Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    24
    108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      badclio last edited by

      Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
      Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
      Ακούω γνώμες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • B
        badclio last edited by

        Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
        Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
        Ακούω γνώμες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          badclio last edited by

          Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
          Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
          Ακούω γνώμες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • P
            ping-of-death last edited by

            Ο χρήστης badclio έγραψε:
            Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
            Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
            Ακούω γνώμες.

            225 στο 318;;; Καλα, εσυ ξερεις καλυτερα... Προσωπικα προτιμω τα Michelin (δες κ το νεο exalto) αλλα σε αυτη τη διασταση εχω ακουσει οτι κ τα continental ειναι καλα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              droemmen last edited by

              Τα Pilot sport είναι η κορυφή για σπορ οδήγηση, αλλά νομίζω και τα πιο ακριβά. Εγώ συμβιβάστικα και με τα Bridgestone potenza S03 τα οποία είναι επίσης πολύ καλά.

              Υγ Όποια και να διαλέξεις, καλύτερα να προτιμήσεις 205 διάμετρο, φαρδύτερο θα ψιλοσέρνεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                ermis3 last edited by

                Χωρίς να γνωρίζω πολλά από ελαστικά, νομίζω ότι τα Pilot είναι πιο μαλακά και συνεπώς δεν είναι ότι καλύτερο για την Ελλάδα όπου η άσφαλτος καίει.

                droemmen γιατί λες ότι 'συμβιβάστηκες' με τα Potenza S03;
                Θεωρείς ότι μειονεκτούν σε σχέση με άλλα;
                Εγώ έχω τα S03 225/50 ZR16 σε μία 318ci (2000) και δεν θα έλεγα ότι σέρνεται.
                Βέβαια δεν ξέρω πως θα πήγαινε με 205, αλλά τα κρατήματα που έχει είναι απίστευτα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  droemmen last edited by

                  Ο χρήστης ermis3 έγραψε:
                  droemmen γιατί λες ότι 'συμβιβάστηκες' με τα Potenza S03;
                  Θεωρείς ότι μειονεκτούν σε σχέση με άλλα;

                  'Συμβιβάστηκα' σε σχέση με τα pilot που τα θεωρώ ένα κλικ παραπάνω από τα S03. Τα οποία με τη σειρά τους θεωρώ αμέσως καλύτερα από οποιοδήποτε ανταγωνιστή...
                  Νομίζω πως είναι υπερβολή το 225 λάστιχο σε αυτοκίνητο με ιπποδύναμη κάτω από 200 άλογα... Απλά -για μένα πάντα- δεν είναι η 'χρυσή' τομή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tm last edited by

                    ... δηλαδη τα zr ζεσταινονται ωστε να λειτουργησουν στη 318 ?!??!?
                    πληροφοριες, τα θελουν να ζεσταινονται με ... καμινετο!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • E
                      ermis3 last edited by

                      tm για να είμαι ειλικρινής δεν γνωρίζω τις συνθήκες οδήγησης για τις οποίες είναι φτιαγμένα τα ελαστικά που έχω, αλλά να είσαι σίγουρος ότι τα 'ζεσταίνω' αρκετά...
                      Αν έχεις κάποιο σχετικό άρθρο ή άλλα στοιχεία, με ενδιαφέρουν.

                      droemmen μπορεί να έχεις δίκιο για τη διάσταση των ελαστικών, δεν έχω σχετική εμπειρία...
                      Απλά είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την συμπεριφορά τους...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kingmanos last edited by

                        Ο χρήστης badclio έγραψε:
                        Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
                        Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
                        Ακούω γνώμες.

                        δες και τα p zero rosso σε 17'
                        εγω εχω 16ρια nero και ειμαι ικανοποιημενος (οταν ζεσταθουν...)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Στο ευρετήριο τεχνικών θεμάτων έχει αρκετές πληροφορίες και για τα ελαστικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tm last edited by

                            Ο χρήστης ermis3 έγραψε:

                            tm για να είμαι ειλικρινής δεν γνωρίζω τις συνθήκες οδήγησης για τις οποίες είναι φτιαγμένα τα ελαστικά που έχω, αλλά να είσαι σίγουρος ότι τα 'ζεσταίνω' αρκετά...
                            Αν έχεις κάποιο σχετικό άρθρο ή άλλα στοιχεία, με ενδιαφέρουν.

                            Δεν εχω καποια τεχνικα στοιχεια να παραθεσω.. ο δεικτης Z ειναι για μεγιστη ταχυτητα η οποια ξεπερνα τα 240 km/h.

                            Ημουν ενα πρωινο στον λαστιχα μου και καποιος αγορασε αυτα τα λαστιχα (με συγκεκριμενο δεικτη), τα οποια τα περασαν σε ζαντες και τον περιμεναν... Οταν ρωτησα τον λαστιχα αν θα ζεσταθει ποτε αυτο το ελαστικο για να δουλεψει μου ειπε 'Αν παει μεχρι θεσσαλονικη κουβαρια, κατι μπορει να ακουσει, εκτος και αν τα ζεστανει πριν με καμινετο...', εξ΄ου και η απορια ...

                            Τωρα αν καταφερνεις και τα ζεσταινεις, τοτε ευγε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Και μια που λύθυκαν οι απορίες μου για το μέγεθος των ελαστικών, έχει κανένας δοκιμάσει τα FALKEN AZENIS; Άπλά ή Σπορ;
                              Ξέρει κανένας γιαπωνέζικα;
                              http://www.falken.co.jp

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gas last edited by

                                ΠΡΟΤΕΙΝΩ PILOT SPORT KAI ΔΙΑΣΤΑΣΗ 205\50\17

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  badclio last edited by

                                  Τελικά έβαλα τα Pilot Sport σε διάσταση 205/50/17 και είμαι πολύ ευχαριστημένος το αμα΄ξι δεν έκοψε καθόλου και έδειξε παρα πολύ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • L
                                    lord_rutherford last edited by

                                    Εγώ πιστεύω πως τα 205 είναι μικρά. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι πισωκίνητο και επίσης οτι δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη κριτήριο για την επιλογή διάστασης του ελαστικού αλλά και το βάρος του αυτοκινήτου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      gas last edited by

                                      Φιλε θα ευχαριστηθεις οδηγηση και σε στεγνο αλλα και βρεγμενο,τα εχω και γω που κανω ταξιδια με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο με την μονη διαφορα 205\50\16 τα δικα μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        badclio last edited by

                                        Ήδη έχω κάνει καμιά 700αριά χιλιόμετρα και το αμάξι είναι σκάλες ανώτερο από πρώτα στα κρατήματα και από επιτάχυνση μπάμ το μόνο κακό είναι ότι στις εγκάρσιες ανωμαλίες καμιά φορά κοπανάει λιγάκι.
                                        Κρίμα γιατί έλεγα να έκανα και κανα 3ποντο χαμήλωμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                                          Εγώ πιστεύω πως τα 205 είναι μικρά. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι πισωκίνητο και επίσης οτι δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη κριτήριο για την επιλογή διάστασης του ελαστικού αλλά και το βάρος του αυτοκινήτου.

                                          Πλάτος 205 είναι μια χαρά για τόσα άλογα για τέτοιο αυτοκίνητο για γενική χρήση σε δρόμο. Το θέμα του βάρους καλύπτεται από τους σχετικούς δείκτες αντοχής κλπ και βέβαια το έχει μελετήσει και ο κατασκευαστής....
                                          Δεν βλέπω γιατί θα έπρεπε να αποτελεί λόγος υποστήριξης του φαρδύτερου ελαστικού το γεγονός ότι είναι πισωκίνητο..... Δηλαδή τα προσθιοκίνητα μπορούν να μεταφέρουν περισσότερα άλογα από τις μπροστινές τους ρόδες? Από ότι φαίνεται από τις επιλογές των αυτοκινητοβιομηχανιών ΟΧΙ. Μάλλον κατάλοιπο φοβισμένων χρηστών παλιών κακών πισωκίνητων πρέπει να σου έχει εμφυτευτεί που δεν έχει πια λόγο ύπαρξης και μάλιστα για σύγχρονο, με κακή αναλογία κιλών/ίππο αυτοκίνητο που διαθέτει και συστήματα ελέγχου σπιναρίσματος και συμπεριφοράς....
                                          Υπερβολικό πλάτος κλπ μπορεί να αυξάνουν τη μέγιστη πρόσφυση αλλά αλλοιώνουν την αίσθηση, η συμπεριφορά γίνεται πιο απόλυτη, συγχωρεί λιγότερο και στο όριο σε προσπάθεια επανάκτησης του ελέγχου τα πράγματα είναι δυσκολότερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            geko last edited by

                                            Καλά χιλιόμετρα και μακριά απο κράσπεδα και λακούβες. Πρόσφατα Pilot Sport έσκασε σε απλή επαφή με κράσπεδο κατα το παρκάρισμα!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr