινήσει τους τροχούς προς τα αριστερά...
        Πηγαίνω πολύ προσεκτικά και με αρκετή δυσκολία στο πλησιέστερο συνεργείο της FIAT και τους αναφέρω το πρόβλημα.Ένας μηχανικός παίρνει το αυτοκίνητο για μια βόλτα για να διαπιστώσει το πρόβλημα παρότι τον είχα προειδοποιήσει ότι το αυτοκίνητο με δυσκολία στρίβει αριστερά.Όταν βέβαια στην πρώτη του απόπειρα να στρίψει αριστερά του έσβησε το αυτοκίνητο επειδή τρόμαξε, καταλαβαίνει ότι το πρόβλημα είναι σοβαρό και με πολύ δυσκολία(καθώς η κατάσταση του τιμονιού χειροτέρευε όσο κινούνταν) το ανεβάζουν σε μια 'ράμπα' για να το σηκώσουν να δουν μήπως έχει χτυπήσει από κάτω.
        Τελικά το αυτοκίνητο από κάτω ήταν μια χαρά και μου λένε πως μάλλον κάτι έχει πάθει ο ηλεκτρομηχανισμός του τιμονιού και ότι μέχρι αύριο θα το έχουν φτιάξει.
        Την επόμενη μέρα και ενώ όλη την προηγούμενη σκεφτόμουν τί θα είχε συμβεί αν το συγκεκριμένο περιστατικό μου είχε συμβεί εν κινήσει, πηγαίνω ξανά στο συνεργείο όπου μου λένε ότι τελικά έχει σπάσει η κρεμαγιέρα και ότι πιθανότατα έχει προκληθεί από υπερβολικό χαμήλωμα...
        -Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο 3-3,5 πόντους(δεν γνωρίζω ακριβώς καθώς τα ελατήρια χαμηλώματος τοποθετήθηκαν στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της FIAT πριν παραλάβω το αυτοκίνητο) και 'φοράει' πιο σκληρά αμορτισέρ και μπάρα θόλων.-
        Επίσης ο υπεύθυνος του συνεργείου μου απαντά στην ερώτηση αν θα μπορόυσε να μου έχει συμβεί εν κινήσει το εξής: 'Να κάνεις το σταυρό σου που δεν σου έτυχε στο δρόμο...'
        Σαν να μην έφταναν όλα αυτά μου λένε ότι επειδή η βλάβη προκλήθηκε από παρεμβάσεις που είχα κάνει εγώ στο αυτοκίνητο, θα έπρεπε να επιβαρυνθώ εγώ το κόστος της επισκευής που ούτε λίγο ούτε πολύ έφτανε τα 700 ευρώ...
        Τελικά, ευτυχώς η αντιπροσωπεία από όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο ανέλαβε να καλύψει το κόστος της επισκευής(που στην τελική αυτοί το χαμήλωσαν το αμάξι και όχι εγώ και θα έπρεπε τουλαχιστον να με έχουν ενημερώσει για πιθανά προβλήματα που μπορεί να είχα...) και τέλος καλό, όλα καλά.
        Είναι έτσι όμως;
        Νιώθω πραγματικά πολύ απογοητευμένος απ' αυτό που συνέβη και έχω χάσει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη μου απέναντι στο αυτοκίνητο αλλά και γενικότερα απέναντι στην εταιρία γιατί δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι προκλήθηκε κάτι τόσο τραγικό που θα μπορούσε να μου έχει στοιχήσει τη ζωή απλά και μόνο επειδή το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο, που στην τελική δεν είναι ούτε το πρώτο αλλά ούτε το τελευταίο χαμηλωμένο αυτοκίνητο στον κόσμο...
        Θα ήθελα επίσης αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πως θα μπορούσα να αποφύγω να μου ξανασυμβει αυτό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickpaip last edited by

          Όσο κουφό κι αν ακούγεται αυτό ακριβώς συνέβη στο Stilo μου και μάλιστα στα καλά καθούμενα...
          Τετάρτη πρωί πηγαίνω από Χαλκίδα Αθήνα.Παρκάρω το αυτοκίνητο κάτω απ'το σπίτι και μετά από μισή ώρα περίπου πηγαίνω να το ξαναπάρω.Στρίβω για να ξεπερκάρω και ακούω ένα έντονο 'γκαπ' από το τιμόνι.Διαπιστώνω ότι το τιμόνι δυσκολεύεται να κινήσει τους τροχούς προς τα αριστερά...
          Πηγαίνω πολύ προσεκτικά και με αρκετή δυσκολία στο πλησιέστερο συνεργείο της FIAT και τους αναφέρω το πρόβλημα.Ένας μηχανικός παίρνει το αυτοκίνητο για μια βόλτα για να διαπιστώσει το πρόβλημα παρότι τον είχα προειδοποιήσει ότι το αυτοκίνητο με δυσκολία στρίβει αριστερά.Όταν βέβαια στην πρώτη του απόπειρα να στρίψει αριστερά του έσβησε το αυτοκίνητο επειδή τρόμαξε, καταλαβαίνει ότι το πρόβλημα είναι σοβαρό και με πολύ δυσκολία(καθώς η κατάσταση του τιμονιού χειροτέρευε όσο κινούνταν) το ανεβάζουν σε μια 'ράμπα' για να το σηκώσουν να δουν μήπως έχει χτυπήσει από κάτω.
          Τελικά το αυτοκίνητο από κάτω ήταν μια χαρά και μου λένε πως μάλλον κάτι έχει πάθει ο ηλεκτρομηχανισμός του τιμονιού και ότι μέχρι αύριο θα το έχουν φτιάξει.
          Την επόμενη μέρα και ενώ όλη την προηγούμενη σκεφτόμουν τί θα είχε συμβεί αν το συγκεκριμένο περιστατικό μου είχε συμβεί εν κινήσει, πηγαίνω ξανά στο συνεργείο όπου μου λένε ότι τελικά έχει σπάσει η κρεμαγιέρα και ότι πιθανότατα έχει προκληθεί από υπερβολικό χαμήλωμα...
          -Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο 3-3,5 πόντους(δεν γνωρίζω ακριβώς καθώς τα ελατήρια χαμηλώματος τοποθετήθηκαν στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της FIAT πριν παραλάβω το αυτοκίνητο) και 'φοράει' πιο σκληρά αμορτισέρ και μπάρα θόλων.-
          Επίσης ο υπεύθυνος του συνεργείου μου απαντά στην ερώτηση αν θα μπορόυσε να μου έχει συμβεί εν κινήσει το εξής: 'Να κάνεις το σταυρό σου που δεν σου έτυχε στο δρόμο...'
          Σαν να μην έφταναν όλα αυτά μου λένε ότι επειδή η βλάβη προκλήθηκε από παρεμβάσεις που είχα κάνει εγώ στο αυτοκίνητο, θα έπρεπε να επιβαρυνθώ εγώ το κόστος της επισκευής που ούτε λίγο ούτε πολύ έφτανε τα 700 ευρώ...
          Τελικά, ευτυχώς η αντιπροσωπεία από όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο ανέλαβε να καλύψει το κόστος της επισκευής(που στην τελική αυτοί το χαμήλωσαν το αμάξι και όχι εγώ και θα έπρεπε τουλαχιστον να με έχουν ενημερώσει για πιθανά προβλήματα που μπορεί να είχα...) και τέλος καλό, όλα καλά.
          Είναι έτσι όμως;
          Νιώθω πραγματικά πολύ απογοητευμένος απ' αυτό που συνέβη και έχω χάσει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη μου απέναντι στο αυτοκίνητο αλλά και γενικότερα απέναντι στην εταιρία γιατί δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι προκλήθηκε κάτι τόσο τραγικό που θα μπορούσε να μου έχει στοιχήσει τη ζωή απλά και μόνο επειδή το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο, που στην τελική δεν είναι ούτε το πρώτο αλλά ούτε το τελευταίο χαμηλωμένο αυτοκίνητο στον κόσμο...
          Θα ήθελα επίσης αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πως θα μπορούσα να αποφύγω να μου ξανασυμβει αυτό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gskarmou last edited by

            Äåí íïìßæù üôé Ý÷åé íá êÜíåé ìå ôï ÷áìÞëùìá ...Þ ôçí ìðÜñá èüëùí ..ÌÜëëïí ãéá ÷ôýðçìá ìïõ êÜíåé áõôü

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bug last edited by

              3-3.5 πόντοι δεν είναι δα και κάτι τόσο υπερβολικό.Τι να πώ δεν μπορώ να φανταστώ απο τι μπορεί να έσπασε η κρεμαγιέρα σε τόσο καινούργιο αυτοκίνητο.Ελλατωματικό εξάρτημα??Ψάξε λίγο στο net,για άλλους ιδιοκτήτες και τι προβλήματα μπορεί να έχουν

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vasgti last edited by

                Είναι αυτό που λέμε 'να μην σου τύχει'...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  ΄Κάπου το έχω ξανακούσει, αλλά μου φαίνεται αφορούσε τον σερβομηχανισμό και όχι την κρεμαγέρα... Για τα παλιά Σιβίκ και CRX είχα ακούσει πως αν τα χαμήλωνες διαλυόταν αργά ή γρήγορα η κρεμαγέρα...

                  Πάντως για τον φόβο σου, σε αυτοκινητόδρομο δεν θα τύχει έτσι απλά, γιατί δεν ζορίζεται η κρεμαγέρα (στρίβεις το τιμόνι σε μκρές γωνίες με μικρή αντίσταση).

                  Ένας τρόπος να το αποφύγεις είναι να μην ζορίζεις πολύ την κρεμαγιέρα στο παρκάρισμα - ξεπαρκάρισμα. Στα καινούρια αυτοκίνητα με ηλεκτρική κρεμαγιέρα είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβεις αυτό (πόσο αν ανάψεις το city), αλλά αν πάρεις ένα παλιό αμάξι είναι εμφανές: Στο παρκάρισμα αν είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ ακίνητος θες μπράτσα Σβαρτζενέγκερ! Αν κινείσαι έστω και με μισό μέτρο την ώρα το τιμόνι ελαφραίνει πολύ αισθητά και δεν ζορίζεσαι πλέον. Αντίστοιχα και η κρεμαγέρα δεν ζορίζεται τόσο. Με τα πανάλαφρα τιμόνια σήμερα όμως συνήθως όλοι τείνουμε να στρίβουμε τις ρόδες εντελώς σταματημένοι (κι εγώ το ίδιο... ) πράγμα που και κρεμαγέρα, ακρόμπαρα κλπ φθείρει, και τα λάστιχά μας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickpaip last edited by

                    Ο χρήστης bug έγραψε:
                    3-3.5 πόντοι δεν είναι δα και κάτι τόσο υπερβολικό.Τι να πώ δεν μπορώ να φανταστώ απο τι μπορεί να έσπασε η κρεμαγιέρα σε τόσο καινούργιο αυτοκίνητο.Ελλατωματικό εξάρτημα??Ψάξε λίγο στο net,για άλλους ιδιοκτήτες και τι προβλήματα μπορεί να έχουν

                    Είμαι μέλος του stiloclub και έχω αναφέρει κι εκεί το περιστατικό και όπως φαίνεται είναι μοναδική περίπτωση καθώς δεν έχει αναφερθεί πουθενά τέτοιο πρόβλημα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nickpaip last edited by

                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                      ΄Κάπου το έχω ξανακούσει, αλλά μου φαίνεται αφορούσε τον σερβομηχανισμό και όχι την κρεμαγέρα... Για τα παλιά Σιβίκ και CRX είχα ακούσει πως αν τα χαμήλωνες διαλυόταν αργά ή γρήγορα η κρεμαγέρα...

                      Πάντως για τον φόβο σου, σε αυτοκινητόδρομο δεν θα τύχει έτσι απλά, γιατί δεν ζορίζεται η κρεμαγέρα (στρίβεις το τιμόνι σε μκρές γωνίες με μικρή αντίσταση).

                      Ένας τρόπος να το αποφύγεις είναι να μην ζορίζεις πολύ την κρεμαγιέρα στο παρκάρισμα - ξεπαρκάρισμα. Στα καινούρια αυτοκίνητα με ηλεκτρική κρεμαγιέρα είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβεις αυτό (πόσο αν ανάψεις το city), αλλά αν πάρεις ένα παλιό αμάξι είναι εμφανές: Στο παρκάρισμα αν είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ ακίνητος θες μπράτσα Σβαρτζενέγκερ! Αν κινείσαι έστω και με μισό μέτρο την ώρα το τιμόνι ελαφραίνει πολύ αισθητά και δεν ζορίζεσαι πλέον. Αντίστοιχα και η κρεμαγέρα δεν ζορίζεται τόσο. Με τα πανάλαφρα τιμόνια σήμερα όμως συνήθως όλοι τείνουμε να στρίβουμε τις ρόδες εντελώς σταματημένοι (κι εγώ το ίδιο... ) πράγμα που και κρεμαγέρα, ακρόμπαρα κλπ φθείρει, και τα λάστιχά μας...

                      Συμφωνώ με όλα αυτά που λες αλλά δεν πιστεύω ότι έχει προλάβει να φθαρεί τόσο πολύ η κρεμαγιέρα μέσα σε 22 μήνες και 43000χλμ. με αποτέλεσμα να σπάσει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dmitspan last edited by

                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                        Για τα παλιά Σιβίκ και CRX είχα ακούσει πως αν τα χαμήλωνες διαλυόταν αργά ή γρήγορα η κρεμαγέρα...

                        Δόξα το Θεό δλδ που δε το έχω χαμηλώσει!
                        Σαν βάρκα στρίβει γμτ

                        Ένας τρόπος να το αποφύγεις είναι να μην ζορίζεις πολύ την κρεμαγιέρα στο παρκάρισμα - ξεπαρκάρισμα. Στα καινούρια αυτοκίνητα με ηλεκτρική κρεμαγιέρα είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβεις αυτό (πόσο αν ανάψεις το city), αλλά αν πάρεις ένα παλιό αμάξι είναι εμφανές: Στο παρκάρισμα αν είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ ακίνητος θες μπράτσα Σβαρτζενέγκερ! Αν κινείσαι έστω και με μισό μέτρο την ώρα το τιμόνι ελαφραίνει πολύ αισθητά και δεν ζορίζεσαι πλέον. Αντίστοιχα και η κρεμαγέρα δεν ζορίζεται τόσο. Με τα πανάλαφρα τιμόνια σήμερα όμως συνήθως όλοι τείνουμε να στρίβουμε τις ρόδες εντελώς σταματημένοι (κι εγώ το ίδιο... ) πράγμα που και κρεμαγέρα, ακρόμπαρα κλπ φθείρει, και τα λάστιχά μας...

                        Καλά που το είπες, δεν είχα ιδέα!
                        Αυτό με τα μπράτσα πάντως ξαναπέστο.. [/quote]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr