Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι εστί coil over ανάρτηση?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τι εστί coil over ανάρτηση?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    77
    1910
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Μπορεί καποιος να μου εξηγήσει εν συντομία τι εστί coilover αναρτηση και ποια τα πλεονεκτήματα της σε σχέση με τις απλές;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tiger last edited by

        Μπορεί καποιος να μου εξηγήσει εν συντομία τι εστί coilover αναρτηση και ποια τα πλεονεκτήματα της σε σχέση με τις απλές;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Μπορεί καποιος να μου εξηγήσει εν συντομία τι εστί coilover αναρτηση και ποια τα πλεονεκτήματα της σε σχέση με τις απλές;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            kacey last edited by

            Coil over ονομαζονται οι αναρτησεις με τα στενα ελατηρια που φοριουνται πανω σε στενα πιατελα και ειναι οι ρυθμιζομενες καθ'υψος αναρτησεις οπως στην φωτο:

            Αυτες μπορει να ειναι και ρυθμιζομενες κατα σκληροτητα αποσβεσης και επαναφορας, αλλα το κυριο χαρακτηριστικο τους (η ειδοποιος διαφορα) ειναι οτι ειναι ρυθμιζομενες καθ'υψος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • ?
              A Former User last edited by

              Αυτές μπορούν να αντικαταστήσουν οποιαδήποτε προϋπάρχουσα διάταξη (αμορτισέρ και ελατηρίου/ράβδου στρέψης) ή τοποθετούνται μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και ποιες (και γιατί αν δεν είναι αυτονόητο)??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dienekes last edited by

                Ο όρος coilover είναι κάπως καταχρηστικός, γιατί coilover είναι οποιαδήποτε ανάρτηση McPherson για παράδειγμα. Απλώς έχει κυριαρχήσει να χρησιμοποιείται για ρυθμιζόμενες καθ'ύψος αναρτήσεις, με πιατέλα.

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Αυτές μπορούν να αντικαταστήσουν οποιαδήποτε προϋπάρχουσα διάταξη (αμορτισέρ και ελατηρίου/ράβδου στρέψης) ή τοποθετούνται μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και ποιες (και γιατί αν δεν είναι αυτονόητο)??

                Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι ρωτάς. Για να φέρω ένα παράδειγμα, στο Focus τα πίσω αμορτισέρ δεν είναι ομόκεντρα με τα ελατήρια. Σε 'coilover' αναρτήσεις, αυτό που γίνεται είναι τα μπροστινά να είναι ομόκεντρα (σαν αυτά που έδειξε ο Kacey), ενώ τα πίσω είναι ξεχωριστά, με τα ελατήρια να ρυθμίζονται καθ'ύψος με πιατέλα που εφαρμόζουν στη βάση των ελατηρίων. Αν δεν υπάρχει καθόλου ελατήριο σε κάποια διάταξη (π.χ. πίσω ανάρτηση σε 106, εμπρός ανάρτηση σε Alfa 75), τότε τα ελατήρια και εδώ απουσιάζουν. Βέβαια, έχω δει αγωνιστικού τύπου αναρτήσεις όπου οι ράβδοι στρέψης 'αντικαθίστανται' από ομόκεντρα ελατήρια, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι τελείως custom λύση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Απλοποιώ ή μάλλον συγκεκριμενοποιώ(!) την ερώτησή μου.
                  Αποφεύγοντας σοβαρό customisation όπως σε αγωνοιστικές εφαρμογές, τα coilovers που σαν κύρια χαρακτηριστικά/πλεονεκτήματα προσφέρουν το ρυθμιζόμενο ύψος και ίσως και ρυθμιζόμενη απόσβεση, αντικαθιστούν μόνο MacPherson ή και άλλες διατάξεις, καταργώντας πχ το ελατήριο αφού έχει δικό της.....?
                  (δεν αποκλείεται να λέω μεγάλη βλακεία που να είναι άμεσα αντιληπτή μόλις σκύψει κανείς στο θόλο ενός αυτοκινήτου..... )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Αποφεύγοντας σοβαρό customisation όπως σε αγωνοιστικές εφαρμογές, τα coilovers που σαν κύρια χαρακτηριστικά/πλεονεκτήματα προσφέρουν το ρυθμιζόμενο ύψος και ίσως και ρυθμιζόμενη απόσβεση, αντικαθιστούν μόνο MacPherson ή και άλλες διατάξεις, καταργώντας πχ το ελατήριο αφού έχει δικό της.....?

                    Όχι μόνο ΜακΦέρσον, υπάρχουν coilover και για την 147 που έχει διπλά ψαλίδια εμπρός (με ομόκεντρα ελατήρια-αμορτισέρ). Το πρόβλημα αν κατάλαβα καλά μάλλον υπάρχει για αυτοκίνητα με όχι ομόκεντρα ελατήρια-αμορτισέρ ή με όχι ελικοειδή ελατήρια (π.χ. ράβδους στρέψης, όπως τα 106 που προαναφέρθηκαν) και εκεί για προφανείς λόγους χρειάζονται πατέντες για να μπουν coilover.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dienekes last edited by

                      Ο χρήστης kyan έγραψε:
                      Όχι μόνο ΜακΦέρσον, υπάρχουν coilover και για την 147 που έχει διπλά ψαλίδια εμπρός (με ομόκεντρα ελατήρια-αμορτισέρ). Το πρόβλημα αν κατάλαβα καλά μάλλον υπάρχει για αυτοκίνητα με όχι ομόκεντρα ελατήρια-αμορτισέρ ή με όχι ελικοειδή ελατήρια (π.χ. ράβδους στρέψης, όπως τα 106 που προαναφέρθηκαν) και εκεί για προφανείς λόγους χρειάζονται πατέντες για να μπουν coilover.

                      Δεν πρόκειται για πατέντες. Απλά δεν μπαίνουν coilovers

                      (εκτός από custom λύσεις για αγωνιστική χρήση).

                      Εξάλλου δεν είναι απαραίτητο να είναι ομόκεντρα τα αμορτισέρ με τα ελατήρια για να είναι δυνατή η ρύθμιση καθ'ύψος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • T
                        tiger last edited by

                        Σε άνεση,κρατήματα κτλ υπάρχει καμία διαφορά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dienekes last edited by

                          Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                          Σε άνεση,κρατήματα κτλ υπάρχει καμία διαφορά;

                          Περίμενε, σε άνεση ή κρατήματα;

                          Είναι μεγάλη κουβέντα αν τα coilovers είναι 'καλύτερα' από πιο συμβατικούς συνδιασμούς αμορτισέρ/ελατηρίων. Αν θες τη γνώμη μου, είναι και λίγο μόδα.

                          Σίγουρα λόγω δυνατότητας ρύθμισης του ύψους, μπορείς να πειραματιστείς με το χαμήλωμα εμπρός/πίσω και να βελτιστοποιήσεις την απόκριση του αυτοκινήτου στις στροφές, το φρενάρισμα, κλπ. Όλα αυτά θεωρητικά βέβαια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lord_rutherford last edited by

                            με όχι ελικοειδή ελατήρια (π.χ. ράβδους στρέψης, όπως τα 106 που προαναφέρθηκαν)

                            Τι ανάρτηση έχει το 106 πίσω;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              stratospuma last edited by

                              Επειδή τυγχάνει να έχω φορέσει τέτοιες 'αναρτήσεις' στο γατί, (KW variant 2) θα λύσω την απορία του φίλου onyx λέγοντας ότι υπάρχει ξεχωριστό ς τύπος για κάθε αυτοκίνητο, αναλόγως τί ανάρτηση έχει. το κουτί που είχε τα δικά coilover , έγραφε ότι κάνει για τα μοντέλα φιέστ, πούμα και Κα , που είναι κοινό μυστικό όιτι έχουν το ίδιο πάτωμα και και χρησιμοποιούν τίς ίδιες λύσεις στην ανάρτηση. Ειδικότερα για το πούμα που τα πρώτα μοντέλα είχαν άλλη πίσω ανάρτηση από τα μεταγενέστερα, υπάρχουν κατά συνέπεια δύο κωδικοί.
                              άρα δεν αλλάζεις τύπο ανάρτησης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tiger last edited by

                                Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
                                Επειδή τυγχάνει να έχω φορέσει τέτοιες 'αναρτήσεις' στο γατί, (KW variant 2).

                                Εντυπωσεις;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  stratospuma last edited by

                                  εντυπώσεις:
                                  τα ρέστα μου!!!!
                                  ακόμη και η variant 1 είναι πολύ καλή. τί αμάξι έχεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    Ibiza FR.
                                    Εχω βρει σε τιμη των 650 ευρώ coil over της weitec,ειναι θυγατρική της KW.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dienekes last edited by

                                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                      Ibiza FR.
                                      Εχω βρει σε τιμη των 650 ευρώ coil over της weitec,ειναι θυγατρική της KW.

                                      Με γειά! (το Ibiza)

                                      Πρόκειται μάλλον για την 'μικρή' τους σειρά, ρυθμιζόμενα καθ'ύψος μόνο.

                                      Ήθελα και εγώ να ρωτήσω τι σχέση έχουν, από άποψη ποιότητας, τα Weitec με τα KW. Γιατί κάποιος πονηρός θα σκεφτόταν, μήπως ό,τι πετάει η KW το παίρνει η Weitec;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Η άποψή μου είναι πως τέτοιες πολυρυθμιζόμενες αναρτήσεις θέλουν πολύ ψάξιμο από γνώστη σε εργαστηριακές συνθήκες (= πίστα) για να μην συμπεριφέρονται χειρότερα από απλές αναρτήσεις. Είναι τόσο πολλοί οι συνδυασμοί ρυθμίσεων ελατηρίων-αμορτισέρ που αμφιβάλλω πως μπορεί κάποιος μη ειδικός να βρει τον καλύτερο, ιδιαίτερα μάλιστα σε μεταβαλλόμενες συνθήκες (πχ. αυτό που κρατάει σε πίστα μπορεί να είναι πολύ σκληρό στο δρόμο ή να 'μπιστάει' στις λακούβες ή να μην αποδίδει με φορτίο κοκ.)

                                        Χώρια τον παράγοντα 'βαρεμάρα' του οδηγού να αλλάζει τις ρυθμίσεις ανάλογα με τις συνθήκες κάθε φορά. Ακόμα και στις μηχανές που έχουν τέτοιες αναρτήσεις χρόνια τώρα, σπάνια κανείς ασχολείται, εκτός ακραίων περιπτώσεων (πχ. είσοδος σε πίστα ή ταξίδια με συνεπιβάτη και φορτίο).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          tiger last edited by

                                          Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                                          Ibiza FR.
                                          Εχω βρει σε τιμη των 650 ευρώ coil over της weitec,ειναι θυγατρική της KW.

                                          Με γειά! (το Ibiza)

                                          Πρόκειται μάλλον για την 'μικρή' τους σειρά, ρυθμιζόμενα καθ'ύψος μόνο.

                                          Ήθελα και εγώ να ρωτήσω τι σχέση έχουν, από άποψη ποιότητας, τα Weitec με τα KW. Γιατί κάποιος πονηρός θα σκεφτόταν, μήπως ό,τι πετάει η KW το παίρνει η Weitec;

                                          Σημερα που πηρα τηλ,μου ανεβάσανε την τιμή κατα 300 ευρώ λεγοντας μου ότι η παλια τιμή αναφέρεται στην αντίστοιχη ανάρτηση για τα παλια ibiza.Αυτά των 950 ευρώ ρυθμίζονται πανεύκολα.
                                          Θελω να πιστεύω μια και σκέφτομαι να τις αγοράσω,ότι τα weitec ειναι κατι σαν τα μακαρόνια Μαρινόπουλος ,δηλαδή ενα καμουφλαρισμένο επώνυμο σε καλύτερη τιμή (καπως ετσι ειναι και το seat μου).Άλλωστε εχουν γερμανικό πιστοποιητικό TUV και δεν υπαρχει περίπτωση να ειναι για πέταμα.
                                          Τωρα βέβαια το θέμα των ρυθμίσεων είναι μια πονεμένη ιστορία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:

                                            με όχι ελικοειδή ελατήρια (π.χ. ράβδους στρέψης, όπως τα 106 που προαναφέρθηκαν)

                                            Τι ανάρτηση έχει το 106 πίσω;

                                            Ράβδους στρέψης.
                                            Δεν έχει ελατήρια όπως και το 206, το clio I, το 306 και μερικά ακόμα παλιά 'καλά' γαλλικά αυτοκίνητα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr