-
Αυτό δίχνει ο δείκτης θερμοκρασίας του Ibiza ενώ το αμάξι είναι σε λειτουργία και τρέχει πάνω απο 100χλμ.
Με λίγα λόγια όταν είμαι στην πόλη και αλλάζω συνέχεια τις ταχύτητες το δείκτης δείχνει την σωστή θερμοκρασία κίνησης (90C) οταν όμως έχω βάλει πέμτη και είμαι στην Αττική όδο, εθνική οδό κτλ ο δείκτης της θερμοκρασίας πέφτει και δείχνει οτι η θερμοκρασία είναι 70C με 80C (εκεί περιπου κυμαίνεται). Οταν χαμηλώσω ταχήτητα και αρχίζω να αλλάζω τις ταχύτητες πάλι, η θερμοκρασία πάει στο σωστό επίπεδο (90C). Το αμάξι δεν έχει χάσει επιδόσεις ή συμπεριφορά. Μια χαρά πάει!
Μήπως έχει κανείς κάποια ιδέα να μου πει τι μπορεί να συμβαίνει; Θέλω να ξέρω τι πιθανώς να είναι πριν το πάω στην Seat.
Ευχαριστώ!
-
Αυτό δίχνει ο δείκτης θερμοκρασίας του Ibiza ενώ το αμάξι είναι σε λειτουργία και τρέχει πάνω απο 100χλμ.
Με λίγα λόγια όταν είμαι στην πόλη και αλλάζω συνέχεια τις ταχύτητες το δείκτης δείχνει την σωστή θερμοκρασία κίνησης (90C) οταν όμως έχω βάλει πέμτη και είμαι στην Αττική όδο, εθνική οδό κτλ ο δείκτης της θερμοκρασίας πέφτει και δείχνει οτι η θερμοκρασία είναι 70C με 80C (εκεί περιπου κυμαίνεται). Οταν χαμηλώσω ταχήτητα και αρχίζω να αλλάζω τις ταχύτητες πάλι, η θερμοκρασία πάει στο σωστό επίπεδο (90C). Το αμάξι δεν έχει χάσει επιδόσεις ή συμπεριφορά. Μια χαρά πάει!
Μήπως έχει κανείς κάποια ιδέα να μου πει τι μπορεί να συμβαίνει; Θέλω να ξέρω τι πιθανώς να είναι πριν το πάω στην Seat.
Ευχαριστώ!
-
Αυτό δίχνει ο δείκτης θερμοκρασίας του Ibiza ενώ το αμάξι είναι σε λειτουργία και τρέχει πάνω απο 100χλμ.
Με λίγα λόγια όταν είμαι στην πόλη και αλλάζω συνέχεια τις ταχύτητες το δείκτης δείχνει την σωστή θερμοκρασία κίνησης (90C) οταν όμως έχω βάλει πέμτη και είμαι στην Αττική όδο, εθνική οδό κτλ ο δείκτης της θερμοκρασίας πέφτει και δείχνει οτι η θερμοκρασία είναι 70C με 80C (εκεί περιπου κυμαίνεται). Οταν χαμηλώσω ταχήτητα και αρχίζω να αλλάζω τις ταχύτητες πάλι, η θερμοκρασία πάει στο σωστό επίπεδο (90C). Το αμάξι δεν έχει χάσει επιδόσεις ή συμπεριφορά. Μια χαρά πάει!
Μήπως έχει κανείς κάποια ιδέα να μου πει τι μπορεί να συμβαίνει; Θέλω να ξέρω τι πιθανώς να είναι πριν το πάω στην Seat.
Ευχαριστώ!
-
Φυσικά και γίνεται, αφού το χεις κάνει αερόψυκτο!
Πρόβλημα στον αισθητήρα/θερμοστάτη είναι, αλλά αφού δεν ανεβαίνει στο ρελαντί και σε χαμηλές ταχύτητες η θερμοκρασία δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή.
Το χα για χρόνια αυτό το 'πρόβλημα' σ'ένα παλιό Uno
-
Πριν είχε την ίδια διακύμανση η θερμοκρασία ;;
Αν ήταν έτσι από την αρχή , κανένα πρόβλημα , απλώς έχουν μεγάλη διαφορά οι θερμοκρασίες λειτουργίας του θερμοστάτη και του διακόπτη του fan.
Αν δεν ήταν έτσι πριν , ο θερμοστάτης αργεί να κλείσει λίγο αλλά και πάλι δεν είναι πρόβλημα αν δεν κατεβαίνει κάτω από τους 70 C. Το μόνο θεωρητικό μειονέκτημα είναι η ελάχιστα αυξημένη κατανάλωση.Tέτοιους θερμοστάτες (70-80) βάζουν σε αυτοκίνητα επιδόσεων ή σε βελιωμένα , για να έχουν μεγαλύτερη αντοχή υπό πίεση ..
-
H óõìðåñéöïñÜ ðïõ áíáöÝñåéò öáßíåôáé áðüëõôá öõóéïëïãéêÞ. Óå õøçëÝò ôá÷ýôçôåò ï êéíçôÞñáò øý÷åôáé êáëýôåñá êáé åðïìÝíùò ç áðáãùãÞ èåñìüôçôáò åßíáé ìåãáëýôåñç. Ôï ßäéï ðáñáôçñþ êáé óôï äéêü ìïõ áõôïêßíçôï. ¼ôáí ìÜëéóôá êÜíåé áñêåôü êñýï Ýîù ôï öáéíüìåíï åíôïíïðïéåßôáé...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πριν είχε την ίδια διακύμανση η θερμοκρασία ;;Φυσικά όχι, ανέβαινε σιγά σιγά στο 90 και έμενε εκεί. Κατανάλωση δεν έχει αυξηθεί.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αυτό δίχνει ο δείκτης θερμοκρασίας του Ibiza ενώ το αμάξι είναι σε λειτουργία και τρέχει πάνω απο 100χλμ.Με λίγα λόγια όταν είμαι στην πόλη και αλλάζω συνέχεια τις ταχύτητες το δείκτης δείχνει την σωστή θερμοκρασία κίνησης (90C) οταν όμως έχω βάλει πέμτη και είμαι στην Αττική όδο, εθνική οδό κτλ ο δείκτης της θερμοκρασίας πέφτει και δείχνει οτι η θερμοκρασία είναι 70C με 80C (εκεί περιπου κυμαίνεται). Οταν χαμηλώσω ταχήτητα και αρχίζω να αλλάζω τις ταχύτητες πάλι, η θερμοκρασία πάει στο σωστό επίπεδο (90C). Το αμάξι δεν έχει χάσει επιδόσεις ή συμπεριφορά. Μια χαρά πάει!
Μήπως έχει κανείς κάποια ιδέα να μου πει τι μπορεί να συμβαίνει; Θέλω να ξέρω τι πιθανώς να είναι πριν το πάω στην Seat.
Ευχαριστώ!
Mα φυσικά πρέπει να γίνεται αυτό που παρατηρείς. Οταν το αυτοκίνητο τρέχει με 100 μπαίνει αέρας από τις γρύλιες και δροσίζει το μοτέρ. ¨Οταν κινείσαι μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο ανεβάζει θερμοκρασία μέχρι να μπει στο κόλπο το βεντιλατερ και να τη ρίξει.Και φυσικά η σωστή θερμοκρασία λειτουργίας είναι οι 70 βαθμοί (αν το βεντιλατερ μπαίνει στους 90 πχ) και όχι οι 90 οπως λες. Στους 90 μπαίνει το βεντιλατερ το οποίο κόβει ελάχιστα την απόδοση του μοτερ.
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
H συμπεριφορά που αναφέρεις φαίνεται απόλυτα φυσιολογική. Σε υψηλές ταχύτητες ο κινητήρας ψύχεται καλύτερα και επομένως η απαγωγή θερμότητας είναι μεγαλύτερη. Το ίδιο παρατηρώ και στο δικό μου αυτοκίνητο. Όταν μάλιστα κάνει αρκετό κρύο έξω το φαινόμενο εντονοποιείται...Μα είναι δυνατόν 3½ χρόνια τώρα να μην το κάνει ποτέ και τώρα ξαφνικά να πεφτει η θερμοκρασία;;;
Το αυτοκίνητο πάντως δείχνει να λειτουργεί μια χαρά.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Πριν είχε την ίδια διακύμανση η θερμοκρασία ;;
Φυσικά όχι, ανέβαινε σιγά σιγά στο 90 και έμενε εκεί. Κατανάλωση δεν έχει αυξηθεί.
Τότε λοιπόν ο θερμοστάτης αργεί να κλείσει γι΄αυτό και πέφτει η θερμοκρασία όσο αυξάνεται η ταχύτητα. Μέσα στη κίνηση την περισσότερη ώρα είναι full open και την θερμοκρασία την κρατάει στους 90 το fan.
Δεν είναι επείγον αλλά κάποια στιγμή πρέπει να τον αλλάξεις , γιατί αφού κολλάει στο κλείσιμο μπορεί κάποια στιγμή να αρχίσει να κολλάει και στο άνοιγμα και οι συνέπειες μετά είναι σοβαρές.
-
Φίλε dimitrios όπως θα δεις και στην φωτογραφία η βελόνα (αριστερά επάνω απο το στροφόμετρο) είναι στο κέντρο. Η βελόνα ήταν ΠΑΝΤΑ στο κέντρο. Στο κέντρο είναι 90C. Και το βεντιλατερ να δουλευε η βελόνα δεν άλλαζε θέση. Τώρα τελευταία μου κατεβάζει την βελόνα στους 70-80 και δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι.
-
Είναι σίγουρα αυτό που σου έγραψα.
Βλέπω ότι κινείσαι στο σωστό δρόμο
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πριν είχε την ίδια διακύμανση η θερμοκρασία ;;
Φυσικά όχι, ανέβαινε σιγά σιγά στο 90 και έμενε εκεί. Κατανάλωση δεν έχει αυξηθεί.
Τότε λοιπόν ο θερμοστάτης αργεί να κλείσει γι΄αυτό και πέφτει η θερμοκρασία όσο αυξάνεται η ταχύτητα. Μέσα στη κίνηση την περισσότερη ώρα είναι full open και την θερμοκρασία την κρατάει στους 90 το fan.
Δεν είναι επείγον αλλά κάποια στιγμή πρέπει να τον αλλάξεις , γιατί αφού κολλάει στο κλείσιμο μπορεί κάποια στιγμή να αρχίσει να κολλάει και στο άνοιγμα και οι συνέπειες μετά είναι σοβαρές.
Έχεις καμιά ιδέα πόσο πάει το μαλλι για τον θερμοστάτη; Γιατί αύριο θα είμαι στην Αγγλία για να κάνω service το Saab και θέλω να ξέρω πόσο περίπου θα μου πάει να φτιάξω και αυτό στο Ibiza.
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας
-
Sado, το ίδιο ακριβώς κάνει και το Atos. Αντίθετα, το Santa Fe κρατάει πάντα σταθερή τη θερμοκρασία του ψυκτικού, ανεξάρτητα απο την εξωτερική θερμοκρασία ή την χρήση που του κάνω. Υποθέτω οτι το Santa Fe έχει καλύτερα ηλεκτρονικά και γιαυτό κρατάει την θερμοκρασία στεθερή.
-
Δεν ξέρω τιμές αλλά δεν πρέπει να είναι ιδιαίτερα ακριβός.
-
Δεν νομίζω φίλε sado να υπάρχει κάποιο πρόβλημα, εφόσον η θερμοκρασία παραμένει στα φυσιολογικά όρια...
Στο Peugeot παίζει συνεχώς από 70-80 μέχρι περίπου 100 (70-80 όταν από κίνηση βγαίνω σε εθνική και στους 100 όταν είμαι σε κίνηση...), αλλά ποτέ δεν βγαίνει από τα φυσιολογικά όρια... Υποθέτω ότι πρόκειται για το ότι ο θερμοστάτης δεν είναι και τόσο ακριβείας... Εξάλλου μου το κάνει από την πρώτη μέρα και πάντα ο κινητήρας ακούγεται και είναι υγιέστατος!
Αλλά, σε Polo, Golf, A6 που είχαμε κατά καιρούς, ο δείκτης έμενε πάντα καρφωμένος στο 90... Οπότε εφόσον εσένα δεν σου το έκανε από την αρχή, μία ερωτησούλα στο συνεργείο πιστεύω θα σου έδινε τις απαντήσεις που θέλεις!
-
και στο xantia 1.6 που εχω το ιδιο συμβαινει.Στην κινηση στην πολη με 1η-2α γυρω στους 90 βαθμους,μολις βγαινω σε ανοιχτο δρομο πεφτει κατακορυφα.Αλλα και μεσα στην πολη οι 90 βαθμοι πεφτουν αμεσως στους 70 μολις ανοιξω το air contition.Μαλλον λογω των ανεμιστηρων του κλιματισμου.
-
Αν ο 'κρυφος' σου στοχος ειναι να μας πεις οτι το ΙΒΙΖΑ παει και με 180 το πετυχες .
-
Παιδια , δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα την ίδια συμπεριφορά.
Μερικά έχουν θερμοστάτη πχ. 82-86 και διακόπτη βεντιλατέρ 90-94
Αν έχουν δείκτη θερμοκρασίας ακριβείας και δεν έχουν κύκλωμα που να καθυστερεί τις ενδείξεις ούτε έχουν κύκλωμα που να δείχνει σταθερά 90 αν η θερμοκρασία είναι μέσα στα όρια που έχει βάλει ο κατασκευαστής , τότε θα δείχνει και τις μεταβολές της θερμοκρασίας.Γι αυτό και ρώτησα τον Sado αν είχε τις ίδιες ενδείξεις πριν.
Και το δικό μου αυτοκίνητο λειτουργεί 90-98 μέσα στην κίνηση και 70-75 εν κινήση. (όταν λειτουργεί το a/c είναι διπλός ο διακόπτης και το off του fan είναι στους 84 ενώ έχει και air flow διακόπτη και όταν είναι ακίνητο δεν κλείνει το fan)
Δεν συγκρίνεται λοιπόν η ένδειξη της θερμοκρασίας σε διαφορετικά αυτοκίνητα , ενώ ακόμα και ίδια μοντέλα με ίδιο κινητήρα μπορεί να έχουν διαφορές ανάλογα με την παρτίδα και τη χώρα που πωλούνται. -
Åöüóïí ðáëéÜ öåñüôáí áëëéþò ï äåßêôçò ôçò èåñìïêñáóßáò ßóùò êÜôé Ý÷åé áëëÜîåé. Ðéèáíüí íá óõìâáßíåé êÜôé ìå ôï èåñìïóôÜôç. ¼ìùò, óå üóá äéáöïñåôéêÜ áõôïêßíçôá Ý÷ù ïäçãÞóåé (ü÷é ðïëëÜ) ðÜíôïôå ç èåñìïêñáóßá Ýðåöôå üôáí Ýôñå÷á óå áíïé÷ôü äñüìï, êáé áõôü åßíáé êáé ôï ëïãéêü. ºóùò üìùò óå êÜðïéá ìïíôÝëá íá åðéôõã÷Üíåôáé óôáèåñÞ èåñìïêñáóßá ìå âÜóç ñõèìßóåéò ðïõ ðñïêáëåß ï åãêÝöáëïò. ¼ìùò, êÜôé ôÝôïéï äåí ìðïñþ íá êáôáëÜâù óå ôé èá ùöåëïýóå êáèþò áðü öõóéêÞ êáé ìç÷áíïëïãéêÞ Üðïøç ìüíï ïöÝëç Ý÷åé Ýíáò êéíçôÞñáò áðü ôçí ìéêñüôåñç èåñìïêñáóßá ëåéôïõñãßáò.
Γίνεται να κρυώνει ο κινητήρας ενώ λειτουργεί;;;;;