-
Παλιότερα, είχα ένα Lancia Y10, το οποίο έσκιζα κανονικότατα. Στην κατοχή μου ήταν 5 χρόνια, γύρισε όλη σχεδόν την Κρήτη με το πλάι, πήγε σ'όλα τα κατσάβραχα, κάθε άλλο παρά το λυπόμουνα.
Κάποια φορά όμως, είχα πρόβλημα με το χταπόδι. Συγκεκριμένα, έσπασε εκεί που οι τέσσερεις αυλοί από τον κινητήρα ενώνονται σε έναν. Από τι δεν ξέρω. Μπορεί απ'το διαρκές στροφάρισμα στον κόφτη, μπορεί από τη διάβρωση που ταλαιπώρησε όλο τ'αυτοκίνητο (έμενα πολύ κοντά στη θάλασσα τότε).
Το θέμα είναι ότι έσπασε και τ'αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Όταν το άλλαξα, όλα ΟΚ.
Ξέρει κανείς να μου πει γιατί δεν έπαιρνε μπροστά έχοντας σπασμένο χταπόδι;
-
Παλιότερα, είχα ένα Lancia Y10, το οποίο έσκιζα κανονικότατα. Στην κατοχή μου ήταν 5 χρόνια, γύρισε όλη σχεδόν την Κρήτη με το πλάι, πήγε σ'όλα τα κατσάβραχα, κάθε άλλο παρά το λυπόμουνα.
Κάποια φορά όμως, είχα πρόβλημα με το χταπόδι. Συγκεκριμένα, έσπασε εκεί που οι τέσσερεις αυλοί από τον κινητήρα ενώνονται σε έναν. Από τι δεν ξέρω. Μπορεί απ'το διαρκές στροφάρισμα στον κόφτη, μπορεί από τη διάβρωση που ταλαιπώρησε όλο τ'αυτοκίνητο (έμενα πολύ κοντά στη θάλασσα τότε).
Το θέμα είναι ότι έσπασε και τ'αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Όταν το άλλαξα, όλα ΟΚ.
Ξέρει κανείς να μου πει γιατί δεν έπαιρνε μπροστά έχοντας σπασμένο χταπόδι;
-
Παλιότερα, είχα ένα Lancia Y10, το οποίο έσκιζα κανονικότατα. Στην κατοχή μου ήταν 5 χρόνια, γύρισε όλη σχεδόν την Κρήτη με το πλάι, πήγε σ'όλα τα κατσάβραχα, κάθε άλλο παρά το λυπόμουνα.
Κάποια φορά όμως, είχα πρόβλημα με το χταπόδι. Συγκεκριμένα, έσπασε εκεί που οι τέσσερεις αυλοί από τον κινητήρα ενώνονται σε έναν. Από τι δεν ξέρω. Μπορεί απ'το διαρκές στροφάρισμα στον κόφτη, μπορεί από τη διάβρωση που ταλαιπώρησε όλο τ'αυτοκίνητο (έμενα πολύ κοντά στη θάλασσα τότε).
Το θέμα είναι ότι έσπασε και τ'αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Όταν το άλλαξα, όλα ΟΚ.
Ξέρει κανείς να μου πει γιατί δεν έπαιρνε μπροστά έχοντας σπασμένο χταπόδι;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Παλιότερα, είχα ένα Lancia Y10, το οποίο έσκιζα κανονικότατα. Στην κατοχή μου ήταν 5 χρόνια, γύρισε όλη σχεδόν την Κρήτη με το πλάι, πήγε σ'όλα τα κατσάβραχα, κάθε άλλο παρά το λυπόμουνα.Κάποια φορά όμως, είχα πρόβλημα με το χταπόδι. Συγκεκριμένα, έσπασε εκεί που οι τέσσερεις αυλοί από τον κινητήρα ενώνονται σε έναν. Από τι δεν ξέρω. Μπορεί απ'το διαρκές στροφάρισμα στον κόφτη, μπορεί από τη διάβρωση που ταλαιπώρησε όλο τ'αυτοκίνητο (έμενα πολύ κοντά στη θάλασσα τότε).
Το θέμα είναι ότι έσπασε και τ'αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά. Όταν το άλλαξα, όλα ΟΚ.
Ξέρει κανείς να μου πει γιατί δεν έπαιρνε μπροστά έχοντας σπασμένο χταπόδι;
Δεν υπηρχε αρκετο backpressure ;
-
Μπορεί, δεν ξέρω.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν υπηρχε αρκετο backpressure ;Εκεί πάει το μυαλό μας αλλά πώς αυτό να έκανε τη ζημιά???
Μήπως και με οριακά άλλα πράγματα όπως πολλαπλασιαστή, μπουζί κλπ άδειαζε ο κύλινδρος και σε κρύα κατάσταση το μίγμα δεν ήταν εύφλεκτο... ίσως δηλαδή ανέπνεε πολύ ο κύλινδρος οπότε δεν γινόταν αρκετά πλούσιο το μίγμα για πρωινό ξεκίνημα... ίσως ανέπνεε λάθος, ρούφαγε από την εξάτμιση αέρα οπότε πάλι ήταν λιγότερο πλούσιο ή λιγότερο ζεστό.... -
Μάλλον το ότι ουσιαστικά οι κύλινδροι παίρνανε πάρα πολύ αέρα και δεν υπήρχε σωστή αναλογία εμπόδιζε το ξεκίνημα, γιατί όλα λύθηκαν με την τοποθέτηση καινούργιου χταποδιού.
-
Εμένα μου είχε τύχει να κοπεί η εξάτμιση σε πισωκίνηο λίγο μετά το σημείο που αναφέρεις.
Το αυτοκίνητο εκινείτο μία χαρά. Έκανε τρομερό θόρυβο βέβαια (γκαζομένο ακουγόταν σε απόσταση 500m) αλλά φαινόταν να στροφάρει περισσότερο από πριν.
Δεν νομίζω ότι είναι το back-pressure και τέτοια.
Το πιο πιθανό κατά την αποψή μου είναι ότι όπως κόπηκε μπορεί κάτι να εμπόδιζε την έξοδο των καυσαερίων και γι'αυτό δεν μπορούσε να πάρει.
Ερώτηση για σπασμένο χταπόδι