-
εδώ και 2000 περίπου χιλιόμετρα έχω την ευκαιρία να οδηγώ ένα Golf 5 της εταιρίας μας, το αυτοκίνητο ήταν καινούριο όταν το παρέλαβα..με 200 περίπου χιλιόμετρα στο οδόμετρο
το αυτοκίνητο είναι σβέλτο και αρκετά εύστροφο..η μέση κατανάλωση ως τώρα είναι στα 7.5 λίτρα/100 km και το καύσιμο που έχει χρησιμοποιηθεί είναι μια super αμόλυβδη της ΕΤΕΚΑ και κατόπιν ΕΚΟ 100 και BP 100
η συμβουλή του μηχανικού ήταν να χρησιμοποιούμε τις απλές αμόλυβδες από πρατήρια εμπιστοσύνης..εγώ κατ'αρχήν επειδή θεώρησα πως το λέει για οικονομία (για την εταιρία) και επειδή έναν ψυχαναγκασμό τον έχω, βλέπονταν το αυτοκόλλητο 98RON στην τάπα..έβαζα από τις 'καλές'
από την αρχή όμως μέχρι τώρα έχω παρατηρήσει έναν (όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό) θόρυβο 'ντήζελ' στο ρελαντί (άμεσος ψεκασμός γαρ--υπέθεσα εγώ) αλλά αυτό που περισσότερο με απασχολεί είναι πως κατα διαστήματα (πάντα στο ρελαντί) η λειτουργία του κινητήρα γίνεταιο πιο τραχειά..όταν μάλιστα ακουμπήσεις το πόδι ελαφρά στο συμπλέκτη οι κραδασμοί είναι πλέον πολύ αισθητοί..το φαινόμενο είναι εντονότερο με το κλιματιστικό ανοικτό..ενώ δεν παρατηρείται 'παίξιμο' στη βελόνα του στροφομέτρου
τα συμπτώματα αυτά ήταν ελάχιστα με την ΕΚΟ και αυτό με έκανε να θεωρήσω το καύσιμο ως τη βασική αιτία (σε συνδυασμό με τον χαρακτήρα του κινητήρα)..σκοπεύω να δοκιμάσω και με απλή 95 V-Power σύντομα..
υπάρχει περίπτωση να πρόκειται για κάτι άλλο..ή να φροντίσω να το συνηθήσω? (επαναλαμβάνω δεν είναι κάτι ιδιαίτερο..απλά να μου φύγει η ιδέα)
-
εδώ και 2000 περίπου χιλιόμετρα έχω την ευκαιρία να οδηγώ ένα Golf 5 της εταιρίας μας, το αυτοκίνητο ήταν καινούριο όταν το παρέλαβα..με 200 περίπου χιλιόμετρα στο οδόμετρο
το αυτοκίνητο είναι σβέλτο και αρκετά εύστροφο..η μέση κατανάλωση ως τώρα είναι στα 7.5 λίτρα/100 km και το καύσιμο που έχει χρησιμοποιηθεί είναι μια super αμόλυβδη της ΕΤΕΚΑ και κατόπιν ΕΚΟ 100 και BP 100
η συμβουλή του μηχανικού ήταν να χρησιμοποιούμε τις απλές αμόλυβδες από πρατήρια εμπιστοσύνης..εγώ κατ'αρχήν επειδή θεώρησα πως το λέει για οικονομία (για την εταιρία) και επειδή έναν ψυχαναγκασμό τον έχω, βλέπονταν το αυτοκόλλητο 98RON στην τάπα..έβαζα από τις 'καλές'
από την αρχή όμως μέχρι τώρα έχω παρατηρήσει έναν (όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό) θόρυβο 'ντήζελ' στο ρελαντί (άμεσος ψεκασμός γαρ--υπέθεσα εγώ) αλλά αυτό που περισσότερο με απασχολεί είναι πως κατα διαστήματα (πάντα στο ρελαντί) η λειτουργία του κινητήρα γίνεταιο πιο τραχειά..όταν μάλιστα ακουμπήσεις το πόδι ελαφρά στο συμπλέκτη οι κραδασμοί είναι πλέον πολύ αισθητοί..το φαινόμενο είναι εντονότερο με το κλιματιστικό ανοικτό..ενώ δεν παρατηρείται 'παίξιμο' στη βελόνα του στροφομέτρου
τα συμπτώματα αυτά ήταν ελάχιστα με την ΕΚΟ και αυτό με έκανε να θεωρήσω το καύσιμο ως τη βασική αιτία (σε συνδυασμό με τον χαρακτήρα του κινητήρα)..σκοπεύω να δοκιμάσω και με απλή 95 V-Power σύντομα..
υπάρχει περίπτωση να πρόκειται για κάτι άλλο..ή να φροντίσω να το συνηθήσω? (επαναλαμβάνω δεν είναι κάτι ιδιαίτερο..απλά να μου φύγει η ιδέα)
-
εδώ και 2000 περίπου χιλιόμετρα έχω την ευκαιρία να οδηγώ ένα Golf 5 της εταιρίας μας, το αυτοκίνητο ήταν καινούριο όταν το παρέλαβα..με 200 περίπου χιλιόμετρα στο οδόμετρο
το αυτοκίνητο είναι σβέλτο και αρκετά εύστροφο..η μέση κατανάλωση ως τώρα είναι στα 7.5 λίτρα/100 km και το καύσιμο που έχει χρησιμοποιηθεί είναι μια super αμόλυβδη της ΕΤΕΚΑ και κατόπιν ΕΚΟ 100 και BP 100
η συμβουλή του μηχανικού ήταν να χρησιμοποιούμε τις απλές αμόλυβδες από πρατήρια εμπιστοσύνης..εγώ κατ'αρχήν επειδή θεώρησα πως το λέει για οικονομία (για την εταιρία) και επειδή έναν ψυχαναγκασμό τον έχω, βλέπονταν το αυτοκόλλητο 98RON στην τάπα..έβαζα από τις 'καλές'
από την αρχή όμως μέχρι τώρα έχω παρατηρήσει έναν (όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό) θόρυβο 'ντήζελ' στο ρελαντί (άμεσος ψεκασμός γαρ--υπέθεσα εγώ) αλλά αυτό που περισσότερο με απασχολεί είναι πως κατα διαστήματα (πάντα στο ρελαντί) η λειτουργία του κινητήρα γίνεταιο πιο τραχειά..όταν μάλιστα ακουμπήσεις το πόδι ελαφρά στο συμπλέκτη οι κραδασμοί είναι πλέον πολύ αισθητοί..το φαινόμενο είναι εντονότερο με το κλιματιστικό ανοικτό..ενώ δεν παρατηρείται 'παίξιμο' στη βελόνα του στροφομέτρου
τα συμπτώματα αυτά ήταν ελάχιστα με την ΕΚΟ και αυτό με έκανε να θεωρήσω το καύσιμο ως τη βασική αιτία (σε συνδυασμό με τον χαρακτήρα του κινητήρα)..σκοπεύω να δοκιμάσω και με απλή 95 V-Power σύντομα..
υπάρχει περίπτωση να πρόκειται για κάτι άλλο..ή να φροντίσω να το συνηθήσω? (επαναλαμβάνω δεν είναι κάτι ιδιαίτερο..απλά να μου φύγει η ιδέα)
-
Λόγω του A/C που αναφέρεις ίσως να έχει σημασία ο ιμάντας!!Μπορεί να μην εχει τοποθετηθεί σωστά (απίθανο) ή να έχει χαλάσει το ρουλεμάν!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Λόγω του A/C που αναφέρεις ίσως να έχει σημασία ο ιμάντας!!Μπορεί να μην εχει τοποθετηθεί σωστά (απίθανο) ή να έχει χαλάσει το ρουλεμάν!!Όπα, ενδιαφέρον ακούγεται αυτό. Στο accent όταν έχω ανοιχτό το a/c και είμαι στο ρελαντί κατά διαστήματα (ας πούμε κάθε λεπτό) νιώθω ένα σύντομο τρέμουλο. Υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει κάτι; Είμαι ακόμα στην εγγύηση, οπότε αν υποβόσκει βλάβη θέλω να το κοιτάξω γρήγορα.
-
ήταν μια από τις πρώτες μου σκέψεις γιατί αντιμετώπισα πρόβλημα με λάθος τοποθετημένο ιμάντα σε Astra πριν περίπου ένα χρόνο..η διαφορά είναι πως εκεί το ρελαντί έκανε έναν μεταλικό ήχο που υποδήλωνε ότι κάτι δεν πάει καλά και κυρίως ο ήχος ήταν αρκετά έντονος κατα τις επιταχύνσεις και τις επιβραδύνσεις..κάτι που δεν συμβαίνει εδώ..με το πόδι στο γκάζι ο κινητήρας λειτουργεί ομαλότατα και οι τυχόν κραδασμοί είναι αισθητοί μόνο με το πόδι στο συμπλέκτη..
σαν -ας υποθέσουμε- να έχεις το πόδι πάνω στο καπάκι μιας κατσαρόλας που βράζει
-
Στο 307 ειναι το χουι του και φροντισαμε να το πιουμε και αυτο το φαρμακι (ειναι απο μαλακες βασεις μηχανης)
Και γω στην αρχη ειχα σαλταρει αλλα ετσι κανουν ολα.Μια απλη επισκεψη σε αναλογο αυτοκινητο θα σε ηρεμησει ή........ -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Στο 307 ειναι το χουι του και φροντισαμε να το πιουμε και αυτο το φαρμακι (ειναι απο μαλακες βασεις μηχανης)
Και γω στην αρχη ειχα σαλταρει αλλα ετσι κανουν ολα.Μια απλη επισκεψη σε αναλογο αυτοκινητο θα σε ηρεμησει ή........Τι να πω τώρα?!! ...οχι πείτε μου τι να πω?!! ...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........
Λοιπόν,θα πω....'Ετσι κάνουν όλεεεες...έεεετσι κάνουν όοολες' (κατά το άσμα)!!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τι να πω τώρα?!! ...οχι πείτε μου τι να πω?!! ...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........Λοιπόν,θα πω....'Ετσι κάνουν όλεεεες...έεεετσι κάνουν όοολες' (κατά το άσμα)!!!!
εσύ ειδικά μην πεις τίποτα
κατάσκοπε!!!!!!
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Τι να πω τώρα?!! ...οχι πείτε μου τι να πω?!! ...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........
Λοιπόν,θα πω....'Ετσι κάνουν όλεεεες...έεεετσι κάνουν όοολες' (κατά το άσμα)!!!!
εσύ ειδικά μην πεις τίποτα
κατάσκοπε!!!!!!
Μου ξέφυγε βρε Τάσο!!! Μου ξέφυγε!!Νόμιζα οτι ηταν ενήμερη!!
ΥΓ Πωπώ...είμαι και μοντεράτορας...του άλλαξα τα φώτα του topic! Sorry theios!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........:
Αμ δεν σε τρωει..... γιατι αν σε ειχε φαει θα ειχαμε καθαρισει και μεις θα ειχε χορτασει και αυτο το φουκαριαρικο
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........
:
Αμ δεν σε τρωει..... γιατι αν σε ειχε φαει θα ειχαμε καθαρισει και μεις θα ειχε χορτασει και αυτο το φουκαριαρικο
Αμ δεν γλυτώνετε τόσο εύκολα κυρ Μιχάλη μας!!!
-
εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου η πορεία του topic..το διασκεδάζω αφάνταστα και μη μου ζητάτε συγγνώμη..ότι μαθαίνει κανείς καλό είναι
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αμ δεν γλυτώνετε τόσο εύκολα κυρ Μιχάλη μας!!!
Kαλα το ξερουμε οτι εσυ δεν τρωγεσαι με τιποτα......Μεχρι και το πληκτρολογιο το εμαθε......
Ειναι αναγκη να μας το υπενθυμιζεις κιολας????? -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Αμ δεν γλυτώνετε τόσο εύκολα κυρ Μιχάλη μας!!!
Kαλα το ξερουμε οτι εσυ δεν τρωγεσαι με τιποτα......Μεχρι και το πληκτρολογιο το εμαθε......
Ειναι αναγκη να μας το υπενθυμιζεις κιολας?????Επανάληψις μητήρ μαθήσεως κυρ vq μας!!!
Πάντως με μια σαλτσούλα...λίγο παραπάνω μπαχαρικό...και 2 βράσεις κάτι γίνεται!!!...Μαλακώνει το κρέας!!!
-
ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΤΟ ΧΑΛΚΟ ΤΗΣ ΛΑΜΠΑΣ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΡΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΛΤΑΝΑΤΙΑ.....ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΟΚ ΑΛΛΑ ΤΟ ΖΟΥΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΕ Ο FATHER ΜΟΥ ΠΑΛΙ
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Λόγω του A/C που αναφέρεις ίσως να έχει σημασία ο ιμάντας!!Μπορεί να μην εχει τοποθετηθεί σωστά (απίθανο) ή να έχει χαλάσει το ρουλεμάν!!
Όπα, ενδιαφέρον ακούγεται αυτό. Στο accent όταν έχω ανοιχτό το a/c και είμαι στο ρελαντί κατά διαστήματα (ας πούμε κάθε λεπτό) νιώθω ένα σύντομο τρέμουλο. Υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει κάτι; Είμαι ακόμα στην εγγύηση, οπότε αν υποβόσκει βλάβη θέλω να το κοιτάξω γρήγορα.
manosk αυτό δεν είναι τίποτα. Είναι ο συμπιεστής του κυκλώματος που τίθεται σε λειτουργία, και επειδή παίρνει ρεύμα από τη μπαταρία για αυτό και στιγμιαία επιβαρύνεται η λειτουργία του αυτοκινήτου στο ρελαντί. Τίποτα το ανησυχητικό όμως.
Πάντως επειδή τα καινούργια αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα, το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος με το που του παρουσιάσει το οτιδήποτε 'περίεργο' είναι να απευθυνθεί αμέσως σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Εκεί ακόμα και αν δεν έχεις ραντεβού, μπορεί ο υπεύθυνος του συνεργείου (αρχιμηχανικός) να του ρίξει μια ματιά και να κρίνει αν πρόκειται για κάτι σοβαρό ή όχι. Πιστεύω η καλύτερη ιδέα θα ήταν να πάει το αυτοκίνητο για ένα check-up...
-
Μήπως οι κραδασμοί είναι πυράκια?
-
'theie' όσο για την καταλληλότερη βενζίνη για τον FSI το είχα κι εγώ απορία.Υπάρχει σχετικό θέμα('το golf 1.4 FSI καίει μόνο super αμόλυβδη;' ή κάτι τέτοιο,στα περί αυτοκίνησης,αν δεν κάνω λάθος)
-
Μήπως οι κραδασμοί είναι πυράκια?
Στο ρελαντί πυράκια; Δύσκολο μου φαίνεται. Πρέπει η βενζίνη να είναι τόσο χάλια (να έιναι νεράκι) για να μην αντέχει καθόλου στη συμπέση και να χτυπάει. Μιλάμε και για το ρελαντί που σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν δουλεύει υπό φορτίο.
FSI 1.6 κραδασμοί στο ρελαντί?