Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FSI 1.6 κραδασμοί στο ρελαντί?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. FSI 1.6 κραδασμοί στο ρελαντί?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    22
    179
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theios last edited by

      εδώ και 2000 περίπου χιλιόμετρα έχω την ευκαιρία να οδηγώ ένα Golf 5 της εταιρίας μας, το αυτοκίνητο ήταν καινούριο όταν το παρέλαβα..με 200 περίπου χιλιόμετρα στο οδόμετρο

      το αυτοκίνητο είναι σβέλτο και αρκετά εύστροφο..η μέση κατανάλωση ως τώρα είναι στα 7.5 λίτρα/100 km και το καύσιμο που έχει χρησιμοποιηθεί είναι μια super αμόλυβδη της ΕΤΕΚΑ και κατόπιν ΕΚΟ 100 και BP 100

      η συμβουλή του μηχανικού ήταν να χρησιμοποιούμε τις απλές αμόλυβδες από πρατήρια εμπιστοσύνης..εγώ κατ'αρχήν επειδή θεώρησα πως το λέει για οικονομία (για την εταιρία) και επειδή έναν ψυχαναγκασμό τον έχω, βλέπονταν το αυτοκόλλητο 98RON στην τάπα..έβαζα από τις 'καλές'

      από την αρχή όμως μέχρι τώρα έχω παρατηρήσει έναν (όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό) θόρυβο 'ντήζελ' στο ρελαντί (άμεσος ψεκασμός γαρ--υπέθεσα εγώ) αλλά αυτό που περισσότερο με απασχολεί είναι πως κατα διαστήματα (πάντα στο ρελαντί) η λειτουργία του κινητήρα γίνεταιο πιο τραχειά..όταν μάλιστα ακουμπήσεις το πόδι ελαφρά στο συμπλέκτη οι κραδασμοί είναι πλέον πολύ αισθητοί..το φαινόμενο είναι εντονότερο με το κλιματιστικό ανοικτό..ενώ δεν παρατηρείται 'παίξιμο' στη βελόνα του στροφομέτρου

      τα συμπτώματα αυτά ήταν ελάχιστα με την ΕΚΟ και αυτό με έκανε να θεωρήσω το καύσιμο ως τη βασική αιτία (σε συνδυασμό με τον χαρακτήρα του κινητήρα)..σκοπεύω να δοκιμάσω και με απλή 95 V-Power σύντομα..

      υπάρχει περίπτωση να πρόκειται για κάτι άλλο..ή να φροντίσω να το συνηθήσω? (επαναλαμβάνω δεν είναι κάτι ιδιαίτερο..απλά να μου φύγει η ιδέα)

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        theios last edited by

        εδώ και 2000 περίπου χιλιόμετρα έχω την ευκαιρία να οδηγώ ένα Golf 5 της εταιρίας μας, το αυτοκίνητο ήταν καινούριο όταν το παρέλαβα..με 200 περίπου χιλιόμετρα στο οδόμετρο

        το αυτοκίνητο είναι σβέλτο και αρκετά εύστροφο..η μέση κατανάλωση ως τώρα είναι στα 7.5 λίτρα/100 km και το καύσιμο που έχει χρησιμοποιηθεί είναι μια super αμόλυβδη της ΕΤΕΚΑ και κατόπιν ΕΚΟ 100 και BP 100

        η συμβουλή του μηχανικού ήταν να χρησιμοποιούμε τις απλές αμόλυβδες από πρατήρια εμπιστοσύνης..εγώ κατ'αρχήν επειδή θεώρησα πως το λέει για οικονομία (για την εταιρία) και επειδή έναν ψυχαναγκασμό τον έχω, βλέπονταν το αυτοκόλλητο 98RON στην τάπα..έβαζα από τις 'καλές'

        από την αρχή όμως μέχρι τώρα έχω παρατηρήσει έναν (όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό) θόρυβο 'ντήζελ' στο ρελαντί (άμεσος ψεκασμός γαρ--υπέθεσα εγώ) αλλά αυτό που περισσότερο με απασχολεί είναι πως κατα διαστήματα (πάντα στο ρελαντί) η λειτουργία του κινητήρα γίνεταιο πιο τραχειά..όταν μάλιστα ακουμπήσεις το πόδι ελαφρά στο συμπλέκτη οι κραδασμοί είναι πλέον πολύ αισθητοί..το φαινόμενο είναι εντονότερο με το κλιματιστικό ανοικτό..ενώ δεν παρατηρείται 'παίξιμο' στη βελόνα του στροφομέτρου

        τα συμπτώματα αυτά ήταν ελάχιστα με την ΕΚΟ και αυτό με έκανε να θεωρήσω το καύσιμο ως τη βασική αιτία (σε συνδυασμό με τον χαρακτήρα του κινητήρα)..σκοπεύω να δοκιμάσω και με απλή 95 V-Power σύντομα..

        υπάρχει περίπτωση να πρόκειται για κάτι άλλο..ή να φροντίσω να το συνηθήσω? (επαναλαμβάνω δεν είναι κάτι ιδιαίτερο..απλά να μου φύγει η ιδέα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theios last edited by

          εδώ και 2000 περίπου χιλιόμετρα έχω την ευκαιρία να οδηγώ ένα Golf 5 της εταιρίας μας, το αυτοκίνητο ήταν καινούριο όταν το παρέλαβα..με 200 περίπου χιλιόμετρα στο οδόμετρο

          το αυτοκίνητο είναι σβέλτο και αρκετά εύστροφο..η μέση κατανάλωση ως τώρα είναι στα 7.5 λίτρα/100 km και το καύσιμο που έχει χρησιμοποιηθεί είναι μια super αμόλυβδη της ΕΤΕΚΑ και κατόπιν ΕΚΟ 100 και BP 100

          η συμβουλή του μηχανικού ήταν να χρησιμοποιούμε τις απλές αμόλυβδες από πρατήρια εμπιστοσύνης..εγώ κατ'αρχήν επειδή θεώρησα πως το λέει για οικονομία (για την εταιρία) και επειδή έναν ψυχαναγκασμό τον έχω, βλέπονταν το αυτοκόλλητο 98RON στην τάπα..έβαζα από τις 'καλές'

          από την αρχή όμως μέχρι τώρα έχω παρατηρήσει έναν (όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό) θόρυβο 'ντήζελ' στο ρελαντί (άμεσος ψεκασμός γαρ--υπέθεσα εγώ) αλλά αυτό που περισσότερο με απασχολεί είναι πως κατα διαστήματα (πάντα στο ρελαντί) η λειτουργία του κινητήρα γίνεταιο πιο τραχειά..όταν μάλιστα ακουμπήσεις το πόδι ελαφρά στο συμπλέκτη οι κραδασμοί είναι πλέον πολύ αισθητοί..το φαινόμενο είναι εντονότερο με το κλιματιστικό ανοικτό..ενώ δεν παρατηρείται 'παίξιμο' στη βελόνα του στροφομέτρου

          τα συμπτώματα αυτά ήταν ελάχιστα με την ΕΚΟ και αυτό με έκανε να θεωρήσω το καύσιμο ως τη βασική αιτία (σε συνδυασμό με τον χαρακτήρα του κινητήρα)..σκοπεύω να δοκιμάσω και με απλή 95 V-Power σύντομα..

          υπάρχει περίπτωση να πρόκειται για κάτι άλλο..ή να φροντίσω να το συνηθήσω? (επαναλαμβάνω δεν είναι κάτι ιδιαίτερο..απλά να μου φύγει η ιδέα)

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            kouk last edited by

            Λόγω του A/C που αναφέρεις ίσως να έχει σημασία ο ιμάντας!!Μπορεί να μην εχει τοποθετηθεί σωστά (απίθανο) ή να έχει χαλάσει το ρουλεμάν!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              manosk last edited by

              Ο χρήστης kouk έγραψε:
              Λόγω του A/C που αναφέρεις ίσως να έχει σημασία ο ιμάντας!!Μπορεί να μην εχει τοποθετηθεί σωστά (απίθανο) ή να έχει χαλάσει το ρουλεμάν!!

              Όπα, ενδιαφέρον ακούγεται αυτό. Στο accent όταν έχω ανοιχτό το a/c και είμαι στο ρελαντί κατά διαστήματα (ας πούμε κάθε λεπτό) νιώθω ένα σύντομο τρέμουλο. Υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει κάτι; Είμαι ακόμα στην εγγύηση, οπότε αν υποβόσκει βλάβη θέλω να το κοιτάξω γρήγορα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                theios last edited by

                ήταν μια από τις πρώτες μου σκέψεις γιατί αντιμετώπισα πρόβλημα με λάθος τοποθετημένο ιμάντα σε Astra πριν περίπου ένα χρόνο..η διαφορά είναι πως εκεί το ρελαντί έκανε έναν μεταλικό ήχο που υποδήλωνε ότι κάτι δεν πάει καλά και κυρίως ο ήχος ήταν αρκετά έντονος κατα τις επιταχύνσεις και τις επιβραδύνσεις..κάτι που δεν συμβαίνει εδώ..με το πόδι στο γκάζι ο κινητήρας λειτουργεί ομαλότατα και οι τυχόν κραδασμοί είναι αισθητοί μόνο με το πόδι στο συμπλέκτη..

                σαν -ας υποθέσουμε- να έχεις το πόδι πάνω στο καπάκι μιας κατσαρόλας που βράζει

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  mdvq last edited by

                  Στο 307 ειναι το χουι του και φροντισαμε να το πιουμε και αυτο το φαρμακι (ειναι απο μαλακες βασεις μηχανης)
                  Και γω στην αρχη ειχα σαλταρει αλλα ετσι κανουν ολα.Μια απλη επισκεψη σε αναλογο αυτοκινητο θα σε ηρεμησει ή........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
                    Στο 307 ειναι το χουι του και φροντισαμε να το πιουμε και αυτο το φαρμακι (ειναι απο μαλακες βασεις μηχανης)
                    Και γω στην αρχη ειχα σαλταρει αλλα ετσι κανουν ολα.Μια απλη επισκεψη σε αναλογο αυτοκινητο θα σε ηρεμησει ή........

                    Τι να πω τώρα?!! ...οχι πείτε μου τι να πω?!! ...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........

                    Λοιπόν,θα πω....'Ετσι κάνουν όλεεεες...έεεετσι κάνουν όοολες' (κατά το άσμα)!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tazz last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                      Τι να πω τώρα?!! ...οχι πείτε μου τι να πω?!! ...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........

                      Λοιπόν,θα πω....'Ετσι κάνουν όλεεεες...έεεετσι κάνουν όοολες' (κατά το άσμα)!!!!

                      εσύ ειδικά μην πεις τίποτα

                      κατάσκοπε!!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης tazz έγραψε:

                        Τι να πω τώρα?!! ...οχι πείτε μου τι να πω?!! ...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........

                        Λοιπόν,θα πω....'Ετσι κάνουν όλεεεες...έεεετσι κάνουν όοολες' (κατά το άσμα)!!!!

                        εσύ ειδικά μην πεις τίποτα

                        κατάσκοπε!!!!!!

                        Μου ξέφυγε βρε Τάσο!!! Μου ξέφυγε!!Νόμιζα οτι ηταν ενήμερη!!

                        ΥΓ Πωπώ...είμαι και μοντεράτορας...του άλλαξα τα φώτα του topic! Sorry theios!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • M
                          mdvq last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                          ...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........

                          :

                          Αμ δεν σε τρωει..... γιατι αν σε ειχε φαει θα ειχαμε καθαρισει και μεις θα ειχε χορτασει και αυτο το φουκαριαρικο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kouk last edited by

                            Ο χρήστης MDVQ έγραψε:

                            ...με τρώει το πληκτρολόγιοοοοο!!!........

                            :

                            Αμ δεν σε τρωει..... γιατι αν σε ειχε φαει θα ειχαμε καθαρισει και μεις θα ειχε χορτασει και αυτο το φουκαριαρικο

                            Αμ δεν γλυτώνετε τόσο εύκολα κυρ Μιχάλη μας!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • T
                              theios last edited by

                              εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου η πορεία του topic..το διασκεδάζω αφάνταστα και μη μου ζητάτε συγγνώμη..ότι μαθαίνει κανείς καλό είναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • M
                                mdvq last edited by

                                Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                Αμ δεν γλυτώνετε τόσο εύκολα κυρ Μιχάλη μας!!!

                                Kαλα το ξερουμε οτι εσυ δεν τρωγεσαι με τιποτα......Μεχρι και το πληκτρολογιο το εμαθε......
                                Ειναι αναγκη να μας το υπενθυμιζεις κιολας?????

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Ο χρήστης MDVQ έγραψε:

                                  Αμ δεν γλυτώνετε τόσο εύκολα κυρ Μιχάλη μας!!!

                                  Kαλα το ξερουμε οτι εσυ δεν τρωγεσαι με τιποτα......Μεχρι και το πληκτρολογιο το εμαθε......
                                  Ειναι αναγκη να μας το υπενθυμιζεις κιολας?????

                                  Επανάληψις μητήρ μαθήσεως κυρ vq μας!!!

                                  Πάντως με μια σαλτσούλα...λίγο παραπάνω μπαχαρικό...και 2 βράσεις κάτι γίνεται!!!...Μαλακώνει το κρέας!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • 3
                                    307kias last edited by

                                    ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΤΟ ΧΑΛΚΟ ΤΗΣ ΛΑΜΠΑΣ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΡΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΛΤΑΝΑΤΙΑ.....ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΟΚ ΑΛΛΑ ΤΟ ΖΟΥΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΕ Ο FATHER ΜΟΥ ΠΑΛΙ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • V
                                      vasgti last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                      Λόγω του A/C που αναφέρεις ίσως να έχει σημασία ο ιμάντας!!Μπορεί να μην εχει τοποθετηθεί σωστά (απίθανο) ή να έχει χαλάσει το ρουλεμάν!!

                                      Όπα, ενδιαφέρον ακούγεται αυτό. Στο accent όταν έχω ανοιχτό το a/c και είμαι στο ρελαντί κατά διαστήματα (ας πούμε κάθε λεπτό) νιώθω ένα σύντομο τρέμουλο. Υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει κάτι; Είμαι ακόμα στην εγγύηση, οπότε αν υποβόσκει βλάβη θέλω να το κοιτάξω γρήγορα.

                                      manosk αυτό δεν είναι τίποτα. Είναι ο συμπιεστής του κυκλώματος που τίθεται σε λειτουργία, και επειδή παίρνει ρεύμα από τη μπαταρία για αυτό και στιγμιαία επιβαρύνεται η λειτουργία του αυτοκινήτου στο ρελαντί. Τίποτα το ανησυχητικό όμως.

                                      Πάντως επειδή τα καινούργια αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα, το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος με το που του παρουσιάσει το οτιδήποτε 'περίεργο' είναι να απευθυνθεί αμέσως σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Εκεί ακόμα και αν δεν έχεις ραντεβού, μπορεί ο υπεύθυνος του συνεργείου (αρχιμηχανικός) να του ρίξει μια ματιά και να κρίνει αν πρόκειται για κάτι σοβαρό ή όχι. Πιστεύω η καλύτερη ιδέα θα ήταν να πάει το αυτοκίνητο για ένα check-up...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Μήπως οι κραδασμοί είναι πυράκια?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          'theie' όσο για την καταλληλότερη βενζίνη για τον FSI το είχα κι εγώ απορία.Υπάρχει σχετικό θέμα('το golf 1.4 FSI καίει μόνο super αμόλυβδη;' ή κάτι τέτοιο,στα περί αυτοκίνησης,αν δεν κάνω λάθος)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sharpshooter last edited by

                                            Μήπως οι κραδασμοί είναι πυράκια?

                                            Στο ρελαντί πυράκια; Δύσκολο μου φαίνεται. Πρέπει η βενζίνη να είναι τόσο χάλια (να έιναι νεράκι) για να μην αντέχει καθόλου στη συμπέση και να χτυπάει. Μιλάμε και για το ρελαντί που σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν δουλεύει υπό φορτίο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr