Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΛΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΑΛΛΑ ΗΘΗ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΑΛΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΑΛΛΑ ΗΘΗ
    • 1 / 1
    Αντίλογος
    5
    7
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Διαβάζοντας το περιοδικό μας και φτάνοντας στην σελίδα με τα αντίστοιχα τεύχη πριν 10,20 και 30 χρόνια μου έκανε κάτι πολύ μεγάλη εντύπωση. Στο τεύχος πριν 20 χρόνια το εξώφυλλο καταλαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά ένα πρωτότυπο από αγώνα του Le Mans της χρονιάς εκείνης. Ψάχνοντας όλο το σημερινό τεύχος ανακάλυψα σε αριστερή σελίδα τρις αράδες όλες κι όλες για το φετινό αγώνα που στην ουσία ήταν καταγραφή των αποτελεσμάτων ανά κατηγορία.
      Τι άλλαξε τελικά;
      Το περιοδικό;
      Εμείς οι αναγνώστες;
      Ο ίδιος ο αγώνας που δεν θέλγει όπως παλιότερα;
      Η μήπως απλά είμαστε σε άλλη εποχή με άλλες προτεραιότητες;
      Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω τις απόψεις σας.

      Το θέμα το έβαλα στο «Περί αυτοκίνησης» και όχι σε ενότητα με αγώνες γιατί δεν αφορά αυτόν καθ’ αυτόν τον αγώνα το θέμα μας αλλά πως αντιμετωπίζεται στο πέρασμα του χρόνου ένα γεγονός με αποτέλεσμα από κορυφαίο να γίνεται αμελητέο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        emmanoyhl last edited by

        Διαβάζοντας το περιοδικό μας και φτάνοντας στην σελίδα με τα αντίστοιχα τεύχη πριν 10,20 και 30 χρόνια μου έκανε κάτι πολύ μεγάλη εντύπωση. Στο τεύχος πριν 20 χρόνια το εξώφυλλο καταλαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά ένα πρωτότυπο από αγώνα του Le Mans της χρονιάς εκείνης. Ψάχνοντας όλο το σημερινό τεύχος ανακάλυψα σε αριστερή σελίδα τρις αράδες όλες κι όλες για το φετινό αγώνα που στην ουσία ήταν καταγραφή των αποτελεσμάτων ανά κατηγορία.
        Τι άλλαξε τελικά;
        Το περιοδικό;
        Εμείς οι αναγνώστες;
        Ο ίδιος ο αγώνας που δεν θέλγει όπως παλιότερα;
        Η μήπως απλά είμαστε σε άλλη εποχή με άλλες προτεραιότητες;
        Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω τις απόψεις σας.

        Το θέμα το έβαλα στο «Περί αυτοκίνησης» και όχι σε ενότητα με αγώνες γιατί δεν αφορά αυτόν καθ’ αυτόν τον αγώνα το θέμα μας αλλά πως αντιμετωπίζεται στο πέρασμα του χρόνου ένα γεγονός με αποτέλεσμα από κορυφαίο να γίνεται αμελητέο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Διαβάζοντας το περιοδικό μας και φτάνοντας στην σελίδα με τα αντίστοιχα τεύχη πριν 10,20 και 30 χρόνια μου έκανε κάτι πολύ μεγάλη εντύπωση. Στο τεύχος πριν 20 χρόνια το εξώφυλλο καταλαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά ένα πρωτότυπο από αγώνα του Le Mans της χρονιάς εκείνης. Ψάχνοντας όλο το σημερινό τεύχος ανακάλυψα σε αριστερή σελίδα τρις αράδες όλες κι όλες για το φετινό αγώνα που στην ουσία ήταν καταγραφή των αποτελεσμάτων ανά κατηγορία.
          Τι άλλαξε τελικά;
          Το περιοδικό;
          Εμείς οι αναγνώστες;
          Ο ίδιος ο αγώνας που δεν θέλγει όπως παλιότερα;
          Η μήπως απλά είμαστε σε άλλη εποχή με άλλες προτεραιότητες;
          Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω τις απόψεις σας.

          Το θέμα το έβαλα στο «Περί αυτοκίνησης» και όχι σε ενότητα με αγώνες γιατί δεν αφορά αυτόν καθ’ αυτόν τον αγώνα το θέμα μας αλλά πως αντιμετωπίζεται στο πέρασμα του χρόνου ένα γεγονός με αποτέλεσμα από κορυφαίο να γίνεται αμελητέο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgos last edited by

            Χμ... έχεις απόλυτο δίκιο Εμμανουήλ...
            Φαντάζομαι ο αγώνας δεν τυγχάνει του ανάλογου με την ιστορία του promotion.
            Φταίει η Formula 1; Φταίνε οι κατασκευαστές; Ο τύπος; Δεν ξέρω, πάντως ο κόσμος νομίζω θα έδειχνε ενδιαφέρον.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Το μεγαλύτερο πρόβλημα πέρα από αιμοδότης όλων των σπορ είναι τελικά η τηλεόραση νομίζω. Σε μια εποχή που όλα σχεδόν τα αθλήματα αλλάζουν τους κανονισμούς τους έτσι ώστε να είναι ποιο εύκολο να καλυφθούν τηλεοπτικά είναι πολύ δύσκολο να κυριαρχήσουν στην αγωνιστική επικαιρότητα αγώνες αντοχής όπως ο συγκεκριμένος.
              Σκέψου τι έγινε στα ράλι; Από αγώνες αντοχής έγιναν ατελείωτα σπριντ.
              Δεν ξέρω τι προβολή έχει ο αγώνας σε άλλες χώρες πάντως στην δική μας είναι ανύπαρκτη όπως και σε κάθε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού. Από τον ειδικό τύπο θα περίμενα όμως κάτι περισσότερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Εχουμε μειωμένο attention-span δηλαδή?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  megane98hp last edited by

                  Ποσο προσιτα ηταν τα αυτοκινητα τοτε? Τωρα και αφραγκος να ειναι κανεις, μπορει να παρει αυτοκινητο.
                  Πως ηταν τοτε οι εφημερηδες, τα περιοδικα και (πιο σημαντικο) η τηλεοραση?

                  Νομιζω οτι ο τιτλος που εχεις επιλεξει Μανολη δινει και την απαντηση στο θεμε που βαζεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kostas-1970 last edited by

                    Το γεγονός ότι οι αγώνες και γενικά η φύση του ανταγωνισμού έχει αλλάξει. 'Οντως οι αγώνες rallye έχουν γίνει αγώνες sprint (έχουν αλλάξει οι ειδικές, δεν υπαρχει ειδική που να περνιέται νύχτα , οι κανονισμοί αλλάζουν συνεχώς) και έτσι δεν μπορεί ο κόσμος να παρακολουθήσει τις εξελίξεις όπως παλιότερα.

                    Και στην f1 τα πράγματα εχουν γίνει χειροτερα (δεν υπάρχει ανταγωνισμός, έχουν εκλέιψει οι μεγάλες μονομαχίες στροφή με στροφή οπως παλίοτερα), όλα γενικά έχουν γινει πιό αυτοματοποιημένα που σημαινει περισσοτερο αυτοκίνητο και λιγοτερο οδηγος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr