-
Ήμουν από τους απαισιόδοξους που περίμενα κυκλοφοριακό χάος στους Ολυμπιακούς αλλά ευτυχώς διαψεύτηκα.
Το συμπέρασμά μου το βάσιζα στο γεγονός ότι οι διακόπές έχουν γίνει πανάκριβες κι οι πιο πολλοί πάνε για 4-5 μέρες κάπου κοντά. Τα εισιτήρια για το αυτοκίνητο στο πλοίο είναι φωτιά αλλά αυτό είναι αλλο τοπικ. Επιπλέον, πολλοί εδωσαν τα λεφτά των διακοπών για να πάνε στο euro2004. Τέλος, ήταν πολύς ο κόσμος που έπρεπε να μείνει πίσω και να δουλέψει για τους ολυμπιακούς (μεταφορες, σωματα ασφαλειας, εθελοντες, θεατές κλπ), οποτε η πρόβλεψη ότι η αθήνα θ αδειάσει δεν μου φάνηκε και πολύ σωστή. Τα νησιά όλα κλαίγονταν ότι δεν έχουν κοσμο κοκ.Τελικά γιατί δεν κυκλοφορούσε ψυχή στους δρόμους? Ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν την κίνηση?
Λοιπόν. Δεν είμαστε εμείς. Αλλά αυτό έπρεπε να το ξέρουμε.
Πρώτον τα ταξί αλλά αυτά υπήρχαν και στους ολυμπιακούς, τα παραθέτω για πληρότητα της άποψης.
Δεύτερον τα φορτηγά τροφοδοσίας που κόβουν λωρίδες και σταματούν την κίνηση.
Τρίτον αυτοί που περιφέρονται άσκοπα με το αυτοκίνητό τους.Πώς να εξηγήσεις τόση κίνηση τις καθημερινές 10-2 που υποτίθεται ότι είμαστε στη δουλειά μας?
Όλοι αυτοί που είχαν μείνει πίσω για τους ολυμπιακούς έιχαν τη δουλειά τους, πήγαιναν μία φορά, γύριζαν άλλη μία, κι αυτό ήταν.
Επιπλέον οι Ολυμπιακές λωρίδες ήταν ο παράδεισος. Μπορούσες να προσπεράσεις γρήγορα και με ασφάλεια όποιον πήγαινε με ταχύτητα 'τραμ'. Πού το καθημερινό χάλι που απλώνονται όλοι σαν μπάλες του μπιλιάρδου μετά το σπάσιμο και πάνε όπου θέλουν με ότι ταχύτητα θέλουν με αποτέλεσμα η δεξιά λωρίδα να έχει μικρότερη κίνηση από την αριστερή.Πρώτη πρόταση λοιπόν η αυστηρη επιβολή τα οχήματα που κινούνται αριστερά να κινούνται πιο γρήγορα από αυτά που βρίσκοντια δεξιότερα τους.
Τώρα για αυτούς που κινούνται χωίς λόγο (δι ασήμαντον αφορμή) δεν ξέρω. πείτε κι εσείς.(οκ, μην μου την πέσετε, ξέρω ότι αυτά δεν γίνονται, απλά λέω τον πονο μου/μας)
-
Ήμουν από τους απαισιόδοξους που περίμενα κυκλοφοριακό χάος στους Ολυμπιακούς αλλά ευτυχώς διαψεύτηκα.
Το συμπέρασμά μου το βάσιζα στο γεγονός ότι οι διακόπές έχουν γίνει πανάκριβες κι οι πιο πολλοί πάνε για 4-5 μέρες κάπου κοντά. Τα εισιτήρια για το αυτοκίνητο στο πλοίο είναι φωτιά αλλά αυτό είναι αλλο τοπικ. Επιπλέον, πολλοί εδωσαν τα λεφτά των διακοπών για να πάνε στο euro2004. Τέλος, ήταν πολύς ο κόσμος που έπρεπε να μείνει πίσω και να δουλέψει για τους ολυμπιακούς (μεταφορες, σωματα ασφαλειας, εθελοντες, θεατές κλπ), οποτε η πρόβλεψη ότι η αθήνα θ αδειάσει δεν μου φάνηκε και πολύ σωστή. Τα νησιά όλα κλαίγονταν ότι δεν έχουν κοσμο κοκ.Τελικά γιατί δεν κυκλοφορούσε ψυχή στους δρόμους? Ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν την κίνηση?
Λοιπόν. Δεν είμαστε εμείς. Αλλά αυτό έπρεπε να το ξέρουμε.
Πρώτον τα ταξί αλλά αυτά υπήρχαν και στους ολυμπιακούς, τα παραθέτω για πληρότητα της άποψης.
Δεύτερον τα φορτηγά τροφοδοσίας που κόβουν λωρίδες και σταματούν την κίνηση.
Τρίτον αυτοί που περιφέρονται άσκοπα με το αυτοκίνητό τους.Πώς να εξηγήσεις τόση κίνηση τις καθημερινές 10-2 που υποτίθεται ότι είμαστε στη δουλειά μας?
Όλοι αυτοί που είχαν μείνει πίσω για τους ολυμπιακούς έιχαν τη δουλειά τους, πήγαιναν μία φορά, γύριζαν άλλη μία, κι αυτό ήταν.
Επιπλέον οι Ολυμπιακές λωρίδες ήταν ο παράδεισος. Μπορούσες να προσπεράσεις γρήγορα και με ασφάλεια όποιον πήγαινε με ταχύτητα 'τραμ'. Πού το καθημερινό χάλι που απλώνονται όλοι σαν μπάλες του μπιλιάρδου μετά το σπάσιμο και πάνε όπου θέλουν με ότι ταχύτητα θέλουν με αποτέλεσμα η δεξιά λωρίδα να έχει μικρότερη κίνηση από την αριστερή.Πρώτη πρόταση λοιπόν η αυστηρη επιβολή τα οχήματα που κινούνται αριστερά να κινούνται πιο γρήγορα από αυτά που βρίσκοντια δεξιότερα τους.
Τώρα για αυτούς που κινούνται χωίς λόγο (δι ασήμαντον αφορμή) δεν ξέρω. πείτε κι εσείς.(οκ, μην μου την πέσετε, ξέρω ότι αυτά δεν γίνονται, απλά λέω τον πονο μου/μας)
-
Ήμουν από τους απαισιόδοξους που περίμενα κυκλοφοριακό χάος στους Ολυμπιακούς αλλά ευτυχώς διαψεύτηκα.
Το συμπέρασμά μου το βάσιζα στο γεγονός ότι οι διακόπές έχουν γίνει πανάκριβες κι οι πιο πολλοί πάνε για 4-5 μέρες κάπου κοντά. Τα εισιτήρια για το αυτοκίνητο στο πλοίο είναι φωτιά αλλά αυτό είναι αλλο τοπικ. Επιπλέον, πολλοί εδωσαν τα λεφτά των διακοπών για να πάνε στο euro2004. Τέλος, ήταν πολύς ο κόσμος που έπρεπε να μείνει πίσω και να δουλέψει για τους ολυμπιακούς (μεταφορες, σωματα ασφαλειας, εθελοντες, θεατές κλπ), οποτε η πρόβλεψη ότι η αθήνα θ αδειάσει δεν μου φάνηκε και πολύ σωστή. Τα νησιά όλα κλαίγονταν ότι δεν έχουν κοσμο κοκ.Τελικά γιατί δεν κυκλοφορούσε ψυχή στους δρόμους? Ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν την κίνηση?
Λοιπόν. Δεν είμαστε εμείς. Αλλά αυτό έπρεπε να το ξέρουμε.
Πρώτον τα ταξί αλλά αυτά υπήρχαν και στους ολυμπιακούς, τα παραθέτω για πληρότητα της άποψης.
Δεύτερον τα φορτηγά τροφοδοσίας που κόβουν λωρίδες και σταματούν την κίνηση.
Τρίτον αυτοί που περιφέρονται άσκοπα με το αυτοκίνητό τους.Πώς να εξηγήσεις τόση κίνηση τις καθημερινές 10-2 που υποτίθεται ότι είμαστε στη δουλειά μας?
Όλοι αυτοί που είχαν μείνει πίσω για τους ολυμπιακούς έιχαν τη δουλειά τους, πήγαιναν μία φορά, γύριζαν άλλη μία, κι αυτό ήταν.
Επιπλέον οι Ολυμπιακές λωρίδες ήταν ο παράδεισος. Μπορούσες να προσπεράσεις γρήγορα και με ασφάλεια όποιον πήγαινε με ταχύτητα 'τραμ'. Πού το καθημερινό χάλι που απλώνονται όλοι σαν μπάλες του μπιλιάρδου μετά το σπάσιμο και πάνε όπου θέλουν με ότι ταχύτητα θέλουν με αποτέλεσμα η δεξιά λωρίδα να έχει μικρότερη κίνηση από την αριστερή.Πρώτη πρόταση λοιπόν η αυστηρη επιβολή τα οχήματα που κινούνται αριστερά να κινούνται πιο γρήγορα από αυτά που βρίσκοντια δεξιότερα τους.
Τώρα για αυτούς που κινούνται χωίς λόγο (δι ασήμαντον αφορμή) δεν ξέρω. πείτε κι εσείς.(οκ, μην μου την πέσετε, ξέρω ότι αυτά δεν γίνονται, απλά λέω τον πονο μου/μας)
-
Κάτσε να γυρίσουν όλοι αυτοί που έχουν παιδιά και περιμένουν ν'αρχίσουν τα σχολεία και επίσης αυτοί που μόλις τώρα καταφέρνουν να φύγουν με άδεια λόγω ενασχόλησης με τους Ολυμπιακούς τον Αύγουστο και μετά θα έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα. Δηλαδή από Οκτώβρη και μετά.
-
εμένα σήμερα μου την είπε μοτοσυκλετιστής οτι πήγαινα μαλιοκούβαρα πίσω του, όντας στην αριστερή λωρίδα...αλλά εγώ λέει δεν είχα οδηγητική συμπεριφορά σωστή και όχι εκείνος που πήγαινε αργά και σταθερά στην μέση της αριστερής λωρίδας !!!
βασικά όταν όντως τον πλησίασα και του έκανα συνιάλο να πάει δεξιά, στο επόμενο φανάρι μου είπε τα ανωτέρω...και εξέφρασε και απορία...'άν έκανα κάποιο λάθος τι θα γινόταν'??? πιάσε το αβγό και κούρευτο κοινώς!!! -
Κομμένες οι αριστερές στροφές στην Κηφισίας φαίνεται να έχει αποτέλεσμα πάντως
-
Από τη στιγμή που υφίστανται αριστερές στροφές δεν μπορείς να υποχρεώνεις κάποιον στην αριστερή λωρίδα να πηγαίνει 'μαλλιοκούβαρα'.Εντός πόλης δεν βρισκόμαστε σε υπεραστικό αυτοκινητόδρομο όπου η αριστερή λωρίδα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για προσπεράσεις
-
Εχει βοηθησει σημαντικα το κοψιμο των αριστερων στροφων .....επισης μεγαλο προβλημα ειναι τα παρανομα παρκαρισμτα, οπως επισης και τα φορτηγα τροφοδοσιας.
Αν μπει μια ταξη σε αυτα νομιζω οτι η βελτιωση που παρατηρουμε ολοι μας θα συνεχιστεί σε καποιο βαθμο, κανοντας τη ζωη μας ευκολοτερη -
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Από τη στιγμή που υφίστανται αριστερές στροφές δεν μπορείς να υποχρεώνεις κάποιον στην αριστερή λωρίδα να πηγαίνει 'μαλλιοκούβαρα'.Εντός πόλης δεν βρισκόμαστε σε υπεραστικό αυτοκινητόδρομο όπου η αριστερή λωρίδα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για προσπεράσειςΝαι, αλλά όταν κάποιοι πηγαίνουν με 50 στην αριστερή λωρίδα για μερικά χιλιόμετρα σαν να κάνουν βόλτα αναψυχής χωρίς να στρίβουν πουθενά, τι κάνεις; Σήμερα ένας τέτοιος με lanos στην Πειραιώς είχε το αριστερό χέρι έξω σε έκταση και κουβέντιαζε με τον συνοδηγό πηγαίνοντας αργά και πλάι-πλάι με ένα φορτηγό (αποκλείοντας έτσι τη δυνατότητα προσπέρασης, έστω κι από τα δεξιά). Δυο φορές αναγκάστηκα να του κορνάρω για να πάει δίπλα (φανερά ενοχλημένος).
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Από τη στιγμή που υφίστανται αριστερές στροφές δεν μπορείς να υποχρεώνεις κάποιον στην αριστερή λωρίδα να πηγαίνει 'μαλλιοκούβαρα'.Εντός πόλης δεν βρισκόμαστε σε υπεραστικό αυτοκινητόδρομο όπου η αριστερή λωρίδα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για προσπεράσεις
Ναι, αλλά όταν κάποιοι πηγαίνουν με 50 στην αριστερή λωρίδα για μερικά χιλιόμετρα σαν να κάνουν βόλτα αναψυχής χωρίς να στρίβουν πουθενά, τι κάνεις; Σήμερα ένας τέτοιος με lanos στην Πειραιώς είχε το αριστερό χέρι έξω σε έκταση και κουβέντιαζε με τον συνοδηγό πηγαίνοντας αργά και πλάι-πλάι με ένα φορτηγό (αποκλείοντας έτσι τη δυνατότητα προσπέρασης, έστω κι από τα δεξιά). Δυο φορές αναγκάστηκα να του κορνάρω για να πάει δίπλα (φανερά ενοχλημένος).
Πάντως όταν βλέπεις 50ράκι να πηγαίνει με 60χαω στην αριστερή της Συγγρού, μπορείς να πεις, με σιγουριά, οτι ο οδηγός είναι ηλίθιος.
-
Μερικοι κανετε λαθος, δεν επιτρεπεται βραδυπορουντα οχηματα να κινουνται στην αριστερη, αντιθετως ειναι υποχρεωτικο να πηγαινουν οσο πιο δεξια γινεται.
Aleng, αμα θελει καποιος να στριψει αριστερα, μαπινει στην αριστερη σιγα-σιγα οταν φτανει εκει που θελει να στριψει, δεν πιανει την αριστερη επ'απειρον και πηγαινει με 0 χαω επειδη 'καποτε' θα στριψει.
-
Εντάξει ρε παιδιά δεν μίλησα για ακραίες περιπτώσεις. Για έλα στην θέση ενός νέου ή ενός ηλικιωμένου οδηγού που θα προσπαθήσει να κάνει αυτό που περιγράφεις. Σιγά μην βρει επαρκές κενό από τους διάφορους 'γρήγορους'
-
Τα φορτηγα τροφοδοσίας.
Τα ταξί.
Το παράνομο παρκάρισμα.Αυτες ειναι οι τρεις πληγές,τουλάχιστον η πρωτη αντιμετωπίζεται εύκολα.
Η δεύτερη δύσκολα λογω του μεγάλου αριθμού,και η τρίτη χαμένη από χερι αφου δεν υπαρχουν parking ουτε χωρος να φτιαχτούν.Οταν δε φτιαχτούν,η τιμή τους ειναι φωτιά.
Η κατάργηση αριστερών στροφών μπορεί να κανει λίγο δουλειά,προσωπικά οδηγώ γρήγορα και έχω βαρεθει να αναγκάζομαι να πηγαίνω δεξιά γιατί ο κάθε αργοσχολος και ο καθε αυνανας που ψάχνει για καυγά,πιάνουν την αριστερή με το χέρι εξω και πανε με ταχυτητα καρου -
Το παρακανανε με τις αριστερες ... Τα γυρω στενα εχουν γινει ζουγκλα και οι περισσοτεροι χανονται. Αλλωστε οι εκαστοτε που εστριβαν αριστερα δεν φορτωνονται στον αντιστοιχο καθετο ετσι που να χρειαζεται περισσοτερος χρονος στο φαναρι κλπ???
Αληθεια αυτο το μετρο θα παραμεινει για παντα????Τον Οκτωβριο θα κριθουν ολα παντως.. Ακομα δεν ειναι ολοι εδω...
-
Το κόψιμο των αριστερών στροφών μειώνει τις καθυστερήσεις στους κόμβους.Αν κάποιος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες ευχαρίστως, αν και πλέον υπεισερχόμαστε σε θέματα κυκλοφοριακής τεχνικής
-
Πιστεύω πάντως ότι δεν πρέπει να υποτιμούμε και την ταχύτητα ή καλύτερα
την 'σβελτάδα' με την οποία ξεκινάμε στα φανάρια ...Σήμερα το πρωί για παράδειγμα σε φανάρι το οποίο βγάζει από τον Βύρωνα
στην Κατεχάκη, ο παππούς μπροστά μου ξεκινάει τσίκι-τσίκι και μου πιάνει
κατ' ευθείαν την μεσαία (με τις αριστερές ρόδες και 30 πόντους μέσα στην
αριστερή). Όταν τον προσπέρασα - σύριζα - από αριστερά, τον είδα στον
καθρεφτη να κάνει διάφορες χειρονομίες , και καλά 'αγανάκτησης'Τι να πεί κανείς ? Εμείς πρέπει να πάμε στη δουλεία μας και ο παππούλης
έχει βγεί τη βόλτα του .....και κάνει στο δρόμο ότι του καπνίσειΓιατί θα μου πείτε υπάρχει και κανείς να τον συμμαζέψει ?
-
kαλο ειναι να ειμαστε σβελτοι, και μου αρεσει να κινουμε σβελτα και στα φαναρια φευγω παντα γρηγορα, αλλα δεν μπορουμε να υποχρεωσουμε ολοι ολο τον κοσμο να ειναι 'ετοιμος για εκκινηση' δηλαδη καπου και ενα μετρο...
Γενικως πιο πολυ μου τη σπαει αυτος ο οποιος ειναι 342ος στο φαναρι, και ειναι με πατημενη την κορνα γιατι 'ξυπνηστε ζωα' παρα αυτος ο οποιος χαζεψε 10 δευτερα στο φαναρι...
ΟΤΑΝχρειαζεται, ενα ανεπαισθητο πατημα της κορνας, ειναι αρκετο για να ξυπνησει...
Εξαλου να θυμομαστε, η κορνα δεν ειναι για να δειχνουμε τον εκνευρισμο μας, αλλα για να ειδοποιουμε τον αλλον οτι κατι συμβα ινει... (αποφυγη ατυχηματος, αλλα ας το παραβλεψουμε...) -
Παντως στην Κηφησιας εκει που ηταν οι αριστερες πλεον βλεπεις ουριτσες και ανευ σηματοδοτη και μολις κοβεται το αντιθετο περνανε κανονικα!!!
Αληθεια ρυθμιστηκαν αυτα ολα τα φαναρια ή υπαρχει νεκρος χρονος που ηταν για την αριστερη????
Τελικα θα ξανανοιξουν οι αριστερες? Καποιος γνωστης επ αυτου?
Οι σηματοδοτες υφιστανται παντως... -
Καθημερινά ανεβοκατεβαίνω τον Κηφισσό λόγω δουλειάς.
Εχω παρατηρήσει ότι επέιδή υπάρχει ακόμη η πορτοκαλί λωρίδα των ολυμπιακών, πολύς κόσμος δεν μπαίνει στην αριστερή παρά μόνο μερικοί που το πατάνε, οι υπόλοιπο στη σειρά τους στις υπόλοιπες λωρίδες.
Επιασα και τον εαυτό μου να κάνει το ίδιο.
Υποπτεύομαι ότι κυρίως για ψυχολογικούς λόγους η πορτοκαλί συνεχής γραμμή σου δημιουργεί στο υποσυνείδητο κάτι το απαγορευμένο.
Δεν είμαι ψυχολόγος κια ίσως να λέω μπούρδες, αλλά από συνήθεια μου φαίνεται δύσκολο να εξακολουθώ να αποφεύγω να μπω στην ολυμπιακή λωρίδα.
Ισως κάποιοι συγκοινωνιολόγοι αν έκαναν ένα πείραμα ελεγχόμενο κατέληγαν σε κάποιο χρήσιμο συμπέρασμα.
Πάντως έχει πλάκα να βλέπεις την αριστερή ανοιχτή και τις άλλες ψιλοπηγμένες, να περπατιώνται βέβαια, γιατί σε περίπτωση που υπα΄ρχει κάποιο ατύχημα άλλο κόλλημα δεν μας σώζει τίποτα από το πήξιμο που δημιουργείται.Εχει κανείς άλλος αντίστοιχη εμπειρία.
-
Ναι, στον Κηφισσό το ίδιο συνέβαινε. Δεν είχε βέβαια σημαντική κίνηση, αλλά η αριστερή τέως Ολυμπιακή λωρίδα ήταν σχεδόν άδεια. Μπήκα και μετά άρχισα να βλέπω πίσω μου αρκετούς να βγάζουν φλας και να με ακολουθούν.
μια πρόταση (συπεράσματα για την κίνηση από τους Ολ/κους)