-
Ανακοίνωσε η GM ότι έχει σκοπό να καταργήσει το σήμα και το όνομα daewoo και να χρησιμοποιεί στα νέα μοντέλα της εταιρίας το σήμα της Chevrolet!!!
Κατά πόσο νομίζετε ότι θα επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις της daewοο το συγκεκριμένο νέο. Ποιός άλλωστε θα έδινε χρήματα να αγοράσει αυτοκίνητο που δεν θα υπάρχει σαν μάρκα στο μέλλον!!!
-
Ανακοίνωσε η GM ότι έχει σκοπό να καταργήσει το σήμα και το όνομα daewoo και να χρησιμοποιεί στα νέα μοντέλα της εταιρίας το σήμα της Chevrolet!!!
Κατά πόσο νομίζετε ότι θα επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις της daewοο το συγκεκριμένο νέο. Ποιός άλλωστε θα έδινε χρήματα να αγοράσει αυτοκίνητο που δεν θα υπάρχει σαν μάρκα στο μέλλον!!!
-
Ανακοίνωσε η GM ότι έχει σκοπό να καταργήσει το σήμα και το όνομα daewoo και να χρησιμοποιεί στα νέα μοντέλα της εταιρίας το σήμα της Chevrolet!!!
Κατά πόσο νομίζετε ότι θα επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις της daewοο το συγκεκριμένο νέο. Ποιός άλλωστε θα έδινε χρήματα να αγοράσει αυτοκίνητο που δεν θα υπάρχει σαν μάρκα στο μέλλον!!!
-
Αυτό το νέο δεν είναι και τόσο νέο. Δε νομίζω ότι θα παίξει μεγάλο ρόλο στην απόφαση των εν δυνάμει αγοραστών της Daewoo πάντως. Γνωρίζω ανθρώπους που εμπιστεύτηκαν τη Ssaang Yong ως νέα εταιρεία και δεν τους πείραξε πολύ όταν το σήμα χάθηκε. Αρκεί που μπορούσαν να κάνουν κάπου τα service τους.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αυτό το νέο δεν είναι και τόσο νέο. Δε νομίζω ότι θα παίξει μεγάλο ρόλο στην απόφαση των εν δυνάμει αγοραστών της Daewoo πάντως. Γνωρίζω ανθρώπους που εμπιστεύτηκαν τη Ssaang Yong ως νέα εταιρεία και δεν τους πείραξε πολύ όταν το σήμα χάθηκε. Αρκεί που μπορούσαν να κάνουν κάπου τα service τους.Ssaang Yong? Υπήρχε τέτοια μάρκα!!! Πάντως εγώ προσωπικά δεν έχω συναντήσει κανένα αυτοκίνητα της εν λόγω μάρκας στον δρόμο παρα μόνο σε κάποια τεστ των περιοδικών. Μπορεί στους λίγους που τα αγόρασαν να μην τους πείραξε αλλά δεν νομίζω η daewoo να απευθείνετε στους λίγους!!!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αυτό το νέο δεν είναι και τόσο νέο. Δε νομίζω ότι θα παίξει μεγάλο ρόλο στην απόφαση των εν δυνάμει αγοραστών της Daewoo πάντως. Γνωρίζω ανθρώπους που εμπιστεύτηκαν τη Ssaang Yong ως νέα εταιρεία και δεν τους πείραξε πολύ όταν το σήμα χάθηκε. Αρκεί που μπορούσαν να κάνουν κάπου τα service τους.
Ssaang Yong? Υπήρχε τέτοια μάρκα!!! Πάντως εγώ προσωπικά δεν έχω συναντήσει κανένα αυτοκίνητα της εν λόγω μάρκας στον δρόμο παρα μόνο σε κάποια τεστ των περιοδικών. Μπορεί στους λίγους που τα αγόρασαν να μην τους πείραξε αλλά δεν νομίζω η daewoo να απευθείνετε στους λίγους!!!
Αγαπητέ interland, βγήκε ένα μοντέλο τζιπ ή SUV τελος πάντων με ένα τεράστιο 'S' στην μάσκα σαν σήμα και νομίζω ότι είχε κινητήρα mercedes. Φαντάσου κάτι σε στυλ κορεάτικου (santa fe ας πούμε)....... .
Πάντως έχω δει και βλέπω ακόμη αρκετά στο δρόμο....... -
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Αυτό το νέο δεν είναι και τόσο νέο. Δε νομίζω ότι θα παίξει μεγάλο ρόλο στην απόφαση των εν δυνάμει αγοραστών της Daewoo πάντως. Γνωρίζω ανθρώπους που εμπιστεύτηκαν τη Ssaang Yong ως νέα εταιρεία και δεν τους πείραξε πολύ όταν το σήμα χάθηκε. Αρκεί που μπορούσαν να κάνουν κάπου τα service τους.
Ssaang Yong? Υπήρχε τέτοια μάρκα!!! Πάντως εγώ προσωπικά δεν έχω συναντήσει κανένα αυτοκίνητα της εν λόγω μάρκας στον δρόμο παρα μόνο σε κάποια τεστ των περιοδικών. Μπορεί στους λίγους που τα αγόρασαν να μην τους πείραξε αλλά δεν νομίζω η daewoo να απευθείνετε στους λίγους!!!
Αγαπητέ interland, βγήκε ένα μοντέλο τζιπ ή SUV τελος πάντων με ένα τεράστιο 'S' στην μάσκα σαν σήμα και νομίζω ότι είχε κινητήρα mercedes. Φαντάσου κάτι σε στυλ κορεάτικου (santa fe ας πούμε)....... .
Πάντως έχω δει και βλέπω ακόμη αρκετά στο δρόμο.......δύο βγήκαν. Το Κorando (3πορτο με στρογγυλά φώτα) και το Μusso (πολύ ογκώδες 5πορτο). Και τα δύο φορούσαν έναν αρχαίο 2λιτρο της Μερσεντές, αυτόν με τα 136 άλογα της 200Ε του '90. Στο πίσω τζάμι είχαν αυτοκόλλητο 'powered by mercedes-benz'. Mόνο και μόνο γι'αυτό αποκλείεται να τ'αγόραζα
Σπύρος
-
Ξεχάσατε και το SSangYong Rexton...
Επί της ουσίας:
Το όνομα αλλάζει γιατί στην ευρώπη Daewoo, Kia και Hyundai τα έχουνε όπως έχουμε εμείς εδώ τα Lada, Dacia, Skoda. Ενώ Chevrolet είναι ένα καταξιωμένο υποτίθεται όνομα αυτοκινητοβιομηχανίας. Επί της ουσίας (ποιότητα κατασκευής) δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Μόνο το όνομα. -
Τα Musso και Korando σας πληροφορώ οτι είναι πολύ διαδεδομένα στην επαρχία...δεν είναι τόσο σπάνια όσο τα φαντάζεστε.
Για την Αθήνα δεν ξέρω,αλλά εκεί φαντάζομαι παίζουν τα Τσερόκι κυρίως... -
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Ξεχάσατε και το SSangYong Rexton...Επί της ουσίας:
Το όνομα αλλάζει γιατί στην ευρώπη Daewoo, Kia και Hyundai τα έχουνε όπως έχουμε εμείς εδώ τα Lada, Dacia, Skoda.Δηλαδή έχουμε τα κορεάτικα αμφιβόλου ποιότητας, χωρίς παρελθόν και πιθανόν χωρίς μέλλον πάνω από την παλιότερη (ή έστω μια από τις παλιότερες) αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης με 100+ χρόνια ζωής? Που όταν αυτοί έφτιαχναν αυτοκίνητα οι κορεάτες δεν είχαν ούτε κάρα? Αναφέρομαι στη Skoda...
Όπως και να έχει πάντως δεν νομίζω ότι ο Γερμανός, ο Ιταλός και ο Γάλλος θα τρέξουν να αγοράσουν κορεάτικο επειδή γράφει πάνω μια γνωστή αμερικάνικη μάρκα. Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος τα αμερικάνικα δεν έχουν και μεγάλη πέραση στην ευρώπη. Μάλλον για άλλες αγορές γίνετε αυτό, ασιατική, αφρικάνικη κλπ. -
Συμφωνώ απόλυτα. Δεν κάνει το ράσο τον παπά!!!
Δεν νομίζω ότι η αλλαγή του ονόματος θα φέρει κάτι καλύτερο όσο αφορά την ευρωπαϊκή αγορά. -
το θεμα δεν ειναι αν το ονομα ειναι ενδιαφερον η οχι. Το θεμα ειναι οτι αν θεωρουν οτι το ονομα Chevrolet δεν θα επηρεασει τις πωλησεις. Τοτε το αλλαζουν μια και ετσι θα ειναι πολυ φτηνοτερα δεν χρειαζονται να διαφημιζουν μια ακομα μαρκα κτλ. το ιδιο εγινε με το Geo και το Oldsmobile. Το Geo το αλλαξαν σε Chevrolet και το Olds το καταργησανε γιατι θεωρουσαν οτι δεν ειναι αναγκαιο.
Νικος
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Ξεχάσατε και το SSangYong Rexton...
Επί της ουσίας:
Το όνομα αλλάζει γιατί στην ευρώπη Daewoo, Kia και Hyundai τα έχουνε όπως έχουμε εμείς εδώ τα Lada, Dacia, Skoda.Δηλαδή έχουμε τα κορεάτικα αμφιβόλου ποιότητας, χωρίς παρελθόν και πιθανόν χωρίς μέλλον πάνω από την παλιότερη (ή έστω μια από τις παλιότερες) αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης με 100+ χρόνια ζωής? Που όταν αυτοί έφτιαχναν αυτοκίνητα οι κορεάτες δεν είχαν ούτε κάρα? Αναφέρομαι στη Skoda...
Όπως και να έχει πάντως δεν νομίζω ότι ο Γερμανός, ο Ιταλός και ο Γάλλος θα τρέξουν να αγοράσουν κορεάτικο επειδή γράφει πάνω μια γνωστή αμερικάνικη μάρκα. Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος τα αμερικάνικα δεν έχουν και μεγάλη πέραση στην ευρώπη. Μάλλον για άλλες αγορές γίνετε αυτό, ασιατική, αφρικάνικη κλπ.Η ιστορια της καθε αυτοκινητοβιομηχανιας προσωπικα με αφηνει παγερα αδιαφορο. Εμενα με ενδιαφερει τι κανει το αυτοκινητο που θα εχω μπροστα μου αυτη τη στιγμη, και φυσικα θα προτιμησω ενα Hyundai που ξερω οτι για 5 χρονια θα ειναι χωρις προβληματα και με καλη εξυπηρετηση, παρα ενα Skoda που σε 2-3 χρονια μπορει να τρεχω απο εδω και αποκει...
Καλως ή κακως το παρον μετραει και οχι η ιστορια....εγω και Καραμητρουσης Car θα αγοραζα (αν υπηρχε) και αν μου εδινε 10 χρονια εγγυηση και αριστο/φτηνο service με καλη εξυπηρετηση, και εφοσον με ικανοποιουσε και στους υπολοιπους τομεις (επιδοσεις, εμφανηση κλπ), δεν με νοιαζει το ονομα, αλλα η ουσια...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Ξεχάσατε και το SSangYong Rexton...
Επί της ουσίας:
Το όνομα αλλάζει γιατί στην ευρώπη Daewoo, Kia και Hyundai τα έχουνε όπως έχουμε εμείς εδώ τα Lada, Dacia, Skoda.Δηλαδή έχουμε τα κορεάτικα αμφιβόλου ποιότητας, χωρίς παρελθόν και πιθανόν χωρίς μέλλον πάνω από την παλιότερη (ή έστω μια από τις παλιότερες) αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης με 100+ χρόνια ζωής? Που όταν αυτοί έφτιαχναν αυτοκίνητα οι κορεάτες δεν είχαν ούτε κάρα? Αναφέρομαι στη Skoda...
Όπως και να έχει πάντως δεν νομίζω ότι ο Γερμανός, ο Ιταλός και ο Γάλλος θα τρέξουν να αγοράσουν κορεάτικο επειδή γράφει πάνω μια γνωστή αμερικάνικη μάρκα. Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος τα αμερικάνικα δεν έχουν και μεγάλη πέραση στην ευρώπη. Μάλλον για άλλες αγορές γίνετε αυτό, ασιατική, αφρικάνικη κλπ.Η ιστορια της καθε αυτοκινητοβιομηχανιας προσωπικα με αφηνει παγερα αδιαφορο. Εμενα με ενδιαφερει τι κανει το αυτοκινητο που θα εχω μπροστα μου αυτη τη στιγμη, και φυσικα θα προτιμησω ενα Hyundai που ξερω οτι για 5 χρονια θα ειναι χωρις προβληματα και με καλη εξυπηρετηση, παρα ενα Skoda που σε 2-3 χρονια μπορει να τρεχω απο εδω και αποκει...
Καλως ή κακως το παρον μετραει και οχι η ιστορια....εγω και Καραμητρουσης Car θα αγοραζα (αν υπηρχε) και αν μου εδινε 10 χρονια εγγυηση και αριστο/φτηνο service με καλη εξυπηρετηση, και εφοσον με ικανοποιουσε και στους υπολοιπους τομεις (επιδοσεις, εμφανηση κλπ), δεν με νοιαζει το ονομα, αλλα η ουσια...
Όπως ακριβώς άλλα λέγαμε μεταξύ μας πρίν 10 χρόνια να δώ τι θα λέμε μετά απο 10 για τους Κορεάτες!!!!
Μόνο και μόνο ότι είναι πάντα θέμα συζήτησης με τις κινήσεις που κάνουν δείχνουν ότι ταράζουν πάντα τα νερά!!!
Δεν θα αργήσουν με την συνέπεια που τους διακρίνει να κερδίσουν και τη μάχη του γοήτρου κάποια στιγμή...
Είναι θέμα χρόνου να γίνει!!!
Τα κάστρα και οι παρωπίδες του παρελθόντος πέφτουν με γρήγορους ρυθμούς... -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Ξεχάσατε και το SSangYong Rexton...
Επί της ουσίας:
Το όνομα αλλάζει γιατί στην ευρώπη Daewoo, Kia και Hyundai τα έχουνε όπως έχουμε εμείς εδώ τα Lada, Dacia, Skoda.Δηλαδή έχουμε τα κορεάτικα αμφιβόλου ποιότητας, χωρίς παρελθόν και πιθανόν χωρίς μέλλον πάνω από την παλιότερη (ή έστω μια από τις παλιότερες) αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης με 100+ χρόνια ζωής? Που όταν αυτοί έφτιαχναν αυτοκίνητα οι κορεάτες δεν είχαν ούτε κάρα? Αναφέρομαι στη Skoda...
Όπως και να έχει πάντως δεν νομίζω ότι ο Γερμανός, ο Ιταλός και ο Γάλλος θα τρέξουν να αγοράσουν κορεάτικο επειδή γράφει πάνω μια γνωστή αμερικάνικη μάρκα. Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος τα αμερικάνικα δεν έχουν και μεγάλη πέραση στην ευρώπη. Μάλλον για άλλες αγορές γίνετε αυτό, ασιατική, αφρικάνικη κλπ.Και να μήν ξεχνάμε ότι η εισβολή των Κορεατών στην ευρωπαική αγορά είναι στην ουσία αμερικανική απο την πίσω πόρτα με ότι αυτό συνεπάγεται...
-
Για την skoda μην ξεχνάμε τι αυτοκίνητα έβγαζε μέχρι και πρίν 6-7 χρόνια. Τα lada φάνταζαν με λιμουζίνες μπροστά τους.
Τώρα σχετικά με το όνομα άλλη ψυχολογία θα έχεις όταν λές πάω να παραλάβω το νέο chevrolet και άλλο να λές το νέο μου hyndai... kia. το κλειδί στην οικονομία!!!
Σαν κίνηση σωστή την βλέπω μετά την αλλαγή. Το θέμα είναι ότι όλοι αυτοί που τα έχουν ήδη ή θα πρέπει να τα πουλήσουν σε μετανάστες ή να τα πετάξουν στα επόμενα χρόνια.
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Ξεχάσατε και το SSangYong Rexton...
Επί της ουσίας:
Το όνομα αλλάζει γιατί στην ευρώπη Daewoo, Kia και Hyundai τα έχουνε όπως έχουμε εμείς εδώ τα Lada, Dacia, Skoda.Δηλαδή έχουμε τα κορεάτικα αμφιβόλου ποιότητας, χωρίς παρελθόν και πιθανόν χωρίς μέλλον πάνω από την παλιότερη (ή έστω μια από τις παλιότερες) αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης με 100+ χρόνια ζωής? Που όταν αυτοί έφτιαχναν αυτοκίνητα οι κορεάτες δεν είχαν ούτε κάρα? Αναφέρομαι στη Skoda...
Όπως και να έχει πάντως δεν νομίζω ότι ο Γερμανός, ο Ιταλός και ο Γάλλος θα τρέξουν να αγοράσουν κορεάτικο επειδή γράφει πάνω μια γνωστή αμερικάνικη μάρκα. Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος τα αμερικάνικα δεν έχουν και μεγάλη πέραση στην ευρώπη. Μάλλον για άλλες αγορές γίνετε αυτό, ασιατική, αφρικάνικη κλπ.Και εμείς φίλε μου όταν χτίζαμε Παρθενώνες οι άλλοι έμεναν σε ΄σπηλιές αλλά τώρα όλα έχουν αλλάξει. Καλό το παρελθόν για να μας βοηθάει για το μέλλον αλλά ταπράγματα άλλαξαν και πρέπει να προσαρμοστούμε στην νέα πραγματικότητα για να γίνουμε ανταγωνιστικοί. Καλή η skoda και η ιστορία της αλλά αν δεν την αγόραζε η Γερμανία ακόμα τα target θα βλέπαμε στις εκθέσεις.
Σχετικά με το αν θα τρέξει να αγοράσει κορεάτικο επειδή γράφει μια αμερικάνικη μάρκα η απάντηση είναι μέσα στο σπίτι σου. Για δες πίσω απο τις επώνυμες μάρκες ηλεκτρικών συσκευών που έχεις τι γράφει... korea, taiwan, hong kong κλπ. Πήρα τηλεόραση sony λές και ας είναι απο την Taiwan, δεν λές πήρα τηλεόραση telefunken επειδή έχει ιστορία!!!
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Τα Musso και Korando σας πληροφορώ οτι είναι πολύ διαδεδομένα στην επαρχία...δεν είναι τόσο σπάνια όσο τα φαντάζεστε.
Για την Αθήνα δεν ξέρω,αλλά εκεί φαντάζομαι παίζουν τα Τσερόκι κυρίως...Γιατί παίζουν τα τσερόκι? Μήπως εδώ η βενζίνη και οι μισθοί είναι διαφορετικοί? RAV4, CRV, VITARA, MAVERICK, FREELANDER είναι τα περισσότερα.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Τα Musso και Korando σας πληροφορώ οτι είναι πολύ διαδεδομένα στην επαρχία...δεν είναι τόσο σπάνια όσο τα φαντάζεστε.
Για την Αθήνα δεν ξέρω,αλλά εκεί φαντάζομαι παίζουν τα Τσερόκι κυρίως...Γιατί παίζουν τα τσερόκι? Μήπως εδώ η βενζίνη και οι μισθοί είναι διαφορετικοί? RAV4, CRV, VITARA, MAVERICK, FREELANDER είναι τα περισσότερα.
Πολύ φτώχια έπεσε βρε παιδί μου, θα με πάρουν τα ζουμιά!!!!
Για να σοβαρευτούμε στην επαρχία συχνά παίζει πολύ μεγάλο ρόλο για την επιλογή αυτοκινήτου ο τοπικός αντιπρόσωπος. Σαν παράδειγμα θα αναφέρω ότι στα Χανιά τα Target πουλούσαν στην εποχή τους σαν ζεστό ψωμί (πρέπει να κυκλοφορούν ακόμα πάρα πολλά) σε σχέση με το Ηράκλειο που τα Lada είχαν το πάνω χέρι, και αναφέρομαι βέβαια στην κατηγορία των πιο προσιτών αυτοκινήτων.
Στην Αθήνα αυτά αμβλύνονται γιατί έχεις πολλές επιλογές και όχι αποκλειστικότητα. -
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Το όνομα αλλάζει γιατί στην ευρώπη Daewoo, Kia και Hyundai τα έχουνε όπως έχουμε εμείς εδώ τα Lada, Dacia, Skoda. Ενώ Chevrolet είναι ένα καταξιωμένο υποτίθεται όνομα αυτοκινητοβιομηχανίας. Επί της ουσίας (ποιότητα κατασκευής) δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Μόνο το όνομα.Η λέξη-κλειδί με έντονη γραμματοσειρά. Πείτε μου, ποιος από τους εν δυνάμει αγοραστές αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτων θα έχει στο μυαλό του τη Chevrolet σαν καλύτερη μάρκα? Κατά δεύτερον, πόσα χρόνια έχει να εμφανιστεί η Chevrolet στην Ευρώπη? Η ακόμα χειρότερα, στην Ελλάδα? Να πάμε πίσω στη δεκαετία του '50 και '60 που είχαν έρθει κάποιες προπολεμικές μαούνες σαν αμερικανική βοήθεια, και ο κόσμος έτρεχε να πάρει τη 'σεβρολέτα' μαζεύοντας οικονομίες χρόνων επειδή 'είναι αμερικάνικια, άρα καλή'?
Η μήπως πιστεύεις ότι όλοι όσοι θέλουν να πάρουν φτηνό οικογενειακό αυτοκίνητο θα κάνουν συνειρμό με την Camaro?Οσο για τα Ssaang Yong, interland, μάλλον δεν είσαι πολύ παρατηρητικός (ή μάλλον, είσαι, επιλεκτικά ). Κυκλοφορούν πολλά, παντού.
Ξεχάστε αυτά που ξέρατε από παλιά. Δεν υπάρχουν πλέον brand-loyal πελάτες, ή τέλος πάντων υπάρχουν πολύ λιγότερο από παλιότερα. Τα κριτήρια των αγοραστών είναι αυτό που λέμε 'πολιτικώς ορθά', το οποίο σημαίνει απλά ότι ψάχνουν την καλύτερη σχέση ποιότητας + απόδοσης / τιμή. Η Ελλάδα με την εμφανή ψύχωσή της με συγκεκριμένες μάρκες είναι μοναδική περίπτωση, σε φθίνουσα μορφή κι αυτή.
Τέλος η GM DAEWOO... έρχετε η Chevrolet!