-
-
-
-
Nαι
-
Μα αν κάλυψαν 400χλμ (σχεδόν 1,5 GP δλδ) τότε ας μην κατεβάσουν μονοθέσια. Ας τρέξουν οι υπόλοιποι 18 για τις θέσεις 3-20...
Αφού έχουν ήδη εξασφαλίσει τα πρωταθλήματα και αφού είναι 99% σίγουρο ότι θα έχουν το καλύτερο αυτοκίνητο (θαύματα δε γίνονται κάθε μέρα) γιατί δεν προσέχουν να μη δίνουν αφορμές; Και το 2001 τα ίδια και το 2002 τα ίδια και το 2003 τα ίδια, ε και το 2004; Αναφέρομαι μόνο στις χρονιές που πήραν το πρωτάθλημα δια περιπάτου.
Και η FIA το χαβά της... Λάδι στη φωτιά!!!
-
Δηλαδη αν η ΦΙΑ είχε επιλέξει μία McLaren ή μία Williams
θα είχαν unfair advantage???Προσωπική μου άποψη μάλλον
κακό έκανε στην Φερράρι αυτό παρά καλό καθώς στοιχεία
που η Φερράρι κρατά μυστικά και σχετίζονται με την απόδοση
του μονοθεσίου μάλλον είναι αυτή τη στιγμή γνωστά στους
τεχνικούς της ΦΙΑ. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δηλαδη αν η ΦΙΑ είχε επιλέξει μία McLaren ή μία Williams
θα είχαν unfair advantage???Σαφώς. Θα μπορούσε να έχει επιλέξει τη Ferrari αλλά στις επίσημες δοκιμές.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Δηλαδη αν η ΦΙΑ είχε επιλέξει μία McLaren ή μία Williams
θα είχαν unfair advantage???Σαφώς. Θα μπορούσε να έχει επιλέξει τη Ferrari αλλά στις επίσημες δοκιμές.
Από όσο διάβασα οι δοκιμές που έλαβαν χώρα εξέτασαν την αεροδυνα-
μική απόδοση της Φερράρι στην ευθεία.Το θέμα της απαγόρευσης δοκιμών δεν ισχύει για την ΦΙΑ. Οι ομάδες
μεταξύ τους είχαν αποφασίσει να μην κάνουν δοκιμές εξέλιξης τον
Αύγουστο. Η ΦΙΑ ήθελε να εξετάσει την απόδοση κάποιων λύσεων
και αυτό έπραξε. Αν τώρα θεωρούμε ότι τα 319 χιλιόμετρα που κάλυψαν
θα τους δώσουν μεγαλύτερο πλεονέκτημα σε σχέση με κάποιους άλλους
(σε 2 τροποποιημένα μονοθέσια που δεν έχουν καμμία σχέση με την
2004 που τρέχει στους αγωνές) τότε να σου θυμίσω εχθές η Ferrari
έκανε (77+90)=167 γύρους όταν η BAR γύρισε τη Monza 205 φορές.
Οι 38 γύροι μεταφράζονται σε 220 χιλιόμετρα παραπάνω με τα μονοθέσια
που θα τρέξουν. Σιγά τα ωάΓια τις επίσημες δοκιμές δεν νομίζω ότι ο Bertolini έχει την άδεια να
οδηγήσει σε πίστα και ο Burti είναι σε διακοπές. Ακόμα και αυτό να
μην είχε γίνει δεν θα μπορούσες να υποχρεώσεις μία ομάδα να δώσει
δύο πιλότους και δύο μονοθέσια τις ημέρες των δοκιμών με αποτέλεσμα
να μην μπορεί να κάνει όλα όσα θέλει γιατί αυτό θα ήταν πλεονέκτημα
για τους υπόλοιπους. Έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος? -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αν τώρα θεωρούμε ότι τα 319 χιλιόμετρα που κάλυψαν
θα τους δώσουν μεγαλύτερο πλεονέκτημα σε σχέση με κάποιους άλλους
(σε 2 τροποποιημένα μονοθέσια που δεν έχουν καμμία σχέση με την
2004 που τρέχει στους αγωνές) τότε να σου θυμίσω εχθές η Ferrari
έκανε (77+90)=167 γύρους όταν η BAR γύρισε τη Monza 205 φορές.
Οι 38 γύροι μεταφράζονται σε 220 χιλιόμετρα παραπάνω με τα μονοθέσια
που θα τρέξουν. Σιγά τα ωάΈτσι πιστεύω κι εγώ, αλλά ο αντίλογος είναι πως μπορεί ήδη να έχουν βγάλει κάποια συμπεράσματα από τις δικιμές εκείνες (όσο μικρά κι αν είναι αυτά) να τα έχουν ήδη υιοθετήσει στον σχεδιασμό των μονοθεσίων που έστειλαν χθες, και πλέον να τελειοποιούν κάτι που τώρα θα ξεκινούσαν αν δεν είχαν γίνει οι δοκιμές αυτές.
Πάντως προσωπικά δεν πιστεύω πως ΑΥΤΟ θα σώσει την Φεράρι...
Άσε που καλύτερα που χρησιμοποίησαν την Φεράρι, αφού ΉΔΗ εξασφάλισε όλα τα πρωταθλήματα. Αν έπαιρναν την ΜακΛάρεν και μετά αυτή πέρναγε την Μπαρ στον αγώνα τι θα λέγαμε; Εκεί μπορεί και να παιζόταν κάποια θέση στο κατασκευαστών (ίσον πολλά λεφτάκια... ) -
Μου φαινεται πως για ακομα μια φορα η Ferrari,ειναι εκτος κανοισμων.
Συγκεκριμενα στον διεθνη τυπο ακουστηκε και υστερα επιβαιβαωθηκε και απο τη FIA,πως η ομαδα της Ferrari πριν απο το Βελγικο GP,συμπληρωσε 319χλμ παρακαλω με τους Badoer-Bertolini(δεν γνωριζω αν εχει και Super Licence ),τη στιγμη που πριν απο καθε αγωνα επιτρεπονται για το καθιερωμενο Shakedown οι ομαδες να κανουν ΜΟΝΟ 50ΧΛΜ!
Βεβαια εγω προσωπικα,δεν πιστευω πως φταιει ιδιαιτερα η FIA,διοτι τα περι δοκιμων,δηλαδη ποτε επιτρεπονται και ποτε απαγορευονται,αυτα τα κανονιζουν οι ομαδες μεταξυ τους,αρα στη Scuderia πρεπει να πεσει το φταιξιμο η οποια ουσιαστικα παραβιασε τη συμφωνια.
Τωρα τα περι δοκιμων για την ταχυτητα του μονοθεσιου στην ευθεια,εγω τα θεωρω π@π@ριες.
-
Από AtlasF1:
Ferrari Test 2005 Solutions **for the FIA
**
Tuesday August 31st, 2004Ferrari ran a private testing at Monza today, **at the request of the FIA
**, in order to assess possible solutions for next year's technical regulations. -
Έπι της ουσίας, ελάχιστα οφελεί τη Ferrari το τεστ αυτό. Ωστόσο δινεί σε όλους το δικαίωμα να γρινιάζουν ότι η Ferrari δοκίμασε από τώρα τις αεροδυναμικές λύσεις που θα εφαρμοστούν του χρόνου σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς και μάλιστα σε περίοδο που οι δοκιμές απαγορεύονται. Αφού λοιπόν το πρωτάθλημα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον δεν κάνουμε ένα τεστάκι με την Ferrari να έχουμε να ασχολούμαστε;
Άλλωστε όλοι οι δημοσιογράφοι που ασχολούνται με την Formula1 τι θα έχουν να ρωτάνε στις συνεντεύξεις τύπου; Κλέφτες θα γίνουν; -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Αφού λοιπόν το πρωτάθλημα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον δεν κάνουμε ένα τεστάκι με την Ferrari να έχουμε να ασχολούμαστε;
Άλλωστε όλοι οι δημοσιογράφοι που ασχολούνται με την Formula1 τι θα έχουν να ρωτάνε στις συνεντεύξεις τύπου; Κλέφτες θα γίνουν;Σωστό!!!
-
Επειδή δεν κατάλαβα επακριβώς το θέμα που έχει προκύψει, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι έχει συμβεί???
-
ρε Viper, να σε χαρεί ο νομός Ευρυτανίας σου, διόρθωσε το λινκ στο 1ο ποστ, θέλω να διαβάσω το κείμενο...
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
ρε Viper, να σε χαρεί ο νομός Ευρυτανίας σου, διόρθωσε το λινκ στο 1ο ποστ, θέλω να διαβάσω το κείμενο...χαχαχαχαχα
Μετά από τόσα χρόνια δεν νομίζω να υπάρχει καν το άρθρο πλέον!
Ωραίες εποχές, τότε που υπήρχε λόγος να γράφεις σοβαρά στο 4τφ (εντάξει με εξαίρεση τον firebro )...
Πλεόν δυστυχώς μόνο για τρολάρισμα και αν...
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
Ωραίες εποχές, τότε που υπήρχε λόγος να γράφεις σοβαρά στο 4τφ (εντάξει με εξαίρεση τον firebro )...
Αποβάλλονται για μια μέρα οι χρήστες nonos, pipinos1976, A-Viper7 λόγω απρεπούς συμπεριφοράς στο θέμα αυτό. Αν επαναληφθεί η κατάσταση, το ban θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια.
Νάτος, ξεπετάχτηκε...
-
Λες;
Δεν αλλαξε ομως χρωμα στη γραμματοσειρα.
Copycat killer τη βλεπω την υποθεση.
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
ρε Viper, να σε χαρεί ο νομός Ευρυτανίας σου, διόρθωσε το λινκ στο 1ο ποστ, θέλω να διαβάσω το κείμενο...voila:
Ferrari tested during August ban
Ferrari covered 319kms at Monza on Tuesday despite a total F1 track ban forbidding tests of more than 'shakedown' length. The session, with Luca Badoer and Andrea Bertolini at the wheel of two F2004 cars, was specially sanctioned by the governing FIA.
Badoer and Bertolini were on track to try some of the FIA's proposed aerodynamic tweaks designed to slow F1 down next season. One source said the Italian drivers slipstreamed one another to assess how a diffuser tweak, in particular, aided overtaking.
A Ferrari spokesman, meanwhile, confirmed the FIA had asked the Maranello-based team to provide cars and drivers for the session.
Απαγόρευση για ποιούς;