-
Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλς
-
Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλς
-
Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλς
-
Ο χρήστης siakis έγραψε:
Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλςΣτα διαφορικά δεν έχουν καμμία διαφορά.
Λέγεται ότι το vitara πάει καλύτερα στο χώμα και ανεβαίνει σε πιο δύσκολα μέρη από το Jimny. Επίσης σίγουρα πάει καλύτερα και στον αυτοκινητόδρομο ενώ θα είναι και πιο ξεκούραστο στο ταξίδι... -
Το Vitara έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και διαφορικό με αλουμινένιο 'καβούκι' (τα καινούργια). Πίσω έχει άκαμπτο άξονα. Το Jimny έχει άκαμπτο άξονα εμπρός και πίσω. Οπότε τα διαφορικά δεν είναι ίδια. Και τα δύο πάντως έχουν κιβώτιο μεταφοράς (κι όχι κεντρικό διαφορικό) με μειωτήρα ('κοντά') των σχέσεων.
Σε 'μαμίσια' οχήματα το Vitara είναι πιο καλό στην άσφαλτο και το Jimny στο χώρα. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλς
Στα διαφορικά δεν έχουν καμμία διαφορά.
Λέγεται ότι το vitara πάει καλύτερα στο χώμα και ανεβαίνει σε πιο δύσκολα μέρη από το Jimny. Επίσης σίγουρα πάει καλύτερα και στον αυτοκινητόδρομο ενώ θα είναι και πιο ξεκούραστο στο ταξίδι...Λόγο της διαφοράς που αναφέρει και ο cliff που υπάρχει στην ανάρτηση των δύο τετρακίνητων, το Vitara είναι καλύτερο στην άσφαλτο και το Jimny στο χώμα, όσον αφορά την προσπέλαση εμποδίων κλπ. Πάντως, αν και πολύ ελαφρύτερο από το vitara έχει πρόβλημα με την δύναμη στα πολύ δύσκολα.
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Το Vitara έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και διαφορικό με αλουμινένιο 'καβούκι' (τα καινούργια). Πίσω έχει άκαμπτο άξονα. Το Jimny έχει άκαμπτο άξονα εμπρός και πίσω. Οπότε τα διαφορικά δεν είναι ίδια. Και τα δύο πάντως έχουν κιβώτιο μεταφοράς (κι όχι κεντρικό διαφορικό) με μειωτήρα ('κοντά') των σχέσεων.
Σε 'μαμίσια' οχήματα το Vitara είναι πιο καλό στην άσφαλτο και το Jimny στο χώρα.Η ανάρτηση μπορεί να μην είναι ίδια στον μπροστινό άξονα, αλλά τα διαφορικά είναι.
Vitara και Jimny, έχουν και τα δύο, ελεύθερα διαφορικά και στους δύο τους άξονες και όπως πολύ σωστά έγραψες, δεν υπάρχει κεντρικο διαφορικό.
Ένα αλουμινένιο 'καβούκι' δεν διαφοροποιεί, ουσιαστικά, ένα διαφορικό από ένα άλλο. -
Όλα σχεδόν τα τζιπ όπως πωλούνται από το εργοστάσιο έχουν ελεύθερα διαφορικά εμπρός και πίσω (εξαίρεση πχ είναι το G-wagen). Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα έχουν την ίδια ανάρτηση ή τις ίδιες δυνατότητες. Επίσης από τεχνικής απόψεως το πίσω διαφορικό του Vitara δεν είναι ίδιο με του Jimny γιατί τότε θα έπρεπε να έχουν τα ίδια 'εντόσθια' -που δεν έχουν. Επίσης η στήριξη στον άκαμπτο άξονα δεν είναι ίδια στα δύο αυτοκίνητα.
Και τέλος, όσον αφορά το αλουμινένιο 'καβούκι' σπάει πολύ πιο εύκολα στα δύσκολα από το σιδερένιο που είχαν τα Vitara έως το 1993 (εάν δεν απατώμαι) και οπωσδήποτε δεν έχει την ίδια αντοχή με άκαμπτο άξονα εμπρός -Όπως μπορούν να σου πουν κι αυτοί που τα έχουν. Βέβαια ο άκαμπτος έχει άλλα μειονεκτήματα στην άσφαλτο (χοροπηδάει!). Για την ελκτική πρόσφυση του Jimny στα δύσκολα έχει απόλυτο δίκιο ο φίλος tasmania. Καλύτερη (όχι μεγαλύτερη απαραίτητα) ελκτική πρόσφυση από το Jimny έχει πχ το Νίβα (πάντα 'μαμίσια' οχήματα). -
Μπορει κανεις να μας πει τι σημαινει full frame 4x4 οπως λενε τα prospectus της suzuki?
Επισης γνωριζω κι εγω πως τα suzuki δεν εχουν κεντρικο διαφορικο αλλα κιβωτιο μεταδοσης,σε prospectus ομως της suzuki και συγκεκριμενα για το jimny γραφει (κεντρικο διαφορικο κατ΄επιλογην μεταδοσης της κινησης στους τεσσερις τροχους)!
Μηπως ειναι τυπογραφικο λαθος ή συμβαινει κατι αλλο? -
Να πω κι εγώ δύο κουβέντες γιατί ενδιαφέρομαι να αγοράσω το jimny και το έχω ψιλοψάξει λίγο το θέμα. Λοιπόν και τα δύο οχήματα έχουν αυτό που λέμε part time 4x4 δηλαδή τα αμάξια είναι κατά κύριο λόγο πισωκίνητα και μόνο κατ'επιλογή γίνονται 4χ4. Άρα έχουν ένα μπροστά κ ένα πισω διαφορικό (ελεύθερα) και δεν έχουν κεντρικό ή αλλιώς αν εμπλέξεις τετρακίνηση συμπεριφέρονται σαν να έχουν κλειδωμένο 50-50 το κεντρικο διαφορικό (αν είχαν). Άρα και στα δ΄ύο το 4χ4 μπαινει ΜΟΝΟ στο χώμα ή σε πολύ γλιστερο οδόστρωμα και ποτέ σε στεγνή άσφαλτο. Τώρα από συμπεριφορά λένε ότι το jimny έχει μεγαλύτερες δυνατότητες στο χώμα από το vitara ,λόγω της ύπαρξης άκαμπτων αξόνων μπροστά και πίσω στην άσφαλτο υπερέχει λίγο το vitara στο θέμα άνεση γιατί οι άκαμπτοι άξονες του τζιμνυ αναπηδάνε. Επίσης κατά την γνώμη μου το μόνο σημείο που υστερεί το τζιμνυ είναι η ανυπαρξία σχεδόν χώρων. Έχει πορτμπαγκαζ 100 λίτρα........ Κατα τ'άλλα πιστεύω είναι καλύτερο από το βιτάρα ακόμα και στο θέμα της παθητικής ασφάλειας. Όσο για το Νίβα που αναφέρθηκε είναι ένα πολύ τίμιο αμάξι με πολλές δυνα΄τοτητες εκτός δρόμου αλλά βρίσκεται και 50 τουλάχιστον χρόνια πίσω σε όλα τα σημεία. Αυτά . Ελπίζω να βοήθησα!!
-
Ο χρήστης makfrag έγραψε:
Να πω κι εγώ δύο κουβέντες γιατί ενδιαφέρομαι να αγοράσω το jimny και το έχω ψιλοψάξει λίγο το θέμα. Λοιπόν και τα δύο οχήματα έχουν αυτό που λέμε part time 4x4 δηλαδή τα αμάξια είναι κατά κύριο λόγο πισωκίνητα και μόνο κατ'επιλογή γίνονται 4χ4. Άρα έχουν ένα μπροστά κ ένα πισω διαφορικό (ελεύθερα) και δεν έχουν κεντρικό ή αλλιώς αν εμπλέξεις τετρακίνηση συμπεριφέρονται σαν να έχουν κλειδωμένο 50-50 το κεντρικο διαφορικό (αν είχαν). Άρα και στα δ΄ύο το 4χ4 μπαινει ΜΟΝΟ στο χώμα ή σε πολύ γλιστερο οδόστρωμα και ποτέ σε στεγνή άσφαλτο. Τώρα από συμπεριφορά λένε ότι το jimny έχει μεγαλύτερες δυνατότητες στο χώμα από το vitara ,λόγω της ύπαρξης άκαμπτων αξόνων μπροστά και πίσω στην άσφαλτο υπερέχει λίγο το vitara στο θέμα άνεση γιατί οι άκαμπτοι άξονες του τζιμνυ αναπηδάνε. Επίσης κατά την γνώμη μου το μόνο σημείο που υστερεί το τζιμνυ είναι η ανυπαρξία σχεδόν χώρων. Έχει πορτμπαγκαζ 100 λίτρα........ Κατα τ'άλλα πιστεύω είναι καλύτερο από το βιτάρα ακόμα και στο θέμα της παθητικής ασφάλειας. Όσο για το Νίβα που αναφέρθηκε είναι ένα πολύ τίμιο αμάξι με πολλές δυνα΄τοτητες εκτός δρόμου αλλά βρίσκεται και 50 τουλάχιστον χρόνια πίσω σε όλα τα σημεία. Αυτά . Ελπίζω να βοήθησα!!Σωστά. Το Jimny (όπως και το Vitara) ΔΕΝ έχει κεντρικό διαφορικό οπότε υπάρχουν αυτοί οι περιορισμοί. Με το Full Frame η Suzuki εννοεί ότι το αυτοκίνητο έχει πλαίσιο τύπου 'σκάλας' (όπως τα φορτηγά) όπου βρίσκονται τα μηχανικά μέρη. Πάνω σε αυτό τοποθετείται το κουβούκλιο της καμπίνας.
Επίσης το Jimny κατασκευάζεται στην Ιαπωνία (το κλειστό. το ανοικτό είναι ισπανικό και έχει άλλο κινητήρα και πίσω ανάρτηση). Το Vitara κατασκευάζεται στην Ισπανία (Santana Motors)
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Το Vitara κατασκευάζεται στην Ισπανία (Santana Motors)Όταν λες vitara εννοείς και το Grand Vitara?
-
Φίλε meco τα βενζινοκίνητα Grand Vitara που εισάγονται σήμερα από την επίσημη αντιπροσωπεία κατασκευάζονται Ιαπωνία. Δεν ξέρω εάν το αυτοκίνητο κατασκευάζεται και σε άλλες χώρες.
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Φίλε meco τα βενζινοκίνητα Grand Vitara που εισάγονται σήμερα από την επίσημη αντιπροσωπεία κατασκευάζονται Ιαπωνία. Δεν ξέρω εάν το αυτοκίνητο κατασκευάζεται και σε άλλες χώρες.Οk, σε ευχαριστώ πολύ.
-
Tα ανοιχτά Grand Vitara κατασκευάζονται στην ισπανία.
-
Ωχ ναι υπάρχουν κι αυτά!
-
Τελικά στην μεταξύ τους διαμάχη κερδίζει το Jimny στο χώμα και το Vitara στην άσφαλτο. Καμμια άλλη διαφορά έχουν?
Για να το θέσω διαφορετικά, αξίζει να δώσει κανείς τα 5Κ Ευρώ παραπάνω για να πάρει το Vitara, αντί για το Jimny, στην περίπτωση που πρόκειται και για δεύτερο αυτοκίνητο? -
Νομίζω πως εκτός απο τους χώρους σε όλα τα άλλα υπερτερεί το Jimny.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Νομίζω πως εκτός απο τους χώρους σε όλα τα άλλα υπερτερεί το Jimny.Συμφωνώ αν και θέλω να προσθέσω ότι το Grand Vitara έχει αρκετά καλύτερη οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και είναι καλύτερο για ταξίδια. Θα κέρδιζε πόντους εάν είχε κεντρικό διαφορικό με τόσα χρήματα που το πουλάνε.
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Θα κέρδιζε πόντους εάν είχε κεντρικό διαφορικό με τόσα χρήματα που το πουλάνε.
Δηλαδή να ήταν μόνιμα τετρακίνητο? Δε νομίζω ότι θα ήταν καλό αυτό.
Πέρα από την επιβάρυνση στη κατανάλωση δεν θα προσέφερε τίποτα εκτός από ίσως μία βελτιωμένη συμπεριφορά στην άσφαλτο.
Βέβαια και μάλλον αυτό εννοείς, αν βάζαμε το λεβιέ στη θέση 4Η και τότε η μεταφορά της ροπής γινόταν από διαφορικό και ήταν συνέχεια μεταβαλόμενη, τότε μάλιστα...
Επίσης πολύ καλή θα ήταν η ύπαρξη ενός πίσω μπλοκέ διαφορικού το οποίο προσφέρεται στα εξτρά από τη Suzuki, αλλά είναι πολύ ακριβό.
Vitara vs Jimny