Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OPEL CORSA 1400 sport Πρώτες εντυπώσεις.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OPEL CORSA 1400 sport Πρώτες εντυπώσεις.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    55
    129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikgr last edited by

      Σχεδόν εδώ και δυο μήνες οδηγάω το corsa 1400 sport και θα ήθελα να πω μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν κάποιους ενδιαφερόμενους.

      Αρνητικά
      · Δεν είναι ρυθμιζόμενο το τιμόνι
      · Δεν είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι οι καθρέφτες
      · Έλλειψη φωτισμού στο εσωτερικό ντουλαπάκι
      · (Δεν ξέρω αν είναι αρνητικό εμένα πάντως δεν με ενοχλεί) δεν υπάρχουν πολλές θέσεις και ντουλαπάκια για μικροπράγματα.
      · Δεν ανοίγουν τα πίσω τζάμια (στο τριθυρο)
      · Μαλακό συμπλέκτη και τιμόνι (στις χαμηλές ταχύτητες )
      · Έλλειψη trip computer

      Θετικά
      · Πολύ χαμηλή κατανάλωση
      · Καλή θέση οδήγησης ( μπακετ )
      · Άνετοι χώροι εμπρός-πίσω
      · Καλά κρατήματα
      · Καλά φρένα
      · Καλή ηχομόνωση

      Για τα λεφτά του και αυτά που προσφέρει είναι μια πάρα πολύ και αξιόπιστη επιλογή

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nikgr last edited by

        Σχεδόν εδώ και δυο μήνες οδηγάω το corsa 1400 sport και θα ήθελα να πω μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν κάποιους ενδιαφερόμενους.

        Αρνητικά
        · Δεν είναι ρυθμιζόμενο το τιμόνι
        · Δεν είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι οι καθρέφτες
        · Έλλειψη φωτισμού στο εσωτερικό ντουλαπάκι
        · (Δεν ξέρω αν είναι αρνητικό εμένα πάντως δεν με ενοχλεί) δεν υπάρχουν πολλές θέσεις και ντουλαπάκια για μικροπράγματα.
        · Δεν ανοίγουν τα πίσω τζάμια (στο τριθυρο)
        · Μαλακό συμπλέκτη και τιμόνι (στις χαμηλές ταχύτητες )
        · Έλλειψη trip computer

        Θετικά
        · Πολύ χαμηλή κατανάλωση
        · Καλή θέση οδήγησης ( μπακετ )
        · Άνετοι χώροι εμπρός-πίσω
        · Καλά κρατήματα
        · Καλά φρένα
        · Καλή ηχομόνωση

        Για τα λεφτά του και αυτά που προσφέρει είναι μια πάρα πολύ και αξιόπιστη επιλογή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikgr last edited by

          Σχεδόν εδώ και δυο μήνες οδηγάω το corsa 1400 sport και θα ήθελα να πω μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν κάποιους ενδιαφερόμενους.

          Αρνητικά
          · Δεν είναι ρυθμιζόμενο το τιμόνι
          · Δεν είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι οι καθρέφτες
          · Έλλειψη φωτισμού στο εσωτερικό ντουλαπάκι
          · (Δεν ξέρω αν είναι αρνητικό εμένα πάντως δεν με ενοχλεί) δεν υπάρχουν πολλές θέσεις και ντουλαπάκια για μικροπράγματα.
          · Δεν ανοίγουν τα πίσω τζάμια (στο τριθυρο)
          · Μαλακό συμπλέκτη και τιμόνι (στις χαμηλές ταχύτητες )
          · Έλλειψη trip computer

          Θετικά
          · Πολύ χαμηλή κατανάλωση
          · Καλή θέση οδήγησης ( μπακετ )
          · Άνετοι χώροι εμπρός-πίσω
          · Καλά κρατήματα
          · Καλά φρένα
          · Καλή ηχομόνωση

          Για τα λεφτά του και αυτά που προσφέρει είναι μια πάρα πολύ και αξιόπιστη επιλογή

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            manosk last edited by

            Ο χρήστης nikgr έγραψε:
            Σχεδόν εδώ και δυο μήνες οδηγάω το corsa 1400 sport και θα ήθελα να πω μερικές εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν κάποιους ενδιαφερόμενους.

            Αρνητικά
            · (Δεν ξέρω αν είναι αρνητικό εμένα πάντως δεν με ενοχλεί) δεν υπάρχουν πολλές θέσεις και ντουλαπάκια για μικροπράγματα.
            · Δεν ανοίγουν τα πίσω τζάμια (στο τριθυρο)

            • Η opel θα πρέπει να μοιράσει τσαντάκια μέσης με τα αυτοκίνητά της. Η έλλειψη χώρων μικροαντικειμένων είναι πρόβλημα και στο astra.
            • Είναι συχνό φαινόμενο στα 3θυρα να μην ανοίγουν τα πίσω παράθυρα.
            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              cmarin last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:

              • Η opel θα πρέπει να μοιράσει τσαντάκια μέσης με τα αυτοκίνητά της.
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas-1970 last edited by

                Είναι συχνό φαινόμενο στα 3θυρα να μην ανοίγουν τα πίσω παράθυρα.

                Στο δικό μου 3Θ ανοίγουν κανονικά με κλιπάκια αλλά βεβαια πολύ λιγο ίσα ίσα να μπαίνει αέρας... (saxo)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  punto-gt170 last edited by

                  Eυχαριστω πολυ για τις πληροφοριες.Απο κινητηρα λεει τιποτα?Ειναι 90 ονομαστικα αλογα αλλα η δυναμομετρηση εχει δειξει εως και 99.Τραβαει ικανοποιητικα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    artech last edited by

                    99;;;;;;;
                    Τότε το Clio που λέει ότι είναι 100 πρέπει να είναι τουλάχιστον 125 στους τροχούς!
                    ΟΚ, το παρατραβάω, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας για το Corsa... (σημ: έχω ακριβώς αυτό το μοντέλο τρομάρα μου...!:))

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      artech last edited by

                      -- double post, please delete --

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vagelis-rallye last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:

                        • Η opel θα πρέπει να μοιράσει τσαντάκια μέσης με τα αυτοκίνητά της. Η έλλειψη χώρων μικροαντικειμένων είναι πρόβλημα και στο astra.
                        • Είναι συχνό φαινόμενο στα 3θυρα να μην ανοίγουν τα πίσω παράθυρα.

                        ενα yugo που οδηγουσα δεν ειχε ΚΑΜΙΑ θηκη και οταν λεω καμια εννοω καμια
                        οσον αφορα τα πισω παραθυρα αυτο εχει αρχισει να γινεται μοδα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lomas last edited by

                          παιδια το ηλεκτρονικο γκαζι του κορσα τι λεει?ειναι το ιδο χαλια με του ιμπιζα?θα εχω προβληματα στις εκκινησεις στις ανηφορες?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lomas last edited by

                            παιδια το ηλεκτρονικο γκαζι του κορσα τι λεει?ειναι το ιδο χαλια με του ιμπιζα?θα εχω προβληματα στις εκκινησεις στις ανηφορες?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lomas last edited by

                              παιδια το ηλεκτρονικο γκαζι του κορσα τι λεει?ειναι το ιδο χαλια με του ιμπιζα?θα εχω προβληματα στις εκκινησεις στις ανηφορες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lomas last edited by

                                παιδια το ηλεκτρονικο γκαζι του κορσα τι λεει?ειναι το ιδο χαλια με του ιμπιζα?θα εχω προβληματα στις εκκινησεις στις ανηφορες?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  artech last edited by

                                  Λίγο χειρότερο από του Clio, κλάσεις ανώτερο του VAGίτικου... 😉

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lomas last edited by

                                    Και το 2ο κρισιμο ερωτημα:Να αγορασω το 1.4 και γυμνο η το 1.2 σε μια πλουσιοτερη εκδοση?Αν παρω το 1.4 θα παρω το essentia και αν παρω το 1.2 το enjoy

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Απ' ότι είδα, η διαφορά μεταξύ essentia και enjoy στα 1.4 είναι μόλις 500 ευρώ. Αλλά και τα έξτρα της enjoy σε σχέση με το essentia είναι λίγα. Η διαφορά βρίσκεται κυρίως στο ότι ο 1.2 είναι ecotec ενώ ο 1.4 twinport. Αυτό μεταφράζεται σε μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, άρα enjoy και 1.2 δεν είναι καλός συνδυασμός, αφού και μεγαλύτερη κατανάλωση ίσως έχει και θα χάνεις σ' επιδόσεις.
                                      Αν ήταν στο χέρι μου, θα προτιμούσα:
                                      1.4 enjoy [10.578 ευρώ] ή
                                      1.4 fashion (με ζάντες αλουμινίου, που έχουν πλεονεκτήματα [μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης, ελαφρύτερες άρα μικρότερη κατανάλωση, πιο μουράτες] και μειονεκτήματα [στραβώνουν/σπάνε πιο εύκολα, σε αγχώνουν στο παρκάρισμα μήπως τις γρατζουνίσεις], 10978 ευρώ).
                                      Επίσης: Enjoy και Fashion έχουν βαμένους προφυλακτήρες και καθρέπτες, πράγμα καλό ως προς την εμφάνιση αλλά κακό ως προς τη συντήρηση.
                                      Όπως και να έχει το πράγμα, ο 1.2 ecotec μάλλον δεν είναι καλή επιλογή, ανεξαρτήτως της έκδοσης που θα προτιμήσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        punto-gt170 last edited by

                                        Παιδια οταν μιλαω για αλογα εννοω παντα στο στροφαλο.Αυτη ειναι και η σωστη δυναμομετρηση.99 λοιπον στον στροφαλο και οχι βεβαια στους τροχους.Καθε αυτοκινητο μπορει να παρουσιαζει διαφορετικες απωλειες,αναλογα με τον τροπο που το εχει στησει ο ιδιοκτητης του(απο φαρδυτερα ελαστικα μεχρι αλλαγες στις σχεσεις μεταδοσεις)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stradale last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Η διαφορά βρίσκεται κυρίως στο ότι ο 1.2 είναι ecotec ενώ ο 1.4 twinport.

                                          Όχι, έχει αλλάξει. πλέον και ο 1.2 ελιναι Twinport και βγάζει 80 hp (παλιότερα 75).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lomas last edited by

                                            Πλεον ο 1.2 βγαινει και σε ecotec!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr