Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Torsen?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Torsen?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakiss last edited by

      Hθελα να ρωτησω τι ειναι ο συνεκτικος συμπλεκτης που χρησιμοποιειται στα suv και crossover και γιατι το διαφορικο(torsen) θεωρειται μια αναλογη αλλα πιο ακριβη λυση.Ευχαριστω προκαταβολικα

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sakiss last edited by

        Hθελα να ρωτησω τι ειναι ο συνεκτικος συμπλεκτης που χρησιμοποιειται στα suv και crossover και γιατι το διαφορικο(torsen) θεωρειται μια αναλογη αλλα πιο ακριβη λυση.Ευχαριστω προκαταβολικα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakiss last edited by

          Hθελα να ρωτησω τι ειναι ο συνεκτικος συμπλεκτης που χρησιμοποιειται στα suv και crossover και γιατι το διαφορικο(torsen) θεωρειται μια αναλογη αλλα πιο ακριβη λυση.Ευχαριστω προκαταβολικα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lkar last edited by

            http://www.in.gr/auto/cartechnology/in_ ... sagogi.htm

            και βέβαια

            http://auto.howstuffworks.com/

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης sakiss έγραψε:
              Hθελα να ρωτησω τι ειναι ο συνεκτικος συμπλεκτης που χρησιμοποιειται στα suv και crossover και γιατι το διαφορικο(torsen) θεωρειται μια αναλογη αλλα πιο ακριβη λυση.

              Μιλάς για τον τρόπο μετάδοσης της κίνησης προς τον πίσω άξονα. Αυτό το ξεκαθαρίζω γιατί torsen μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε δικίνητα αυτοκίνητα αντί κοινών διαφορικών.
              Ο συμπλέκτης είναι συμπλέκτης ενώ το torsen είναι διαφορικό.
              Ο συμπλέκτης μπορεί να στείλει από λίγη ως αρκετή ροπή κάνοντας πχ το δικίνητο λίγο ή κάπως περισσότερο τετρακίνητο. Το διαφορικό (κεντρικό) σημαίνει ότι διαθέτεις τετρακίνηση συνεχώς που βέβαια είναι πολύ καλύτερο γενικά. Επίσης καθώς είναι Torsen περιέχει την έννοια της περιορισμένης ολίσθησης που είναι ακόμα καλύτερο. Όπως λέει το όνομά του (ΤORque SENsing) καταλαβαίνει πού πρέπει να στείλει ροπή και μπορεί να στείλει πολλή περισσότερη ροπή προς τα εκεί που χρειάζεται.
              Τελικά δεν είναι 'ανάλογη αλλά ακριβή λύση' αλλά είναι διαφορετικά εντελώς πράγματα που προσφέρουν διαφορετικό εντελώς χαρακτήρα και ικανότητες στα οχήματα που εξοπλίζουν.
              Η τετρακίνηση με διαφορικό είναι σαφώς καλύτερη ιδίως για κίνηση σε ολισθηρό δρόμο αν και δεν σου εξασφαλίζει ότι δεν θα κολλήσεις. Σε κάποιες δύσκολες συνθήκες τετρακίνητα χωρίς κεντρικό διαφορικό αλλά με δυνατότητα εμπλοκής της μετάδοσης ροπής μεταξύ εμπρός πίσω άξονα (Xtrail με κλείδωμα του συμπλέκτη, Vitara με κλειδωμένη τετρακίνηση) μπορεί να τα καταφέρουν καλύτερα.
              Για τέτοια θέματα ίσως θα σε βοηθήσουν καλύτερα στο ξεχωριστό Off road κεφάλαιο του forum.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

              ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr