Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    • 1
    • 2
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 343
    • 344
    • 345
    • 341 / 345
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    48
    6896
    36353
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      driver-m @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @driver-m said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Για να στο κανω και πιο λιανα. Προσφατα που ηθελα αλλαγη μπροστινων δισκων και τακακιων στην 320 μου ζητησε εξουσιοδοτημενο 350 ευρω και με υγρα φρενων 400.
      Εγω τα αλλαξα ολα αυτα σε εξειδικευμενο με 230 ευρω me zimmernann δισκους, textar τακακια και ΑΤΕ υγρα φρενων. Ειναι 40% διαφορα ή δεν ειναι? Παμτα με αποδειξη εννοειται.

      Και εμείς την bmw σε εξειδικευμένο την πάμε και γλυτώνουμε 30-40% με τον τρόπο που λές (δίσκους, τακάκια κλπ.). Όμως κυρίως στις μεγάλες εργασίες (εκτός σέρβις) και όχι στα ετήσια σέρβις. Τώρα π.χ. το κόστο πήγε €850, στον Σπανό θέλαμε €1.500 με την έκπτωση (50%) που έχω στην εργασία. Αλλά στα λάδια η διαφορά τιμής είναι πολύ μικρότερη.

      Σε ποσοστο ουτε εκει ειναι μικρη η διαφορα αλλα σε απολυτο νουμερο ειναι. Πχ σε εξειδικευμενο 4,5 λιτρα λαδι castrol edge 5-40 και φιλτρο ΜΑΝΝ θελω ουτε 100 ευρω. Σε αντιπροσωπεια παιζει να ηθελα κατω απο 180? Με τιποτα. Απλα τα 80 ευρω δεν φαινονται πολλα σαν νουμερο αλλα ποσοστιαια ειναι.

      Ωστοσο ξαναγραφω οτι για μια διετια που λιγο πολυ μονο αυτα θες κι εγω θα το πηγαινα σε εξουσιοδοτημενο για να εχω την εγγυηση για καποιο κατασκευαστικο λαθος που φαινεται σχετικα αμεσα.
      Καποιοι που εχουν 5ετεις ή 7ετεις εγγυησεις ομως θελουν πολυ περισσοτερα απο τα βασικα αναλωσιμα. Κι εκει το κοστος που δινεις εξτρα ειναι εντελως ασυμφορο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • mastoras78
        mastoras78 last edited by mastoras78

        Εγώ τώρα τι να γράψω.. Τα είπατε εσείς. Ναι κάποια ανταλλακτικά είναι πάρα πολύ ακριβά όπως και κάποιες συγκεκριμένες εργασίες. Υπάρχουν λύσεις εκτός αντιπροσωπείας στα μισά χρήματα ειδικά σε τακάκια.

        Λάδια αν και πανάκριβα θα πάρω από αντιπροσωπεία γιατί στο ίδιο sae η διαφορά τιμής είναι μικρή σε σχέση με του εμπορίου. Ιμάντα χρονισμού όμως θα αλλάξω σε ανεξάρτητο εκτός αντιπροσωπείας.

        Μικρό σέρβις πάντως σε εξουσιοδοτημένο έχει φυσιολογικές τιμές το suzuki. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική..

        Καλά στο stelvio τελικά κάποιο λάθος θα κάνανε.. Μη περνάς από εκεί να σε ξεχάσουν 🤣

        Α.. #mono_vitara 😜

        PS Ξέχασα.. Εκεί που λέει ο νιάου ότι εγώ πέρασα ο αιλουρος από τα lidl aka Ford Puma είχε αφήσει ποδιές και προφυλακτήρα για σουβενίρ..

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Η αντιπροσωπεία αν για κάτι αξίζει είναι για έλεγχο ανάρτησης και συστήματος διεύθυνσης, πολύ γρήγορα και λόγω εμπειρίας γνωρίζουν σε τι είναι περισσότερο ευπαθές ένα αυτοκίνητό . Μέχρι και το λοστό μπαμ μπαμ ξέρουν που να τον τοποθετήσουν και τι να πιέσουν.

          Υ.γ. λαμόγια είναι και αυτοί,η Μερσεντές Ελλάδας έφαγε πρόστιμο από τη Γερμανία γιατί γέμιζε τους υδράργυρους στη Θεσσαλονίκη.......13-14 μήνες ζωή,12 η εγγύηση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gtsartsal
            gtsartsal last edited by

            Στο κορολα πάντως μετά από 17 χρόνια και 185χιλ χλμ δεν έχω δώσει ποτέ πάνω από 300.
            Συνήθως μικρό σέρβις 110 , μεγάλο σέρβις με καμιά αλλαγή 200...

            Όλα αυτά τα χρόνια δύο τρεις φορές το πήγα σε μάστορα της γειτονιάς. Η διαφορά ήταν 30 ευρώ στο απλό σέρβις, χωρίς απόδειξη και υλικά ότι γουστάρει. Τελικά τα ζυγισα και από τότε μόνο αντιπροσωπεία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              harisma23 last edited by

              Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 5 χρόνων και 73Κ χιλιομέτρων με το Focus mk3.5 1.5 TDCi μου, υπολόγισα το κόστος συντήρησης του:

              1. 5 επισκέψεις για σέρβις και 2 για αλλαγή λαδιών σε εξουσιοδοτημένο: 866 Ευρώ.
              2. Αγορά ενός φίλτρου αέρα Pipercross και ενός σετ καθαρισμού του: 60 Ευρώ.
              3. Μία αλλαγή τακακιών μπρος πίσω, υγρών φρένων και καθαρισμό στο Μοραρη: 150 Ευρώ.
              4. Δύο αλλαγές σετ ελαστικών 225/45/17 (με τις σχετικές εκπτώσεις και την πώληση των παλαιών): 650 Ευρώ.

              Ευτυχώς δεν υπήρξε κανένα απρόοπτο έξοδο, οπότε νομίζω ότι ο απολογισμός είναι πολύ θετικός και συγκρίσιμος με συντήρηση εκτός δικτύου.

              fanis75 F 2 Replies Last reply Reply Quote 5
              • fanis75
                fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                @harisma23 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

                Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 5 χρόνων και 73Κ χιλιομέτρων με το Focus mk3.5 1.5 TDCi μου, υπολόγισα το κόστος συντήρησης του:
                3) Μία αλλαγή τακακιών μπρος πίσω, υγρών φρένων και καθαρισμό στο Μοραρη: 150 Ευρώ.

                Ουάο!!! Μόνο?? Στην 116i στα 76.000χλμ που την έδωσα είχα αλλάξει 3 φορές τακάκια και 1 φορά δίσκους. Τακάκια ήθελα κάθε 25.000χλμ περίπου, ειδικά τα πίσω τα έτρωγε το αντισπίν για πλάκα! Και μου έλεγε ο φίλος μου μηχανικός ότι τα νέα Μινι είχαν θέμα γιατί θέλανε τακα΄κια σε κάθε σέρβις (περίπου στα 16-20.000χλμ) και ο κόσμος έκραζε!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  famas @harisma23 last edited by

                  @harisma23 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

                  Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 5 χρόνων και 73Κ χιλιομέτρων με το Focus mk3.5 1.5 TDCi μου, υπολόγισα το κόστος συντήρησης του:

                  1. 5 επισκέψεις για σέρβις και 2 για αλλαγή λαδιών σε εξουσιοδοτημένο: 866 Ευρώ.
                  2. Αγορά ενός φίλτρου αέρα Pipercross και ενός σετ καθαρισμού του: 60 Ευρώ.
                  3. Μία αλλαγή τακακιών μπρος πίσω, υγρών φρένων και καθαρισμό στο Μοραρη: 150 Ευρώ.
                  4. Δύο αλλαγές σετ ελαστικών 225/45/17 (με τις σχετικές εκπτώσεις και την πώληση των παλαιών): 650 Ευρώ.

                  Ευτυχώς δεν υπήρξε κανένα απρόοπτο έξοδο, οπότε νομίζω ότι ο απολογισμός είναι πολύ θετικός και συγκρίσιμος με συντήρηση εκτός δικτύου.

                  Ωραίος Χάρη. Ο 1000ρης στο Μκ3.5 στα 5 ετήσια σέρβις κόστισε 900 ευρώ, αλλά πάντα άλλαζα κάτι νωρίτερα.

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 @fanis75 last edited by harisma23

                    @fanis75 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

                    Στην 116i στα 76.000χλμ που την έδωσα είχα αλλάξει 3 φορές τακάκια και 1 φορά δίσκους. Τακάκια ήθελα κάθε 25.000χλμ περίπου, ειδικά τα πίσω τα έτρωγε το αντισπίν για πλάκα! Και μου έλεγε ο φίλος μου μηχανικός ότι τα νέα Μινι είχαν θέμα γιατί θέλανε τακα΄κια σε κάθε σέρβις (περίπου στα 16-20.000χλμ) και ο κόσμος έκραζε!

                    Στα 76.000 Km περίπου, θα πάω μάλλον για αλλαγή εμπρός και πίσω τακακιών (για δεύτερη φορά) και δίσκων (για πρώτη φορά).

                    Στα Mini είναι γνωστή και η πολύ μικρή ζωή των τακακιών (περί τα 18Κ Km) και η πολύ ακριβή τιμή τους (ένα 500άρικο) στην αντιπροσωπεία. Τράβαγαν τα μαλλιά τους όσοι δεν ήταν απλαδούρες (π.χ. τύποι που είχαν πάρει ένα Mini One αντί κάποιου μικρομεσαίου της σειράς) μόλις άκουγαν το κόστος και τη συχνότητα της αλλαγής!

                    gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • gtsartsal
                      gtsartsal @harisma23 last edited by

                      @harisma23 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

                      @fanis75 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

                      Στην 116i στα 76.000χλμ που την έδωσα είχα αλλάξει 3 φορές τακάκια και 1 φορά δίσκους. Τακάκια ήθελα κάθε 25.000χλμ περίπου, ειδικά τα πίσω τα έτρωγε το αντισπίν για πλάκα! Και μου έλεγε ο φίλος μου μηχανικός ότι τα νέα Μινι είχαν θέμα γιατί θέλανε τακα΄κια σε κάθε σέρβις (περίπου στα 16-20.000χλμ) και ο κόσμος έκραζε!

                      Στα 76.000 Km περίπου, θα πάω μάλλον για αλλαγή εμπρός και πίσω τακακιών (για δεύτερη φορά) και δίσκων (για πρώτη φορά).

                      Στα Mini είναι γνωστή και η πολύ μικρή ζωή των τακακιών (περί τα 18Κ Km) και η πολύ ακριβή τιμή τους (ένα 500άρικο) στην αντιπροσωπεία. Τράβαγαν τα μαλλιά τους όσοι δεν ήταν απλαδούρες (π.χ. τύποι που είχαν πάρει ένα Mini One αντί κάποιου μικρομεσαίου της σειράς) μόλις άκουγαν το κόστος και τη συχνότητα της αλλαγής!

                      Οι δίσκοι συνήθως κάθε πότε αλλάζονται;
                      Εγώ δεν έχω αλλάξει ακόμα σε κορολλα 2005 , 185κ χλμ

                      H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        harisma23 @gtsartsal last edited by harisma23

                        @gtsartsal said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

                        Οι δίσκοι συνήθως κάθε πότε αλλάζονται;
                        Εγώ δεν έχω αλλάξει ακόμα σε κορολλα 2005 , 185κ χλμ

                        Δεν υπάρχει κάποιος μπούσουλας χιλιομέτρων. Εξαρτάται από το πόδι του οδηγού, τη χρήση του αυτοκινήτου και τα υλικά δίσκου και τακακιών.
                        Ένας πολύ γενικός μπούσουλας (χωρίς βέβαια καθολική εφαρμογή) είναι ότι σε κάθε δεύτερη αλλαγή τακακιών, αλλάζονται και οι δίσκοι.

                        Στην ουσία όμως, οι δίσκοι αλλάζονται όταν το πάχος τους πέσει κάτω από το όριο των προδιαγραφών τους (το οποίο συνήθως αναγράφεται σε κάποιο σημείο τους). Οπότε μετράει ο μάστορας το πάχος τους με παχύμετρο, διαβάζει και το ελάχιστο νούμερο και ανάλογα τους αλλάζει ή τους κρατάει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Όντως η 116 και εμένα τα ρημάζε τα πίσω τακάκια εκνευριστικά γρήγορα.
                          Το κακό επίσης ήταν ότι το αμάξι δεν έλεγε ποτέ ήθελε μπουζί. Στο έλεγαν επιτόπου και παθαίνες ένα μίνι έμφραγμα!

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            driver-m @xenos last edited by driver-m

                            @xenos said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

                            Όντως η 116 και εμένα τα ρημάζε τα πίσω τακάκια εκνευριστικά γρήγορα.
                            Το κακό επίσης ήταν ότι το αμάξι δεν έλεγε ποτέ ήθελε μπουζί. Στο έλεγαν επιτόπου και παθαίνες ένα μίνι έμφραγμα!

                            Tι εννοεις δεν ελεγε ποτε ηθελε μπουζι? Ιριδιου δεν φορουσε? Ε τοτε χοντρικα καθε 50.000 χλμ. Η Ε90 μου βεβαια εχει και μετρητη (πιστευα οτι εχει κι εσενα) που λεει υποτιθεται ακριβως αλλα επειδη δεν τον θεωρω και πολυ αξιοπιστο (βγαζει αλλαγες ανα 80.000 χλμ πανω κατω) εγω τα αλλαζω χοντρικα καθε 50.000 χλμ. Τωρα τα αλλαξα για δευτερη φορα στα 90.000 χλμ ( ειχαν αλλαχτει ξανα στις 43.000 χλμ) και ηταν σε αρκετα καλη κατασταση παντως.

                            Οπως και να'χει δε χρειαζεται να σου πει καποιος καθε ποτε αλλαζονται, τα χιλιομετρα ειναι σχετικα στανταρ αναλογα το ειδος των μπουζι (απλα, ιριδιου, πλατινας κ.ο.κ.).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Το 116 σου έλεγε στην οθόνη ότι θέλει πχ λάδια, φίλτρα κλπ, αλλά ποτέ δεν έλεγε μπουζί. Έτσι ποτέ δεν θυμόμουν να τσεκάρω κ όταν πήγαινες για σέρβις σου έλεγαν ότι στο σέρβις είναι κ τα μπουζί.
                              Ήθελε κάθε 25κ χλμ αν θυμάμαι καλά.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                downhill last edited by downhill

                                Επισκεύη σασμάν επειδή έτριζε το ρουλεμάν πριτζιντιρέκτ.Κατέβηκε το σασμάν,αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν με SKF και SNR,αλλάχτηκε τσιμούχα του πριτζντιρέκτ,καινούριες βαλβολίνες total,επί τη ευκαιρία νέος συμπλέκτης Valeo,λάδια κινητήρα επειδή είχαν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα από την προηγούμενη αλλαγή,με total quartz 7000,φίλτρο λαδιού,τσιμούχα βολάν επειδή ψιλοδάκριζε λάδι,αλλαγή στις ντίζες χειροφρένου.
                                Συνολικό κόστος με τα ανταλλακτικά και την εργασία 404€!
                                Και όλη η εργασία έγινε παρουσία μου!!!
                                Αμάξι:Peugeot 307 1400cc 75hp 8v mod 2001

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by panos2171

                                  Ετήσιο service σε Mazda MX5 NBFL 2002 160.000χλμ

                                  Λάδια Liqui Moly 4200 3.8L - 32€
                                  Φίλτρο λαδιού MANN - 5€
                                  Φίλτρο καυσίμου Blue Print - 10€
                                  Εργασία - 25€

                                  Σύνολο 75€

                                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • A
                                    andya3 last edited by

                                    Εξαιρετικές μάρκες και τα λάδια και το φίλτρο λαδιού.
                                    Αυτό το blue print για το καύσιμο το 'χεις ξαναβάλει? Δε μου πολυγεμίζει το μάτι αυτή η μάρκα, τη συναντάω σε διάφορα αντλλακτικά και όλα είναι στο χαμηλό εύρος τιμών.

                                    panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thodoris91 last edited by

                                      Της bilstein είναι αντίστοιχο με febi και swag λογικά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • panos2171
                                        panos2171 @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

                                        Εξαιρετικές μάρκες και τα λάδια και το φίλτρο λαδιού.
                                        Αυτό το blue print για το καύσιμο το 'χεις ξαναβάλει? Δε μου πολυγεμίζει το μάτι αυτή η μάρκα, τη συναντάω σε διάφορα αντλλακτικά και όλα είναι στο χαμηλό εύρος τιμών.

                                        Ναι και το προηγούμενο τέτοιο ήταν, ανήκει στο bilstein group. Κάποια σχόλια που διάβασα σε φόρα εξωτερικού ήταν θετικά οπότε γι αυτό το προτίμησα. Δε βρίσκω το λόγο να δώσω 25€ για ένα ΜΑΝΝ ή 40 για ένα bosch, φίλτρο είναι.
                                        Επειδή έχουν και άλλα ανταλλακτικά αν με ρωτούσες αν θα έβαζα πχ ενα σετ συμπλέκτη θα σου έλεγα όχι, αλλά για κάτι πιο απλοϊκό νομίζω ότι είναι οκ εφόσον από πίσω κρύβεται κάτι επώνυμο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          araxnis last edited by

                                          Πλησιάζει το 1ο ετήσιο σέρβις για το Crossland και πήρα προσφορά 130€ και 160€ για αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιών, διαγνωστικό και εργασία..Πάνε οι εποχές (2009+) που με 70-80€ σε Focus στην αντιπροσωπεία έκανα ετήσιο σέρβις με αλλαγή όλων των φίλτρων. Βέβαια για να τα λέμε και όλα, έβαζαν το πάμφθηνο λάδι της Ford ...

                                          F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            famas @araxnis last edited by fanis75

                                            @araxnis said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

                                            Πάνε οι εποχές (2009+) που με 70-80€ σε Focus στην αντιπροσωπεία έκανα ετήσιο σέρβις με αλλαγή όλων των φίλτρων. Βέβαια για να τα λέμε και όλα, έβαζαν το πάμφθηνο λάδι της Ford

                                            Μήπως υπερβάλεις λιγάκι; Από το 2008 μέχρι το 2012, 70-80€ ποτέ δεν έδωσα για τον Ti-VCT για λάδια και τρία φίλτρα.
                                            Αντιθέτως το Motorcaft 5-30 και το Castrol 5-30 στα 35-38 ευρώ το 5λιτρο ήταν πάντα σε αντιπροσωπεία, μιλώντας για Θεσσαλονίκη.

                                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 344
                                            • 345
                                            • 341 / 345
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr