-
Θα ηθελα να θεσω δυο ερωτηματα.
Το πρωτο ειναι γιατι δεν χρησιμοποιουνται στα αυτοκινητα οι κινητηρες των μοτοσυκλετων,κινητηρες 1100 και 1300 κυβικων που αποδιδουν 160 και 175 ιππους;Το δευτερο ειναι καπως αντιστροφο.
Γιατι οι κυβισμοι στις μοτοσυκλετες μενουν τοσο χαμηλα;Νομιζω οτι οι περιορισμοι εχουν κοπει και δεν τιθεται θεμα κοστους,απο την στιγμη που ουτως ή αλλως,αυτες οι μοτοσυκλετες κοστιζουν;Και μια τελειως ασχετη παρατηρηση:Αν τα σκιαδια των αυτοκινητων,ηταν αντιθετα κουμπωμενα,δηλαδη κουμπωναν στο εσωτερικο και ανοιγαν αντιστροφα με την φορα του ρολογιου,θα ηταν πολυ πιο αποδοτικα.Σκεφτειτε το και θα με δικαιωστε...
-
Θα ηθελα να θεσω δυο ερωτηματα.
Το πρωτο ειναι γιατι δεν χρησιμοποιουνται στα αυτοκινητα οι κινητηρες των μοτοσυκλετων,κινητηρες 1100 και 1300 κυβικων που αποδιδουν 160 και 175 ιππους;Το δευτερο ειναι καπως αντιστροφο.
Γιατι οι κυβισμοι στις μοτοσυκλετες μενουν τοσο χαμηλα;Νομιζω οτι οι περιορισμοι εχουν κοπει και δεν τιθεται θεμα κοστους,απο την στιγμη που ουτως ή αλλως,αυτες οι μοτοσυκλετες κοστιζουν;Και μια τελειως ασχετη παρατηρηση:Αν τα σκιαδια των αυτοκινητων,ηταν αντιθετα κουμπωμενα,δηλαδη κουμπωναν στο εσωτερικο και ανοιγαν αντιστροφα με την φορα του ρολογιου,θα ηταν πολυ πιο αποδοτικα.Σκεφτειτε το και θα με δικαιωστε...
Κινητηρες μοτοσυκλετας...