-
Σχεδόν εδώ και δυο μήνες οδηγάω το corsa 1400 sport και θα ήθελα να πω μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν κάποιους ενδιαφερόμενους.
Αρνητικά
· Δεν είναι ρυθμιζόμενο το τιμόνι
· Δεν είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι οι καθρέφτες
· Έλλειψη φωτισμού στο εσωτερικό ντουλαπάκι
· (Δεν ξέρω αν είναι αρνητικό εμένα πάντως δεν με ενοχλεί) δεν υπάρχουν πολλές θέσεις και ντουλαπάκια για μικροπράγματα.
· Δεν ανοίγουν τα πίσω τζάμια (στο τριθυρο)
· Μαλακό συμπλέκτη και τιμόνι (στις χαμηλές ταχύτητες )
· Έλλειψη trip computerΘετικά
· Πολύ χαμηλή κατανάλωση
· Καλή θέση οδήγησης ( μπακετ )
· Άνετοι χώροι εμπρός-πίσω
· Καλά κρατήματα
· Καλά φρένα
· Καλή ηχομόνωσηΓια τα λεφτά του και αυτά που προσφέρει είναι μια πάρα πολύ και αξιόπιστη επιλογή
-
Σχεδόν εδώ και δυο μήνες οδηγάω το corsa 1400 sport και θα ήθελα να πω μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν κάποιους ενδιαφερόμενους.
Αρνητικά
· Δεν είναι ρυθμιζόμενο το τιμόνι
· Δεν είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι οι καθρέφτες
· Έλλειψη φωτισμού στο εσωτερικό ντουλαπάκι
· (Δεν ξέρω αν είναι αρνητικό εμένα πάντως δεν με ενοχλεί) δεν υπάρχουν πολλές θέσεις και ντουλαπάκια για μικροπράγματα.
· Δεν ανοίγουν τα πίσω τζάμια (στο τριθυρο)
· Μαλακό συμπλέκτη και τιμόνι (στις χαμηλές ταχύτητες )
· Έλλειψη trip computerΘετικά
· Πολύ χαμηλή κατανάλωση
· Καλή θέση οδήγησης ( μπακετ )
· Άνετοι χώροι εμπρός-πίσω
· Καλά κρατήματα
· Καλά φρένα
· Καλή ηχομόνωσηΓια τα λεφτά του και αυτά που προσφέρει είναι μια πάρα πολύ και αξιόπιστη επιλογή
-
Σχεδόν εδώ και δυο μήνες οδηγάω το corsa 1400 sport και θα ήθελα να πω μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν κάποιους ενδιαφερόμενους.
Αρνητικά
· Δεν είναι ρυθμιζόμενο το τιμόνι
· Δεν είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι οι καθρέφτες
· Έλλειψη φωτισμού στο εσωτερικό ντουλαπάκι
· (Δεν ξέρω αν είναι αρνητικό εμένα πάντως δεν με ενοχλεί) δεν υπάρχουν πολλές θέσεις και ντουλαπάκια για μικροπράγματα.
· Δεν ανοίγουν τα πίσω τζάμια (στο τριθυρο)
· Μαλακό συμπλέκτη και τιμόνι (στις χαμηλές ταχύτητες )
· Έλλειψη trip computerΘετικά
· Πολύ χαμηλή κατανάλωση
· Καλή θέση οδήγησης ( μπακετ )
· Άνετοι χώροι εμπρός-πίσω
· Καλά κρατήματα
· Καλά φρένα
· Καλή ηχομόνωσηΓια τα λεφτά του και αυτά που προσφέρει είναι μια πάρα πολύ και αξιόπιστη επιλογή
-
Ο χρήστης nikgr έγραψε:
Σχεδόν εδώ και δυο μήνες οδηγάω το corsa 1400 sport και θα ήθελα να πω μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν κάποιους ενδιαφερόμενους.Αρνητικά
· (Δεν ξέρω αν είναι αρνητικό εμένα πάντως δεν με ενοχλεί) δεν υπάρχουν πολλές θέσεις και ντουλαπάκια για μικροπράγματα.
· Δεν ανοίγουν τα πίσω τζάμια (στο τριθυρο)- Η opel θα πρέπει να μοιράσει τσαντάκια μέσης με τα αυτοκίνητά της. Η έλλειψη χώρων μικροαντικειμένων είναι πρόβλημα και στο astra.
- Είναι συχνό φαινόμενο στα 3θυρα να μην ανοίγουν τα πίσω παράθυρα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
- Η opel θα πρέπει να μοιράσει τσαντάκια μέσης με τα αυτοκίνητά της.
-
Είναι συχνό φαινόμενο στα 3θυρα να μην ανοίγουν τα πίσω παράθυρα.
Στο δικό μου 3Θ ανοίγουν κανονικά με κλιπάκια αλλά βεβαια πολύ λιγο ίσα ίσα να μπαίνει αέρας... (saxo)
-
Eυχαριστω πολυ για τις πληροφοριες.Απο κινητηρα λεει τιποτα?Ειναι 90 ονομαστικα αλογα αλλα η δυναμομετρηση εχει δειξει εως και 99.Τραβαει ικανοποιητικα?
-
99;;;;;;;
Τότε το Clio που λέει ότι είναι 100 πρέπει να είναι τουλάχιστον 125 στους τροχούς!
ΟΚ, το παρατραβάω, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας για το Corsa... (σημ: έχω ακριβώς αυτό το μοντέλο τρομάρα μου...!:)) -
-- double post, please delete --
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
- Η opel θα πρέπει να μοιράσει τσαντάκια μέσης με τα αυτοκίνητά της. Η έλλειψη χώρων μικροαντικειμένων είναι πρόβλημα και στο astra.
- Είναι συχνό φαινόμενο στα 3θυρα να μην ανοίγουν τα πίσω παράθυρα.
ενα yugo που οδηγουσα δεν ειχε ΚΑΜΙΑ θηκη και οταν λεω καμια εννοω καμια
οσον αφορα τα πισω παραθυρα αυτο εχει αρχισει να γινεται μοδα -
παιδια το ηλεκτρονικο γκαζι του κορσα τι λεει?ειναι το ιδο χαλια με του ιμπιζα?θα εχω προβληματα στις εκκινησεις στις ανηφορες?
-
παιδια το ηλεκτρονικο γκαζι του κορσα τι λεει?ειναι το ιδο χαλια με του ιμπιζα?θα εχω προβληματα στις εκκινησεις στις ανηφορες?
-
παιδια το ηλεκτρονικο γκαζι του κορσα τι λεει?ειναι το ιδο χαλια με του ιμπιζα?θα εχω προβληματα στις εκκινησεις στις ανηφορες?
-
παιδια το ηλεκτρονικο γκαζι του κορσα τι λεει?ειναι το ιδο χαλια με του ιμπιζα?θα εχω προβληματα στις εκκινησεις στις ανηφορες?
-
Λίγο χειρότερο από του Clio, κλάσεις ανώτερο του VAGίτικου...
-
Και το 2ο κρισιμο ερωτημα:Να αγορασω το 1.4 και γυμνο η το 1.2 σε μια πλουσιοτερη εκδοση?Αν παρω το 1.4 θα παρω το essentia και αν παρω το 1.2 το enjoy
-
Απ' ότι είδα, η διαφορά μεταξύ essentia και enjoy στα 1.4 είναι μόλις 500 ευρώ. Αλλά και τα έξτρα της enjoy σε σχέση με το essentia είναι λίγα. Η διαφορά βρίσκεται κυρίως στο ότι ο 1.2 είναι ecotec ενώ ο 1.4 twinport. Αυτό μεταφράζεται σε μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, άρα enjoy και 1.2 δεν είναι καλός συνδυασμός, αφού και μεγαλύτερη κατανάλωση ίσως έχει και θα χάνεις σ' επιδόσεις.
Αν ήταν στο χέρι μου, θα προτιμούσα:
1.4 enjoy [10.578 ευρώ] ή
1.4 fashion (με ζάντες αλουμινίου, που έχουν πλεονεκτήματα [μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης, ελαφρύτερες άρα μικρότερη κατανάλωση, πιο μουράτες] και μειονεκτήματα [στραβώνουν/σπάνε πιο εύκολα, σε αγχώνουν στο παρκάρισμα μήπως τις γρατζουνίσεις], 10978 ευρώ).
Επίσης: Enjoy και Fashion έχουν βαμένους προφυλακτήρες και καθρέπτες, πράγμα καλό ως προς την εμφάνιση αλλά κακό ως προς τη συντήρηση.
Όπως και να έχει το πράγμα, ο 1.2 ecotec μάλλον δεν είναι καλή επιλογή, ανεξαρτήτως της έκδοσης που θα προτιμήσεις. -
Παιδια οταν μιλαω για αλογα εννοω παντα στο στροφαλο.Αυτη ειναι και η σωστη δυναμομετρηση.99 λοιπον στον στροφαλο και οχι βεβαια στους τροχους.Καθε αυτοκινητο μπορει να παρουσιαζει διαφορετικες απωλειες,αναλογα με τον τροπο που το εχει στησει ο ιδιοκτητης του(απο φαρδυτερα ελαστικα μεχρι αλλαγες στις σχεσεις μεταδοσεις)
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Η διαφορά βρίσκεται κυρίως στο ότι ο 1.2 είναι ecotec ενώ ο 1.4 twinport.Όχι, έχει αλλάξει. πλέον και ο 1.2 ελιναι Twinport και βγάζει 80 hp (παλιότερα 75).
-
Πλεον ο 1.2 βγαινει και σε ecotec!
OPEL CORSA 1400 sport Πρώτες εντυπώσεις.