Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FWD,RWD,4WD
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. FWD,RWD,4WD
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    58
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aristidis_k last edited by

      Παιδια ποια ειναι τα θετικα και ποια τα αρνητικα των αυτοκινιτων που εχουν πισω κινηση , μπροστα κ τετρακινηση!
      Ποιο 8εορειτε το καλυτερο ειδος και γιατι?
      Για ποιο λογο τα σουπερ καρς ειναι κατασκευασμενα με πισω κινηση?

      Για στροφες με χρονο καλυτερα πισω η μπροστα κινηση?

      Για ποιο λογο λεγετε οτι 4κινιτο με πανω απο 500 αλογα σπαει γραναζια δισκους πλατο κλπ?

      Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aristidis_k last edited by

        Παιδια ποια ειναι τα θετικα και ποια τα αρνητικα των αυτοκινιτων που εχουν πισω κινηση , μπροστα κ τετρακινηση!
        Ποιο 8εορειτε το καλυτερο ειδος και γιατι?
        Για ποιο λογο τα σουπερ καρς ειναι κατασκευασμενα με πισω κινηση?

        Για στροφες με χρονο καλυτερα πισω η μπροστα κινηση?

        Για ποιο λογο λεγετε οτι 4κινιτο με πανω απο 500 αλογα σπαει γραναζια δισκους πλατο κλπ?

        Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aristidis_k last edited by

          Παιδια ποια ειναι τα θετικα και ποια τα αρνητικα των αυτοκινιτων που εχουν πισω κινηση , μπροστα κ τετρακινηση!
          Ποιο 8εορειτε το καλυτερο ειδος και γιατι?
          Για ποιο λογο τα σουπερ καρς ειναι κατασκευασμενα με πισω κινηση?

          Για στροφες με χρονο καλυτερα πισω η μπροστα κινηση?

          Για ποιο λογο λεγετε οτι 4κινιτο με πανω απο 500 αλογα σπαει γραναζια δισκους πλατο κλπ?

          Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Πίσω κίνηση σημαίνει επιπλέον άξονα και τριβές, τετρακίνηση σημαίνει επιπλέον βάρος άξονα και διαφορικού και συνολικά περισσότερες τριβές. Όλα αυτά θέλουν και περισσότερα λεφτά για να σχεδιαστούν και κατασκευαστούν και τρώνε και χώρο ενώ επιβαρύνουν τις επιδόσεις λόγω παραπάνω βάρους. Έχουν όμως καλύτερη κατανομή βάρους.
            Βέβαια όταν βγούν τα χρονόμετρα και οι στροφές όλα μπορούν να πάνε καλά αν είναι καλά σχεδιασμένα και στημένα.
            Συνηθίζεται να είναι δύσκολο να περάσουν πολλά άλογα από 2 ρόδες.
            Έχει βρεθεί ότι η επίδραση της ροπής του κινητήρα στις εμπρός ρόδες που ελέγχει ο οδηγός με το τιμόνι έχουν αρνητικές επιδράσεις στην κατευθυντικότητα και την αίσθηση αυτού. Για το λόγο αυτό μεγάλη ισχύς είναι πιο εύκολο να περνάει από τις πίσω ρόδες. Βοηθάει και το ότι κατά την επιτάχυνση οι πίσω ρόδες φορτίζονται οπότε αυξάνεται η πρόσφυσή τους ενώ στις εμπρός ρόδες το αντίθετο.
            Με βάση τα παραπάνω είναι λογικό που τα φτηνά μικρά αυτοκίνητα είναι προσθιοκίνητα για λιγότερο βάρος, περισσότερο χώρο και οικονομία (σε σχεδίαση, κατασκευή και κατανάλωση λόγω βάρους). Λογικό και που τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα είναι πισωκίνητα ή τετρακίνητα.

            Ποιο είναι το καλύτερο? ρωτάς και απαντώ εγώ καλύτερο για ποια δουλειά?....Σε ποια κατηγορία χρημάτων?...Για ποια γούστα?
            Δεν υπάρχει η μία απάντηση η καλή! Αν σου αρέσουν οι κολιές τότε πισωκίνητα αν σου αρέσει η φτηνή ρυθμισιμότητα ίσως προσθιοκίνητο, αν δεν σου αρέσουν τα σπιναρίσματα τότε τετρακίνητο κλπ.....

            Το αν διαλύουν το συμπλέκτη εξαρτάται από τη μελέτη και κατασκευή και από τις βλακείες που κάνει ο ιδιοκτήτης που προφανώς έχει πάριε λάθος αυτοκίνητο για τη χρήση που του κάνει.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dienekes last edited by

              Συζητήσεις έχουν γίνει, επιχειρήματα έχουν ριφθεί στο τραπέζι και καταρριφθεί, φωνές έχουν υψωθεί, μύτες έχουν ανοίξει και φιλίες έχουν καταστραφεί και πάλι οριστική απάντηση δεν δόθηκε.

              Ρίξε μια ματιά σε προηγούμενα θέματα, υπάρχουν αρκετά σχετικά.

              Να συμπληρώσω μόνο ότι το κλασσικό σούπερκαρ έχει την κίνηση πίσω και τον κινητήρα στο κέντρο. (με φωτεινές εξαιρέσεις κάτι απογόνους του Σκαραβαίου... πλάκα κάνω! )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr