-
Λοιπον βρισκομαστε σε διλημα ποιο απο τα παραπανω να αγορασουμε σαν βασικο(=δυνατο) αυτοκινητο.
Εγω προχειρα βλεπω ετσι τα θετικα του καθενος (και αντιστοχα αρνητικα για το αλλο)
Corolla +
-Πιο γρηγορο (χωρις το hyundai να ειναι αργο, αλλα ο κινητηρας του corolla ειναι αλλη κλαση)
-Πιο ανετο για τους πισω επιβατες (στο hyundai χτυπαει το κεφαλι σου στο τζαμι αν εισαι πανω απο 1.70 και ειναι μονο διπορτο)
-ESP που σε βοηθαει σε δυσκολες καταστασεις
-1 χρονο παραπανω εγγυηση και καλυτερη αξιοπιστια (οχι οτι το hyundai ειναι ασχημο σε αυτον τον τομεα, αλλα η toyota ακομα καλυτερη)
-Καλυτερο brand nameCoupe +
-Πολυ ωραια εξωτερικη εμφανηση
-Πολυ καλο κρατημα στο δρομο (που εξαλειφει σε καποιο βαθμο και την αναγκη για ESP)
-Πολυ καλη θεση οδηγου και τιμονι
-4.000 ευρω χαμηλοτερη τιμηΛοιπον, απο τα παραπανω, χαρακτηριστικα εμενα προσωπικα με τραβαει το καθενα για τα εξης : Το Corolla για τον κινητηρα και το ESP, και το Coupe για την εμφανηση (πολυ σημαντικη για εμενα), το κρατημα και την τιμη του.
Να τονισω οτι το budget ειναι πολυ αυστηρο. Ας πουμε αυτη τη στιγμη παμε για 2 αυτοκινητα (επειδη εχουμε ενα παλιο που θα το δοσουμε σε ανταλαφη για το καινουριο, και το accent που προοριζοταν για δευτερο κατασρταφηκε σε ατυχημα), αρα αν εξοικονομισουμε και τα 4.000 απο το coupe , μπορουμε να παρουμε και καλυτερο δευτερο αυτοκινητο....αρα μην το θεωρησετε λιγο το οτι ειναι φτηνοτερο το coupe....
Περιμενω τις αποψεις σας, ποιο απο τα 2 θα παιρνατε, και γιατι? και αν διαφωνειτε η εχετε να προσθεσετε κατι στα + που τους εχω βαλει ειστε ευπροσδεκτοι...
-
Λοιπον βρισκομαστε σε διλημα ποιο απο τα παραπανω να αγορασουμε σαν βασικο(=δυνατο) αυτοκινητο.
Εγω προχειρα βλεπω ετσι τα θετικα του καθενος (και αντιστοχα αρνητικα για το αλλο)
Corolla +
-Πιο γρηγορο (χωρις το hyundai να ειναι αργο, αλλα ο κινητηρας του corolla ειναι αλλη κλαση)
-Πιο ανετο για τους πισω επιβατες (στο hyundai χτυπαει το κεφαλι σου στο τζαμι αν εισαι πανω απο 1.70 και ειναι μονο διπορτο)
-ESP που σε βοηθαει σε δυσκολες καταστασεις
-1 χρονο παραπανω εγγυηση και καλυτερη αξιοπιστια (οχι οτι το hyundai ειναι ασχημο σε αυτον τον τομεα, αλλα η toyota ακομα καλυτερη)
-Καλυτερο brand nameCoupe +
-Πολυ ωραια εξωτερικη εμφανηση
-Πολυ καλο κρατημα στο δρομο (που εξαλειφει σε καποιο βαθμο και την αναγκη για ESP)
-Πολυ καλη θεση οδηγου και τιμονι
-4.000 ευρω χαμηλοτερη τιμηΛοιπον, απο τα παραπανω, χαρακτηριστικα εμενα προσωπικα με τραβαει το καθενα για τα εξης : Το Corolla για τον κινητηρα και το ESP, και το Coupe για την εμφανηση (πολυ σημαντικη για εμενα), το κρατημα και την τιμη του.
Να τονισω οτι το budget ειναι πολυ αυστηρο. Ας πουμε αυτη τη στιγμη παμε για 2 αυτοκινητα (επειδη εχουμε ενα παλιο που θα το δοσουμε σε ανταλαφη για το καινουριο, και το accent που προοριζοταν για δευτερο κατασρταφηκε σε ατυχημα), αρα αν εξοικονομισουμε και τα 4.000 απο το coupe , μπορουμε να παρουμε και καλυτερο δευτερο αυτοκινητο....αρα μην το θεωρησετε λιγο το οτι ειναι φτηνοτερο το coupe....
Περιμενω τις αποψεις σας, ποιο απο τα 2 θα παιρνατε, και γιατι? και αν διαφωνειτε η εχετε να προσθεσετε κατι στα + που τους εχω βαλει ειστε ευπροσδεκτοι...
-
Λοιπον βρισκομαστε σε διλημα ποιο απο τα παραπανω να αγορασουμε σαν βασικο(=δυνατο) αυτοκινητο.
Εγω προχειρα βλεπω ετσι τα θετικα του καθενος (και αντιστοχα αρνητικα για το αλλο)
Corolla +
-Πιο γρηγορο (χωρις το hyundai να ειναι αργο, αλλα ο κινητηρας του corolla ειναι αλλη κλαση)
-Πιο ανετο για τους πισω επιβατες (στο hyundai χτυπαει το κεφαλι σου στο τζαμι αν εισαι πανω απο 1.70 και ειναι μονο διπορτο)
-ESP που σε βοηθαει σε δυσκολες καταστασεις
-1 χρονο παραπανω εγγυηση και καλυτερη αξιοπιστια (οχι οτι το hyundai ειναι ασχημο σε αυτον τον τομεα, αλλα η toyota ακομα καλυτερη)
-Καλυτερο brand nameCoupe +
-Πολυ ωραια εξωτερικη εμφανηση
-Πολυ καλο κρατημα στο δρομο (που εξαλειφει σε καποιο βαθμο και την αναγκη για ESP)
-Πολυ καλη θεση οδηγου και τιμονι
-4.000 ευρω χαμηλοτερη τιμηΛοιπον, απο τα παραπανω, χαρακτηριστικα εμενα προσωπικα με τραβαει το καθενα για τα εξης : Το Corolla για τον κινητηρα και το ESP, και το Coupe για την εμφανηση (πολυ σημαντικη για εμενα), το κρατημα και την τιμη του.
Να τονισω οτι το budget ειναι πολυ αυστηρο. Ας πουμε αυτη τη στιγμη παμε για 2 αυτοκινητα (επειδη εχουμε ενα παλιο που θα το δοσουμε σε ανταλαφη για το καινουριο, και το accent που προοριζοταν για δευτερο κατασρταφηκε σε ατυχημα), αρα αν εξοικονομισουμε και τα 4.000 απο το coupe , μπορουμε να παρουμε και καλυτερο δευτερο αυτοκινητο....αρα μην το θεωρησετε λιγο το οτι ειναι φτηνοτερο το coupe....
Περιμενω τις αποψεις σας, ποιο απο τα 2 θα παιρνατε, και γιατι? και αν διαφωνειτε η εχετε να προσθεσετε κατι στα + που τους εχω βαλει ειστε ευπροσδεκτοι...
-
Φίλε OSFP, μια συμβουλή.
Οσοι την ψάχνουν πολύ κατά κανόνα στο τέλος βγαίνουν χαμένοι.
Τι θέλω να πώ. Κοίταξε το πορτοφόλι σου μέχρι που φτάνει και ξεχώρισε τα αντίστοιχα μοντέλα. Πήγαινε να τα δείς. Κάθησε στη θέση του οδηγού. Οδήγησέ τα. Και με όποιο απο αυτά νιώσεις άνετα, αυτό θα πάρεις. Μη ψάχνεις για φίρμες, χαρακτηριστικά και άλλα πολλά. Σήμερα δεν παράγονται κακά αυτοκίνητα. Αν και έχω το Corolla TSport που σήμερα είναι κάπου στις 28 χιλιάδες, παρ'όλα αυτά αισθάνομαι πολύ καλύτερα όταν οδηγώ το KIA Rio του κολητού μου γείτονα που το αγόρασε πρίν 8 μήνες με κάτι λιγότερο απο 10 χιλιάρικα. Κατάλαβε ότι είναι το τι σου ταιριάζει και όχι το ποιό έχει καλό όνομα. Και στο τέλος η δική σου άποψη και αντίληψη μετράει για το τι θα αγοράσεις, όχι η δική μας! -
Σωστα αυτα που λες Τακη, και δεν ειναι οτι εδω κανω καποιο γκαλοπ και αν μου πουν 9 ατομα να παρω το Α και 8 ατομα να παρω το Β, θα παω να παρω το Α επειδη μου το προτεινε ενας παραπανω....
Απλα περα απο τις δικες μου αντιληψεις θελω να δω και γνωμες τριτων που σε καποιο μικρο βαθμο θα μετρησουν και αυτες για εμενα στην τελικη αποφαση...ασε που μπορει να μαθω και πραγματα σχετικα με τα παραπανω αυτοκινητα που δεν ηξερα και που θα με βοηθησουν περσσοτερο να κατασταλλαξω...
ΥΓ: με χαροποιει το γεγονος οτι παρολο που εχεις το ενα απο τα 2 αμαξια που προτεινω και που κοστιζει και ενα σεβαστο ποσο, δεν εισαι κολλημενος και παραδεχεσαι οτι το Χ αμαξι των 10.000 ευρω (το Rio που λες εσυ) σου αρεσε οδηγικα. Τετοιες αμεροληπτες γνωμες θα ηθελα να ακουσω και οχι γνωμες του τυπου 'αυτο που εχω ειναι το καλυτερο, παρτο χωρις δευτερη σκεψη'.
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Αν και έχω το Corolla TSport που σήμερα είναι κάπου στις 28 χιλιάδες, παρ'όλα αυτά αισθάνομαι πολύ καλύτερα όταν οδηγώ το KIA Rio του κολητού μου γείτονα που το αγόρασε πρίν 8 μήνες με κάτι λιγότερο απο 10 χιλιάρικα. !
Φίλε Τάκη στα ίδια είμαι κι εγώ...
Θέλω να παραγγείλω το Avensis αλλά από την άλλη λοξοκοιτάω το Κia Cerato με τα 16 χιλιάρικά του και τις πολύ καλές κριτικές του τύπου!Είμαι καλά γιατρέ..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αν και έχω το Corolla TSport που σήμερα είναι κάπου στις 28 χιλιάδες, παρ'όλα αυτά αισθάνομαι πολύ καλύτερα όταν οδηγώ το KIA Rio του κολητού μου γείτονα που το αγόρασε πρίν 8 μήνες με κάτι λιγότερο απο 10 χιλιάρικα. !
Φίλε Τάκη στα ίδια είμαι κι εγώ...
Θέλω να παραγγείλω το Avensis αλλά από την άλλη λοξοκοιτάω το Κia Cerato με τα 16 χιλιάρικά του και τις πολύ καλές κριτικές του τύπου!Είμαι καλά γιατρέ..
Το καινουριο το διλιτρο το cerato με τον νεο κινητηρα μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων εχω ακουσει οτι φυσαει! ριχτου μια ματια....καπου 18.000 ευρω εχει νομιζω.
Αλλα γι ανα μεινουμε στο θεμα, περιμενω και αλλες απαντησεις...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Αν και έχω το Corolla TSport που σήμερα είναι κάπου στις 28 χιλιάδες, παρ'όλα αυτά αισθάνομαι πολύ καλύτερα όταν οδηγώ το KIA Rio του κολητού μου γείτονα που το αγόρασε πρίν 8 μήνες με κάτι λιγότερο απο 10 χιλιάρικα. !
Φίλε Τάκη στα ίδια είμαι κι εγώ...
Θέλω να παραγγείλω το Avensis αλλά από την άλλη λοξοκοιτάω το Κia Cerato με τα 16 χιλιάρικά του και τις πολύ καλές κριτικές του τύπου!Είμαι καλά γιατρέ..
Το καινουριο το διλιτρο το cerato με τον νεο κινητηρα μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων εχω ακουσει οτι φυσαει! ριχτου μια ματια....καπου 18.000 ευρω εχει νομιζω.
Αλλα γι ανα μεινουμε στο θεμα, περιμενω και αλλες απαντησεις...
Στις 18 χιλιάδες ευρώ δεν θα πήγαινα ούτε στην ΚΙΑ ούτε στη Hiundai ακόμη-ακόμη ούτε στη Scoda Seat κλπ. Οχι γιατί δεν έχουν καλά αυτοκίνητα αλλά γιατί απο εμπορικότητυα και τιμή μεταπώλησης είναι τίποτα. Θα μου πήτε τώρα τι κοιτάζω, το καλό αυτοκίνητο ή το εμπορικό αυτοκίνητο. Και τα δύο θα έλεγα και μάλιστα δίνω αρκετή σημασία στο θέμα μεταπώλησης για να μπορώ ευκολότερα να πηγαίνω στην επόμενή μου αγορά.
Τάκης!
-
Η τιμη μεταπωλησης δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα αφου μεχρι τωρα οτι αυτκινητο και να παρουμε το κραταμε 10-12 χρονια και μετα το δινουμε σε ανταλαγη για να παρουμε το καινουριο....
Αν ημουν απο αυτους που αλλαζουν το αυτκινητο καθε 5 χρονια τοτε ναι θα ειχε νοημα, αλλα μετα απο 10+ χρονια ολα τα αυτοκινητα ψιλοτζαμπα στα παιρνουν στην ανταλαγη, 3000-3500 ευρω....Παντως κλινω προς την corolla αυτη τη στιγμη, αλλα αυτο που με πειραζει ειναι οτι ακριβως επειδη οτι αυτοκινητο παρουμε θα το εχουμε τουλαχιστον 10 χρονια, αν παρουμε την corolla θα πρεπει να συμβιβαστω με την εμφανηση της για πολυυυυυυ καιρο...
-
Ανάμεσα στα δύο θα προτιμούσα το Coupe μιας και το θεωρώ πιο ισορροπημένο. Ιδίως αν δεν σου είναι απαραίτητοι οι χώροι της Corolla, πιστεύω πως είναι καλύτερη επιλογή καθώς είναι πιο όμορφο, πιο σπορτίφ και πιο ισορροπημένο οδηγικά τη στιγμή που η Corolla όντας πιο άνετη, πιο αξιόπιστη και πιο γρήγορη(στην ευθεία τουλάχιστον...) έχει έναν κινητήρα που είναι εντελώς παράταιρος με τη γενικότερη φιλοσοφία του αυτοκινήτου αφού έχει χαρακτηριστικά καθαρόαιμου, κάτι που σίγουρα δεν ισχύει για το αυτοκίνητο γενικότερα.
Πάντως αν είχα να διαθέσω αυτά τα χρήματα(περί τα 25000 ευρώ) για αυτοκίνητο αυτής της φιλοσοφίας θα έπαιρνα το Stilo 170 Abarth! -
Καλα το Stilo ειναι 2.500 κυβικα...αλλη κλαση, αποκλειονται δια ροπαλου ολα τα μεγαλυτερα των 2.000 κυβικων εξ'αρχης για λογους τεκμηριου/εφοριας/οικονομιας κλπ...
Το coupe πραγματι εχει πολυ πιο sport στησιμο με καλυτερο κρατημα και στριψιμο (απο αυτα που διαβαζω δηλαδη...) αλλα σε κινητηρα υστερει πολυ...εχει μεινει πισω σε αυτον τον τομεα η Hyundai σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Και απο την αλλη το corolla δεν συγκρινεται σε ανεση και ποιοτητα.....
Ειναι πραγματιακ ενα πολυ δυσκολο διλλημα για μενα....περιμενω και αλλες αποψεις...
-
Τεκμήριο πάντως δεν έχει
-
Την δευτερα θα παω να παραγγειλω την CorollaTS , ή δεν θα το κανω για να παρω τον οκτωβριο το Coupe 2.0 ....
Οποτε πρεπει να αποφασισω αμεσα...
Πηγα στην ελευσινα και ειδα στην αποθηκη της Toyota το νεο CTS, δεν με εντυπωσιασε ιδιαιτερα, πολυ λιτο και εξω και μεσα...αλλα βεβαια ο κινητηρας που κρυβει ειναι απαιχτος...
Το coupe απο την αλλη με εντυπωσιαζει παρα πολυ εμφανισιακα, τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα, αλλα απο κινητηρα ειναι μπαζο...
Αφου δεν εχουν κινητηρες της προκοπης στην Hyundai, γιατι δεν βαζουν ενα turbo μπας και κανουν κατι (στο διλιτρο εννοω)...
Δυσκολη η επιλογη..... να παρω Δυναμη (VVTL-i), Αξιοπιστια (Toyota) και Traction Control, ή να παρω Killer looks (coupe) με ομορφο εσωτερικο και τελειο κρατημα?
Δωστε και εσεις καμια γνωμη....
-
Είμαι κι εγώ της άποψης να μη το ψάχνεις πολύ. Διάβασε 2-3 συγκριτικά για να καταλήξεις σε 2-3 αυτοκίνητα (προφανώς το έχεις κάνει ήδη αυτό), κάνε τα από ένα test-drive και πάρε όποιο σε 'κερδίσει'.
-
Μην το συζητας. Μπορει να θελει δουλεια (και λεφτα) η Corolla στο στησιμο για να γινει τελεια οδηγικα αλλα δεν παυει να ειναι συνολικα ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο.
Ποιοτητα κατασκευης, αξιοπιστια, κινητηρας, εξοπλισμος, φρενα, ονομα (μετραει και αυτο), μεταπωληση και πολλα αλλα. Και εχει 5 κανονικες θεσεις και πολυ καλους χωρους για ποδια και κεφαλι.
-
Και εγω την Κορόλα θα σου προτείνω. Έχει χώρους, δεν παστώνεις τους επιβάτες. Άλλωστε το αυτοκίνητο θα κυκλοφορεί και στην πόλη (φαντάζομαι), οπότε η η κορόλα είναι πιο πρακτική. Προσωπική γνώμη είναι ότι την εμφάνιση θα την ξεχάσεις γρήγορα, όταν θα νιώθεις τη δύναμη στο δεξί πεντάλ......
-
Η λογική λέει Corolla, το σχήμα του Coupe όμως δεν παίζεται... αν δεν είναι το πρώτο κριτήριο σου η εξωτερική εμφάνιση, η γνώμη μου είναι να πας προς Toyota
-
Ευχαριστω παιδια, βλεπω οτι συμφωνουμε με τους περισσοτερους. Αποφασισαμε να παρουμε το CTS σε αστρικο μαυρο χρωμα και αυριο μεθαυριο θα παμε να το παραγγειλουμε και θα αρχισει η επιπονη διαδικασια της αναμονης περιπου 3 μηνων....
Ξερει κανεις αν μπορω να δω καπου online τα accessories που δινει η toyota για το συγκεκριμενο αυτοκινητο και τις τιμες τους? Αυτα μπορω να τα προσθεσω και μετα την αγορα ετσι?
-
Με το καλο να την παραλαβεις και να τη χαρεις!
Ωραιο και το χρωμα αλλα καθε μερα θελει πλυσιμο!!
Απο εξτρα εξοπλισμο δε νομιζω να χρειαζεται κατι. Αν τωρα ψαχνεις για spoilers, εξατμισεις, αναρτησεις κτλ, μπες στα:
http://www.tte.de
http://www.toyota-trd.comΕκει μπορεις να βρεις τα παντα. (μεχρι και μπλοκε διαφορικο, πολλαπλες εξαγωγης, coilovers αναρτησεις κτλ...)
-
Περισσοτερο με ενδιεφερε το θεμα του ηχου...δεν ξερω κατα ποσο θα με καλυψει το υπαρχον ηχοσθστημα και τα 6 ηχεια που εχει απο την αρχη...
Δυστυχως αποτι βλεπω το ηχοσυστημα ειναι και ενσωματομενο στην κονσολα οποτε δεν ξερω κατα ποσον ειναι ευκολο να αλλαξει...
Θα με ενδιεφερε και ενα subwoofer αν ειανι λογικη η τιμη (πραγματικα δεν εχω ασχοληθει ποτε και δεν ξερω τι τιμες παιζουν...)
Το μαυρο το εχω ακουσει οτι λερωνει ευκολα, αλλα δεν υπαρχει αλλη επιλογη....τα χρωματα στην T-sport ειναι 4, το ασημι καλο ειναι αλλα το εχω μπουχτισει 7 χρονια τωρα με το accent, το κοκκινο δεν ειναι μεταλλικο και ειναι πολυ ανοικτο για τα γουστα μου....το γκρι επαιζε γιατι νομιζα οτι ηταν αρκετα σκουρο αλλα οταν το ειδα αποκοντα απογοητευτηκα, οποτε μονο το μαυρο με καλυπτει που δειχνει και ωραιο για sport αμαξι και κανει και καλη αντιθεση με τις κοκκινες λεπτομερειες της T-sport...
ΥΓ: Θα εκτιμουσα σχολια για το ηχοσυστημα και τα ηχεια κατοχων οπως εσυ Lefos...
Toyota Corolla T-Sport VS Hyundai Coupe 2.0