-
Στην Ελλάδα γνωρίζουμε λίγα για τη βιομηχανία αυτοκινήτων
της Κίνας.Θεωρούμε πως είναι αδιάφορα τα προϊόντα της..
Όμως,με διεθνείς συνεργασίες οι Κινέζοι κάνουν γοργά
βήματα!Και,κατά τη γνώμη μου,επιτυχημένα.Η εταιρία Hafei συνεργάζεται με Pininfarina,Suzuki,Mitsubishi.
Έμμεσα ανήκει στο στρατό.
Hafei Saibao:
{σχέδιο Pininfarina,κινητήρες (1.6, 2.0) και πλαίσιο
από Mitsubishi Lancer}
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39205.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39196.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39194.shtml
(σύγκριση με Lancer:
http://199.239.248.45/images/stk/2004/m ... ncer01.jpg ).
Άλλο σχέδιο από Pininfarina:
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40613.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40614.shtmlΤο μοντέλο Sturgeon της Chang'an χρησιμοποιεί φώτα
παρόμοια με Nuvolari,ενώ η μάσκα του έχει στοιχεία
από Audi-Mazda:
http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8930.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8931.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8932.shtmlΓενικά,υπάρχουν κάποια προβλήματα αντιγραφών.
Π.χ. η εταιρία Geely θεωρείται πως αντιγράφει εμπρόσθια
τμήματα από Mercedes,τα τοποθετεί σε Daihatsu και τοποθετεί
και ένα παραποιημένο σήμα Toyota..Πάντως,τα δικαστήρια της Κίνας
δικαίωσαν τη Geely..
http://www.geely.com/english/aoto/haoqing_function.htm
http://www.geely.com/english/aoto/haoqi ... oqing1.htmΟι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
της προκύπτουσας κοινοπραξίας. Η κινεζική κυβέρνηση έχει πιέσει
επίσης τις κοινοπραξίες να χρησιμοποιήσουν σύγχρονες τεχνικές,
μη παλαιά πρότυπα που διακόπτονται αλλού από την ξένη
επιχείρηση (είχε ποικίλους βαθμούς επιτυχίας σε αυτό).
Οι επιχειρήσεις που κάνουν την αντιγραφή δεν είναι πραγματικά
οι μεγάλες κοινοπραξίες κατασκευής (μερικές μόνο έμμεσα ),
αλλά οι εκατοντάδες των μικρών κατασκευαστών από τους ίδιους προμηθευτές
που παρέχουν τις μεγάλες κοινοπραξίες. Το πρόβλημα
είναι ότι,παρά τις καταγγελίες και τον κινεζικό νόμο, οι κινεζικές αρχές
έχουν υιοθετήσει την αδιαφορία για τις καταχρήσεις των τοπικών επιχειρήσεων
του νόμου εμπορικών σημάτων και επιτρέπουν
αντιγραφή όχι μόνο του λογότυπου, αλλά ολόκληρων οχημάτων. -
Στην Ελλάδα γνωρίζουμε λίγα για τη βιομηχανία αυτοκινήτων
της Κίνας.Θεωρούμε πως είναι αδιάφορα τα προϊόντα της..
Όμως,με διεθνείς συνεργασίες οι Κινέζοι κάνουν γοργά
βήματα!Και,κατά τη γνώμη μου,επιτυχημένα.Η εταιρία Hafei συνεργάζεται με Pininfarina,Suzuki,Mitsubishi.
Έμμεσα ανήκει στο στρατό.
Hafei Saibao:
{σχέδιο Pininfarina,κινητήρες (1.6, 2.0) και πλαίσιο
από Mitsubishi Lancer}
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39205.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39196.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39194.shtml
(σύγκριση με Lancer:
http://199.239.248.45/images/stk/2004/m ... ncer01.jpg ).
Άλλο σχέδιο από Pininfarina:
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40613.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40614.shtmlΤο μοντέλο Sturgeon της Chang'an χρησιμοποιεί φώτα
παρόμοια με Nuvolari,ενώ η μάσκα του έχει στοιχεία
από Audi-Mazda:
http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8930.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8931.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8932.shtmlΓενικά,υπάρχουν κάποια προβλήματα αντιγραφών.
Π.χ. η εταιρία Geely θεωρείται πως αντιγράφει εμπρόσθια
τμήματα από Mercedes,τα τοποθετεί σε Daihatsu και τοποθετεί
και ένα παραποιημένο σήμα Toyota..Πάντως,τα δικαστήρια της Κίνας
δικαίωσαν τη Geely..
http://www.geely.com/english/aoto/haoqing_function.htm
http://www.geely.com/english/aoto/haoqi ... oqing1.htmΟι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
της προκύπτουσας κοινοπραξίας. Η κινεζική κυβέρνηση έχει πιέσει
επίσης τις κοινοπραξίες να χρησιμοποιήσουν σύγχρονες τεχνικές,
μη παλαιά πρότυπα που διακόπτονται αλλού από την ξένη
επιχείρηση (είχε ποικίλους βαθμούς επιτυχίας σε αυτό).
Οι επιχειρήσεις που κάνουν την αντιγραφή δεν είναι πραγματικά
οι μεγάλες κοινοπραξίες κατασκευής (μερικές μόνο έμμεσα ),
αλλά οι εκατοντάδες των μικρών κατασκευαστών από τους ίδιους προμηθευτές
που παρέχουν τις μεγάλες κοινοπραξίες. Το πρόβλημα
είναι ότι,παρά τις καταγγελίες και τον κινεζικό νόμο, οι κινεζικές αρχές
έχουν υιοθετήσει την αδιαφορία για τις καταχρήσεις των τοπικών επιχειρήσεων
του νόμου εμπορικών σημάτων και επιτρέπουν
αντιγραφή όχι μόνο του λογότυπου, αλλά ολόκληρων οχημάτων. -
Στην Ελλάδα γνωρίζουμε λίγα για τη βιομηχανία αυτοκινήτων
της Κίνας.Θεωρούμε πως είναι αδιάφορα τα προϊόντα της..
Όμως,με διεθνείς συνεργασίες οι Κινέζοι κάνουν γοργά
βήματα!Και,κατά τη γνώμη μου,επιτυχημένα.Η εταιρία Hafei συνεργάζεται με Pininfarina,Suzuki,Mitsubishi.
Έμμεσα ανήκει στο στρατό.
Hafei Saibao:
{σχέδιο Pininfarina,κινητήρες (1.6, 2.0) και πλαίσιο
από Mitsubishi Lancer}
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39205.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39196.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/39194.shtml
(σύγκριση με Lancer:
http://199.239.248.45/images/stk/2004/m ... ncer01.jpg ).
Άλλο σχέδιο από Pininfarina:
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40613.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/hafeiqiche/40614.shtmlΤο μοντέλο Sturgeon της Chang'an χρησιμοποιεί φώτα
παρόμοια με Nuvolari,ενώ η μάσκα του έχει στοιχεία
από Audi-Mazda:
http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8930.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8931.shtml
http://auto.sina.com.cn/photo/changanqi ... 8932.shtmlΓενικά,υπάρχουν κάποια προβλήματα αντιγραφών.
Π.χ. η εταιρία Geely θεωρείται πως αντιγράφει εμπρόσθια
τμήματα από Mercedes,τα τοποθετεί σε Daihatsu και τοποθετεί
και ένα παραποιημένο σήμα Toyota..Πάντως,τα δικαστήρια της Κίνας
δικαίωσαν τη Geely..
http://www.geely.com/english/aoto/haoqing_function.htm
http://www.geely.com/english/aoto/haoqi ... oqing1.htmΟι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
της προκύπτουσας κοινοπραξίας. Η κινεζική κυβέρνηση έχει πιέσει
επίσης τις κοινοπραξίες να χρησιμοποιήσουν σύγχρονες τεχνικές,
μη παλαιά πρότυπα που διακόπτονται αλλού από την ξένη
επιχείρηση (είχε ποικίλους βαθμούς επιτυχίας σε αυτό).
Οι επιχειρήσεις που κάνουν την αντιγραφή δεν είναι πραγματικά
οι μεγάλες κοινοπραξίες κατασκευής (μερικές μόνο έμμεσα ),
αλλά οι εκατοντάδες των μικρών κατασκευαστών από τους ίδιους προμηθευτές
που παρέχουν τις μεγάλες κοινοπραξίες. Το πρόβλημα
είναι ότι,παρά τις καταγγελίες και τον κινεζικό νόμο, οι κινεζικές αρχές
έχουν υιοθετήσει την αδιαφορία για τις καταχρήσεις των τοπικών επιχειρήσεων
του νόμου εμπορικών σημάτων και επιτρέπουν
αντιγραφή όχι μόνο του λογότυπου, αλλά ολόκληρων οχημάτων. -
Η Κίνα έχει μια ταχεία αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία που σύντομα θα είναι ισχυρός παίκτης διεθνώς. Τότε θα χρειαστεί πιθανότατα μια βάση για να αλώσει την Ευρώπη όπως και οι Ιάπωνες. Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.
«Τρένα που φύγατε αγάπες μου πήρατε.» -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.Με τίποτα...Οι Κινέζοι έχουν κατακλύσει και την Ελληνική αγορά με μηχανήματα. Δε θα εκπλαγώ αν κάποια στιγμή δούμε και Κινέζικα αυτοκίνητα στο παζάρι...Μόνο που δεν είμαι σίγουρος για την ποιότητα κατασκευής τους.
Ελπίζω να μην είναι σαν τα παλιά ανατολικά.
Χμμμ... και μια και είπα για ανατολικά, δείτε κι αυτό το σάιτ:
http://www.autosoviet.altervista.org -
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.
Με τίποτα...Οι Κινέζοι έχουν κατακλύσει και την Ελληνική αγορά με μηχανήματα. Δε θα εκπλαγώ αν κάποια στιγμή δούμε και Κινέζικα αυτοκίνητα στο παζάρι...Μόνο που δεν είμαι σίγουρος για την ποιότητα κατασκευής τους.
Ελπίζω να μην είναι σαν τα παλιά ανατολικά.
Χμμμ... και μια και είπα για ανατολικά, δείτε κι αυτό το σάιτ:
http://www.autosoviet.altervista.orgΑναφέρομαι στην πιθανή ανάγκη κατασκευής των αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Αυτό θα απαιτούσε Κινέζικα εργοστάσια σε Ευρωπαϊκό έδαφος. Αλλά είπαμε αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός. Ποιος θα κάνει τα απαιτούμενα βήματα; Ο Κωστάκης ή ο Γιωργάκης. Δεν τα έκαναν άνδρες με μεγάλο πολιτικό βάρος αυτοί θα τα κάνουν;
-
Κάποιος τσατίστηκε με την ήττα της Εθνικής και..
άρχισε να μετακινεί posts!Διευκρίνιση:
Το συγκεκριμένο post το έβαλα στα 'νέα μοντέλα',
επειδή είχα σκοπό να αναφερθώ σε 2 κινέζικα μοντέλα,
αλλά μετά πρόσθεσα και άλλα στοιχεία.
Πλέον,δικαίως είναι στο 'περί αυτοκίνησης'. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Η Κίνα έχει μια ταχεία αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία που σύντομα θα είναι ισχυρός παίκτης διεθνώς. Τότε θα χρειαστεί πιθανότατα μια βάση για να αλώσει την Ευρώπη όπως και οι Ιάπωνες. Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.
«Τρένα που φύγατε αγάπες μου πήρατε.»Μανο η Κινα απειλει να παραγκωνησει τους Ευρωπαιους και τους Αμερικανους σε πολλους τομεις οπως ειναι ο τομεας ενδυσης,ηλεκτρωνικων,αυτοκινητων κ.α. Ο γιγαντας μαλλον ξυπνησε...
-
Συγνωμη που μεσα στην αγνοια μου ρωταω αλλα γιατι να ερθουν ξενα εργοστασια σε ελληνικο εδαφος? Μηπως επειδη εχουμε τους υπεροχους νομους που 8α επιτρεψουν στους κινεζους να φτιαχνουν αμαξια πιο φτηνα? μηπως επειδη εχουμε τους χαμηλους μισθους και τα φτηνα εργατικα χερια για τα εργοστασια τους? Οι λογοι για τους οποιους ξενες εταιριες φτιαχνουν εργοστασια σε ξενες χωρες δεν ειναι επειδη θελουν να βοηθησουν αυτες τις χωρες αλλα επειδη οι χωρες αυτες εχουν καλυτερους νομους απο καποιες αλλες χωρες. and because i am not used in writing in greek i must point in english that the main reasons a multinational company decides to built a plant in another country are the cheap labor, lesser restrictions in equipment and safety , and other reasons...
Crom
Moderator συγνωμη για το αγγλικο στοιχειο αλλα εχω να γραψω ελληνικα σε PC απο το στρατο -
Ο χρήστης Crom έγραψε:
Συγνωμη που μεσα στην αγνοια μου ρωταω αλλα γιατι να ερθουν ξενα εργοστασια σε ελληνικο εδαφος? Μηπως επειδη εχουμε τους υπεροχους νομους που 8α επιτρεψουν στους κινεζους να φτιαχνουν αμαξια πιο φτηνα? μηπως επειδη εχουμε τους χαμηλους μισθους και τα φτηνα εργατικα χερια για τα εργοστασια τους? Οι λογοι για τους οποιους ξενες εταιριες φτιαχνουν εργοστασια σε ξενες χωρες δεν ειναι επειδη θελουν να βοηθησουν αυτες τις χωρες αλλα επειδη οι χωρες αυτες εχουν καλυτερους νομους απο καποιες αλλες χωρες. and because i am not used in writing in greek i must point in english that the main reasons a multinational company decides to built a plant in another country are the cheap labor, lesser restrictions in equipment and safety , and other reasons...
Crom
**Moderator συγνωμη για το αγγλικο στοιχειο αλλα εχω να γραψω ελληνικα σε PC απο το στρατο **Και τα ξέχασες ε;
-
Ο χρήστης Crom έγραψε:
Συγνωμη που μεσα στην αγνοια μου ρωταω αλλα γιατι να ερθουν ξενα εργοστασια σε ελληνικο εδαφος? Μηπως επειδη εχουμε τους υπεροχους νομους που 8α επιτρεψουν στους κινεζους να φτιαχνουν αμαξια πιο φτηνα? μηπως επειδη εχουμε τους χαμηλους μισθους και τα φτηνα εργατικα χερια για τα εργοστασια τους? Οι λογοι για τους οποιους ξενες εταιριες φτιαχνουν εργοστασια σε ξενες χωρες δεν ειναι επειδη θελουν να βοηθησουν αυτες τις χωρες αλλα επειδη οι χωρες αυτες εχουν καλυτερους νομους απο καποιες αλλες χωρες. and because i am not used in writing in greek i must point in english that the main reasons a multinational company decides to built a plant in another country are the cheap labor, lesser restrictions in equipment and safety , and other reasons...
Crom
Moderator συγνωμη για το αγγλικο στοιχειο αλλα εχω να γραψω ελληνικα σε PC απο το στρατοΣυμφωνούμε γενικά σε όσα γράφεις.
Οι 'λιγότεροι περιορισμοί σε εξοπλισμό και ασφάλεια',
είναι μία πικρή αλήθεια.. -
Η επίθεση άρχισε στα βόρεια:
http://www.greatwall.ru/
http://www.xinkai.ru/
http://www.hover.ru/
http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=2953Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Η Κίνα έχει μια ταχεία αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία που σύντομα θα είναι ισχυρός παίκτης διεθνώς. Τότε θα χρειαστεί πιθανότατα μια βάση για να αλώσει την Ευρώπη όπως και οι Ιάπωνες. Θα μπορούσε να ήταν η Ελλάδα; Μα τι λέω τώρα.
«Τρένα που φύγατε αγάπες μου πήρατε.»τι λες ρε φιλε? τι σου κανανε οι κινεζοι και θελεις να τους καψεις κι αυτους?
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...
Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).
Αυτό ξαναπέστο!Ας το σκεφτούν όλοι αυτπό που θαυμάζουν το 'κινεζικό θαύμα'.
Μισθοί για γέλια (ή μάλλον για κλάμματα) ,ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα,απολύσεις χωρίς δεύτερη σκέψη,τραγούδι του ύμνου της εταιρίας το πρωί με τη δροσούλα και άλλα τέτοια χαρωπά! -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Οι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
της προκύπτουσας κοινοπραξίας.Αυτο με ξενίζει λιγο,παει π.χ. η GM στην Κίνα και έχει αλλος την περιουσία της στα χέρια του;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...
Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).
Αυτό ξαναπέστο!Ας το σκεφτούν όλοι αυτπό που θαυμάζουν το 'κινεζικό θαύμα'.
Μισθοί για γέλια (ή μάλλον για κλάμματα) ,ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα,απολύσεις χωρίς δεύτερη σκέψη,τραγούδι του ύμνου της εταιρίας το πρωί με τη δροσούλα και άλλα τέτοια χαρωπά!Δυστυχως αυτα ειναι κοινα μυστικα. Και συμβαινουν σε ολες τις χωρες του τριτου κοσμου. Γιατι νομιζετε οτι ολες οι δουλιες ταξιδευουν προς τα εκει; Για την καλυτερη τεχνολογια; Για τα παφθηνα εργατικα. Ολα ειναι σεγκεντρωμενα σε μια μορφη. Κοστος. Κοψτε το κοστος. Ηδη το Αμερικανικο Κογκρεσσο εχει αρχισει να κοιταει πολυ προσεκτικα ποσο γρηγορα φευγουν οι δουλιες και που πανε. Και υπαρχουν ντουζινες οργανωσεις που πολεμανε να ενημερωσουν για το τι γινεται. Επισης οι τοπικες εταιριες πολεμανε να μπρουν να εχουν μεγαλυτερο ποσοστο 'outsourcing'. Με την σημερινη συνθεση του ομως (πλειοψηφια ρεπουμπλικανικη) δεν αντιδρα γρηγορα. Σιγα σιγα. Βεβαια οταν αντιδρα τοτε δημιουργει αντιπαθιες μια και οταν καλεσει μια χωρα να βελτιωσει τις συνθηκες εργασιας πολλοι γκαριζουν οι 'Αμερικανοι ανακατευονται ξανα'.
Ειναι παντα μια μαχη για την χρυση τομη.Νικος
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Οι ξένοι κατασκευαστές που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητες
στην Κίνα πρέπει να κάνουν συνεργασία με κινεζική εταιρία και
δεν έχουν την άδεια να είναι κύριες περισσότερου από το 49%
της προκύπτουσας κοινοπραξίας.Αυτο με ξενίζει λιγο,παει π.χ. η GM στην Κίνα και έχει αλλος την περιουσία της στα χέρια του;
Eξαρταται. Η κινεζοι θελουν την τελευται τεχνολογια και θελουν να ειναι δικη τους. Το τι προσφερουν ειναι φτηνα εργατικα, βολικες συνθηκες εργασιας. Πιο πολυ κερδος. Η GM ποναει για λεφτα τωρα οποτε τι νομιζετε οτι θα κανει. Θα μπουκαρει μεσα. Το ρισκο ειναι παντα εκει. Οι Κινεζικη κυβερνηση παντα μπορει να τους δημιουγησει προβληματα. Αλλα εχουν πιο πολλα τοπικα προβληματα με κοστος εκτος ελεγχου. Ξανα ειναι μια μαχη για την χρυση τομη.
Νικος
-
Έκαναν τελικά το θαύμα του οι Κινέζοι με την Rover...
Στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία της Nanjing κατέληξε η χρεοκοπημένη Rover, όπως ανακοινώθηκε αργά το βράδυ της Παρασκευής από την διαχειρίστρια του βρετανικού ομίλου PriceWaterhouseCoopers. Το ποσό της εξαγοράς δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό από καμία από τις δύο εμπλεκόμενες πλευρές.
Όπως ανακοίνωσε ωστόσο στέλεχος της κινεζικής εταιρείας στους στόχους της εταιρείας είναι η μεταφορά του εργοστασίου παραγωγής μηχανών στην Κίνα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι ένα κομμάτι της παραγωγής και οι τεχνικές υπηρεσίες δεν θα παραμείνουν στην Μεγάλη Βρετανία. Σημειώνεται επίσης ότι τα παραγόμενα αυτοκίνητα θα διατηρήσουν το σήμα της MG Rover. Στα σχέδια της Nanjing είναι η πώληση 300.000 αυτοκινήτων μέχρι το 2006. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...
Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).
Αυτό ξαναπέστο!Ας το σκεφτούν όλοι αυτπό που θαυμάζουν το 'κινεζικό θαύμα'.
Μισθοί για γέλια (ή μάλλον για κλάμματα) ,ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα,απολύσεις χωρίς δεύτερη σκέψη,τραγούδι του ύμνου της εταιρίας το πρωί με τη δροσούλα και άλλα τέτοια χαρωπά!Για να τα γράφετε αυτά,ή δεν έχετε πάει πρόσφατα στην Κίνα,η έχετε μείνει στην εποχή των γεγονότων του 89....
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το μεγαλύτερο έγκλημα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι η ελευθερία των εισαγωγών και της παραγωγής από φτηνές χώρες ,δίχως όμως να δίνει την δυνατήτητα στους απλούς πολίτες να αγοράζουν από τη χώρα με τις χαμηλότερες τιμές. ΈΓΚΛΗΜΑ...
Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι έλεγχοι των προδιαγραφών λειτουργίας των εταιριών στην ΕΕ και, παράλληλα, η εισαγωγή χωρίς ντροπή ανταγωνιστικών προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όπου δεν γίνεται ο παραμικρός έλεγχος τουλάχιστον των συνθηκών εργασίας ( ή σκλαβιάς ).
Αυτό ξαναπέστο!Ας το σκεφτούν όλοι αυτπό που θαυμάζουν το 'κινεζικό θαύμα'.
Μισθοί για γέλια (ή μάλλον για κλάμματα) ,ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα,απολύσεις χωρίς δεύτερη σκέψη,τραγούδι του ύμνου της εταιρίας το πρωί με τη δροσούλα και άλλα τέτοια χαρωπά!εμεις που στο σχολειο λεγαμε και ακομα λενε το πατερ ημων ειμαστε καλυτεροι? δεν ειναι ετσι οπως την παρουσιαζετε την κινα! αλλη νοοτροποια και αλλη κουλτουρα που δεν την πιανουμε ευκολα...
Η επίθεση των Κινέζων