-
Ανακοίνωσε λοιπόν η BMW την κυκλοφορία της 630i.... και ενώ οι περισσότεροι από εμάς περίμεναν να φοράει τον κλασικό (κορυφαίο στον κόσμο) 3λιτρο :
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE reg. in ccm 2,979
Stroke/Bore in mm 89.6/84.0
Nominal power (kW) at 1/min 170/5,900 (231 bhp)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/3,500 (στοιχεία από το X3)αποφάσισε να κάνει το κορυφαίο ακόμη καλύτερο και να τον αλλάξει:
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE Reg. in ccm 2,996
Stroke/Bore in mm 88.0/85.0
Nominal power (kW) at 1/min 190/6,600 (258bhp!!!)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/2,500-4,000 (στοιχεία από 630)Νέος πανάλαφρος κινητήρας, Valvetronic φυσικά.. με το 'κοκκινο' στο στροφόμετρο κοντά στις 7,000 στροφές...
Η BMW χρησιμοποιεί τον 3λιτρο κινητήρα επίσης σε όλες τις σειρές της. 3,5, Ζ4, Χ3, Χ5, 7 .....
Αλλά δε διευκρινίζει λέει, αν θα τον αλλάξει και στις άλλες....
Δηλαδή, ενώ γνωρίζεις πως πρακτικά για πολλούς λόγους δε βγάζει διαφορετικούς 3λιτρους για όλες τις σειρές, αυτή τη στιγμή θυμίζοντας λυπάμαι που το λέω για την αγαπημένη μου εταιρεία, ΜΠΑΚΑΛΗ (με σεβασμό στους μπακάληδες) δε λέει τπτ με το φόβο ότι θα της μείνουν αυτοκίνητα με τους παλιούς κινητήρες.
Δηλαδή, κινδυνεύεις να αγοράσεις τώρα (με τις ελληνικές τιμές) ένα αυτοκίνητο από την BMW με τον 3λιτρο κινητήρα της και σε λίγους μήνες (αλλά ακόμη και σε δύο χρόνια) να βγει ένας νέος, όχι ελαφρά βελτιωμένος αλλά πιο κορυφαίος από τον ήδη κορυφαίο, αν μου επιτρέπετε την έκφραση...
Αυτό θα σημαίνει πως η τιμή του αυτοκινήτου σου ξαφνικά καταποντιστεί.....
Από τη στιγμή που η BMW είχε στα σκαριά νέο 3λιτρο θεωρώ απαράδεκτο που δεν τον ανακοινώνει τί θα γίνει στο μέλλον ή το πότε θα γίνει και μου θυμίζει τις 5άρες, που στην αρχή βγήκαν ως 523 και 528.....
Απλά, για μένα αυτή τη στιγμή το θεωρώ τεράστια κουταμάρα για κάποιον να αγοράσει μια τρίλιτρη BMW όταν σε λίγους μήνες ΣΙΓΟΥΡΑ θα κυκλοφορούν με τη νέα μηχανή....
Έστειλα ένα μέηλ στην BMW ζητώντας πληροφορίες, αλλά κατά 99% η απάντηση θα είναι 'δε ξέρουμε ακόμη'....
Πριν κάμποσο καιρό είχα ρωτήσει σε αυτό το φόρουμ αν προτιμάτε το X3 από το RX300 ....
Τελικά κατέληξα σε ένα φουλ εξτρά X3, με το αέρο κιτ το οποίο έβγαινε τελική τιμή πάνω από 82,000, που το βρήκα ετοιμοπαράδοτο ..... και ευτυχώς που πήρε το μάτι μου το άρθρο στο http://www.flash.gr .....
Αν η αντιπροσωπεία έχει Boulevard RX-300 ετοιμοπαράδοτα, τότε θα προτιμήσω να δώσω τα 76,000 για εκείνο υπερεξοπλισμένο (έστω και αν δεν έρχεται ελλάδα με τον 3.3 κινητήρα που βγαίνει έξω) παρά 82,000 για ένα αυτοκίνητο που σε λίγους μήνες μάλλον θα έχει 'παλιό' κινητήρα...Συμβουλή μου σε όλους όσους ενδιαφέρονται για το Χ3... Μακριά μέχρι να βγει με τον καινούριο κινητήρα....
-
Ανακοίνωσε λοιπόν η BMW την κυκλοφορία της 630i.... και ενώ οι περισσότεροι από εμάς περίμεναν να φοράει τον κλασικό (κορυφαίο στον κόσμο) 3λιτρο :
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE reg. in ccm 2,979
Stroke/Bore in mm 89.6/84.0
Nominal power (kW) at 1/min 170/5,900 (231 bhp)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/3,500 (στοιχεία από το X3)αποφάσισε να κάνει το κορυφαίο ακόμη καλύτερο και να τον αλλάξει:
Engine
No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
Displacement acc. to ECE Reg. in ccm 2,996
Stroke/Bore in mm 88.0/85.0
Nominal power (kW) at 1/min 190/6,600 (258bhp!!!)
Max. torque (Nm) at 1/min 300/2,500-4,000 (στοιχεία από 630)Νέος πανάλαφρος κινητήρας, Valvetronic φυσικά.. με το 'κοκκινο' στο στροφόμετρο κοντά στις 7,000 στροφές...
Η BMW χρησιμοποιεί τον 3λιτρο κινητήρα επίσης σε όλες τις σειρές της. 3,5, Ζ4, Χ3, Χ5, 7 .....
Αλλά δε διευκρινίζει λέει, αν θα τον αλλάξει και στις άλλες....
Δηλαδή, ενώ γνωρίζεις πως πρακτικά για πολλούς λόγους δε βγάζει διαφορετικούς 3λιτρους για όλες τις σειρές, αυτή τη στιγμή θυμίζοντας λυπάμαι που το λέω για την αγαπημένη μου εταιρεία, ΜΠΑΚΑΛΗ (με σεβασμό στους μπακάληδες) δε λέει τπτ με το φόβο ότι θα της μείνουν αυτοκίνητα με τους παλιούς κινητήρες.
Δηλαδή, κινδυνεύεις να αγοράσεις τώρα (με τις ελληνικές τιμές) ένα αυτοκίνητο από την BMW με τον 3λιτρο κινητήρα της και σε λίγους μήνες (αλλά ακόμη και σε δύο χρόνια) να βγει ένας νέος, όχι ελαφρά βελτιωμένος αλλά πιο κορυφαίος από τον ήδη κορυφαίο, αν μου επιτρέπετε την έκφραση...
Αυτό θα σημαίνει πως η τιμή του αυτοκινήτου σου ξαφνικά καταποντιστεί.....
Από τη στιγμή που η BMW είχε στα σκαριά νέο 3λιτρο θεωρώ απαράδεκτο που δεν τον ανακοινώνει τί θα γίνει στο μέλλον ή το πότε θα γίνει και μου θυμίζει τις 5άρες, που στην αρχή βγήκαν ως 523 και 528.....
Απλά, για μένα αυτή τη στιγμή το θεωρώ τεράστια κουταμάρα για κάποιον να αγοράσει μια τρίλιτρη BMW όταν σε λίγους μήνες ΣΙΓΟΥΡΑ θα κυκλοφορούν με τη νέα μηχανή....
Έστειλα ένα μέηλ στην BMW ζητώντας πληροφορίες, αλλά κατά 99% η απάντηση θα είναι 'δε ξέρουμε ακόμη'....
Πριν κάμποσο καιρό είχα ρωτήσει σε αυτό το φόρουμ αν προτιμάτε το X3 από το RX300 ....
Τελικά κατέληξα σε ένα φουλ εξτρά X3, με το αέρο κιτ το οποίο έβγαινε τελική τιμή πάνω από 82,000, που το βρήκα ετοιμοπαράδοτο ..... και ευτυχώς που πήρε το μάτι μου το άρθρο στο http://www.flash.gr .....
Αν η αντιπροσωπεία έχει Boulevard RX-300 ετοιμοπαράδοτα, τότε θα προτιμήσω να δώσω τα 76,000 για εκείνο υπερεξοπλισμένο (έστω και αν δεν έρχεται ελλάδα με τον 3.3 κινητήρα που βγαίνει έξω) παρά 82,000 για ένα αυτοκίνητο που σε λίγους μήνες μάλλον θα έχει 'παλιό' κινητήρα...Συμβουλή μου σε όλους όσους ενδιαφέρονται για το Χ3... Μακριά μέχρι να βγει με τον καινούριο κινητήρα....
Νέος 3λιτρος κινητήρας για την BMW....