-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΗΨΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΑ JEEP.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ.ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ 50% ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ 50 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 2.4 ΜΕ 18000 ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ 360 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.ΤΙ ΛΕΤΕ?Καλό έως εξαιρετικό για εκτός δρόμου χρήση αλλά πιστεύω ότι τεχνολογικά και ειδικά στον κινητήρα υστερεί σε σχέση με τα άλλα...
-
ΦΙΛΕ MECO ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΙΟΛΑΣ,ΑΚΟΥΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ 3.7,ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΤΖΗΠ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΜΕ 180 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΔΕΝ ΛΕΩ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2000 ΜΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ.ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ(ΚΑΙ ΓΩ ΜΕΣΑ)ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΛΕΠΤΡΟΜΕΡΟΙΕΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
-
2.4 αντί για 2.0 του ανταγωνισμού (αφήνω άλογα/ροπες απ'έξω) σημαίνει :
- μεγαλύτερη κατανάλωση (αντε να δουμε που θα φτασουν οι βενζινες)
- μεγαλύτερα ασφάλιστρα (αυτά που θα φτάσουν)
- μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας (+15% φέτος)
giatros: Αν τα παραπάνω δεν σε νοιάζουν τότε η επιλογή σου είναι πολύ καλή.
-
Αγαπητέ φίλε giatros, το 3.7 δεν είναι για να τρέχεις στα φανάρια αλλά για την ροπούλα του. Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Άλλα κιλά άλλες τριβές άλλη τερτακίνηση κλπ κλπ σε ένα 2λιτρο γιαπωνέζικο SUV και άλλο σε ένα Jeep. Για να στο θέσω πολύ απλά, είσαι πολύ οριακός αν όχι στα ....κόκκινα!! Με 1800 kg και ανεμικό κινητήρα με χαμηλή ροπή ακόμα και ψηλά μόνο Jeep δεν είναι (μου θυμίζει 316 Luxus!!! ). Για να πηγαίνεις off-road θες πολύ ροπή με όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές. Το γκάζι το πατάς την περισσότερη ώρα τόσο απαλά σαν να έχεις ένα λουλούδι ανάμεσα..... Εκτός αυτού, ο 2.4 του Jeep υστερεί τεχνολογικά σχεδόν από όλους τους 2λιτρους. Τώρα αν σου αρέσει το Jeep και θες σώνει και καλά το 2.4 ...να σου ευχηθώ καλοτάξιδο !
-
ΦΙΛΕ ΤΙΦΟΖΙ ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ 2.4 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ SUV ΕΙΝΑΙ 2.0 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ FORD ΚΑΙ ΜΑΖDΑ TA ΕΚΑΝΑΝ 2.3.ΜΙΚΡΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ.ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ SUV ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΩΤΟ ΟΧΗΜΑ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 30000 + ΧΙΛ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΚΟΛΗΣΕΙ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ SUV ΣΑΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙΤΕΥΟΥΝ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΡΙΣΟΤΕΡΑ SUV ANA ANAΛΟΓΙΑ KATOIΚΩΝ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ JEEP ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΚΑΤΑ ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΟΤΕ.ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ?
-
διέγραψα το κειμενο, επειδή είχα παρανοήσει τα γραφόμενα του γιατρού και μου δημιουργήθηκε -λανθασμένα- η εντύπωση ότι αναφερόταν μειωτικά στην πόλη του. σορυ γιατρέ.
-
ΜΕΙΩΤΙΚΗ?ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ.ΣΥΝΗΘΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΝΑΟΥΣΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΩ ΜΟΝΙΜΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΘΙΓΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΤΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΑ,ΟΥΤΕ Η ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΥ.ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΟΙΚΤΙΟ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ,ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΛΕΣ.
ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΤΟΣΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ.
ΜΕΙΩΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ,ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑ.ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΤΟΜΟ ΟΧΙ ΜΕ ΕΥΡΗ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ.ΦΙΛΙΚΑ
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
ΦΙΛΕ MECO ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΙΟΛΑΣ,ΑΚΟΥΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ 3.7,ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΤΖΗΠ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΜΕ 180 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΔΕΝ ΛΕΩ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2000 ΜΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ.ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ(ΚΑΙ ΓΩ ΜΕΣΑ)ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΛΕΠΤΡΟΜΕΡΟΙΕΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΔεν με κατάλαβες. Εννοώ πως ένας αμερικάνικος κινητήρας είναι πολύ πίσω σε σχέση με ένα αντίστοιχο γιαπωνέζικο ή ευρωπαϊκό της ίδιας χωρητικότητας. Υστερεί και σε αξιοπιστία και σε κατανάλωση και σε απόδοση. Σε όλα γενικώς...
Σε καμμία περίπτωση δεν εννοώ τις επιδόσεις του μόνο. Σε καμμία περίπτωση επίσης δεν σε συμβουλεύω να πάρεις το 3.7 για να επωμιστείς την τραγική του κατανάλωση. Απλά σου λέω να μην αγοράσεις αμερικάνικο αυτοκίνητο...
Για μένα μόνο μούρη έχει και πάει πολύ καλά ΕΚΤΟΣ δρόμου (στα κατσάβραχα δηλαδή). Αν δεν έχεις σκοπό να το πας εκεί αγόρασε κάτι άλλο.Υ.Γ. Μπορείς σε παρακαλώ να γράφεις με ΜΙΚΡΑ!!!!! και όχι με κεφαλαία!
Τα κεφαλαία συνήθως χρησιμοποιούνται για να δείξουμε ότι φωνάζουμε... -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
ΦΙΛΕ ΤΙΦΟΖΙ ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ 2.4 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.......ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ?Δεν μπορώ να σου προτείνω τίποτε άλλο από το βάλεις κάτω τις ανάγκες σου, και τα +/- όλων των SUV όσων έχεις στα υπ'όψιν σου.
Ρώτα άλλους κατόχους SUV που συναντάς στον δρόμο για το δικό τους. Ακούγεται λίγο περίεργο αλλά το 90% όσων ρωτήσεις θα σου απαντήσουν με ευχαρίστηση. Δες πιο πάνω post δικό μου για το συμπέρασμά μου (σύμφωνα πάντα με τα δικά μου κριτήρια) και κάνε το ίδιο.
Σίγουρα θες SUV ?
-
Πέσατε να τον φάτε τον άνθρωπο!
Σύμφωνα με τις τελευταίες σελίδες του περιοδικού 4χ4, το Jeep 2.4 βγάζει περισσότερη ροπή απο όλα τα δίλιτρα γιαπωνέζικα (εκτός απο Forester turbo). Επίσης η δυνατότητα έλξης είναι 2250 κιλά. Για τα δίλιτρα γιαπωνέζικα η δυνατότητα έλξης είναι κάτω εώς πολύ κάτω απο τους 2 τόνους. Δέν είναι μαύρο χάλι όπως το παρουσιάζετε, κατα τη γνώμη μου είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πέσατε να τον φάτε τον άνθρωπο!Σύμφωνα με τις τελευταίες σελίδες του περιοδικού 4χ4, το Jeep 2.4 βγάζει περισσότερη ροπή απο όλα τα δίλιτρα γιαπωνέζικα (εκτός απο Forester turbo).
2,4 λίτρα εναντίον 2,0. Αυτό από μόνο του λέει πολλά...
-
Επίσης βγάζει περισσότερη ροπή απο τον 2.4 της Hyundai και τον 2.5 του Grand Vitara.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πέσατε να τον φάτε τον άνθρωπο!Σύμφωνα με τις τελευταίες σελίδες του περιοδικού 4χ4, το Jeep 2.4 βγάζει περισσότερη ροπή απο όλα τα δίλιτρα γιαπωνέζικα (εκτός απο Forester turbo). Επίσης η δυνατότητα έλξης είναι 2250 κιλά. Για τα δίλιτρα γιαπωνέζικα η δυνατότητα έλξης είναι κάτω εώς πολύ κάτω απο τους 2 τόνους. Δέν είναι μαύρο χάλι όπως το παρουσιάζετε, κατα τη γνώμη μου είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Φίλε dog καλησπέρα.
Αν κάνουμε συγκρίσεις επί...χάρτου όλα θα ήταν διαφορετικά. Μου θυμίζει τις κάρτες που παίζαμε παλιά . Καλό θα ήταν να τα δοκιμάζουμε στη πράξη..... Το 2.4 έχει 22kgr ροπή στις ...4000 στροφές με 1800 κιλάκια άδειο. Αν μπεις στην άμμο και όχι σε άσφαλτο και ευθεία, θα σε ψάχνουν αρχαιολόγοι εσένα το jeep και την ρυμούλκα 2 τόνων !!!! Οι προδιαγραφές για ρυμούλκηση παίρνουν υπόψη το σασί (που είναι πολύ καλό), τα φρένα κλπ. και φυσικά την δύναμη του κινητήρα. Λοιπόν στην πράξη πάρε ένα 1600αρακι SUV και σέρνει το ίδιο βάρος (σε ευθεία και προσοχή στις κατηφόρες!!!). Ε και; Χαλάς όμως σασί, φρένα, σύστημα μετάδοσης κλπ. Δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτός; Και ναι, σε απόλυτους αριθμούς ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ισχυρότερος σε ροπή και χάνει σε ιπποδύναμη από τα ...καλά 2λιτρα σύνολα. Ποίος είναι πιο ελαστικός; Ποίος ταιριάζει στο συγκεκριμένο αμάξωμα; Βλέπω ότι πολλοί την πατάνε με marketing trick και όχι με ουσία. Αν έπαιρνα ένα Ford Expedition και για να πλασαριστεί στη ελληνική αγορά στον έβγαζα με ένα 3λιτρο και το σύγκρινα με τον 2.4 δεν θα γέλαγες; Βλέπεις αδαείς να αγοράζουν 2λιτρο powered by MB… και νομίζουν ότι πήραν διαμάντι (20ετής παρωχημένος που έδωσε το licensing η ΜΒ σε καλή τιμούλα), ή σύνολα 2.7, 2.3 , 2.4 που μόνο για βιτρίνα είναι. Αν τα δοκιμάσεις και δεις ότι σου κάνουν, σου βγάζω το καπέλο και κάθομαι όπως οφείλω στον πάγκο μου. Δεν με ενδιαφέρει τι γράφει το κάθε περιοδικό γιατί...έχω ιδία πείρα όχι από το χώρο του αυτοκινήτου αλλά από τεχνολογίας για το τι γράφουν και ΠΩΣ το γράφουν κάθε φορά.... !!!!Καλό μας απόγευμα!
(Φυσικά το Jeep 2.4 δεν είναι τόσο χάλια όσο το παρουσιάζω, είμαι λίγο υπερβολικός καθώς αστειεύομαι με καλή διάθεση πάντα, απλά ...οριακό)
-
1800 κιλά? Το περιοδικό λέει 2540. Το μοντέλο που κοιτάζω είναι το Jeep Cherokee 2.4 Sport με αυτόματο κιβώτιο. Παραδόξως, το Grand Cherokee είναι στα 1870 κιλά. Ίσως έχει τυπογραφικό λάθος.
Anyway, το Cherokee είναι κατα τη γνώμη μου ένα απο τα καλύτερα 4χ4 (μαζί με τα Land Rover Defender). Ομολογώ οτι θεωρώ το 2.4 οριακό κινητήρα για κίνηση στο δρόμο, αλλά εκτός δρόμου δέν θα έχει κανένα πρόβλημα, καθώς έχει κοντές σχέσεις και αυτόματο κιβώτιο. Και σίγουρα δεν πιάνεται με τίποτα απο RAV4 και Forester.
-
Καταρχην να πω στον φιλο meco οτι ναι πραγματι δεν καταλαβα τι εννοουσε,και στον φιλο tifozi οτι το σκεφτομαι σοβαρα για suv.
αγαπητε kning θα μπορουσες πιο απλα να εξηγησεις το σκεπτικο σου?με ποιο δεν θα σε ψαχνουν οι αρχαιολογοι?
επειδη δεν εχω παρακολουθησει την συζητηση απο αρχη εσυ τι προτεινεις?
για τα κολπα του marketing ειναι γνωστο ειναι γνωστο οτι τα χρησιμοποιουν ολες οι εταιριες και ο καθενας πουλαει και ο αλλος αγοραζει αυτο που θελει.
Πιστευω οτι το cherokee ειναι μια πολυ καλη και αξιοπιστη λυση.ΚΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ JEEP
-
Το Τσεροκι 2,4 ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο ,,το καλυτερο για τον σκοπο που φτιαχτηκε να εξυπηρετει!!!εκτος δρομου καθαρο!και πολιτισμενο στην ασφαλτο!!και ικονομικο και σκαφος να τραβαει και να σκαρφαλωνει χωρις να φοβασαι μηπως αφησεις καμια ποδια στις λακουβες,και χλιδα σε καλη εκδοση!(αλλο ειναι το προβλημα ....λεγεται σερβις και αντιπρωσοπια της ΚΡΑΙΣΛΕΡ ΤΖΙΠ στην ΑΘΗΝΑ)
-
Αγαπητοί μου φίλοι καλημέρα. Επαναλαμβάνω αυτό που είπα πριν. Κάντε μόνοι σας 3-4 test drive και αν νομίζεται ότι το 2.4 αξίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό του τότε δεν έχω λόγω να σας φέρνω αντιρρήσεις. Καλοτάξιδο και καλορίζικο. Το Jeep Cherokee 2.4 Sport φτάνει τα 1800 (άδειο!) κιλά και όχι το Grand. Για μένα είναι σαν να έχεις BMW 316, ή A4 1.6 και να τα συγκρίνεις με κατηγορία Golf 1.6. Τα μεν πρώτα είναι, για μένα, οριακά έως απαράδεκτα και το δεύτερο απλά κανονικό (προς θεού δεν θα κρίνω τον μέσο οικογενειάρχη που αναγκάζεται να τα αγοράσει, μόνο τα αυτοκίνητα κρίνω). Έτσι εκλαμβάνω το test RAV, CRV, X-TRAIL, Subaru κλπ κλπ με Cherokee 2.4. Ναι, σαν σύνολο είναι καλύτερο εκτός δρόμου, εκτός των λόγων που αναφέρατε, και γιατί έχει καλύτερο ground clearance κατά 2 και κάτι ψιλά εκατοστά από τον κοντινό του ανταγωνισμό. Επειδή τα έχω οδηγήσει όλα αυτά και επειδή δεν έχω κανένα από αυτά (Land Cruiser και Allroad έχω) νομίζω ότι είμαι αρκετά αντικειμενικός. Αυτά περί there is only one Jeep κλπ τα ακούω βερεσέ όπως και τα αντίστοιχα γραφικά περί «καθαρόαιμων» τζιποειδών επειδή τους βάλανε μια κοντή σχέση με μηχανές από 1600 μέχρι 2.0 . Λίγο μέτρο δεν βλάπτει!!!!
Φίλε giatros δεν θα σου προτείνω τίποτα γιατί δεν ξέρω τις ανάγκες σου, να σε προβληματίσω ήθελα μόνο. Θα σε ψάχνουν οι αρχαιολόγοι με οποιοδήποτε 2λιτρο ή 2.4 με κοντές ή όχι αν πας να ρυμουλκήσεις 2250 κιλά σε παχιά άμμο (και σε γλίστρα μπλουμ θα κάνεις). Ακόμα και εγώ δεν ξέρω αν τα κατάφερνα μάλλον θα γελάγαμε....(δεν το επιχείρησα ποτέ με τόσο βάρος!!!). Τώρα αν εσένα δεν σε νοιάζει και σου αρέσει, θα στο χιλιο-πω καλοτάξιδο! Θα διαφωνήσω με τον iperodigos, με όλο τον σεβασμό, για το ... «πάρα πολύ καλό» (είπαμε είναι σαν μου λένε για μεγάλο σεντάν στα 1600cc ότι φορτωμένο πήγαινε στην Εθνική άνετα....) αλλά δεν θα τολμήσω να αναφερθώ στην αντιπροσωπία μιας και έχω 2 Audi (πραγματικά απαράδεκτοι).
-
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ...ΑΡΑ ΣΤΙΣ 30.000ΕΥΡΩ ΜΕ 33.000 ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΟΔΕΨΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟΝ ΟΦΡΟΟΥΝΤ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΩΝ ΝΙΣΣΑΝ, ΦΟΡΝΤ, ΙΣΟΥΖΟΥ,ΚΤΛ.ΚΤΛ.ΠΙΚ ΑΠ 4Χ4,,ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΟΝΤΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΑΝΤΚΡΟΥΖΕΡΣΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΣΕΡΟΚΙ 2.4.......ΓΙΑ ΤΟ ΟΛ ΡΟΟΥΝΤ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ΔΕ!
-
Άμα ζυγίζει 1800 κιλά τότε είναι μια χαρά. Τόσο ζυγίζει και το Santa Fe και κινείται αξιοπρεπέστατα με τον 2.4 (και ο 2.4 του Jeep είναι πιο δυνατός).
Όσο για την άμμο, κάνεις λάθος. Το Santa Fe επίσης ζυγίζει 1800 κιλά, και έχω τραβήξει με το δικό μου (2.7 αυτόματο) άλλα αυτοκίνητα μέσα απ'την άμμο. Δέ βούλιαξε καθόλου.
-
Φίλε dog80, λάθος δεν κάνω γιατί μια δοκιμή θα σε πείσει.....σίγουρα έχεις τραβήξει αυτοκίνητα και δεν θα έχεις το παραμικρό πρόβλημα. Και με Vitara 1600 έχω σύρει κολλημένα (και Jimny και Panda κάνουν ) ..... ε και; Εγώ αναφέρθηκα σε αυτό που είπες για τους 2,2 τόνους!!! Γιατί πολύ απλά δεν έχει ροπή χαμηλά (ούτε τίποτα σπουδαίο ψηλά). Πιστεύω ότι έχει μπερδευτεί με το 3.7L. Τώρα αν είσαι ευχαριστημένος με τα μηχανικά σύνολα που ανέφερες εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει, λόγος δεν μου πέφτει, απλά εγώ δεν θα το διάλεγα και να μου τα χάριζαν-λέμε τώρα! - (για το 2.4 αναφέρομαι).......Santa Fe δεν έχω οδηγήσει οπότε οφείλω να σε ακούσω. Συμπεράσματα έτσι αυθαίρετα δεν βγάζω για κανένα αν δεν το έχω οδηγήσει!
Ποιό SUV(λάκι) θεωρείτε καλύτερο?