-
Ανοιξα αυτο το νεο topic γιατι δεν ειδα πουθενα αλλου να ανφερονται αυτα τα συστηματα. Σκεφτομαι να παραγειλω το καινουργιο μου αυτοκινητο (Golf 1.4 FSI) με τα συστηματα ESP και ASR. Το θεμα μου δεν ειναι αν αυτοκινητο με τετοια ιπποδυναμη τα χρειαζεται, αλλα με βαση αυτα που ξερω για τις ενεργειες αυτων φοβαμαι πιθανες λαθος επεμβασεις των συστηματων αυτων. Π.χ. προσπαθω να προσπερασω ενα οχημα πανω σε μια καμπη (σε μεγαλο δρομο). Φοβαμαι μηπως τη στιγμη της προσπερασης πιστεψει το συστημα οτι το αυτοκινητο τεινει να αποσταθεροποιηθει και μου φρεναρει τους τροχους ή κοψει τον κινητηρα με αποτελεσμα να μην καταφερω να προσπερασω και κινδυνεψω κιολας (πανε οι ωραιες υπερστοφες). Επισης ειχα ακουσει οτι καποιος που ειχε το ASR ενεργοποιημενο σε φαναρι πηγε να ξεκινησει με περισσοτερο γκαζι και το αυτοκινητο ενω θα επρεπε να ξεκινησει χωρις να σπινιαρει δεν ξεκινουσε καθολου (εμεινε εντελως στασιμο) και οταν το απενεργοποιησε τοτε ξεκινησε. Αν γνωριζει καποιος καποιο link με λεπτομερειες για τη λειτουργια τους ή εχει γνωση ή οδηγησει καποιο αυτοκινητο με τετοια συστηματα ας πει τι γνωμη του
-
Ανοιξα αυτο το νεο topic γιατι δεν ειδα πουθενα αλλου να ανφερονται αυτα τα συστηματα. Σκεφτομαι να παραγειλω το καινουργιο μου αυτοκινητο (Golf 1.4 FSI) με τα συστηματα ESP και ASR. Το θεμα μου δεν ειναι αν αυτοκινητο με τετοια ιπποδυναμη τα χρειαζεται, αλλα με βαση αυτα που ξερω για τις ενεργειες αυτων φοβαμαι πιθανες λαθος επεμβασεις των συστηματων αυτων. Π.χ. προσπαθω να προσπερασω ενα οχημα πανω σε μια καμπη (σε μεγαλο δρομο). Φοβαμαι μηπως τη στιγμη της προσπερασης πιστεψει το συστημα οτι το αυτοκινητο τεινει να αποσταθεροποιηθει και μου φρεναρει τους τροχους ή κοψει τον κινητηρα με αποτελεσμα να μην καταφερω να προσπερασω και κινδυνεψω κιολας (πανε οι ωραιες υπερστοφες). Επισης ειχα ακουσει οτι καποιος που ειχε το ASR ενεργοποιημενο σε φαναρι πηγε να ξεκινησει με περισσοτερο γκαζι και το αυτοκινητο ενω θα επρεπε να ξεκινησει χωρις να σπινιαρει δεν ξεκινουσε καθολου (εμεινε εντελως στασιμο) και οταν το απενεργοποιησε τοτε ξεκινησε. Αν γνωριζει καποιος καποιο link με λεπτομερειες για τη λειτουργια τους ή εχει γνωση ή οδηγησει καποιο αυτοκινητο με τετοια συστηματα ας πει τι γνωμη του
-
Ανοιξα αυτο το νεο topic γιατι δεν ειδα πουθενα αλλου να ανφερονται αυτα τα συστηματα. Σκεφτομαι να παραγειλω το καινουργιο μου αυτοκινητο (Golf 1.4 FSI) με τα συστηματα ESP και ASR. Το θεμα μου δεν ειναι αν αυτοκινητο με τετοια ιπποδυναμη τα χρειαζεται, αλλα με βαση αυτα που ξερω για τις ενεργειες αυτων φοβαμαι πιθανες λαθος επεμβασεις των συστηματων αυτων. Π.χ. προσπαθω να προσπερασω ενα οχημα πανω σε μια καμπη (σε μεγαλο δρομο). Φοβαμαι μηπως τη στιγμη της προσπερασης πιστεψει το συστημα οτι το αυτοκινητο τεινει να αποσταθεροποιηθει και μου φρεναρει τους τροχους ή κοψει τον κινητηρα με αποτελεσμα να μην καταφερω να προσπερασω και κινδυνεψω κιολας (πανε οι ωραιες υπερστοφες). Επισης ειχα ακουσει οτι καποιος που ειχε το ASR ενεργοποιημενο σε φαναρι πηγε να ξεκινησει με περισσοτερο γκαζι και το αυτοκινητο ενω θα επρεπε να ξεκινησει χωρις να σπινιαρει δεν ξεκινουσε καθολου (εμεινε εντελως στασιμο) και οταν το απενεργοποιησε τοτε ξεκινησε. Αν γνωριζει καποιος καποιο link με λεπτομερειες για τη λειτουργια τους ή εχει γνωση ή οδηγησει καποιο αυτοκινητο με τετοια συστηματα ας πει τι γνωμη του
-
Μου φαίνεται λίγο υπερβολικό το ESP και το ASR να συμπεριφέρονται όπως τα γράφεις.
Να φέρω ένα παράδειγμα από προσωπική εμπειρία. Τον χειμώνα του 2003, συνοδήγησα στην πίστα των Μεγάρων ένα Golf 1.8 T. (Τον οδηγό δεν τον θυμάμαι!). Τον είχα ρωτήσει αν μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο να πετάξει κώλο σε μια στροφή. Η απάντηση ήταν ότι το κάνει ότι θέλει και προς απόδειξη μπήκε στη στροφή και προσπάθησε να το κάνει να υπερστρέψει. Τότε επενέβει το ASR κάτι το οποίο έγινε αμέσως αντιληπτό και από εμένα, το οποίο επανέφερε το αυτοκίνητο στην 'κανονική' του θέση πάνω στην πίστα. Σε ολη την υπόλοιπη διαδρομή δεν κατάλαβα να ενεργοποιήται, τολάχιστον σε τέτοιο βαθμό. Να σημειώσω ότι η συνοδήγηση έγινε στα πλαίσια των Καλιστείων 2003 στα Μέγαρα. Δεν έχω εμπειρίες από οδήγηση σε πίστα, αλλά νομίζω ότι τα πήγαιναν αρκετά γρήγορα μέσα στο σιρκουί. Οπότε, σε συνθήκες δρόμου, δεν πιστεύω ότι το ASR ενεργοποιήται έτσι έυκολα και με το παραμικρό. -
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Οπότε, σε συνθήκες δρόμου, δεν πιστεύω ότι το ASR ενεργοποιήται έτσι έυκολα και με το παραμικρό.Ανάλογα τη ρύθμιση και το αυτοκίνητο, ναι με το παραμικρό στην πίστα ενεργοποιείται αρκετά πιο δύσκολα λόγω καλύτερης πρόσφυσης. Στο γυαλί των ελληνικών 'δρόμων' ενεργοποιούνται εύκολα. Ορισμένα είναι και 'επικίνδυνα' αφού πας να ξεκινήσεις γρήγορα σε STOP κα ξαφνικά μένεις στη μέση του δρόμου με το άλλο αυτοκίνητο να ρχεται.
Έχει συζητηθεί και παλαιότερα το θέμα
-
Δεν βρηκα τιποτα αλλου. Που εχει συζητηθει;
-
-
αφού πας να ξεκινήσεις γρήγορα σε STOP κα ξαφνικά μένεις στη μέση του δρόμου με το άλλο αυτοκίνητο να ρχεται.
Τόσο πολύ; Τι να πω. Χαίρομαι που δεν έχω.....
ESP - ASR