Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MITSUBISHI COLT & CΖC
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MITSUBISHI COLT & CΖC
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 16
    • 17
    • 1 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    339
    5392
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by aea4tf

      Έχουμε κανα info από κανα ευρωπαίο φίλο μας....
      κανα test drive κανείς στο 1.1?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by aea4tf

        Έχουμε κανα info από κανα ευρωπαίο φίλο μας....
        κανα test drive κανείς στο 1.1?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Έχουμε κανα info από κανα ευρωπαίο φίλο μας....
          κανα test drive κανείς στο 1.1?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            inimic last edited by

            Δοκίμασα το 1.3 στην αυτοκίνηση 2004. Ομολογώ πως μου αρέσει. Έχει κάποιος γνώμη για το συγκεριμένο αυτοκίνητο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cliodriver last edited by

              Διάβαζα τις παρουσιάσεις του CZT και, πραγματικά, μου έχουν ανοίξει (πάλι!) την όρεξη!!

              150 αλογάκια και 21,4 κιλά ροπής από 1500 κκ. Μιαμ, μιαμ, μιαμ!!

              Καλή συμπεριφορά, δυστυχώς μέτριο τιμόνι..

              Από εμφάνιση, κουκλί, οι διαστάσεις περιορισμένες, εσωτερικοί χώροι καλοί, ό,τι πρέπει για ένα γρήγορο αυτοκίνητο πόλης, με το ένα μάτι στα ταξίδια..

              Και ακριβώς ό,τι θέλω!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nicksoti12 last edited by

                Καλησπέρα στα μέλη του Forum.

                Οδήγησα προχτές το 1.3 το πεντάπορτο σε σύντομο test drive. Αν και υποψιάζομαι ότι αναφέρεστε στο 3d, πιστεύω ότι θα έχει πολλές ομοιότητες. Οι εντυπώσεις μου ήταν οι παρακάτω:

                Το αυτοκίνητο το 'φόρεσα' αμέσως, κανένα εργονομικό ή λειτουργικό ψεγάδι δεν απέσπασε την προσοχή μου. Η ψηλή θέση οδήγησης με ξένισε λιγότερο από ότι περίμενα, ίσως επειδή καθημερινά οδηγώ και επαγγελματική 'κλούβα'.

                Όσο αφορά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, δυστυχώς δεν είχα τη δυνατότητα να στρίψω με μεγάλες ταχύτητες, απλά μια 10λεπτη βόλτα στην Αθηνών. Έχουμε και λέμε:
                -Τιμόνι γρήγορο και ευαίσθητο, χωρίς καλή αίσθηση όμως. Υποψιάζομαι θα απαιτεί λίγη προσοχή στις μεγάλες ταχύτητες, εκτός κι αν εκεί βαραίνει επιπλέον. Πάντως στα 90-100 χλμ ήταν αρκετά ελαφρύ και άμεσο για τα γούστα μου, χωρίς ωστόσο να με προβληματίσει.
                -Επιλογέας θετικός και γλυκός. Μπορεί να μην αισθανώσουν το 'κλακ' της αλλαγής, αλλά δεν είχε σκαλώματα και ασάφειες. Για 2500χλμ αμάξι μια χαρά ήταν.
                -Κινητήρας άχρωμος και άγευστος. Δεν λέω ότι ήταν κακός, απλά δεν με ενθουσίασε. Ίσως γιατί ήταν πολύ γραμμικός, μιας και η αύξηση των στροφών εως τις 6000 ήταν απλά... αύξηση, χωρίς ξέσπασμα. Ίσως λόγω και σχετικά μακριών σχέσεων (αν θυμάμαι 80km/h με 4η 2700σαλ). Πάντως στις χαμηλές στροφές δεν τεμπέλιαζε όπως στους περισότερους πολυβάλβιδους σε αυτά τα κυβικά. Μπορεί να έπαιρνα όρκο ότι ένα κατοστάρι Ibiza ή 85άρι Punto είναι πιο γρήγορα από στάση, αλλά τα νούμερα άλλα λένε.
                -Τα φρένα είχαν καλή και προοδευτική αίσθηση, ούτε υπερβολικά άμεσα όπως σε κάποια γαλλικά, αλλά ούτε και ήθελαν τόση πίεση όπως πχ σε ένα Astra.
                -Η άνεση της ανάρτησης μου φάνηκε ικανοποιητικότατη, ενώ στις εγκάρσιες ανωμαλίες περνούσε γλυκά, χωρίς θορύβους. Συνηθισμένος και από τα κίτρινα Koni στο δικό καταλαβαίνετε...

                Το ταμπλό μου άρεσε πολύ, λιτό, ανοικτόχρωμο και ξεκούραστο στην όψη, με σπορτίβ πινελιές και μαλακό πλαστικό. Επειδή έχει και μεγάλο βάθος, νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε πολυμορφικό μεγαλύτερης κατοιγορίας. Οι καθρέπτες είναι τεράστιοι! Τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα, συρόμενα, αναδιπλώμενα, και αφαιρούμενα, ενώ η πλάτη εκείνου του συνοδηγού διπλώνει εντελώς, ώστε έρχεται σε ευθεία με τα πίσω για μεταφορά μεγάλου μήκους αντικειμένων.

                Για να μην σας κουράζω άλλο, με 12+ χιλιάρικα και 7ετή εγγύηση, νομίζω ότι παίρνεις 'πολύ' αυτοκίνητο, σε ένα πακέτο σαφώς πιο 'ντελικάτο' και πιθανόν ποιοτικότερο από τα κορεάτικα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  traction last edited by

                  Nicksoti καλωσήρθες στο forum!Ενδιαφέρομαι άμεσα για το Colt γι΄άυτό και διάβασα με προσοχή όσα λες...Η αλήθεια είναι οτι οι απόψεις σου , μετά και από το δικό μου test drive, συμφωνούν σε πολλά σημεία.Ομοίως δε μπόρεσα να το οδηγήσω για πολλά χλμ, αλλά οκ Αναλυτικότερα.....

                  Ο χρήστης nicksoti12 έγραψε:
                  Τιμόνι γρήγορο και ευαίσθητο, χωρίς καλή αίσθηση όμως. Υποψιάζομαι θα απαιτεί λίγη προσοχή στις μεγάλες ταχύτητες, εκτός κι αν εκεί βαραίνει επιπλέον. Πάντως στα 90-100 χλμ ήταν αρκετά ελαφρύ και άμεσο για τα γούστα μου, χωρίς ωστόσο να με προβληματίσει.

                  Το τιμόνι μου φάνηκε κατάρχήν μικρό(!) ,αρκετά σαφές , με καλή αίσθηση του τι συμβαίνει στο οδόστρωμα , αν και όντως αρκετά ελαφρύ.

                  Κινητήρας άχρωμος και άγευστος. Δεν λέω ότι ήταν κακός, απλά δεν με ενθουσίασε. Ίσως γιατί ήταν πολύ γραμμικός, μιας και η αύξηση των στροφών εως τις 6000 ήταν απλά... αύξηση, χωρίς ξέσπασμα. Ίσως λόγω και σχετικά μακριών σχέσεων (αν θυμάμαι 80km/h με 4η 2700σαλ). Πάντως στις χαμηλές στροφές δεν τεμπέλιαζε όπως στους περισότερους πολυβάλβιδους σε αυτά τα κυβικά. Μπορεί να έπαιρνα όρκο ότι ένα κατοστάρι Ibiza ή 85άρι Punto είναι πιο γρήγορα από στάση, αλλά τα νούμερα άλλα λένε.

                  Μάλλον απογοητεύτηκα από την απόδοσή του ...Σε επιτάχυνση από στάση δεν ένιωσα στιγμή το τίναγμα από το κινητήρα(που είναι ο μεταβλητός χρονισμός? ) ,αν και νομίζω οτι το κιβωτιο έχει ιδανική κλιμάκωση.Πιστεύω οτι αν θέλεις να κινηθείς γρήγορα πρέπει να καταφύγεις συχνά στον επιλογέα, και με με ρυθμούς άνω των 3500rpm.Το αυτοκίνητο βέβαια του test drive, είχε μόλις 500 χλμ 'πάνω' του , κάτι που θα μπορούσε (ελπίζω😉 ) να διαψεύσει πολλά από τα παραπάνω. Επιπλέον το ψηλό ταμπλό ξεγελάει,δίνοντάς σου την αίσθηση οτι κινείσαι με σαφώς μικρότερη ταχύτητα από τη πραγματική.

                  Θόρυβος: Πάνω από τις 4000rpm αποκλείεται να μην τον προσέξεις,γλυκός, κάπως 'σφυρικτός'(μη ρωτάτε τι σημαίνει ) αλλά γενικά με sportive χροια!Στο Colt που δοκίμασα έλειπε το radio-cd από το ταμπλό και υποθέτω οτι κάποια extra decibel έμπαιναν απο το μεγάλο κενό που δημιουργείται

                  Σε γενικές γραμμές ,αυτό που αποκόμισα είναι ο απαιτητικός για στροφές κινητήρας, μια γλυκιά και ξεκούραστη αίσθηση οδήγησης και την άνεση μεγαλύτερης κατηγορίας. Για αυτό άλλωστε με έπεισε και μέσα στο μήνα θα το παραγγείλω!  Αυτά...
                  

                  Αναμένω να ακούσω απόψεις και άλλων φορουμάδων που το οδήγησαν,καθώς νιώθω οτι στερούμαι εμπειρίας...(Θα είναι το πρώτο μου Του-Του !)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iperodigos last edited by

                    ΑΠΟ ΤΙΣ 2-3-05 ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΣΕ 12-15 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ.............ΣΕ ΚΑΛΛΟΥΝ ΟΜΩΣ ΣΤΙΣ 3-3-05 ΓΙΑ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ 25/3-5/4 ΠΑΡΑΔΟΣΗ.......ΑΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΙ ΕΙΝΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ!!!!ΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΟΜΩΣ...........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      traction last edited by

                      Δε πολυκατάλαβα... πως προκύπτουν οι 2 μήνες? Από τη στιγμή που το παραγγέλνεις λένε οτι παραδίνεται σε 10 εργάσιμες ή πρακτικά σε ~15 ημερολογιακές ημερες.Υπάρχει μάλιστα και λίστα διαθεσιμότητας που αποστέλεται στους αντιπροσώπους σχεδόν καθημερινά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iperodigos last edited by

                        Ο χρήστης Traction έγραψε:
                        Δε πολυκατάλαβα... πως προκύπτουν οι 2 μήνες? Από τη στιγμή που το παραγγέλνεις λένε οτι παραδίνεται σε 10 εργάσιμες ή πρακτικά σε ~15 ημερολογιακές ημερες.Υπάρχει μάλιστα και λίστα διαθεσιμότητας που αποστέλεται στους αντιπροσώπους σχεδόν καθημερινά...

                        Επαναλαμβανω 3-2-05 εδωσα προκαταβολη....μου ειπαν ακριβως οτι σου ειπαν το αυτοκινητο σε10-12 εργασιμες το δινουν ,,,ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΦΛΗΣΗ.... με καλεσαν για εξοφληση 2-3-05.....και μου ειπαν οτι το αυτοκινητο θα δωθει σε 12-15 εργασιμες ......ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ τελος Μαρτιου.........ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ 1-4-05.........ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Στην εποχη του Pc και του internet αυτοι με λιστες βλεπουν τα διαθεσιμα;Αν ειναι δυνατον!!!Δεν εχουν μαθει για online παρακολουθηση της αποθηκης ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Σακαράκης παιδιά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              traction last edited by

                              Ο χρήστης iperodigos έγραψε:

                              Επαναλαμβανω 3-2-05 εδωσα προκαταβολη....μου ειπαν ακριβως οτι σου ειπαν το αυτοκινητο σε10-12 εργασιμες το δινουν ,,,ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΦΛΗΣΗ.... με καλεσαν για εξοφληση 2-3-05.....και μου ειπαν οτι το αυτοκινητο θα δωθει σε 12-15 εργασιμες ......ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ τελος Μαρτιου.........ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ 1-4-05.........ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ....

                              ΟΚ κατάλαβα.... ‘Οντως είναι κοροιδία όλη αυτή η ιστορία. Δε ξέρω αν ειναι μόνο θέμα του Σαρακάκη οπότε ... ενημέρωσέ μας από ποιόν dealer έκανες την παραγγελία ?

                              (Anyway , καλή επιλογή το Colt, θα σε ακολουθήσω σύντομα! )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                manosk last edited by

                                Είδα στο δρόμο 2 Colt, ένα βυσινί κι ένα ασημί. Για πόλη καλό μου φάνηκε, συμμαζεμένο και γουστόζικο. Σε σχέση με το Jazz (με το οποίο μοιάζει αρκετά) νομίζω ότι κερδίζει στα σημεία, αφού είναι ταχύτερο, έχει διπλάσια εγγύηση σκουριάς και 3 αντί 1 έτους οδική βοήθεια, κοστίζει στην έκδοση 1,3 Fun&Safety με 8 αερόσακους όσο σχεδόν το Jazz με 2 κι έχει πολλές επιλογές σε μοντέλα.
                                Μειονέκτημα το πολύ μικρότερο πορτμπαγκάζ (220-380 ) και ίσως η οδηγική συμπεριφορά, όπου το Jazz έχει λάβει πολύ θετικά σχόλια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iperodigos last edited by

                                  Ο χρήστης Traction έγραψε:

                                  Επαναλαμβανω 3-2-05 εδωσα προκαταβολη....μου ειπαν ακριβως οτι σου ειπαν το αυτοκινητο σε10-12 εργασιμες το δινουν ,,,ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΦΛΗΣΗ.... με καλεσαν για εξοφληση 2-3-05.....και μου ειπαν οτι το αυτοκινητο θα δωθει σε 12-15 εργασιμες ......ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ τελος Μαρτιου.........ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ 1-4-05.........ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ....

                                  ΟΚ κατάλαβα.... ‘Οντως είναι κοροιδία όλη αυτή η ιστορία. Δε ξέρω αν ειναι μόνο θέμα του Σαρακάκη οπότε ... ενημέρωσέ μας από ποιόν dealer έκανες την παραγγελία ?

                                  (Anyway , καλή επιλογή το Colt, θα σε ακολουθήσω σύντομα! )

                                  Σωτηριου Ν Ερυθραια.....(MTSUBISI-HONDA).....και αναμενουμε......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsilis last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                    και ίσως η οδηγική συμπεριφορά, όπου το Jazz έχει λάβει πολύ θετικά σχόλια.

                                    Όλα σωστά όσα ανέφερες,εκτός της οδικής συμπεριφοράς του Jazz.

                                    O ειδικός τύπος τη χαρακτηρίζει αδιάφορη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Ο ρόλος και των δύο είναι η κίνηση σε πόλη. Εκεί τα πάει καλά το Jazz, προσφέροντας άνεση. Λόγω ύψους και μόνο, σαφώς δεν ενδείκνυνται για γρήγορη οδήγηση. Ο χαρακτηρισμός 'αδιάφορο' είναι όσον αφορά τη χρήση για την οποία θα τα αγοράσει κάποιος...αδιάφορος. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        inimic last edited by

                                        Κι' όμως.

                                        Το Colt τα πάει μιά χαρά και από πλευράς οδικής συμπεριφοράς δεδομένου των αναλογιών.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Είδα στο δρόμο 2 Colt, ένα βυσινί κι ένα ασημί. Για πόλη καλό μου φάνηκε, συμμαζεμένο και γουστόζικο. Σε σχέση με το Jazz (με το οποίο μοιάζει αρκετά) νομίζω ότι κερδίζει στα σημεία, αφού είναι ταχύτερο, έχει διπλάσια εγγύηση σκουριάς και 3 αντί 1 έτους οδική βοήθεια, κοστίζει στην έκδοση 1,3 Fun&Safety με 8 αερόσακους όσο σχεδόν το Jazz με 2 κι έχει πολλές επιλογές σε μοντέλα.
                                          Μειονέκτημα το πολύ μικρότερο πορτμπαγκάζ (220-380 ) και ίσως η οδηγική συμπεριφορά, όπου το Jazz έχει λάβει πολύ θετικά σχόλια.

                                          εχει 8 αεροσακους? που τους βαζουν για να εχει 8 στα πόδια?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Υποθέτω οι 'κλασικοί' 6 μπροστά + 2 τύπου 'κουρτίνας' πίσω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 1 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr