Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εταιρείες leasing και service
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Εταιρείες leasing και service
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    9
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Οσοι οδηγείτε αυτοκίνητο leasing ισως ξέρετε οτι οι εταρείες (συνήθως) κάνουν μόνες τους το service.

      Αυτο που είναι σίγουρο είναι οτι δεν μπορούν να έχουν την τεχνογνωσία του ειδικευμένου στην μάρκα συνεργείου.

      Αυτο που έχω ακούσει είναι ότι το service τους είναι πολύ κάτω του μετρίου για τον λόγο που προανέφερα αλλά και επειδή δεν υπάρχει και ενδιαφέρον απο τον οδηγό, μια και δεν είναι τελικά ο ιδιοκτήτης.

      Δεν με ανησυχεί τόσο η επιπτώσεις στην αξία του αυτοκινήτου αλλά πραγματικά αρχίζω και ανησυχώ για τον τομέα της ασφάλειας. Εσείς έχετε άποψη/εμπειρία σε αυτο το θέμα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        maxmara last edited by

        Οσοι οδηγείτε αυτοκίνητο leasing ισως ξέρετε οτι οι εταρείες (συνήθως) κάνουν μόνες τους το service.

        Αυτο που είναι σίγουρο είναι οτι δεν μπορούν να έχουν την τεχνογνωσία του ειδικευμένου στην μάρκα συνεργείου.

        Αυτο που έχω ακούσει είναι ότι το service τους είναι πολύ κάτω του μετρίου για τον λόγο που προανέφερα αλλά και επειδή δεν υπάρχει και ενδιαφέρον απο τον οδηγό, μια και δεν είναι τελικά ο ιδιοκτήτης.

        Δεν με ανησυχεί τόσο η επιπτώσεις στην αξία του αυτοκινήτου αλλά πραγματικά αρχίζω και ανησυχώ για τον τομέα της ασφάλειας. Εσείς έχετε άποψη/εμπειρία σε αυτο το θέμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Οσοι οδηγείτε αυτοκίνητο leasing ισως ξέρετε οτι οι εταρείες (συνήθως) κάνουν μόνες τους το service.

          Αυτο που είναι σίγουρο είναι οτι δεν μπορούν να έχουν την τεχνογνωσία του ειδικευμένου στην μάρκα συνεργείου.

          Αυτο που έχω ακούσει είναι ότι το service τους είναι πολύ κάτω του μετρίου για τον λόγο που προανέφερα αλλά και επειδή δεν υπάρχει και ενδιαφέρον απο τον οδηγό, μια και δεν είναι τελικά ο ιδιοκτήτης.

          Δεν με ανησυχεί τόσο η επιπτώσεις στην αξία του αυτοκινήτου αλλά πραγματικά αρχίζω και ανησυχώ για τον τομέα της ασφάλειας. Εσείς έχετε άποψη/εμπειρία σε αυτο το θέμα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vasgti last edited by

            Στην εταιρία πάντως που είχαμε 2 εταιρικά αυτοκίνητα από δύο διαφορετικές εταιρίες μακροχρόνιας μίσθωσης, τα αυτοκίνητα πήγαιναν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία για service και φυσικά υπήρχε αυτοκίνητο αντικατάστασης για όσο διάστημα το αυτοκίνητο ήταν προς συντήρηση ή επισκευή. Τα γράφω αυτά γιατί οδηγούσα αυτά τα αυτοκίνητα (Alfa 146 1.6 & Audi TT) και πάντοτε όταν είχε χρειαστεί είτε τα είχα πάει εγώ ο ίδιος στο εξουσιοδοτημένο service είτε η υπεύθυνη εταιρία.

            Αυτό που έγραψες είναι από προσωπική σου εμπειρία ή το άκουσες από κάπου? Αναφέρεσαι σε κάποια μεγάλη εταιρία του χώρου ή αόριστα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maxmara last edited by

              Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
              Στην εταιρία πάντως που είχαμε 2 εταιρικά αυτοκίνητα από δύο διαφορετικές εταιρίες μακροχρόνιας μίσθωσης, τα αυτοκίνητα πήγαιναν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία για service και φυσικά υπήρχε αυτοκίνητο αντικατάστασης για όσο διάστημα το αυτοκίνητο ήταν προς συντήρηση ή επισκευή. Τα γράφω αυτά γιατί οδηγούσα αυτά τα αυτοκίνητα (Alfa 146 1.6 & Audi TT) και πάντοτε όταν είχε χρειαστεί είτε τα είχα πάει εγώ ο ίδιος στο εξουσιοδοτημένο service είτε η υπεύθυνη εταιρία.

              Αυτό που έγραψες είναι από προσωπική σου εμπειρία ή το άκουσες από κάπου? Αναφέρεσαι σε κάποια μεγάλη εταιρία του χώρου ή αόριστα?

              Απο προσωπική εμπειρία οσον αφορά το πρώτο μέρος - μιλάω για μεγάλη εταιρεία. Για το δεύτερο (ποιότητα) είναι κάτι που έχω ακούσει, όπως είπα.

              Οσον αφορά αυτοκίνητο αντικατάστασης - υπήρχε επίσης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                technik last edited by

                Aπό ότι γνωρίζω, τα service γίνονται σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
                Εκτός του ότι πολλές φορές, οι εταιρείες μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων είναι ιδιοκτησία επιχειρηματιών που διατηρούν κάποια αντιπροσωπεία, οπότε πολλά από τα service γίνονται εκεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tiger last edited by

                  Αλλες εταιρείες κανουν αυτες το service αλλες απλα συνεργάζονται με εξουσιοδοτημένα.Και στις δύο περιπτώσεις υπαρχει ο ίδιος κίνδυνος,αφου ο κοινός στόχος των δύο συνεργείων ειναι να φύγει το αμάξι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Έχουμε αμάξι (Σιτροέν 5) με λήζινγκ από την Εμπορική Ρεντ για 3 χρόνια τώρα.
                    Όλα του τα σέρβις έχουν γίνει κατόπιν ραντεβού από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Σιτροέν της ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ. Πάντα έδειχναν (τουλάχιστον στο συγκεκριμένο συνεργείο) ιδιαίτερη προσοχή στο αμάξι.

                    Κάποτε μας κάλεσαν ακόμα και για ανάκληση (δεν μου είπε η Σιτροέν γιατί, κάτι για τις ταπετσαρίες, αλλά δεν ξέρω στα σίγουρα...)

                    Δεν πληρώσαμε κανένα σέρβις κλπ κλπ φυσικά, και κάποια πράγματα που δεν λειτουργούσαν καλά, αν και τελείως λεπτομέρειες (η τσιμούχα του παραθύρου του οδηγού έκανε θόρυβο όταν έκλεινε το παράθυρο) επιδιορθώθηκαν κανονικά και σωστά στην εγγύηση.

                    Όπότε ικανοποιημένοι μείναμε. Τώρα αυτά όσον αφορά την Εμπορική Ρεντ για το Σιτροέν που έχουμε. Για άλλες δεν έχω ιδέα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris-razis last edited by

                      Οι σχετικές εμπειρίες μου αφορούν και τα δύο είδη μίσθωσης:
                      Οι μεγάλες ενοικιαστικές - leasing (avis κλπ) έχουν δικά τους συνεργεία που πραγματοποιούν το 90% των συντηρήσεων. Η εμπειρία φίλης μου που εργάζεται σε φαρμακευτική εταιρία είνα εντελώς αρνητική καθώς τόσο στην corolla που είχε πριν όσο και σε Α2 που έχει τώρα έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα (έχει μείνει στην μέση του πουθενά από λάδια γιατί της είχαν στραβοβιδώσει το φίλτρο λαδιού, δεν τις άλλαζαν ελαστικά, κλπ. ενώ στο audi κυκλοφορούσε σχεδόν 7 μήνες με πρόβλημα στο τιμόνι το οποίο κάθε φορά της υπόσχονταν να το φτιάξουν χωρίς κανένα αποτέλεσμα). Η γενική τάση αυτών των εταιριών έχω την αίσθηση ότι είναι να το φτιάξουμε για να τσουλάει και τίποτα παραπέρα.
                      Σε ότι αφορά εταιρείες - παρακλάδια αντιπροσωπειών τα αυτοκίνητα των οπίων συντηρούνται απο το εξουσιοδοτημένο δίκτυο, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα καθώς τα συνεργεία με μεγάλη τους χαρά αντικαθιστούν σχεδόν οποιοδήποτε εξάρτημα (χρειάζεται -δεν χρειάζεται) χωρίς την γκρίνια του πελάτη που βρίσκεται στο μαγαζί αφού δεν πληρώνει αυτός (οι εταιρίες leasing δεν ψειρίζουν αν πχ τα τακάκια αλλάχθηκαν 2-3000χλμ νωρίτερα).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        maxmara last edited by

                        εεμμμ..ακριβώς αυτό.

                        Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
                        Οι σχετικές εμπειρίες μου αφορούν και τα δύο είδη μίσθωσης:
                        Οι μεγάλες ενοικιαστικές - leasing (avis κλπ) έχουν δικά τους συνεργεία που πραγματοποιούν το 90% των συντηρήσεων. Η εμπειρία φίλης μου που εργάζεται σε φαρμακευτική εταιρία είνα εντελώς αρνητική καθώς τόσο στην corolla που είχε πριν όσο και σε Α2 που έχει τώρα έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα (έχει μείνει στην μέση του πουθενά από λάδια γιατί της είχαν στραβοβιδώσει το φίλτρο λαδιού, δεν τις άλλαζαν ελαστικά, κλπ. ενώ στο audi κυκλοφορούσε σχεδόν 7 μήνες με πρόβλημα στο τιμόνι το οποίο κάθε φορά της υπόσχονταν να το φτιάξουν χωρίς κανένα αποτέλεσμα). Η γενική τάση αυτών των εταιριών έχω την αίσθηση ότι είναι να το φτιάξουμε για να τσουλάει και τίποτα παραπέρα.
                        Σε ότι αφορά εταιρείες - παρακλάδια αντιπροσωπειών τα αυτοκίνητα των οπίων συντηρούνται απο το εξουσιοδοτημένο δίκτυο, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα καθώς τα συνεργεία με μεγάλη τους χαρά αντικαθιστούν σχεδόν οποιοδήποτε εξάρτημα (χρειάζεται -δεν χρειάζεται) χωρίς την γκρίνια του πελάτη που βρίσκεται στο μαγαζί αφού δεν πληρώνει αυτός (οι εταιρίες leasing δεν ψειρίζουν αν πχ τα τακάκια αλλάχθηκαν 2-3000χλμ νωρίτερα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr