-
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ FORUM ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΟΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΝΕΟ...ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩΣ.
-
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ FORUM ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΟΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΝΕΟ...ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩΣ.
-
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ FORUM ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΟΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΝΕΟ...ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩΣ.
-
ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ, ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ, ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ, ΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ, ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ, ΤΗΝ ΕΣΘΟΝΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ **ΕΛΛΑΔΑ **ΦΩΝΑΞΕ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ Ο ΕΚΦΩΝΗΤΗΣ ΤΗΣ 6ΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΟΛΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ!!!
ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ, ΕΝΑΣ ΛΟΦΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΙΣΗ (ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΞΑΠΛΕΣ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΙΔΙΚΗ. 7 ΦΟΥΡΚΕΤΕΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΕΙΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ! ΧΑΜΟΣ!
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΙΣ 2 ΠΡΩΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΟΤΑΝ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΗΤΑΝ ΒΡΕΓΜΕΝΗ (ΚΑΛΗ ΒΕΒΑΙΑ Η ΒΡΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΜΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΡΥΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΗΤΑΝ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ...). ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΔΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ, ΠΑΡΑ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ Ε.Δ. ΤΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΗΤΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ!!! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΠΛΑΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΑΡΑ ΓΕΡΜΑΝΟΙ. ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΟΝΟ 4-5 ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ (SPECTATORS ZONES) ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ FORUM ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΟΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΝΕΟ...Τι έγινε ρε παιδιά? Που πήγε το θέμα?
-
KAI ΛΙΓΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ...
ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ Ο ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ ALEX BENGUE!
ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΦΡΕΝΑΡΕ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΝΩΔΥΝΑ, ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ! ΘΕΑΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΑΚΟΜΑ Ο CARLSSON, Ο SARRAZIN, O SOLBERG, Ο DUVAL KAI O LOIX (2H ΜΕΡΑ) AΦΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΑ XSARA **ΠΟΤΕ **ΔΕΝ ΓΛΙΣΤΡΗΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟΣ ΝΕΡΟ! ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ! ΒΕΒΑΙΑ ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥΣ! ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ GARDEMEISTER, GRONHOLM ΕΝΩ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΡΙΣΚΟ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ MARTIN KAI HIRVONEN.ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ LOEB- CITROEN ΚΑΙ Η ΜΑΧΗ ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.
ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΗ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ 3 SKODA ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΚΗ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ MITSUBISHI.
ΤΟΥΣ ΒENGUE KAI SARRAZIN ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΑNAGERS ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
Ο CARLSSON ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ PEUGEOT ΙΣΩΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ 307 ΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΚΠΛΗΞΗ Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ GRONHOLM, EΝΩ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ SOLBERG ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ. Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ROBERT ΚΑΙ Ο ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ LOIX ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΒΕΛΓΟΣ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΤΥΧΟΣ ΑΦΟΥ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ 1Η ΜΕΡΑ, ΠΡΙΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΝΟΙΓΑΝ ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ!!! ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ Η PEUGEOT ΓΙΑ 2ΟΣ ΟΔΗΓΟΣ.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΤΟΥΣ ΒENGUE KAI SARRAZIN ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΑNAGERS ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.Αλήθεια μπορεί ο ίδιος οδηγός να τρέξει σαν 2ος με διαφορετικές ομάδες?
Μάλλον θα μπορεί, αλλά το βλέπω πολύ άχρωμο και αυστηρά επαγγελματικό. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αλήθεια μπορεί ο ίδιος οδηγός να τρέξει σαν 2ος με διαφορετικές ομάδες?
Μάλλον θα μπορεί, αλλά το βλέπω πολύ άχρωμο και αυστηρά επαγγελματικό.ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο GRONHOLM ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ?
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΤΟΥΣ ΒENGUE KAI SARRAZIN ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΑNAGERS ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.Πολλους οδηγους βγαζουν οι Γαλλοι στα ασφαλτινα! Ιδιως στον αγωνα της Γερμανιας, πριν εγκαταλειψει και ο Panizzi υπηρχαν 6 Γαλλοι στις πρωτες θεσεις (Loeb , Robert , Sarrazin , Bengue , Vouilloz) !!!
Χωρια τα γαλλικα Citroen / Peugeot
WRC 2004 - Ράλλυ Γερμανίας (παραλειπόμενα)