-
Το πολυχρωμο καραβανι της F1 παραμενει στον Ατλαντικο,αυτη τη φορα
ομως μεταφερεται πιο νοτια και συγκεκριμενα στην πιστα της Ινδιαναπολης.Η πιστα αυτη χτιστηκε το 1908 και απο τοτε γινονται ανελλιπως φημισμενοι αγωνες καθε χρονο οπως τα 500 μιλια.Η Αμερικη ανεκαθεν φιλοξενουσε αγωνες F1 σε πιστες οπως το Watkins Glen-Phoenix-Sebring κ.α,ομως στη δεκαετια το '90 σταμετησε για μερικα χρονια μεχρι να μεταφερθει ξανα το 2000 αγωνας για Formula 1.Απο τεχνικης αποψεως ειναι ιδιαιτερα απαιτητικη,διοτι οι μηχανικοι πρεπει να βρουν τον καταλληλο συνδυασμο ωστε να συνδυασουν υψηλη τελικη ταχυτητα στο οβαλ κομματι εκει οπου οι πιλοτοι περνανε με τερμα το γκαζι για 24 δευτερολεπτα και καλη προσφυση στο αργο κομματι της πιστας.Απο την πλευρα των ελαστικων η πιστα δεν τα φθειρει ιδιαιτερα.
Να σημειωθει πως φετος στρωθηκε καινουρια ασφαλτος κατι το οποιο ειχε συμβει τελευταια φορα το 1995. -
Το πολυχρωμο καραβανι της F1 παραμενει στον Ατλαντικο,αυτη τη φορα
ομως μεταφερεται πιο νοτια και συγκεκριμενα στην πιστα της Ινδιαναπολης.Η πιστα αυτη χτιστηκε το 1908 και απο τοτε γινονται ανελλιπως φημισμενοι αγωνες καθε χρονο οπως τα 500 μιλια.Η Αμερικη ανεκαθεν φιλοξενουσε αγωνες F1 σε πιστες οπως το Watkins Glen-Phoenix-Sebring κ.α,ομως στη δεκαετια το '90 σταμετησε για μερικα χρονια μεχρι να μεταφερθει ξανα το 2000 αγωνας για Formula 1.Απο τεχνικης αποψεως ειναι ιδιαιτερα απαιτητικη,διοτι οι μηχανικοι πρεπει να βρουν τον καταλληλο συνδυασμο ωστε να συνδυασουν υψηλη τελικη ταχυτητα στο οβαλ κομματι εκει οπου οι πιλοτοι περνανε με τερμα το γκαζι για 24 δευτερολεπτα και καλη προσφυση στο αργο κομματι της πιστας.Απο την πλευρα των ελαστικων η πιστα δεν τα φθειρει ιδιαιτερα.
Να σημειωθει πως φετος στρωθηκε καινουρια ασφαλτος κατι το οποιο ειχε συμβει τελευταια φορα το 1995. -
Το πολυχρωμο καραβανι της F1 παραμενει στον Ατλαντικο,αυτη τη φορα
ομως μεταφερεται πιο νοτια και συγκεκριμενα στην πιστα της Ινδιαναπολης.Η πιστα αυτη χτιστηκε το 1908 και απο τοτε γινονται ανελλιπως φημισμενοι αγωνες καθε χρονο οπως τα 500 μιλια.Η Αμερικη ανεκαθεν φιλοξενουσε αγωνες F1 σε πιστες οπως το Watkins Glen-Phoenix-Sebring κ.α,ομως στη δεκαετια το '90 σταμετησε για μερικα χρονια μεχρι να μεταφερθει ξανα το 2000 αγωνας για Formula 1.Απο τεχνικης αποψεως ειναι ιδιαιτερα απαιτητικη,διοτι οι μηχανικοι πρεπει να βρουν τον καταλληλο συνδυασμο ωστε να συνδυασουν υψηλη τελικη ταχυτητα στο οβαλ κομματι εκει οπου οι πιλοτοι περνανε με τερμα το γκαζι για 24 δευτερολεπτα και καλη προσφυση στο αργο κομματι της πιστας.Απο την πλευρα των ελαστικων η πιστα δεν τα φθειρει ιδιαιτερα.
Να σημειωθει πως φετος στρωθηκε καινουρια ασφαλτος κατι το οποιο ειχε συμβει τελευταια φορα το 1995. -
Περιμένω με αγωνία την Ινδιανάπολη για να δω τις Williams. Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση στον Καναδά. Μετά τις εμφανίσεις σε Ισπανία-Μονακό, έδειξαν σαφή σημεία βελτίωσης.
Ερωτηματικά έχω και για τις Ρενώ. Ελπίζω να ήταν αρκετός ο χρόνος για να λύσουν τα προβλήματα του Καναδά. Το αργό κομάτι της πίστας τις βολεύει σίγουρα, το οβάλ και η ευθεία όπως γνωρίζουμε όχι και τόσο... Ισορροπημένη κατάσταση για τους Γάλλους.
Ο καιρός σύμφωνα με το weather.com την Κυριακή προβλέπεται καλός (ηλιοφανεια).
(πλάκα πλάκα μια καλή βροχή φέτος πότε θα δούμε??? ) -
Επιπλέον αυτών εγώ θέλω να δω αν θα συνεχίσει τις 'καλές' εμφανίσεις η McLaren και κατά πόσο καλά θα πάει εκεί η Bar.
-
Εδω βρισκονται οι ωρες Ελλαδος για το Αμερικανικο GP:
FRIDAY 18 JUNE 2004
19.00-20.00 FREE PRACTICE SESSION 1
22.00-23.00 FREE PRACTICE SESSION 2SATURDAY 19 JUNE 2004
16.00-16.45 FREE PRACTICE SESSION 3
17.15-18.00 FREE PRACTICE SESSION 4SUNDAY 20 JUNE 2004
20.00 RACE USA GP
-
Από καιρό πως τα πάμε? Ελπίζω στην Ινδιανάπολη να δουμε το πρώτο 'βρεγμένο' Grand Prix...
-
Έλα ντε!
Πολλή λειψυδρία φέτος, και μονότονο συνεπώς... -
Απο τα συντομα νεα του rally.gr
Οι σημερινές ελεύθερες δοκιμές του GP των ΗΠΑ θα ολοκληρωθούν στις 23:00 ώρα Ελλάδος και αμέσως μετά μπορείτε να διαβάσετε εκτενές ρεπορτάζ για τα τεκταινόμενα στο site μας.
Αύριο οι κατατακτήριες δοκιμές θα ξεκινήσουν στις 20:00 και θα ολοκληρωθούν στις 22:00. Αμέσως μετά μπορείτε να διαβάσετε εκτενές ρεπορτάζ για τα τεκταινόμενα στο site μας.
Oι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν από την τηλεόραση του Alpha σε μαγνητοσκόπηση στις 23:30.
O αγώνας ξεκινά στις 20:00 το βράδυ της Κυριακής ενώ μισή ώρα νωρίτερα θα ξεκινήσει η εκπομπή της τηλεόρασης του Alpha που θα μεταδώσει απευθείας τον αγώνα. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
O αγώνας ξεκινά στις 20:00 το βράδυ της Κυριακής ενώ μισή ώρα νωρίτερα θα ξεκινήσει η εκπομπή της τηλεόρασης του Alpha που θα μεταδώσει απευθείας τον αγώνα.
Δηλαδή την Κυριακή έχουμε F1 και καπάκι Ελλάδα-Ρωσσία? ουααουυυ!!!
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Από καιρό πως τα πάμε? Ελπίζω στην Ινδιανάπολη να δουμε το πρώτο 'βρεγμένο' Grand Prix...Aπ'οτι φαινεται μεχρι στιγμης ουτε στην Ινδιαναπολη θα δουμε τον πρωτο βρεγμενο αγωνα(ευτυχως δηλαδη)
Για σημερα προβλεπεται συννεφια με την θερμοκρασια να κυμαινεται απο 19 εως 29 βαθμους.Αυριο προβλεπεται πληρη ηλιοφανεια οπως και την Κυριακη με την θερμοκρασια να μην ξεπερνα τους 26 βαθμους. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
O αγώνας ξεκινά στις 20:00 το βράδυ της Κυριακής ενώ μισή ώρα νωρίτερα θα ξεκινήσει η εκπομπή της τηλεόρασης του Alpha που θα μεταδώσει απευθείας τον αγώνα.
Δηλαδή την Κυριακή έχουμε F1 και καπάκι Ελλάδα-Ρωσσία? ουααουυυ!!!
Κίνηση που θα έχει έξω!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κίνηση που θα έχει έξω!Πράγματι, την ώρα που είχε Ελλάδα - Ισπανία, ήταν άδειοι οι δρόμοι! Απόλαυση!
-
Εδω βρισκονται οι χρονοι μετα απο την ολοκληρωση της 2ης περιοδου δοκιμων,με τον Βarrichello να ειναι ο απολυτος κυριαρχος.
http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/722/10.html -
Και να βρέξει πάντως πάλι πιο πιθανό είναι να κερδίσουν οι φερράρι λόγω ελαστικών. Είδωμεν...
-
Εγω λεω πως οι Φερραρι θα νικησουν και παλι με την στρατηγικη τους.Αν διαβασετε τις δηλωσεις του Brawn(δεν θυμαμαι πως τον λενε)ειπε πως νικανε με ευκολια επειδη οι αντιπαλοι κανουν τρομερα λαθη.
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Εγω λεω πως οι Φερραρι θα νικησουν και παλι με την στρατηγικη τους.Εδω που τα λεμε ειναι πολυ ευκολο να γινεις μαγκας της στρατηγικης αν εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο. Για θυμησου λιγο καποιον φετινο αγωνα που οι κοκκινοι δεν ειχαν οτι ταχυτερο στην πιστα ποσα λιγα καταφεραν με τη στρατηγικη τους
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Εγω λεω πως οι Φερραρι θα νικησουν και παλι με την στρατηγικη τους.
Εδω που τα λεμε ειναι πολυ ευκολο να γινεις μαγκας της στρατηγικης αν εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο. Για θυμησου λιγο καποιον φετινο αγωνα που οι κοκκινοι δεν ειχαν οτι ταχυτερο στην πιστα ποσα λιγα καταφεραν με τη στρατηγικη τους
Στον Καναδα οι Κοκκινοι βλεποντας οτι δεν μπορουσαν να κανουν παραπλησιους χρονους με BAR-Renault απο τις ελευθερες δοκιμες επελεξαν στρατηγικη 2 ανεφοδιασμων πραγμα το οποιο τους βγηκε στον αγωνα.Ομως τωρα στην Ινδιαναπολη και συγκρινοντας τους χρονους των Ferrari-BAR-Renault,πιστευω πως σημερα οι Κοκκινοι θα εχουν ακολουθησει την στρατιγικη των 3 pit stops.O Michael σιγουρα,μπορει και Rubens βλεποντας τους χρονους του να παει για 3.
-
Τώρα που ο βραζιλιάνος είναι μπροστά από τον γερμανό λέτε να δούμε την πρώτη πραγματική μάχη για τη πρώτη θέση μεταξύ των 2 φερραρι?
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Τώρα που ο βραζιλιάνος είναι μπροστά από τον γερμανό λέτε να δούμε την πρώτη πραγματική μάχη για τη πρώτη θέση μεταξύ των 2 φερραρι?Ο Βrawn παντως σε χθεσινες του δηλωσεις ειπε,οτι οι δυο πιλοτοι της Scuderia θα μονομαχησουν ελευθερα και ο καλυτερος θα κερδισει,απαλλαγμενοι απο Team-Orders,οι οποιοι ουτως ή αλλως εχουν καταργηθει.Παντως εγω κρατω τις επιφυλαξεις μου,σχετικα με αυτες τις δηλωσεις.
Indianapolis GP 2004