Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερώτηση για σπασμένο χταπόδι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ερώτηση για σπασμένο χταπόδι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Παλιότερα, είχα ένα Lancia Y10, το οποίο έσκιζα κανονικότατα. Στην κατοχή μου ήταν 5 χρόνια, γύρισε όλη σχεδόν την Κρήτη με το πλάι, πήγε σ'όλα τα κατσάβραχα, κάθε άλλο παρά το λυπόμουνα.

      Κάποια φορά όμως, είχα πρόβλημα με το χταπόδι. Συγκεκριμένα, έσπασε εκεί που οι τέσσερεις αυλοί από τον κινητήρα ενώνονται σε έναν. Από τι δεν ξέρω. Μπορεί απ'το διαρκές στροφάρισμα στον κόφτη, μπορεί από τη διάβρωση που ταλαιπώρησε όλο τ'αυτοκίνητο (έμενα πολύ κοντά στη θάλασσα τότε).

      Το θέμα είναι ότι έσπασε και τ'αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Όταν το άλλαξα, όλα ΟΚ.

      Ξέρει κανείς να μου πει γιατί δεν έπαιρνε μπροστά έχοντας σπασμένο χταπόδι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Παλιότερα, είχα ένα Lancia Y10, το οποίο έσκιζα κανονικότατα. Στην κατοχή μου ήταν 5 χρόνια, γύρισε όλη σχεδόν την Κρήτη με το πλάι, πήγε σ'όλα τα κατσάβραχα, κάθε άλλο παρά το λυπόμουνα.

        Κάποια φορά όμως, είχα πρόβλημα με το χταπόδι. Συγκεκριμένα, έσπασε εκεί που οι τέσσερεις αυλοί από τον κινητήρα ενώνονται σε έναν. Από τι δεν ξέρω. Μπορεί απ'το διαρκές στροφάρισμα στον κόφτη, μπορεί από τη διάβρωση που ταλαιπώρησε όλο τ'αυτοκίνητο (έμενα πολύ κοντά στη θάλασσα τότε).

        Το θέμα είναι ότι έσπασε και τ'αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Όταν το άλλαξα, όλα ΟΚ.

        Ξέρει κανείς να μου πει γιατί δεν έπαιρνε μπροστά έχοντας σπασμένο χταπόδι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Παλιότερα, είχα ένα Lancia Y10, το οποίο έσκιζα κανονικότατα. Στην κατοχή μου ήταν 5 χρόνια, γύρισε όλη σχεδόν την Κρήτη με το πλάι, πήγε σ'όλα τα κατσάβραχα, κάθε άλλο παρά το λυπόμουνα.

          Κάποια φορά όμως, είχα πρόβλημα με το χταπόδι. Συγκεκριμένα, έσπασε εκεί που οι τέσσερεις αυλοί από τον κινητήρα ενώνονται σε έναν. Από τι δεν ξέρω. Μπορεί απ'το διαρκές στροφάρισμα στον κόφτη, μπορεί από τη διάβρωση που ταλαιπώρησε όλο τ'αυτοκίνητο (έμενα πολύ κοντά στη θάλασσα τότε).

          Το θέμα είναι ότι έσπασε και τ'αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Όταν το άλλαξα, όλα ΟΚ.

          Ξέρει κανείς να μου πει γιατί δεν έπαιρνε μπροστά έχοντας σπασμένο χταπόδι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης skullone έγραψε:
            Παλιότερα, είχα ένα Lancia Y10, το οποίο έσκιζα κανονικότατα. Στην κατοχή μου ήταν 5 χρόνια, γύρισε όλη σχεδόν την Κρήτη με το πλάι, πήγε σ'όλα τα κατσάβραχα, κάθε άλλο παρά το λυπόμουνα.

            Κάποια φορά όμως, είχα πρόβλημα με το χταπόδι. Συγκεκριμένα, έσπασε εκεί που οι τέσσερεις αυλοί από τον κινητήρα ενώνονται σε έναν. Από τι δεν ξέρω. Μπορεί απ'το διαρκές στροφάρισμα στον κόφτη, μπορεί από τη διάβρωση που ταλαιπώρησε όλο τ'αυτοκίνητο (έμενα πολύ κοντά στη θάλασσα τότε).

            Το θέμα είναι ότι έσπασε και τ'αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Όταν το άλλαξα, όλα ΟΚ.

            Ξέρει κανείς να μου πει γιατί δεν έπαιρνε μπροστά έχοντας σπασμένο χταπόδι;

            Δεν υπηρχε αρκετο backpressure ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Μπορεί, δεν ξέρω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                Δεν υπηρχε αρκετο backpressure ;

                Εκεί πάει το μυαλό μας αλλά πώς αυτό να έκανε τη ζημιά???
                Μήπως και με οριακά άλλα πράγματα όπως πολλαπλασιαστή, μπουζί κλπ άδειαζε ο κύλινδρος και σε κρύα κατάσταση το μίγμα δεν ήταν εύφλεκτο... ίσως δηλαδή ανέπνεε πολύ ο κύλινδρος οπότε δεν γινόταν αρκετά πλούσιο το μίγμα για πρωινό ξεκίνημα... ίσως ανέπνεε λάθος, ρούφαγε από την εξάτμιση αέρα οπότε πάλι ήταν λιγότερο πλούσιο ή λιγότερο ζεστό....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Μάλλον το ότι ουσιαστικά οι κύλινδροι παίρνανε πάρα πολύ αέρα και δεν υπήρχε σωστή αναλογία εμπόδιζε το ξεκίνημα, γιατί όλα λύθηκαν με την τοποθέτηση καινούργιου χταποδιού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Y
                    yianniswalker last edited by

                    Εμένα μου είχε τύχει να κοπεί η εξάτμιση σε πισωκίνηο λίγο μετά το σημείο που αναφέρεις.
                    Το αυτοκίνητο εκινείτο μία χαρά. Έκανε τρομερό θόρυβο βέβαια (γκαζομένο ακουγόταν σε απόσταση 500m) αλλά φαινόταν να στροφάρει περισσότερο από πριν.
                    Δεν νομίζω ότι είναι το back-pressure και τέτοια.
                    Το πιο πιθανό κατά την αποψή μου είναι ότι όπως κόπηκε μπορεί κάτι να εμπόδιζε την έξοδο των καυσαερίων και γι'αυτό δεν μπορούσε να πάρει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr