Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΧΙΟΝι ΚΑΙ ΠΑΓΟ?
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΧΙΟΝι ΚΑΙ ΠΑΓΟ?
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    8
    17
    566
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      diatse last edited by

      Καινούργιος στο forum και υποψηφιος αγοραστής SUV ή 4χ4 ή όπως αλλιως τα λένε.

      Προκειται να αγοράσω τουτού και ο βασικός λόγος που το θέλω είναι η ευκολία κίνησης στα χιόνια.

      Είμαι μεταξύ
      Maverick 2.3
      Sorento 2.4
      Hyunsai Tucson
      και μάλλον του νέου Sportage
      όλα τα άλλα εξαιρούνται είτε για θέμα γούστου είτε λόγω τιμής...

      Από διαφορικά και κλειδώματα δεν καταλαβαίνω και πολλά
      απλά μου φαίνεται ότι αυτά τα 3 μοντέλα έχουν διαφορετικό τρόπο λειτουργίας στην τετρακίνηση.

      μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του....???

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        diatse last edited by

        Καινούργιος στο forum και υποψηφιος αγοραστής SUV ή 4χ4 ή όπως αλλιως τα λένε.

        Προκειται να αγοράσω τουτού και ο βασικός λόγος που το θέλω είναι η ευκολία κίνησης στα χιόνια.

        Είμαι μεταξύ
        Maverick 2.3
        Sorento 2.4
        Hyunsai Tucson
        και μάλλον του νέου Sportage
        όλα τα άλλα εξαιρούνται είτε για θέμα γούστου είτε λόγω τιμής...

        Από διαφορικά και κλειδώματα δεν καταλαβαίνω και πολλά
        απλά μου φαίνεται ότι αυτά τα 3 μοντέλα έχουν διαφορετικό τρόπο λειτουργίας στην τετρακίνηση.

        μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του....???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          diatse last edited by

          Καινούργιος στο forum και υποψηφιος αγοραστής SUV ή 4χ4 ή όπως αλλιως τα λένε.

          Προκειται να αγοράσω τουτού και ο βασικός λόγος που το θέλω είναι η ευκολία κίνησης στα χιόνια.

          Είμαι μεταξύ
          Maverick 2.3
          Sorento 2.4
          Hyunsai Tucson
          και μάλλον του νέου Sportage
          όλα τα άλλα εξαιρούνται είτε για θέμα γούστου είτε λόγω τιμής...

          Από διαφορικά και κλειδώματα δεν καταλαβαίνω και πολλά
          απλά μου φαίνεται ότι αυτά τα 3 μοντέλα έχουν διαφορετικό τρόπο λειτουργίας στην τετρακίνηση.

          μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του....???

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • C
            cpp last edited by

            Νομίζω ότι πρέπει να μιλάμε για

            1. χιόνι απάτητο
            2. χιόνι πατημένο
              και 3. για πάγο

            Σημαντικό ρόλο για να πω τον σημαντικότερο ίσως κατα την γνώμη μου πάντα παίζουν τα ελαστικά του αυτοκινήτου, ενώ σε μερικές περιπτώσεις και το βάρος του.

            1. Σε χιόνι απάτητο νομίζω τα καταφέρνεις με όλα
              Στα δύσκολα τώρα....
            2. Νομίζω το προβάδισμα σε πατημενο χιόνι έχουν τα διαφορικά που κλειδώνουν χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποτελούν πανάκεια
            3. Στον πάγο όσο και να σου φαίνεται κουφό κατά την γνώμη μου καλό είναι να προτιμούνται οι αλυσίδες.

            Μην ξεχνάς ότι δεν αρκει να μπορείς να ξεκινήσεις πρέπει και να μπορείς να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ...........

            ΥΓ. Τώρα δεν ξέρω αν θα με θεωρήσεις γραφικό προσωπικά θα προτιμούσα μεταχειρισμένο Land Cruiser της προηγούμενης γενιάς σ΄αυτά τα λεφτά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Όπως τα λέει! Ναι στα λάστιχα, όχι στο βάρος και ναι στο Land Cruiser (αν βλεπόταν κιόλας....).
              Επίσης για το 1 και 2 προσθέτω ότι εξαρτάται και από την απόσταση από το έδαφος.
              Τα 3 διαφορικά είναι καλύτερα από τα 2 μόνο. Αυτά που δεν έχουν 3ο διαφορικό (είτε κλασικού τύπου είτε Torsen) αλλά coupling device πιάνονται στα 2 διαφορικά. (το Freelander είναι στα 2 αλλά με πλεονέκτημα)
              Τα διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης (LSD, torsen) είτε πίσω είτε στο κέντρο είναι καλύτερα από τα ελεύθερα και το κλείδωμα (100% μπλοκάρισμα) ανάμεσα στους δύο άξονες (με ή χωρίς διαφορικό) είναι ένα ακόμα επιπλέον βοήθημα. Οι ηλεκτρονικές διαδικασίες περιορισμού σπιναρίσματος με λειτουργία σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης επαρκεί για χρήση σε λίγα χιλιόμετρα χιονισμένου δρόμου αλλά ίσως όχι για εκτός δρόμου χρήση.
              Υπενθυμίζω ότι είναι πολύ πιθανό με κατάλληλα λάστιχα απλό δικίνητο να πάει εκεί που δεν πάει απλό τετρακίνητο σαν κι αυτά που αναφέρεις με λάστιχα δρόμου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                diatse last edited by

                καντο μου πιο λιανα ...με παραδειγματα απο τα πιο πανω μοντελα ποιο έχει τι.

                Οσο γαι το Cruiser...δεν παιρνω μεταχειρισμενο 4χ4
                plus τα κυβικα...ειναι πολλα (και πολυ βενζινοβόρο)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kning last edited by

                  Τα όχημα που ανέφερες δεν νομίζω να σε ικανοποιήσουν στην πράξη. Το παλιό LC θα έπρεπε να το κοιτάς με κλειστά τα μάτια από την στιγμή που μπορείς να το βρεις ακόμα με 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Πίστεψε δεν καιει παραπάνω από τα προαναφερθέντα (ίσως να καιει και λιγότερο). Μη κοιτάς τα κυβικά, σημασία έχει η τεχνολογία και η ευκολία που κινεί η μηχανή το αμάξωμα. Τώρα αν θες οπωσδήποτε καινούργιο σε αυτά τα λεφτά θα σου πρότεινα κάτι τελείως διαφορετικό και οπωσδήποτε αυτόματο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης kning έγραψε:
                    Τα όχημα που ανέφερες δεν νομίζω να σε ικανοποιήσουν στην πράξη.

                    Μια και το 'ευκολία κίνησης σε χιόνια' σηκώνει αρκετή συζήτηση εγώ το μεταφράζω σαν: να μην κολλάω στο πρώτο χιόνι στην Κηφισιά και να πηγαίνω και στον Παρνασσό τα Σαββατοκύριακα από τον επίσημο δρόμο. Ξεπερνώ το θέμα πάγου που θέλει αλυσίδες και στα τετρακίνητα. Θεωρώ όλα τα παραπάνω μοντέλα που αναφέρει καλύτερα από απλό δικίνητο και κατάλληλα για τη χρήση που θέλει όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ!
                    Δυστυχώς δεν ξέρω τι ακριβώς προσφέρουν τα όλα μοντέλα αυτά. Το νέο Maverick πάντως έχει 2 διαφορικά και πλέον δεν έχεις τη δυνατότητα επιλογής της τετρακίνησης και του κλειδώματος, είναι αυτόματο.
                    Από αυτά το πιο καλό για τη δουλειά αυτή θα είναι αυτό που θα έχει τα καλά λάστιχα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gvang last edited by

                      Από τα τρία 4χ4 που αναφέρεις μόνο το Sorento είναι αυτό που λέμε κανονικό 4χ4, τα υπόλοιπα θεωρούνται SUV. Το Sorento έχει σασσί τύπου σκάλας, κοντές σχέσεις και καλή απόσταση από το έδαφος, υστερεί όμως στα 2.400 κυβικά κυρίως λόγω βάρους. Το Maverick αν και SUV, έχει καλές κριτικές και το 2.3 σίγουρα είναι καλύτερο από το 2.0 που κυκλοφορεί (το 2.0 έχει παρόμοιο κουσούρι με το Sorento, δηλαδή μικρό κινητήρα για το βάρος του οχήματος). Το HYUNDAI TUCSON είναι νέο και δεν ξέρουμε πολλά. Βασισμένο στο πάτωμα του ELANTRA αν δεν κάνω λάθος, δανείζεται τετρακίνηση κλπ από το SANTA FE που γενικά έχουν ακουστεί καλά λόγια. Τέλος το νέο SPORTAGE, δεν ξέρουμε πολλά. Αν και είμαι και εγώ κάτοχος SPORTAGE, θα σου έλεγα να περιμένεις (αν σε ενδιαφέρει το συγκριμένο) αφού μάλλον θα είναι περισσότερο SUV παρά καθαρόαιμο.
                      Για την χρήση που περιγράφει μάλλον θα αγόραζα ή το MAVERICK ή το HYUNDAI, εκτός αν σε πέρνει να πάρεις το SORENTO σε 3.5

                      Φιλικά,
                      Γιώργος Βαγγέλης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        diatse last edited by

                        Μια και το 'ευκολία κίνησης σε χιόνια' σηκώνει αρκετή συζήτηση εγώ το μεταφράζω σαν: να μην κολλάω στο πρώτο χιόνι στην Κηφισιά και να πηγαίνω και στον Παρνασσό τα Σαββατοκύριακα από τον επίσημο δρόμο.

                        ...και λιγο χειροτερα...οχι μονο απο τον επισημο δρομο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          cpp last edited by

                          Το χιόνι δεν έχει να κάνει με περιοχές πχ Κιφησιά Παρνασσο κλπ
                          έχει να κάνει με καιρικές συνθήκες....
                          Όπως σου είπα μπορεί να πετύχεις φρέσκο χιόνι στην Κιφησιά αλλά το βράδυ μπορεί να βρεις πάγο στο ίδιο σημείο!!!!!!!!
                          Το πρώι τσολάς το βράδυ χορεύεις
                          Κατηφόρες ανηφόρες πολύ σημαντικό πράγμα ενώ και η λοιπή κίνηση παίζει τον ρόλο της.
                          Πχ Μπορεί να μπορείς να ανέβεις στο χιονοδρομικό αν ο δρόμος είναι άδειος και δεν χρειαστεί να σταματήσεις πουθενά, μπορεί να δυσκολέψει όμως η κατάσταση (99% αυτό γίνεται) αν ανεβαίνεις Σάββατο ή Κυριακή που πλακώνουν οι Ούνοι (πάνε να το παίξουν ήρωες κολλάνε και μπλοκάρει όλο το σύστημα)
                          Το σημαντικότερο είναι να έχεις τον έλεγχο του οχήματος και να μπορείς να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ εκεί που θέλεις και πρέπει.

                          Ο ΠΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΙΔΑ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ SUV ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΟΣ ΣΕ ΚΛΙΣΕΙΣ ΤΑ SUV ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΓΛΥΣΤΡΗΜΑ ΔΕΝ ΣΩΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            diatse last edited by

                            εκει ειναι που σε θελω, να μην κολλησεις οταν ολοι οι αλλοι ουνοι κολλησουν...
                            παντως με ενα audi Α4 Avant Τ quattro (φίλου...οχι δικο μου) μια χαρα την εβγαζα, ξεκιναγες με 1η οταν ολοι οι αλλοι ειχαν κολλησει...εκτος βεβαια απο τα τετρακινητα.

                            απλα..θέλω και ένα ψηλό τουτου...επειδη πρεπει να πηγαινω σε μέρη με πολυ κακο χωματοδρομο, επιπεδο μεν...αλλα με ψιλονεροφαγωματα...και κοτρονιτσες....
                            φαντασου αυτο το δρομο με χιονι...που δεν καθαριζεται...
                            αυτες ειναι οι απαιτησεις μου...
                            εκει να μην καθομαι να βαζω αλυσιδες...

                            τωρα για ανηφορες-κατηφορες και παγο...αυτα ειναι γνωστα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              diatse last edited by

                              Για την χρήση που περιγράφει μάλλον θα αγόραζα ή το MAVERICK ή το HYUNDAI, εκτός αν σε πέρνει να πάρεις το SORENTO σε 3.5

                              Φιλικά,
                              Γιώργος Βαγγέλης[/quote]

                              το maverick το εχω δει πολλες φορες. Ξερεις τι μου τι σπαει.

                              δεν ειναι πολυ προσεγμενο...αμα ανοιξεις το πορτ-μπαγκαζ...θα δεις ότι το καλυμα του (το χαλι)...ουτε ραφες στις ακρες δεν εχει... ειναι και προχειροβαλμενο...
                              ασε που δεν εχει και δεικτη εξωτερικης θερμοκρασιας

                              θα μου πεις λεπτομερειες...ναι αλλα αμα ειναι να δινεις 30.000 € για ενα τουτου...τις κοιτας αυτες τις λεπτομερειες....

                              Το Tucson...ειναι προσεγμενο εσωτερικα...αλλα με χαλαει λιγο η μουρη του
                              καθως και ότι εχει μικρο πορτ-μπαγκαζ
                              [/quote]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • M
                                michael last edited by

                                φιλε diatse οποιο και να παρεις για αυτην τη χρηση που το θελεις δεν θα εχεις κανενα προβλημα κινησης, αυτο που πρεπει να ξερεις ειναι οτι για το χιονι 4 ελαστικα ΑΤ εναι αναγκαια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Οι απαιτήσεις άρχισαν να ξεκαθαρίζουν.
                                  Μεγάλο βάρος κακό, στην ανηφόρα ή κατηφόρα το βάρος ακόμα πιο κακό, λίγα διαφορικά κακό, κανένα μπλοκέ πολύ κακό....
                                  Οπότε πάρε ό,τι μπορεί να μπλοκάρει κάποιο/α διαφορικά του. (το παλιό Maverick μπορούσε κατεπιλογήν, το νέο νομίζω αυτόματα οπότε ένας πόντος! Δεν το προωθώ απλά δεν ξέρω για τα άλλα)
                                  Ξανασκέψου το Land Cruiser!
                                  Βασικά σε τέτοιες συνθήκες όποιος μπορεί να μπλοκάρει κάτι και είναι ελαφρύς πλεονεκτεί (Niva, Sportage, Jimny, Terios, Vitara, Cherokee και ακολουθούν Xtrail, Maverick, RAV4 κλπ)

                                  Για λάστιχα ΜΤ ακόμα καλύτερα.... αλλά στο δρόμο βουητό!
                                  Το σωστό ΜΤ για χειμερινές εξορμήσεις και δρόμου για τις άλλες εποχές ή αν σου αρέσουν οι παλιόδρομοι και οι παραλίες ΑΤ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tasmania last edited by

                                    Ο χρήστης diatse έγραψε:
                                    Μια και το 'ευκολία κίνησης σε χιόνια' σηκώνει αρκετή συζήτηση εγώ το μεταφράζω σαν: να μην κολλάω στο πρώτο χιόνι στην Κηφισιά και να πηγαίνω και στον Παρνασσό τα Σαββατοκύριακα από τον επίσημο δρόμο.

                                    ...και λιγο χειροτερα...οχι μονο απο τον επισημο δρομο....

                                    Τότε πάρε το Forester!!!!!!!! Είναι πολύ καλύτερο από αυτά που ανέφερες και είναι και Subaru.

                                    Προσωπικά θα έπαιρνα το LC με κλειστά μάτια αλά αφού δεν το θες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tasos953 last edited by

                                      Ο χρήστης michael έγραψε:
                                      φιλε diatse οποιο και να παρεις για αυτην τη χρηση που το θελεις δεν θα εχεις κανενα προβλημα κινησης, αυτο που πρεπει να ξερεις ειναι οτι για το χιονι 4 ελαστικα ΑΤ εναι αναγκαια.

                                      ALL TERAIN = NO TERAIN και ειδικά για τα χιόνια......
                                      Τα χιόνια - πάγος χρειάζονται** χειμερινά** ελαστικά (όχι Μ+S).
                                      Όλα τα άλα είναι μεσοβέζικες λύσεις που μόνο λόγω τετρακίνησης σε σώζουν στα εύκολα. Και άν και ανεπίκαιρο, διαβάστε το άρθρο 19 του ΚΟΚ που **επιβάλλει ** χρήση αλυσσίδων και στα 4κίνητα οχήματα, ή ειδικά χειμερινά ελαστικά.

                                      ΑΡΘΡΟ 19 : Ταχύτητα και απόσταση μεταξύ οχημάτων

                                      1. Ο οδηγός οδικού οχήματος επιβάλλεται να έχει τον πλήρη έλεγχο του οχήματός του ώστε να μπορεί σε κά8ε στιγμή να εκτελεί τους απαιτούμενους χειρισμούς.

                                      2. Ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε τη διαμόρφωση του εδάφους, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της οδού, την κατάσταση και το φορτίο του οχήματός του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, κατά τρόπον ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του μπροστά από οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να προβλεφθεί και το οποίο βρίσκεται στο ορατό από αυτόν μπροστινό τμήμα της οδού. Υποχρεούται επίσης να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πορεία του, όταν οι περιστάσεις το επιβάλλουν.

                                      3. Ιδιαίτερα, ο οδηγός επιβάλλεται να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του σε τμήματα της οδού με περιορισμένο πεδίο ορατότητας, στις στροφές, πλησίον των σχολείων, πλησίον των ισόπεδων οδικών κόμβων, στις απότομες κατωφέρειες, πλησίον των μέσων μαζικής μεταφοράς, που σταθμεύουν για να αποβιβάζουν ή επιβιβάζουν επιβάτες, κατά τις νυκτερινές ώρες, σε περίπτωση ομίχλης, βροχής, χιόνων, παγετού και γενικά όταν το αδόστρωμα είναι ολισθηρό. Την αυτή επίσης υποχρέωση έχει κατά τη διέλευσή του από στενές διόδους και αν η διασταύρωσή του με όλλα οχήματα καθίσταται δυσχερής, όταν υπάρχουν ζώα επί της οδού που παρουσιάζουν σημεία ταραχής, κατά τη διέλευσή του από κατοικημένες περιοχές, αν πεζοί, που βρίσκονται στην τροχιό του, καθυστερούν να απομακρυνθούν, ως και σε κάθε άλλη ειδική περίπτωση, που επιβάλλεται μετριασμός ταχύτητας.

                                      Οι οδηγοί αυτοκινήτων οχημάτων που κινούνται σε οδό με χιόνια υποχρεούνται, εφόσον το όχημα δε φέρει ειδικά ελαστικό, να τοποθετούν στους δύο τουλάχιστον κινητήριους τροχούς αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα. Την ίδια υποχρέωση έχουν οι οδηγοί των πιο πάνω οχημάτων και όταν κινούνται σε οδό με παγετό, εφόσον ειδοποιούνται προς τούτο με ρυθμιστικές πινακίδες ή από τις αρμόδιες αρχ
                                      4. Ο οδηγός οχήματος υποχρεούται να μην παρεμποδίζει την ομαλή πορεία άλλων οχημάτων κινούμενος με ασυνήθη βραδύτητα, χωρίς αποχρώντα λόγο.

                                      1. Απαγορεύεται στους οδηγούς οχημάτων να συναγωνίζονται μεταξύ τους στην ταχύτητα.

                                      2. Στην τήρηση των πιο πάνω διατάξεων υποχρεούνται και οι οδηγοί ζώων έλξης, φορτίου ή ιππασίας.

                                      3. Ο οδηγός οχήματος, το οποίο κινείται πίσω από άλλο, υποχρεούται να τηρεί αρκετή απόσταση για την αποφυγή σύγκρουσης αν, το προ αυτού κινούμενο όχημα, μειώσει ξαφνικά την ταχύτητά του ή διακόψει την πορεία του.

                                      4. Εκτός των κατοικημένων περιοχών, για τη διευκόλυνση του προστπεράσματος, οι οδηγοί οχημάτων, για τα οποία επιβάλλεται περιορισμός ταχύτητας, ή συνδυασμού οχημάτων συνολικού μήκους πάνω από επτά (7) μέτρα, υποχρεούνται, εκτός των περιπτώσεων κατά τις οποίες ή προσπερνούν ή ετοιμάζονται να προσπεράσουν, να τηρούν αρκετή απόσταση από τα προ αυτών κινούμενα μηχανοκίνητα οχήματα, ώστε τα άλλα οχήματα που τους προσπερνούν να μπορούν ακίνδυνα να κινηθούν στο μπροστινό χώρο του οχήματός τους.

                                      5. Η διάταξη της προηγούμενης παραγράφου δεν έχει εφαρμογή:

                                      α) όταν η κυκλοφορία είναι πυκνή,

                                      β) σε περιπτώσεις που απαγορεύεται το προσπέρασμα,

                                      γ) στις οδούς οι οποίες έχουν δύο ή περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας, κατά την κατεύθυνση των οχημάτων,

                                      δ) όταν πρόκειται για φάλαγγα ενόπλων δυνάμεων.

                                      1. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με πρόστιμο είκοσι χιλιάδων (20.000) δραχμών. ές.
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • M
                                        michael last edited by

                                        ALL TERAIN = NO TERAIN και ειδικά για τα χιόνια......
                                        Τα χιόνια - πάγος χρειάζονται** χειμερινά** ελαστικά (όχι Μ+S).
                                        Όλα τα άλα είναι μεσοβέζικες λύσεις που μόνο λόγω τετρακίνησης σε σώζουν στα εύκολα. Και άν και ανεπίκαιρο, διαβάστε το άρθρο 19 του ΚΟΚ που **επιβάλλει ** χρήση αλυσσίδων και στα 4κίνητα οχήματα, ή ειδικά χειμερινά ελαστικά.

                                        Oλα τα ΑΤ δεν εχουν την ιδια αποδοση στο χιονι.Απο μαρκα σε μαρκα και παντα για ΑΤ υπαρχουν μεγαλες διαφορες, ενα καλο ΑΤ με χιονι υψους εως 10-12 εκατοστα με τετρακινηση χωρις αλυσιδες δεν θα εχει ιδιαιτερα προβληματα σε ευθια και ανηφορα, σε κατηφορα χωρις ABS θελει low και προσοχη.
                                        Εχω προσωπικη εμπειρια σε τετοιες συνθηκες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr