-
Ύστερα απο χρόνια σκέφτομαι να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα..
Θα ήθελα να μου πείτε τι να προσέξω.
Αρχικά με ποιό τρόπο θα σιγουρευτώ οτι είναι αυθεντική και όχι μετατροπή;
Επίσης σε τι τιμές κυμαίνονται; 12.000 είναι καλά για 16V του 90';
Τέλος αν υπάρχει κάτι άλλο όπως προβλήματα και άλλα που πρέπει να προσέξω θα βοηθούσε. -
Ύστερα απο χρόνια σκέφτομαι να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα..
Θα ήθελα να μου πείτε τι να προσέξω.
Αρχικά με ποιό τρόπο θα σιγουρευτώ οτι είναι αυθεντική και όχι μετατροπή;
Επίσης σε τι τιμές κυμαίνονται; 12.000 είναι καλά για 16V του 90';
Τέλος αν υπάρχει κάτι άλλο όπως προβλήματα και άλλα που πρέπει να προσέξω θα βοηθούσε. -
Ύστερα απο χρόνια σκέφτομαι να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα..
Θα ήθελα να μου πείτε τι να προσέξω.
Αρχικά με ποιό τρόπο θα σιγουρευτώ οτι είναι αυθεντική και όχι μετατροπή;
Επίσης σε τι τιμές κυμαίνονται; 12.000 είναι καλά για 16V του 90';
Τέλος αν υπάρχει κάτι άλλο όπως προβλήματα και άλλα που πρέπει να προσέξω θα βοηθούσε. -
Τι γίνεται ρε σεις;
Κανείς δεν ξέρει τίποτα; -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Τι γίνεται ρε σεις;
Κανείς δεν ξέρει τίποτα;Σοβαρά, μήπως πρέπει να επικοινωνήσεις με τον Καβαθά ??
Νομίζω ότι αυτός έχει integrale, ίσως να ξέρει να σου πει....
-
Lancia Delta Integrale EvoII. Η απόλυτη μηχανη οδηγησης Το όνειρό μου. Είμαι 17 ετών και ελπίζω κάποια μέρα να την αποκτήσω. Αν θες απόψεις κατόχων Integrale κοίτα στα: http://www.carsfromitaly.com, http://www.carsurvey.com Απο ότι εχώ διαβάσει εγώ η 16ν Integrale του 90 θέλει προσοχή στο θέμα της σκουριάς.Αντίθετα οι τελευταίες εκδοσεις, δηλαδή EVOI ή EVOII, ήταν άριστες στη συνοχή του πλαισίου και δεν παρουσίαζαν σκουριά όμως είχαν προβλήματα με τα ηλεκτρικά, όπως το air-condition. Καλό ψάξιμο.
-
Συγγνώμη λάθος! Το site είναι http://www.carsurvey.org Η 16ν Integrale κοστιζει από 8000-12000 ευρωπουλα ενώ η EVO από 12000-18000. Ακόμη η 16ν ίσως εχει προβλήματα λόγω σκληρης χρήσης και πολλών χιλιομέτρων. Ασε που όλες οι Integrale καίνε του σκοτωμού.
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Τι γίνεται ρε σεις;
Κανείς δεν ξέρει τίποτα;Σοβαρά, μήπως πρέπει να επικοινωνήσεις με τον Καβαθά ??
Νομίζω ότι αυτός έχει integrale, ίσως να ξέρει να σου πει....
Πράγματι έχει...
Μάλιστα την αποκαλεί 'γριά',και θυμάμαι κάποτε που έλεγε οτι του είχε κολλήσει ένα Rallye,και αφού το πάτησε λίγο το rallye κατέληξε να κάνει σβούρες αφού δε μπορούσε να ακολουθήσει.... -
Χμ εχει ενας φιλος μια και την πουλαγε καποτε αλλα πλεον εχει αλλαξει γνωμη (αφου πεσαμε ολοι πανω του), και την εχει κρατησει. Ψαξε καλα για σκουρια, πιανει ευκολα στην ηλιοροφη. Ψαξε τα πισω σινεμπλοκ, επισης μπορει να θελει επισκευη η τουρμπινα αν και δεν ξερω πως θα το δεις αυτο απο πριν. Μια καλη ιδεα ειναι να την πας για ευθυγραμμιση, ευκαιρια να δεις και πολλα απο κατω.
-
Ειναι ενα αυτοκινητο μυθος και ειμαι τυχερος που οδηγησα ενα EVO II προσφατος.Οσο για την αποκτηση του πρεπει να προσεξεις πολυ,απο οτι ξερω την πηρε σε ευκαιρια 15000 εuro και σε αψογη κατασταση. Να κοιταξεις για σκουριες,ηλεκτρικα και για διαρροες,αν θελεις κατι αλλο μπορω να ρωτησω ......Θα τρελαθεις οδηγικα με αυτο ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ.
-
Οι περισσότερες πού κυκλοφορούνε πάντως,ξεκίνησαν τήν καριέρα τους,έχοντας 1100 κυβικά κάτω από τό καπώ τους.
Καί από όσο γνωρίζω,καμία από αυτές δέν μπόρεσε νά γίνει πραγματική Integrale. -
Εχω εναν φιλο στην Ελλαδα με, ισως, την καλυτερη ιντεργκραλε της Ελλαδας η ακομα και διεθνως!
Λεει οτι ειναι πολυ ευαισθητες στο αμαξωμα, ρωγμες γενικα λογω αδυνατης κατασκευης!Να προσεξεις πολυ αυτο με πολη καλη εξεταση του αμαξωματος και μετα να βαλεις ενα ρολ-κειτζ για να μην παρουσιασει ρωγμες στο μελλον!
Σπυρος -
Λοιπόν επειδή εγώ έχω μια Evo II του 93 και προηγούμενα είχα μια 8V του 90 μπορώ να σου πω πως είναι η μέρα με τη νύχτα από την άποψη της ποιότητας κατασκευής.
Η Evo II είναι έτη φωτός καλύτερη από αυτή την άποψη. Ο κύριος λόγος είναι ότι την Evo II δεν την έφτιαξε η Lancia και το ότι οι περισσότεροι αισθητήρες και ηλεκτρικά αντικαταστάθηκαν από Bosch αντί για Marelli.
Την πρώτη την πήρα το 1990 και γνωρίζω τις Integrale πάνω από 14 χρόνια τώρα.Τα σχόλια περί ρωγμών στο αμάξωμα ισχύουν και θέλουν ιδιαίτερη προσοχή. Όλες όσες φόρεσαν σκληρές αναρτήσεις τις παρουσιάζουν.
Οι βασικές συμβουλές είναι:[list:1ou7biqe]
Το αυτοκίνητο να είναι 100% original. Εννοώ οχι chip κλπ.
Αν είναι δυνατό να μην είναι Ελληνικό. Στην Ελλάδα εισήχθηκαν λιγότερα από 20 αυτοκίνητα, όλα τα άλλα είναι μαϊμού.
Πρέπει να πάρεις κάποιον μαζί σου που να ξέρει καλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Προσοχή σε όλα τα silent blocks και στους συνδέσμους της μπροστινής αντιστρεπτικης στα Evo.
Προσοχή στη μετάδοση για θορύβους κλπ.
[/list:u:1ou7biqe]Η λίστα είναι τεράστια, αν ξέρεις αγγλικά πήγαινε να διαβάσεις το FAQ εδώ:
http://forums.delphiforums.com/evoforumΤέλος μια υπενθύμιση, το EvoII είναι το αργότερο Integrale, πολύ βάρος, καταλύτης και μικρό turbo. Τα ανταλλακτικά εκλείπουν λόγω παλαιότητας πια.
Και οι συμβουλές:
Οι τιμές των Integrale είναι σχετικά φθηνές γιατί τα λεφτά είναι στην συντήρηση πρέπει να υπολογίζεις 2000/3000 εβρα ετησίως αν όλα πανε καλά (σπάνιο).
Μην πάρεις τέτοιο αυτοκίνητο αν δεν έχεις μάστορα που να το γνωρίζει απ έξω και που εμπιστεύεσαι, θα το μετανιώσεις...
Στην Ελλάδα όλοι θα σου πουν: Έλα ρε μεγάλε, νταξει, φερ'το εδώ και θα στο φτιάξω αλλά η Integrale είναι ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο αυτοκίνητο που λίγο μοιάζει (και αν) με άλλα.P.S.
Όλοι οι αριθμοί πλαισίου των γνήσιων Integrale είναι της μορφής:
ZLA 831 ABO 3xxx για τις πρώτες σειρές και
ZLA 831 ABO 58xxx για τις τελευταίες -
PG220 κάπου κάπου έχω το ίδιο όνειρο μ' εσένα!!! Απογοητεύτηκα όμως σχετικά γρήγορα με την integrale μετά από εκτενή αναζήτηση πληροφοριών στο internet για αγορά αλλά και εντυπώσεις, αναπαλαίωση κ.λ.π. Ο λόγος δεν είναι τόσο το θέμα αξιοπιστίας του μοντέλου (που παρεπιπτόντως δεν είναι 1 μοντέλο αλλά από το 1990 εώς το 1995 που σταμάτησε η παραγωγή οριστικά πρέπει να υπάρχουν κάπου 4 ή 5 εκδόσεις, 8V ή 16V, EVO ή μη, καταλυτική ή μη κ.λ.π.) αλλά αυτό που ανέφερε κάποιος σε προηγούμενο post, το ότι υπάρχουν ελάχιστες γνήσιες πλέον. Οι τιμές για αυτά τα αυτοκίνητα ξεκινούν από 15.000€ και για τις EVO (1992+) από τα 20.000€ ανεξαρτήτως χιλιομέτρων. Να σκεφτείς ότι υπάρχουν εταιρίες που ασχολούνται μόνο με τη συντήρηση, αναπαλαίωση και πώληση integrale στην Ευρώπη. Η αγορά integrale από Ελλάδα απλά και μόνο δεν υπάρχει σαν επιλογή και αυτό επειδή δεν εισήχθηκαν πάνω από 50 αυτοκίνητα στην Ελλάδα όλα τα χρόνια παραγωγής της και δεν υπάρχει ασφάλεια στο να κάνεις μια ασφαλή επιλογή. Μάλιστα αν είσαι τακτικός αναγνώστης στις μικρές διαφημίσεις προς το τέλος του περιοδικού υπήρχε ( δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα ) διαφήμιση για μετατροπή σε integrale και TIPO σε 4WD 2000cc . Τι να πω; Eλπίζω να μην σε απογοήτευσα πολύ αλλά να σε πείσμωσα ακόμα περισσότερο και κάποια στιγμή να αποκτήσεις την δική σου integrale. Σημείωση: η integrale δεν έχει καμία σχέση με την DELTA HFie (1.600cc, TURBO) και DELTA 4X4 ή DELTA S4.
-
Πάντως αν δεν ενδιαφέρεσαι ιδιαίτερα για την ιστορική πλευρά του θέματος (που σίγουρα υφίσταται) μπορείς να αγοράσεις ενα imprezza ή ακόμα καλύτερα ενα Lancer Evo. Ακόμα και ενα απλό Imprezza GT πρώτης γενιάς δεν νομίζω να απέχει πολύ.
-
Σωστά. Ενα Ιmpreza P1 θα ήταν δε ακόμη πιο ενδιαφέρον...
Clue: το ξέρατε ότι το P1 (Prodrive One) είναι ουσιαστικά το δεκαεξαδικό όνομα για το 555, το μεγάλο χορηγό της Subaru στο WRC?Βέβαια κι από την άλλη το Evo δεν είναι καθόλου άσχημο.
Για δες εδώ: http://www.viva-lancia.com/forsale/integra2.htm
-
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Clue: το ξέρατε ότι το P1 (Prodrive One) είναι ουσιαστικά το δεκαεξαδικό όνομα για το 555, το μεγάλο χορηγό της Subaru στο WRC?
Μάλλον εννοείς το 22Β
-
Το Impreza και το Lancer δεν έχουν παρά μικρή σχέση με το Integrale. Το τιμόνι, η αίσθηση και και το στήσιμο της Lancia είναι άκρως καλύτερα. Τα Γιαπωνέζικα είναι σαφώς πιο γρήγορα στο γρήγορο αλλά και σαφώς αργότερα στο αργό...παρά τα 15 χρόνια που τα χωρίζουν από το Ιταλικό. Η διαφορά είναι κάτι σαν να τρως αστακό από κονσέρβα και φρέσκο...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Clue: το ξέρατε ότι το P1 (Prodrive One) είναι ουσιαστικά το δεκαεξαδικό όνομα για το 555, το μεγάλο χορηγό της Subaru στο WRC?
Μάλλον εννοείς το 22Β
Το'ξερα! Το'ξερα ότι κάπου είχα κάνει λάθος πάλι...
Βοήθεια για αγορά μετχ. Integrale