Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοήθεια για αγορά μετχ. Integrale
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βοήθεια για αγορά μετχ. Integrale
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    21
    62
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Ύστερα απο χρόνια σκέφτομαι να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα..
      Θα ήθελα να μου πείτε τι να προσέξω.
      Αρχικά με ποιό τρόπο θα σιγουρευτώ οτι είναι αυθεντική και όχι μετατροπή;
      Επίσης σε τι τιμές κυμαίνονται; 12.000 είναι καλά για 16V του 90';
      Τέλος αν υπάρχει κάτι άλλο όπως προβλήματα και άλλα που πρέπει να προσέξω θα βοηθούσε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        pg220 last edited by

        Ύστερα απο χρόνια σκέφτομαι να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα..
        Θα ήθελα να μου πείτε τι να προσέξω.
        Αρχικά με ποιό τρόπο θα σιγουρευτώ οτι είναι αυθεντική και όχι μετατροπή;
        Επίσης σε τι τιμές κυμαίνονται; 12.000 είναι καλά για 16V του 90';
        Τέλος αν υπάρχει κάτι άλλο όπως προβλήματα και άλλα που πρέπει να προσέξω θα βοηθούσε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pg220 last edited by

          Ύστερα απο χρόνια σκέφτομαι να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα..
          Θα ήθελα να μου πείτε τι να προσέξω.
          Αρχικά με ποιό τρόπο θα σιγουρευτώ οτι είναι αυθεντική και όχι μετατροπή;
          Επίσης σε τι τιμές κυμαίνονται; 12.000 είναι καλά για 16V του 90';
          Τέλος αν υπάρχει κάτι άλλο όπως προβλήματα και άλλα που πρέπει να προσέξω θα βοηθούσε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            pg220 last edited by

            Τι γίνεται ρε σεις;
            Κανείς δεν ξέρει τίποτα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Ο χρήστης PG220 έγραψε:
              Τι γίνεται ρε σεις;
              Κανείς δεν ξέρει τίποτα;

              Σοβαρά, μήπως πρέπει να επικοινωνήσεις με τον Καβαθά ??

              Νομίζω ότι αυτός έχει integrale, ίσως να ξέρει να σου πει....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                theofaman last edited by

                Lancia Delta Integrale EvoII. Η απόλυτη μηχανη οδηγησης Το όνειρό μου. Είμαι 17 ετών και ελπίζω κάποια μέρα να την αποκτήσω. Αν θες απόψεις κατόχων Integrale κοίτα στα: http://www.carsfromitaly.com, http://www.carsurvey.com Απο ότι εχώ διαβάσει εγώ η 16ν Integrale του 90 θέλει προσοχή στο θέμα της σκουριάς.Αντίθετα οι τελευταίες εκδοσεις, δηλαδή EVOI ή EVOII, ήταν άριστες στη συνοχή του πλαισίου και δεν παρουσίαζαν σκουριά όμως είχαν προβλήματα με τα ηλεκτρικά, όπως το air-condition. Καλό ψάξιμο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  theofaman last edited by

                  Συγγνώμη λάθος! Το site είναι http://www.carsurvey.org Η 16ν Integrale κοστιζει από 8000-12000 ευρωπουλα ενώ η EVO από 12000-18000. Ακόμη η 16ν ίσως εχει προβλήματα λόγω σκληρης χρήσης και πολλών χιλιομέτρων. Ασε που όλες οι Integrale καίνε του σκοτωμού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    pg220 last edited by

                    Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:

                    Τι γίνεται ρε σεις;
                    Κανείς δεν ξέρει τίποτα;

                    Σοβαρά, μήπως πρέπει να επικοινωνήσεις με τον Καβαθά ??

                    Νομίζω ότι αυτός έχει integrale, ίσως να ξέρει να σου πει....

                    Πράγματι έχει...
                    Μάλιστα την αποκαλεί 'γριά',και θυμάμαι κάποτε που έλεγε οτι του είχε κολλήσει ένα Rallye,και αφού το πάτησε λίγο το rallye κατέληξε να κάνει σβούρες αφού δε μπορούσε να ακολουθήσει....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Χμ εχει ενας φιλος μια και την πουλαγε καποτε αλλα πλεον εχει αλλαξει γνωμη (αφου πεσαμε ολοι πανω του), και την εχει κρατησει. Ψαξε καλα για σκουρια, πιανει ευκολα στην ηλιοροφη. Ψαξε τα πισω σινεμπλοκ, επισης μπορει να θελει επισκευη η τουρμπινα αν και δεν ξερω πως θα το δεις αυτο απο πριν. Μια καλη ιδεα ειναι να την πας για ευθυγραμμιση, ευκαιρια να δεις και πολλα απο κατω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gas last edited by

                        Ειναι ενα αυτοκινητο μυθος και ειμαι τυχερος που οδηγησα ενα EVO II προσφατος.Οσο για την αποκτηση του πρεπει να προσεξεις πολυ,απο οτι ξερω την πηρε σε ευκαιρια 15000 εuro και σε αψογη κατασταση. Να κοιταξεις για σκουριες,ηλεκτρικα και για διαρροες,αν θελεις κατι αλλο μπορω να ρωτησω ......Θα τρελαθεις οδηγικα με αυτο ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • H
                          hunter last edited by

                          Οι περισσότερες πού κυκλοφορούνε πάντως,ξεκίνησαν τήν καριέρα τους,έχοντας 1100 κυβικά κάτω από τό καπώ τους.
                          Καί από όσο γνωρίζω,καμία από αυτές δέν μπόρεσε νά γίνει πραγματική Integrale.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            alfasud last edited by

                            Εχω εναν φιλο στην Ελλαδα με, ισως, την καλυτερη ιντεργκραλε της Ελλαδας η ακομα και διεθνως!
                            Λεει οτι ειναι πολυ ευαισθητες στο αμαξωμα, ρωγμες γενικα λογω αδυνατης κατασκευης!Να προσεξεις πολυ αυτο με πολη καλη εξεταση του αμαξωματος και μετα να βαλεις ενα ρολ-κειτζ για να μην παρουσιασει ρωγμες στο μελλον!
                            Σπυρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tryphon last edited by

                              Λοιπόν επειδή εγώ έχω μια Evo II του 93 και προηγούμενα είχα μια 8V του 90 μπορώ να σου πω πως είναι η μέρα με τη νύχτα από την άποψη της ποιότητας κατασκευής.
                              Η Evo II είναι έτη φωτός καλύτερη από αυτή την άποψη. Ο κύριος λόγος είναι ότι την Evo II δεν την έφτιαξε η Lancia και το ότι οι περισσότεροι αισθητήρες και ηλεκτρικά αντικαταστάθηκαν από Bosch αντί για Marelli.
                              Την πρώτη την πήρα το 1990 και γνωρίζω τις Integrale πάνω από 14 χρόνια τώρα.

                              Τα σχόλια περί ρωγμών στο αμάξωμα ισχύουν και θέλουν ιδιαίτερη προσοχή. Όλες όσες φόρεσαν σκληρές αναρτήσεις τις παρουσιάζουν.
                              Οι βασικές συμβουλές είναι:

                              [list:1ou7biqe]
                              Το αυτοκίνητο να είναι 100% original. Εννοώ οχι chip κλπ.
                              Αν είναι δυνατό να μην είναι Ελληνικό. Στην Ελλάδα εισήχθηκαν λιγότερα από 20 αυτοκίνητα, όλα τα άλλα είναι μαϊμού.
                              Πρέπει να πάρεις κάποιον μαζί σου που να ξέρει καλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
                              Προσοχή σε όλα τα silent blocks και στους συνδέσμους της μπροστινής αντιστρεπτικης στα Evo.
                              Προσοχή στη μετάδοση για θορύβους κλπ.
                              [/list:u:1ou7biqe]

                              Η λίστα είναι τεράστια, αν ξέρεις αγγλικά πήγαινε να διαβάσεις το FAQ εδώ:
                              http://forums.delphiforums.com/evoforum

                              Τέλος μια υπενθύμιση, το EvoII είναι το αργότερο Integrale, πολύ βάρος, καταλύτης και μικρό turbo. Τα ανταλλακτικά εκλείπουν λόγω παλαιότητας πια.

                              Και οι συμβουλές:

                              Οι τιμές των Integrale είναι σχετικά φθηνές γιατί τα λεφτά είναι στην συντήρηση πρέπει να υπολογίζεις 2000/3000 εβρα ετησίως αν όλα πανε καλά (σπάνιο).
                              Μην πάρεις τέτοιο αυτοκίνητο αν δεν έχεις μάστορα που να το γνωρίζει απ έξω και που εμπιστεύεσαι, θα το μετανιώσεις...
                              Στην Ελλάδα όλοι θα σου πουν: Έλα ρε μεγάλε, νταξει, φερ'το εδώ και θα στο φτιάξω αλλά η Integrale είναι ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο αυτοκίνητο που λίγο μοιάζει (και αν) με άλλα.

                              P.S.
                              Όλοι οι αριθμοί πλαισίου των γνήσιων Integrale είναι της μορφής:
                              ZLA 831 ABO 3xxx για τις πρώτες σειρές και
                              ZLA 831 ABO 58xxx για τις τελευταίες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • J
                                jgy1 last edited by

                                PG220 κάπου κάπου έχω το ίδιο όνειρο μ' εσένα!!! Απογοητεύτηκα όμως σχετικά γρήγορα με την integrale μετά από εκτενή αναζήτηση πληροφοριών στο internet για αγορά αλλά και εντυπώσεις, αναπαλαίωση κ.λ.π. Ο λόγος δεν είναι τόσο το θέμα αξιοπιστίας του μοντέλου (που παρεπιπτόντως δεν είναι 1 μοντέλο αλλά από το 1990 εώς το 1995 που σταμάτησε η παραγωγή οριστικά πρέπει να υπάρχουν κάπου 4 ή 5 εκδόσεις, 8V ή 16V, EVO ή μη, καταλυτική ή μη κ.λ.π.) αλλά αυτό που ανέφερε κάποιος σε προηγούμενο post, το ότι υπάρχουν ελάχιστες γνήσιες πλέον. Οι τιμές για αυτά τα αυτοκίνητα ξεκινούν από 15.000€ και για τις EVO (1992+) από τα 20.000€ ανεξαρτήτως χιλιομέτρων. Να σκεφτείς ότι υπάρχουν εταιρίες που ασχολούνται μόνο με τη συντήρηση, αναπαλαίωση και πώληση integrale στην Ευρώπη. Η αγορά integrale από Ελλάδα απλά και μόνο δεν υπάρχει σαν επιλογή και αυτό επειδή δεν εισήχθηκαν πάνω από 50 αυτοκίνητα στην Ελλάδα όλα τα χρόνια παραγωγής της και δεν υπάρχει ασφάλεια στο να κάνεις μια ασφαλή επιλογή. Μάλιστα αν είσαι τακτικός αναγνώστης στις μικρές διαφημίσεις προς το τέλος του περιοδικού υπήρχε ( δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα ) διαφήμιση για μετατροπή σε integrale και TIPO σε 4WD 2000cc . Τι να πω; Eλπίζω να μην σε απογοήτευσα πολύ αλλά να σε πείσμωσα ακόμα περισσότερο και κάποια στιγμή να αποκτήσεις την δική σου integrale. Σημείωση: η integrale δεν έχει καμία σχέση με την DELTA HFie (1.600cc, TURBO) και DELTA 4X4 ή DELTA S4.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Πάντως αν δεν ενδιαφέρεσαι ιδιαίτερα για την ιστορική πλευρά του θέματος (που σίγουρα υφίσταται) μπορείς να αγοράσεις ενα imprezza ή ακόμα καλύτερα ενα Lancer Evo. Ακόμα και ενα απλό Imprezza GT πρώτης γενιάς δεν νομίζω να απέχει πολύ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Σωστά. Ενα Ιmpreza P1 θα ήταν δε ακόμη πιο ενδιαφέρον...


                                    Clue: το ξέρατε ότι το P1 (Prodrive One) είναι ουσιαστικά το δεκαεξαδικό όνομα για το 555, το μεγάλο χορηγό της Subaru στο WRC?

                                    Βέβαια κι από την άλλη το Evo δεν είναι καθόλου άσχημο.

                                    Για δες εδώ: http://www.viva-lancia.com/forsale/integra2.htm

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • N
                                      n_olympios last edited by

                                      Αααααααχχχχ... Αντε καλό μας μήνα!

                                      http://www.proracingcosenza.it/scheda_delta.htm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                        Clue: το ξέρατε ότι το P1 (Prodrive One) είναι ουσιαστικά το δεκαεξαδικό όνομα για το 555, το μεγάλο χορηγό της Subaru στο WRC?

                                        Μάλλον εννοείς το 22Β

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tryphon last edited by

                                          Το Impreza και το Lancer δεν έχουν παρά μικρή σχέση με το Integrale. Το τιμόνι, η αίσθηση και και το στήσιμο της Lancia είναι άκρως καλύτερα. Τα Γιαπωνέζικα είναι σαφώς πιο γρήγορα στο γρήγορο αλλά και σαφώς αργότερα στο αργό...παρά τα 15 χρόνια που τα χωρίζουν από το Ιταλικό. Η διαφορά είναι κάτι σαν να τρως αστακό από κονσέρβα και φρέσκο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                            Clue: το ξέρατε ότι το P1 (Prodrive One) είναι ουσιαστικά το δεκαεξαδικό όνομα για το 555, το μεγάλο χορηγό της Subaru στο WRC?

                                            Μάλλον εννοείς το 22Β

                                            Το'ξερα! Το'ξερα ότι κάπου είχα κάνει λάθος πάλι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr