-
Καλημέρα,
Έχω ένα VW Corrado και έχει σπάσει το G, έχει καταστραφεί εντελώς δηλαδή, και επειδή θέλω μια αξιόπιστη λύση σκέφτομαι να το αφήσω ατμοσφαιρικό να αφαιρέσω το G και να μείνει η μηχανή ως έχει, θα ήθελα την γνώμη σας συμβουλές, προτάσεις, κτλ
ευχαριστώ
-
Καλημέρα,
Έχω ένα VW Corrado και έχει σπάσει το G, έχει καταστραφεί εντελώς δηλαδή, και επειδή θέλω μια αξιόπιστη λύση σκέφτομαι να το αφήσω ατμοσφαιρικό να αφαιρέσω το G και να μείνει η μηχανή ως έχει, θα ήθελα την γνώμη σας συμβουλές, προτάσεις, κτλ
ευχαριστώ
-
Καλημέρα,
Έχω ένα VW Corrado και έχει σπάσει το G, έχει καταστραφεί εντελώς δηλαδή, και επειδή θέλω μια αξιόπιστη λύση σκέφτομαι να το αφήσω ατμοσφαιρικό να αφαιρέσω το G και να μείνει η μηχανή ως έχει, θα ήθελα την γνώμη σας συμβουλές, προτάσεις, κτλ
ευχαριστώ
-
Αγαπητέ Faidon μεγάλο πρόβλημα... Απ' ότι έχω ακούσει μπορείς να κάνεις ανακατασκευή του G χωρίς να μπορείς να πάρεις εγγύηση πάνω από 60.000 χλμ ή να τοποθετήσεις κανονικό turbo τύπου Garett αν και για λόγους αξιοπιστίας θα χρειαστεί να πληρώσεις κάτι παραπάνω σε φλάντζες κ.λ.π. Η δεύτερη πρόταση είναι η πλέον ενδεδειγμένη για αξιοπιστία στο αυτοκίνητο σου απ' ότι λένε οι ειδικοί. Τώρα αν σκέφτεσαι να το αφήσεις ατμοσφαιρικό (σαφέστατα η πιο οικονομική λύση) θα πρέπει να συμβιβαστείς με πολύ χαμηλότερη απόδοση του κινητήρα σου ( μην ξεχνάμε όμως ότι κυκλοφόρησε Corrado ατμοσφαιρικό με τον ίδιο κινητήρα) και με τα ανάλογα οφέλη στο θέμα κατανάλωσης (αν και το βάρος του αυτοκινήτου σου είναι μεγάλο άρα μεγάλο φορτίο άρα...) . Καλή επιτυχία!
-
Φορεσε του μια Τ25 με ενα απο τα (παρα πολλα) ετοιμα κιτακια του εξωτερικου, ο κινητηρας σου εχει υποδομη να δουλευει ως υπερτροφοδοτουμενος, το μονο που χρειαζεσαι ειναι πολλαπλη εξαγωγης, τουρμπινα και σωληνωσεις, και ενα προγραμμα.
-
Φιλε Faidon εγω θα σου προτεινα να αντικαταστησεις τον G-Lader με εναν αλλο μηχανικο υπερσυμπιεστη.Για να ξερεις πολλες εταιρειες κατασκευης aftermarket μηχανικων υπερσυμπιεστων εχουν κατασκευασει ετοιμα kit (τα λεγομενα και bolt-on kits) τα οποια τοποθετουνται στις ηδη υπαρχουσες βασεις που εχει προβλεψει ο κατασκευαστης (δηλ. η VW).Παραδειγμα τετοιου κατασκευαστη superchargers ειναι η Eaton.Ετσι η φυση του κινητηρα σου δεν αλλαζει δραματικα οπως κι η συμπεριφορα του αυτοκινητου σου.Απο την αλλη η αξιοπιστια ενος π.χ. Eaton ειναι κορυφαια οπως κι ηποιοτητα του,ετσι δε θα σε απασχολει η ουτως ή αλλως μειωμενη αξιοπιστια του εργοστασιακου G-Lader.
Μη διανοηθεις ομως να αφησεις το moteur σου ατμοσφαιρικο γιατι η χαμηλη τουρμπισια σχεση συμπιεσης καθως κι οι τουρμπισιες εργοστασιακες επιλογες των χαρακτηρηστικων των εκκεντροφορων θα κανουν το αμαξι σου να σερνεται.Οσο για τη προσθηκη turbo αντι supercharger εγω δε θα την προτιμουσα για να μην αλλαξω τον αλλοκοτο (με την καλη εννοια παντα) χαρακτηρα του αυτοκινητου,αλλο πραγμα τωρα το τραβηγμα του κομπρεσορα.Αν εσυ ομως προτιμας τον τσαμπουκα του turbo τοτε πασο...
Παντως για να ξερεις η τοποθετηση ενος νεου G-Lader θα κοστισει καπου στα 4-5000euro,ενω τοσο η περιπτωση του Eaton οσο και του turbo θα κοστισουν γυρω στα 3000euro.
Αυτα παντα φιλικα και χωρις να θελω να το παιξω ειδικος!!! -
Πρίν καμιά πενταετία,φίλος μου έψαχνε γιά G Lader γιά τό Γκόλφ του.Δέν θυμάμαι πόσο τού είχαν ζητήσει στήν Ελλάδα(ήταν πολλά πάντως),αλλά από Γερμανία τόν αγόρασε στήν μισή τιμή.
-
Φίλε Faidon , σε καμμια περίπτωση δεν μπορείς να αφήσεις το αυτοκίνητο 'ατμοσφαιρικό' , όπως πολύ σωστά γράφτηκε η σχέση συμπίεσης - χρονισμός εκκεντροφόρων - ανάφλεξη - προγραμματισμός εγκεφάλου είναι για κινητήρα υπερτροφοδοτούμενο.
Εαν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αυτοκίνητο για αρκετό διάστημα ακόμα , η λύση της Eaton νομίζω ότι είναι η καλύτερη - ασε που ο κινητήρας θα αποδίδει καλύτερα απο πριν.
Εαν σκέφτεσαι να το αποχωριστείς μια έρευνα για μεταχειρισμένο G ίσως είναι η καλύτερη λύση.
Σε κάθε περίπτωση πάντως η αγορά στο εξωτερικό είναι πολύ φθηνότερη -
Και για να έχει υπ όψη σου κάποια νούμερα της αγοράς στο εξωτερικό
τσέκαρε,http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 18673&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 22767&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 24281&rd=1
-
Το G60 είναι 1.8 8ν ο οποίος σε ατμοσφαιρική έκδοση απέδιδε 112 ίππους, οπότε για το δικό σου υπολόγιδε να κινείσαι με περίπου 100 ίππους! Το G-lader με συντήρηση κάθε 40000 χιλιόμετρα γίνεται αθάνατο οπότε το πρώτο που σε συμφέρει είναι να βάλεις κάποιο ανακατασκευασμένο απο το εξωτερικό . Διαφορετικά επέλεξε κάποιες απο τις λύσεις που ήδη αναφέρθηκαν. Άν ξαναβάλεις G-lader μή ξεχνάς ποτέ ξανά τη συντήρηση κάθε 40000 ή ανάλογα με τη χρήση.
-
oo
-
Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω γιατι να μπεις σε διαδικασια 'ατμοσφαιροποιησης' του μοτερ σου ενω μπορεις με 1 τουρμπινα και 1 προγραμμα να δουλευεις πιο δυνατα αλλα ΚΑΙ πιο αξιοπιστα απο πριν, χωρις να ανοιγεις μοτερ κλπ κλπ
Αυτο που σκεφτεσαι ειναι, no offense, σαν την διαφημιση της Βritish Airways πριν λιγα χρονια που ελεγε 'Τωρα σας παμε απο Αθηνα στην Ρωμη, χωρις σταση στο Heathrow'...
-
Ο χρήστης Faidon έγραψε:
Ευχαριστώ για της συμβουλές, αλλά λεω να το ψάξω λίγο το ατμοσφαιρικό.
Ένας μηχανικός που ρώτησα μου είπε ότι γίνετε και σκέφτομαι να κάνω και ένα ρεκτιφιέ, να αυξήσω την συμπίεση με αλα πιστόνια , και να επαναχαρτογραφήσω την CPU
Τι λετε ...............................????Το 1.8 8ν με κάπου 3000+ ευρώ ίσως φτάσει τους 130 άντε 140 ίππους στην καλύτερη περίπτωση. Είναι λίγο παράλογο να θές να κάνεις ατμοσφαιρικό ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε με υπερσυμπιεστή.
Σπασμένο G se Corrado