Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο αυτοκινητο και...Βοηθεια
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νεο αυτοκινητο και...Βοηθεια
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    25
    57
    232
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      seagull last edited by

      Γεια χαρα σε ολους και ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας. Εφτασε η ωρα για το πρωτο μου αυτοκινητο και μιας και δεν ειμαι και κανενας εμπειρος θα ηθελα τη γνωμη σας.
      Ειμαι μεταξυ Alfa 147, Peugeot 307,Civic ES Sport και Golf (ολα 1,6 και 3-πορτα). Μπορει καποιος να μου πει ποσο πανω κατω πανε τα service τους;
      Για να πω την αληθεια η καρδια (και το ματι ) λεει 147 η Civic ES Sport (προσπαθω να ξεχασω το Σαρακακη ), το μυαλο λεει Golf και η τσεπη 307 XS με δερμα
      Και επειδη το καρε δεν μου εφτανε βαλτε και το Leon (μεταχειρισμενο) και δεσαμε!!!
      Οι οικονομικες διαφορες μεταξυ τους δεν ειναι εξωφρενικες αλλα βασικοτατο κριτηριο ειναι να χρειαζεται να πηγαινω οσο το δυνατο λιγοτερο στο συνεργειο η οταν φευγω απο αυτο να μην βαζω τα κλαματα

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        seagull last edited by

        Γεια χαρα σε ολους και ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας. Εφτασε η ωρα για το πρωτο μου αυτοκινητο και μιας και δεν ειμαι και κανενας εμπειρος θα ηθελα τη γνωμη σας.
        Ειμαι μεταξυ Alfa 147, Peugeot 307,Civic ES Sport και Golf (ολα 1,6 και 3-πορτα). Μπορει καποιος να μου πει ποσο πανω κατω πανε τα service τους;
        Για να πω την αληθεια η καρδια (και το ματι ) λεει 147 η Civic ES Sport (προσπαθω να ξεχασω το Σαρακακη ), το μυαλο λεει Golf και η τσεπη 307 XS με δερμα
        Και επειδη το καρε δεν μου εφτανε βαλτε και το Leon (μεταχειρισμενο) και δεσαμε!!!
        Οι οικονομικες διαφορες μεταξυ τους δεν ειναι εξωφρενικες αλλα βασικοτατο κριτηριο ειναι να χρειαζεται να πηγαινω οσο το δυνατο λιγοτερο στο συνεργειο η οταν φευγω απο αυτο να μην βαζω τα κλαματα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          seagull last edited by

          Γεια χαρα σε ολους και ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας. Εφτασε η ωρα για το πρωτο μου αυτοκινητο και μιας και δεν ειμαι και κανενας εμπειρος θα ηθελα τη γνωμη σας.
          Ειμαι μεταξυ Alfa 147, Peugeot 307,Civic ES Sport και Golf (ολα 1,6 και 3-πορτα). Μπορει καποιος να μου πει ποσο πανω κατω πανε τα service τους;
          Για να πω την αληθεια η καρδια (και το ματι ) λεει 147 η Civic ES Sport (προσπαθω να ξεχασω το Σαρακακη ), το μυαλο λεει Golf και η τσεπη 307 XS με δερμα
          Και επειδη το καρε δεν μου εφτανε βαλτε και το Leon (μεταχειρισμενο) και δεσαμε!!!
          Οι οικονομικες διαφορες μεταξυ τους δεν ειναι εξωφρενικες αλλα βασικοτατο κριτηριο ειναι να χρειαζεται να πηγαινω οσο το δυνατο λιγοτερο στο συνεργειο η οταν φευγω απο αυτο να μην βαζω τα κλαματα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            seagull last edited by

            Να συμπληρωσω οτι μιλαω για το Leon 20VT αν και δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις 18Κ+ για αυτοκινητο τριετιας

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              seagull last edited by

              Να συμπληρωσω οτι μιλαω για το Leon 20VT αν και δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις 18Κ+ για αυτοκινητο τριετιας

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tiger last edited by

                Ηonda/leon θα ηταν οι επιλογές μου.
                Τα γαλλικά βγαζουν ζημιές και όποιος σου πει το αντιθετο ειναι είτε τυχερός είτε άσχετος,οι alfa τρίζουν ακόμα και σταματημένες και έχοντας γράψει 0 χιλιόμετρα,και το Golf ειναι μάπα το καρπούζι,συν του ότι θελει αποκλειστικά super αμόλυβδη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stradale last edited by

                  Βάλε στο παιχνίδι και το Opel Astra.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    seagull last edited by

                    To astra ειναι εκτος γιατι δεν υπαρχει τριπορτο (και δεν μπορω να το περιμενω) συν το οτι ειναι μαλλον αργο. Δεν ζηταω τα τρελα γκαζια αλλα μια προσπεραση της προκοπης ε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Νεος οδηγος και Λεον VT? Δεν ειναι και τοσο καλη ιδεα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        manosk last edited by

                        Μιλάς για πρώτο αυτοκίνητο. Είσαι και νέος οδηγός; Αν ναι, άσε τα δυνατά αυτοκίνητα για αργότερα και πήγαινε σε κάτι αξιόπιστο και φθηνό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          citastak last edited by

                          δεν ξερω αν ειναι τυχερος αλλα ξαδερφακι εχει την αλφα 1600 distinctive με 50.000κμ.... κανενα τριξιμο και καμια βλαβη εως τωρα περα απο μια λαμπα φρενων καμμενη...

                          σχετικα με τα γαλλικα μη μιλαμε τοσο γενικα ρε παιδια..! ξερω πολλους που εχουν πεζο 307 και κατα γενικη ομολογια ειναι αξιοπιστο αυτοκινητο!

                          αντιθετα για το γκολφ, παρολου που μου αρεσει πολυ, δεν θα τα επαιρνα. το βρισκω ακριβο στη συντηρηση.. (μιλαω με βαση αυτα που εχω διαβασει εδω)

                          καλη τυχη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            δεν ξερω αν ειναι τυχερος αλλα ξαδερφακι εχει την αλφα 1600 distinctive με 50.000κμ.... κανενα τριξιμο και καμια βλαβη εως τωρα περα απο μια λαμπα φρενων καμμενη...

                            σχετικα με τα γαλλικα μη μιλαμε τοσο γενικα ρε παιδια..! ξερω πολλους που εχουν πεζο 307 και κατα γενικη ομολογια ειναι αξιοπιστο αυτοκινητο!

                            αντιθετα για το γκολφ, παρολου που μου αρεσει πολυ, δεν θα τα επαιρνα. το βρισκω ακριβο στη συντηρηση.. (μιλαω με βαση αυτα που εχω διαβασει εδω)

                            καλη τυχη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Α156 Σπορτβάγκον 2,4 (μεγάλο βάρος άρα και καταπόνηση) του 01/2001, 87.000 χιλιόμετρα (αγορασμένη μεταχειρισμένη με 74000) και το μόνο που τρίζει είναι το δέρμα των καθισμάτων.
                              Βέβαια χρήση σε Γερμανία (προσφάτως και Ελβετία), αλλά και το μήνα που μας πέρασε στην Ελλάδα το μόνο που έτριξε ήταν η ηλιοροφή και μόνο αν ήταν ανοιγμένη προς τα επάνω.

                              Σε σχέση με τα 4 τίπο που είχαμε, τα 2 Γκόλφ 4 που πέρασαν αργότερα από τα χέρια μας έτριξαν ΣΑΦΩΣ και ΜΑΚΡΑΝ περισσότερο (μην αρχίσω να λέω για τη λατέρνα-Ίμπιζα...). Προσφάτως πήραμε και το Γκολφ 5, θα σας πω τα Χριστούγεννα αν τυχόν παίζει μουσική, και τί είδους... (αν τελικώς καταδεχτώ να μπω μέσα, πράγμα που δεν έγινε στις καλοκαιρινές διακοπές )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alfa-156 last edited by

                                Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                Ηonda/leon θα ηταν οι επιλογές μου.
                                Τα γαλλικά βγαζουν ζημιές και όποιος σου πει το αντιθετο ειναι είτε τυχερός είτε άσχετος,οι alfa τρίζουν ακόμα και σταματημένες και έχοντας γράψει 0 χιλιόμετρα,και το Golf ειναι μάπα το καρπούζι,συν του ότι θελει αποκλειστικά super αμόλυβδη.

                                εχεις δικιο ,τα υπολοιπα τριζουν απο τα 20κμ και πανω.....
                                αντιγραφη ατακας απο το drive,ε????
                                (τριζει και σταματημενη)!!!!!
                                διαθεσιμο ενα χοντα σιβικ type r ενος ετους για να δεις αν τριζουν τα χοντα η οχι,φερε και ντεσιμπελομετρο για να μετρησουμε πιο τριζει πιο πολυ...
                                ακου κριτιριο αγορας αυτοκινητου......επειδη τριζει!!!!αν ειναι δυνατον!
                                λες και με τουσ κωλοδρομους που εχουμε τα αλλα δεν τριζουν!!
                                εξαλλου αυτος που θα παρει αλφα θα τον ενδιαφερει αν τριζει....
                                μην τρελαθουμε τωρα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alfa-156 last edited by

                                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                  Ηonda/leon θα ηταν οι επιλογές μου.
                                  Τα γαλλικά βγαζουν ζημιές και όποιος σου πει το αντιθετο ειναι είτε τυχερός είτε άσχετος,οι alfa τρίζουν ακόμα και σταματημένες και έχοντας γράψει 0 χιλιόμετρα,και το Golf ειναι μάπα το καρπούζι,συν του ότι θελει αποκλειστικά super αμόλυβδη.

                                  εχεις δικιο ,τα υπολοιπα τριζουν απο τα 20κμ και πανω.....
                                  αντιγραφη ατακας απο το drive,ε????
                                  (τριζει και σταματημενη)!!!!!
                                  διαθεσιμο ενα χοντα σιβικ type r ενος ετους για να δεις αν τριζουν τα χοντα η οχι,φερε και ντεσιμπελομετρο για να μετρησουμε πιο τριζει πιο πολυ...
                                  ακου κριτιριο αγορας αυτοκινητου......επειδη τριζει!!!!αν ειναι δυνατον!
                                  λες και με τουσ κωλοδρομους που εχουμε τα αλλα δεν τριζουν!!
                                  εξαλλου αυτος που θα παρει αλφα θα τον ενδιαφερει αν τριζει....
                                  μην τρελαθουμε τωρα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Φυσικά και θα τον ενδιαφέρει αν τρίζει!!!
                                    Πάντως αμφιβάλλω αν πλέον τα ιταλικά τρίζει περισσότερο από αντίστοιχης κατηγορίας (και μεγαλύτερης τιμής) γερμανικά.

                                    Από την άλλη όλο για τριγμούς ακούω, και κανείς δεν παραπονείται για το πόσο θορυβώδη είναι τα αυτοκίνητα... Το Σιβίκ 1400 της κοπέλας μου (110.000 χμ σε ελβετικούς δρόμους μόνον) δεν τρίζει ΠΟΤΕ! Το Ίμπιζά μου (50.000 χμ, μισό Ελλάδα μισό Ελβετία - Γερμανία) τρίζει αδιάκοπα (ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙ!!!!!!)

                                    Παρόλα αυτά σε ταξίδι το Σιβίκ είναι ανυπόφορο γιατί κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο. Καλύτερα το Ίμπιζα και να τρίζει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stradale last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                      Από την άλλη όλο για τριγμούς ακούω, και κανείς δεν παραπονείται για το πόσο θορυβώδη είναι τα αυτοκίνητα...

                                      Σε Alfa πάντως πιπέρι στο στόμα αν μιλήσουμε για θόρυβο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Kι εγώ το Civic θα σου πρότεινα (αφού δεν μπορείς να περιμένεις και για το Astra που το θεωρώ αξιόλογο). Τώρα μάλιστα με το lifting ομόρφυνε πολύ (στα δικά μου μάτια,τουλάχιστον) και βέβαια,δεν παύει να είναι το μοναδικό από όσα ανέφερες με 7! χρόνια εγγύηση και ούτος ή άλλως,πολύ υψηλή αξιοπιστία.
                                        Για 307, εχθές μου απαριθμούσε ατυχής ιδιοκτήτης τα προβλήματα που τους έβγαλε ...και ήταν πολλά (και αρκετά σοβαρά)
                                        Καλή επιλογή...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jazzouras last edited by

                                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                          Παρόλα αυτά σε ταξίδι το Σιβίκ είναι ανυπόφορο γιατί κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο. Καλύτερα το Ίμπιζα και να τρίζει...

                                          Αν κρίνω και από τα χλμ, πρέπει να μιλάς για το τετράθυρο πρώτης γενιάς. Αναβαθμίστηκε δυο φορές απ'το 2000 και έγινε σημαντικά πιο αθόρυβο.

                                          Προσωπικά συμφωνώ οτι το 307 (και γενικεύω ακόμα περισσότερο) και Ο Λ Α τα Γαλλικά είναι σαβούρες. Είναι απαράδεκτο για αυτοκίνητο της χρονιάς ένα τόσο κακό αμάξι. (Να περιμένω κρέμασμα?)

                                          Για Ιταλικό δεν γίνεται, κατά τη γνώμη μου, να αγοράσεις και να μην ξέρεις τι κάνεις. Αν απλά διάβασες μερικά περιοδικά και αποφάσισες Alfa, τότε ΜΗ! ΑΚΑ! ΔΕΝ! ΟΧΙ! ΤΣΟΥΚ!

                                          Και τώρα ειλικρινα ρε παιδιά. Το Golf πιστεύετε οτι είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο? Άπειρα τα παραδείγματα στον ειδικό τύπο. Για να μην αναφερθώ σε έναν γνωστό μου μηχανικό σε αντιπροσωπεία VW, καραGolfάκια, που μόλις είδε τι έβγαζε το 4 και τι βγάζει το 5, αγόρασε Stilo. Δεν κάνω πλάκα. Το έφτανε το Golf αλλά Stilo πήρε.

                                          Civic λοιπόν. Δεν είναι μόνο η εγγύηση (πραγματικά αχρείαστη), αλλά έχει αλλάξει τρομερά πρόσωπο και νοοτροπία η Honda.
                                          Πιστέψτε με κύριοι.
                                          Ξεχάστε τα φτωχά εσωτερικά (με εξαίρεση ίσως το 4θυρο Civic) με τον πολύ θόρυβο και τις λίγες ανέσεις. Πλέον αξίζουν τα παραπάνω που κοστίζουν.

                                          Προσωπικά έπαθα την πλάκα μου με το Jazz. Το αγόρασα επειδή έτσι έπρεπε (!!!) και περίμενα να βρώ τις βλακείες που μας έχει συνηθίσει η Honda. Πραγματικά έπαθα την πλάκα μου! Δεν είναι μόνο το μοτεράκι και το σαζμάν πλέον. Πολύ αθόρυβο (συγκριτικά με το νέο Μίκρα και το Punto), Π Ο Λ Υ ευρύχωρο και σχετικά καλά εξοπλισμένο (4 δισκόφρενα αλλά όχι πίσω Η/Π). Ως και την καστάνια του χειρόφρενου την έχουν 'λούσει' με teflon για να μην ακούγεται! Highly recommended!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jazzouras last edited by

                                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                            Παρόλα αυτά σε ταξίδι το Σιβίκ είναι ανυπόφορο γιατί κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο. Καλύτερα το Ίμπιζα και να τρίζει...

                                            Αν κρίνω και από τα χλμ, πρέπει να μιλάς για το τετράθυρο πρώτης γενιάς. Αναβαθμίστηκε δυο φορές απ'το 2000 και έγινε σημαντικά πιο αθόρυβο.

                                            Προσωπικά συμφωνώ οτι το 307 (και γενικεύω ακόμα περισσότερο) και Ο Λ Α τα Γαλλικά είναι σαβούρες. Είναι απαράδεκτο για αυτοκίνητο της χρονιάς ένα τόσο κακό αμάξι. (Να περιμένω κρέμασμα? )

                                            Για Ιταλικό δεν γίνεται, κατά τη γνώμη μου, να αγοράσεις και να μην ξέρεις τι κάνεις. Αν απλά διάβασες μερικά περιοδικά και αποφάσισες Alfa, τότε ΜΗ! ΑΚΑ! ΔΕΝ! ΟΧΙ! ΤΣΟΥΚ!

                                            Και τώρα ειλικρινα ρε παιδιά. Το Golf πιστεύετε οτι είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο? Άπειρα τα παραδείγματα στον ειδικό τύπο. Για να μην αναφερθώ σε έναν γνωστό μου μηχανικό σε αντιπροσωπεία VW, καραGolfάκια, που μόλις είδε τι έβγαζε το 4 και τι βγάζει το 5, αγόρασε Stilo. Δεν κάνω πλάκα. Το έφτανε το Golf αλλά Stilo πήρε.

                                            Civic λοιπόν. Δεν είναι μόνο η εγγύηση (πραγματικά αχρείαστη), έχει αλλάξει τρομερά πρόσωπο και νοοτροπία η Honda.
                                            Πιστέψτε με κύριοι.
                                            Ξεχάστε τα φτωχά εσωτερικά (με εξαίρεση ίσως το 4θυρο Civic) με τον πολύ θόρυβο και τις λίγες ανέσεις. Πλέον αξίζουν τα παραπάνω που κοστίζουν.

                                            Προσωπικά έπαθα την πλάκα μου με το Jazz. Το αγόρασα επειδή έτσι έπρεπε (!!!) και περίμενα να βρώ τις βλακείες που μας έχει συνηθίσει η Honda. Πραγματικά έπαθα την πλάκα μου! Δεν είναι μόνο το μοτεράκι και το σαζμάν πλέον. Πολύ αθόρυβο (συγκριτικά με το νέο Μίκρα και το Punto), Π Ο Λ Υ ευρύχωρο και σχετικά καλά εξοπλισμένο (4 δισκόφρενα αλλά όχι πίσω Η/Π). Ως και την καστάνια του χειρόφρενου την έχουν 'λούσει' με teflon για να μην ακούγεται! Highly recommended!

                                            Εεεμ. Αυτά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr