Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επανάσταση τώρα!?!?....
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Επανάσταση τώρα!?!?....
    • 1 / 1
    Ράλι Ακρόπολις
    13
    19
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Πολλά λέμε...σκόρπια εδω κι εκει!

      Τι θα ηταν αυτό το επαναστατικό που θα βοηθούσε το Ακρόπολις να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον?
      Πάντα απο την πλευρά που το βλέπει ο καθένας μας (θεατής,αγωνιζόμενος κλπ)!!

      Εκκίνηση στην Ακρόπολη?
      Αλλαγή περιοχής προς Χαλκιδική?
      Αλλαγή περιοχής προς Πελοπόννησο?
      Πιο χαλαρό ωράριο?
      Πιο μαλακά χώματα?

      και οτι άλλο!!!......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Πολλά λέμε...σκόρπια εδω κι εκει!

        Τι θα ηταν αυτό το επαναστατικό που θα βοηθούσε το Ακρόπολις να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον?
        Πάντα απο την πλευρά που το βλέπει ο καθένας μας (θεατής,αγωνιζόμενος κλπ)!!

        Εκκίνηση στην Ακρόπολη?
        Αλλαγή περιοχής προς Χαλκιδική?
        Αλλαγή περιοχής προς Πελοπόννησο?
        Πιο χαλαρό ωράριο?
        Πιο μαλακά χώματα?

        και οτι άλλο!!!......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Πολλά λέμε...σκόρπια εδω κι εκει!

          Τι θα ηταν αυτό το επαναστατικό που θα βοηθούσε το Ακρόπολις να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον?
          Πάντα απο την πλευρά που το βλέπει ο καθένας μας (θεατής,αγωνιζόμενος κλπ)!!

          Εκκίνηση στην Ακρόπολη?
          Αλλαγή περιοχής προς Χαλκιδική?
          Αλλαγή περιοχής προς Πελοπόννησο?
          Πιο χαλαρό ωράριο?
          Πιο μαλακά χώματα?

          και οτι άλλο!!!......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kleisj last edited by

            Εγω θα ηθελα να το δω μικτο, κ χωμα αλλα κ ασφαλτο.
            Δεν ξερω αν μπορει να φιλοξενηθει σ αλλες περιοχες αλλα μια επανασχεδιαση των ειδικων δεν θα ηταν ασχημη.
            Επισης μεγαλυτερη προβολη, βασικα απο την διοργανωτρια αρχη.
            Ελπιζω οτι την εκκινηση απο την Aκροπολη θα την ξαναδουμε κ οτι φετος ηταν κατι που δεν εγινε γιατι θα προκαλουσε μεγαλη επιβαρυνση στο ηδη χαωδες κυκλοφοριακο.
            Επισης η Λιλαια μπορει να γινει πολυ μεγαλη γιορτη κ πανηγυρι. Μεταφεροντας κ συμφωνοντας με την αποψη φιλου μου, θα ηταν καλο να επανασχεδιαστει η διαδρομη φτιαχνοντας καμπες των 130 140 χλμ οπου θα βλεπουμε πλαγιολισθησεις με 4ες 5ες. Αν δεν μπορει να γινει στην Λιλαια ας σχεδιασουν μια αλλη σουπερ ειδικη.
            Επισης στο Monte που ειχε παει ξαδερφος μου ειχαν VIP εισητηρια για ειδικες, για το service park + parking με κοστος €50 κ οχι 85 που ειχαν εδω!!! Επισης απ οσο εμαθα απο κατοχο VIP εισητηριου στην Lilea η θεα που ειχε ηταν υποδεεστερη απο αυτο που ειδε την επομενη ημερα στην μπλε ή κιτρινη κερκιδα με €15 οποτε το VIP concept νομιζω θελει λιγο προσοχη. Ειμαι υπερ αλλα πρεπει να προσφερει κατι παραπανω σε πιο λογικη τιμη.

            Αυτα για την ωρα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              deggman last edited by

              Εδώ βλεπω τον Νάσσο αλλά και τα άλλα εμπειρα μέλοι τις κοινωτητάς μας να βαράνε υπερωρίες. Δυστιχώς Κλεισθένη δεν γίνετε μεικτό λόγο κανονισμών. Για να πάει ο αγώνας στη Χαλκιδική ή όπου αλλού θα πρέπει να πάρουμε την άδεια της FIA, όπως έγεινε και με τον Ιταλικό αγώνα αφηστε που απο τον φετινό αγώνα μπορουν να αλλαξουν μονο το 20% των ειδικών, βάλτε και οτι το τρίτο σκέλος πρέπει να τελείωση περίπουθ στης 3 το μεσημέρι, αρα τα περιθόρεια στενεύουν αρκετά.
              Αν αλλάξουν τη Στρώμη με των Πυργο και δώσουν ανάποδη φωρά στη Στιρφακα και αλλάχτει η σειρά των ειδικών τις τρίτης μέρας, πάλι νομίζω οτι μία απο τα ίδια. Γενικά η FIA δεν θέλει κόσμο στα βουνά και μοιραία η σχεδίαση του αγώνα είναι τέτοια που δημιουργεί τέτοια προβλήματα, βαλτε και τους γελίους κανονισμούς και να το αποτέλεσμα. Αρα οτι θα κάνουν γαιτο 52 θα πρέπει να είναι με τα φετινά δεδομένα, αλλα αν καταφέρουμε να αλλάξουμε-ανακατέψουμε τις ειδικές δώθούν άλλες επίσημες κοπάνες για τη μάζα, θα πάρει αλλη μορφή ο αγώνας για το θεατή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                el-em last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                Πολλά λέμε...σκόρπια εδω κι εκει!

                Τι θα ηταν αυτό το επαναστατικό που θα βοηθούσε το Ακρόπολις να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον?
                Πάντα απο την πλευρά που το βλέπει ο καθένας μας (θεατής,αγωνιζόμενος κλπ)!!

                Εκκίνηση στην Ακρόπολη?
                Αλλαγή περιοχής προς Χαλκιδική?
                Αλλαγή περιοχής προς Πελοπόννησο?
                Πιο χαλαρό ωράριο?
                Πιο μαλακά χώματα?

                και οτι άλλο!!!......

                ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ 'ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ'. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΧΩΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΕΣ Ε.Δ. ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΡΑΛΛΥ ΤΗΣ FIA,SEKAR MEHTA ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΜΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΙΔΕΑΣ.
                ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑΣ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ) ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΤΟΠΙΟΥ,ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΒΕΒΑΙΑ.

                ΦΙΛΙΚΑ,

                'EL-EM'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  castor last edited by

                  Εγώ θα έβλεπα αν είναι εφικτό ένα rotation

                  Μία χρονιά Λαμία
                  Μία χρονιά Χαλκιδική
                  Μία χρονιά Πελοπόνησσο
                  Μία χρονιά Κρήτη

                  Αν μη τι άλλο οι αγώνες ραλύ έχουν μέσα στους στόχους να προβάλλουν τον τόπο και τα τοπία! Έτσι θα δικαιολογούσα και το 'Rally of Greece'

                  Όλες οι παραπάνω περιοχές έχουν να δώσουν κάτι ξεχωριστό η κάθε μία! Είναι πολυ καλές σε υποδομή και έχουν όλες πληθώρα ε.δ.

                  Μακάρι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kleisj last edited by

                    Ο χρήστης deggman έγραψε:
                    Εδώ βλεπω τον Νάσσο αλλά και τα άλλα εμπειρα μέλοι τις κοινωτητάς μας να βαράνε υπερωρίες. Δυστιχώς Κλεισθένη δεν γίνετε μεικτό λόγο κανονισμών.

                    Ειπα τι θα ηθελα! Το αν ειναι εφικτο ειναι αλλο θεμα πολυ μεγαλο! Μαλλον καθολου μεγαλο γιατι θ απορριπτοταν αμεσως.
                    Παντως νομιζω πως θα ανεβαζε το ενδιαφερον αν μεσα στο Acropolis ειχαν κ μερικα ασφαλτινα κομματια χωρις να χρειαζεται αλλαγη στο setup σε ασφαλτινο. Καποιες ειδικες να ηταν μικτες. Λαστιχα? Ας βαλουν σκληροτερα ν αντεχουν. Αλλωστε η δυσκολια θα ειναι ιδια για ολους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Ο χρήστης Castor έγραψε:
                      Αν μη τι άλλο οι αγώνες ραλύ έχουν μέσα στους στόχους να προβάλλουν τον τόπο και τα τοπία! Έτσι θα δικαιολογούσα και το 'Rally of Greece'

                      K rally Acropolis με εκκινηση απο εκει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lambis last edited by

                        Ακρόπολις με εκκίνηση στην Ακρόπολη, 5 ειδικές στα Γεράνεια (πάνω από το Λουτράκι) και άλλες 10 στην περιοχή της Κορίνθου (σε ακτίνα 20 χλμ)από το Παραλληλοδρόμιο. Η περιοχή προσφέρει περίπου 300 χλμ ειδικών διαδρομών ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΩΝ, εκ των οποίων στα 80 περίπου χλμ. δεν έχει πατήσει ακόμα αγωνιστικό αυτοκίνητο (ή σχεδόν) . Πανεύκολη πρόσβαση θεατών, περιοχή που διψάει για αγώνες, ξενοδοχεία με το κιλό (όχι του κιλού), δίπλα από την Αθήνα και υπερβολικά μικρές απλές.
                        Σέρβις πάρκ στο λιμάνι της Κορίνθου (150 στρέμματα χώρος). Όσο για σούπερ ειδική, κάπου θα βρεθεί χώρος για να γίνει.
                        Πληροφορίες: Λάμπης Κουρτέσης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Αφού είναι εντελώς ανέφικτο να γυρίσουμε στα παλιά - καλά Ακρόπολις ( με όλα μέσα )

                          .... θα συμφωνήσω με αυτό που έγραψε ο Castor
                          Μπορεί να είναι δύσκολο αλλά θα έδινε άλλη πνοή στον αγώνα μας.

                          Ο χρήστης Castor έγραψε:
                          Εγώ θα έβλεπα αν είναι εφικτό ένα rotation

                          Μία χρονιά Λαμία
                          Μία χρονιά Χαλκιδική
                          Μία χρονιά Πελοπόνησσο
                          Μία χρονιά Κρήτη

                          Αν μη τι άλλο οι αγώνες ραλύ έχουν μέσα στους στόχους να προβάλλουν τον τόπο και τα τοπία! Έτσι θα δικαιολογούσα και το 'Rally of Greece'

                          Όλες οι παραπάνω περιοχές έχουν να δώσουν κάτι ξεχωριστό η κάθε μία! Είναι πολυ καλές σε υποδομή και έχουν όλες πληθώρα ε.δ.

                          Μακάρι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimline last edited by

                            Μεγαλύτερη και καλύτερη προβολή σε όλα τα επίπεδα ....

                            Μεγαλύτερο σεβασμό στον θεατή ...τόσο για αυτόν που παίρνει τα βουνά όσο και σε αυτόν που παρακολουθεί μέσω TV.

                            Zωντανή κάλυψη έστω μιας ειδικής κάθε ημέρα και μάλιστα με ΑΡΚΕΤΕΣ κάμερες...

                            Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να μεταφέρεται ο αγώνας απο περιοχή σε περιοχή π.χ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ,ΣΤΕΡΕΑ,ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ αλλάζοντας ίσως και χαρακτήρα αν και αυτό έχει ένα μεγάλο ρίσκο...αλλά σίγουρα θα έδινε άλλον αέρα και ενδιαφέρον...

                            Ίσως αν δινόταν και η ευκαιρία σε παλιότερους μεγάλης κλάσης οδηγούς να τρέξουν με κλασσικά RALLY CARS παράλληλα με τα τα τωρινά ...θα έδινε άλλο χρώμα και θέαμα...σε μια δική τους ανεξάρτητη κλάση ιστορικών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giwrgosth last edited by

                              Πρώτο δεδομένο το ότι το Acropolis δεν μπορεί να γίνει μικτό ('τσιμεντένιο' Acropolis??? Μπλιαχχχχχχχ!!!!!!).
                              Δεύτερο το ότι δεν μπορούν να αλλάξουν περισσότερες από το 20% των ειδικών.
                              Τρίτο το (δυστυχώς ή ευτυχώς) όσο πιο κοντά είναι στην Αθήνα τόσο πιο πολλούς θεατές θα έχει.
                              Άρα απορίπτοντε τα περί Χαλκιδικής, Κρήτης κλπ, γιατί για να πάει πχ Χαλκιδική με αλλαγή του 20% θα χρειαστεί τουλάχιστον 10 χρόνια. Το ίδιο και Πελοπόνησο. Κρήτη μάλλον ποτέ...
                              Η περιοχή, για μένα, είναι μια χαρά, γιατί είναι σχεδόν στο κέντρο της χώρας μας και είναι προσιτή από όλη την Ελλάδα συν το ότι είναι κοντά στην Αθήνα (στη μισή Ελλάδα δηλαδή...)
                              Στη Χαλκιδική ο Κρητικός θα ήθελε άλλη μια μέρα ταξίδι και το ίδιο και ο βορειοελλαδίτης στην Κρήτη.
                              Αλλαγές που θα έβλεπα σωστές αλλά και εφικτές:

                              1. Αλλαγή της υπερειδικής με μια πιο γρήγορη και θεαματική. Το να πληρώνεις 15 € για να δεις ένα αργό πέρασμα από μια στροφή δεν νομίζω ότι είναι στο πνεύμα του αγώνα! Ίσως και στη θέση. Αφού το SP είναι στη Λαμία γιατί να μην σχεδιαστεί εκεί κάποια υπερειδική? Ένας κάμπος είναι η Λαμία και προσφέρετε. Ίσως σε κάποιους πρόποδες? Ώστε αν θες να πας στο βουνό και να την έχεις στο 'πιάτο'?
                              2. Αλλαγή κάποιων πολύ σκληρών ειδικών. Δε χρειάζετε να υπάρχουν ειδικές σπαστήρια, έτσι χάνετε το θέαμα.
                              3. Σχεδίαση ειδικών τύπου Ελευθεροχωρίου με πολύ θέαμα και εύκολες προσβάσεις για τους θεατές. Ας μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα εκτός από βουνά έχει και κάμπους! Επίσης αυτές οι ειδικές με πολύ θέαμα να γίνοντε δυο φορές την ίδια μέρα.
                              4. Περισσότερες προσβάσεις για τους θεατές. Αν στο Ελευθεροχώρι π.χ. θες 3-4 ώρες μόνο για να πας και να φύγεις τότε είναι λογικό να μην πας σε άλλες ειδικές και να μην έχουν κόσμο. Αυτό φυσικά προϋποθέτει σχεδιάση ειδικών που θα έχουν προσβάσεις και όχι τύπου Αμφίκλειας πριν 2-3 χρόνια που δεν πας ούτε με τα πόδια!
                              5. Αλλαγή τρόπου εκκίνησης. Το να δίνετε εκκίνηση από τη Λιλαία είναι ότι χειρότερο για την προβολή! Καλύτερα Αθήνα και ίσως όχι Ακρόπολη ή Ζάππειο, αλλά Παναθηναϊκό Στάδιο! Που χωρά και 60.000 κόσμο... και ας περιγράφει εκκίνηση ο Κουίκ και ας λέει για την... Έλενα! Γιατί οι... σπίκερμαν στη Λιλαία ήταν καλύτεροι? Στο κάτω κάτω ο Κουίκ (και ο κάθε Κουίκ) το μόνο που θα προσφέρει είναι να τραβήξει κόσμο, εμείς χρειάζετε να τον ακούμε?
                              6. Φυσικά μεγαλύτερη προβολή! Μια αφίσα καπνοβιομηχανίας σε καμία περίπτωση δεν ενημερώνει για το γεγονός. Απλά διαφημίζει τα τσιγάρα της και τίποτα περισσότερο... Τα μεγάλα κανάλια λογικό είναι να έχουν το acropolis σε δεύτερη και τρίτη μοίρα, μη νομίζουμε ότι επειδή εμείς είμαστε τρελαμένοι και μετράμε αντίστροφα για το 52ο ότι το ίδιο κάνουν και οι μισοί Έλληνες! Είναι γεγονός ότι το Acropolis δεν 'πουλάει'. Μια πληρωμένη διαφήμιση όμως στην τηλεόραση αυτομάτως πέρα από το ότι θα την έβλεπε όλη η Ελλάδα, θα 'εξανάγκαζε' τα κανάλια να προβάλουν το Acropolis. Εκτός αν η ΕΛΠΑ δεν έχει τα χρήματα να το κάνει (καλά, καλά, μη βαράτε!). Ξέρετε πόσους γνωστούς έχω που παρακολουθούσαν συχνά acropolis και φέτος δεν ήξεραν πότε ήταν γιατί δεν άκουσαν τίποτα σχετικό? Είπαμε, δεν είναι όλοι τρελαμένοι!
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greo last edited by

                                Aν αλλαξει εντελώς η περιοχη και φυσιογνωμια του αγώνα μου φαινεται οτι δεν ισχυει το 20%. Αλλα παρ'όλα αυτα η εμπειρια του Χαλκιδικης χωρις κοσμο, αν και Σαλονικιος, δε με κανει να βλεπω θετικα την προοπτικη της Χαλκιδικης. Χωρια που υπαρχει και προβλημα ημερομηνιας, αφου την περιοδο του Ακροπολις στην Μακεδονια εχει πολλα μπουρινια με οτι αυτο συνεπαγεται.

                                Η περιοχη που γινεται τωρα ειναι ιδανικη, κυριως γιατι ολη η περιοχη κινειται στους ρυθμους του ραλι, χωρις αλλες παραλληλες δραστηριοτητες να δημιουργουν προβληματα.
                                Γνωμη μου ειναι πως επανασταση δεν χρειαζεται. Καλυτερες προσβασεις, ωστε να μην μαντρωνονται ολοι στα ιδια σημεια χρειαζονται και καλυτερη προβολη.
                                Ουτε μαλακοτερα χωματα, αφου σκληρος ειναι ο χαρακτηρας του ραλι για τους ξενους (european safari). Και αμα στερησουμε τον αγωνα απο τον χαρακτηρα του, τοτε θα ειναι ευκολοτερο να το χασουμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Με άδεια της FIA είναι δυνατό να αλλάξει τελείως ο αγώνας, βλ. Σαν Ρέμο - Σαρδηνία. Το 20% ισχύει 'χοντρικά' αλλά δεν είναι θέσφατο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sakinen last edited by

                                    Τα υπέρ της Χαλκιδικής είναι:οργανωμένη ξενοδοχειακή υποδομή, καλές διαδρομές, κοντά στη Θεσσαλονίκη, λογικές τιμές διαμονής-φαγητού.
                                    Τα κατά είναι :δεν έχει ευκολες προσβάσεις και πολλές κοπάνες για θεατές.
                                    Η εποχή (αρχές Ιούνη) δεν πρέπει να παραλληλίζεται με το τέλος Αυγούστου που γινόταν το Χαλκιδικής και τα 5-6 καλά αυτοκίνητα που τρέχανε. Λογικό ήταν πολλοί (όλοι εκτός από τους πορωμένους) να προτιμάνε τις παραλίες.
                                    Από τη στιγμή που η Ακρόπολη παύει να υφίσταται ως σύμβολο του ράλι, συμφωνώ και γω να γίνεται κάθε χρόνο σε διαφορετική περιοχή. Εξάλλου αυτοί που έχουν το Ακρόπολις στα σχέδιά τους ένα χρόνο πριν θα πάνε είτε γίνει στη Λαμία, είτε στη Χαλκιδική είτε στην πελλοπόνησο... οι περιστασιακοί θεατές που είδαν φως και μπήκαν, πιο πολύ εμπόδιο είναι σε ράλι τέτοιου επιπέδου.
                                    Προσωπικά το προτιμάω να πάω κάθε χρόνο και αλλού...βαρέθηκα τα πέριξ της Λαμίας τόσα χρόνια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ρε παιδιά, είπαμε προτάσεις, αλλά ρεαλιστικές! Το να γίνεται κάθε χρόνο σε διαφορετική περιοχή είναι τρέλλα, και οργανωτικά, και αγωνιστικά. Ελεος, περιφερόμενο τσίρκο είναι το Ακρόπολις ?

                                      Κατά τα λοιπά, το να μεταφερθεί βόρεια δεν είναι κακή ιδέα, πρέπει όμως να βρεθεί εξίσου καλός χώρος για SP + HQ. Μην ξεχνάτε ωστόσο πως η Λαμία δεν έχει εξαντλήσει τις 'αγωνιστικές' δυνατότητές της (πχ. σε συνδυασμό με remote tyre fitting zones, επιστροφή στα μέρη της Διποταμιάς - Γαρδίκι - Γραμμένη Οξιά, Ταρζάν - Νεράιδα - Αγραφα κα.)

                                      Δεδομένου πως η μοναδική σοβαρή αδυναμία του Ακρόπολις με τη σημερινή μορφή του είναι η τουριστική υποδομή της περιοχής, θα έλεγα 'if it ain't broke, don't fix it' και ας λυθεί αυτό το πρόβλημα, πχ. με την ιδέα του κρουαζιερόπλοιου που λέγαμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimline last edited by

                                        Δεν είναι απαραίτητο να μεταφέρεται ο αγώνας κάθε χρόνο σε άλλο μέρος απλά νομίζω ότι η βασική ιδέα είναι να αλλάζει π.χ. ας πούμε κάθε 2-3 χρόνια η διαδρομή 100%...
                                        Αν αυτό δεν είναι δυνατό να γίνει με κέντρο την Λαμία που ομολογουμένως δεν έχει εξαντλήσει τις δυνατότητες της ακόμα τότε άλλα δυό εναλλακτικά κέντρα δεν θα χαλούσαν την ακροπολική παραδοσιακή εικόνα ...
                                        Η Θεσσαλονίκη και η Κόρινθος πληρούν τις προδιαγραφές νομίζω για υψηλού επιπέδου διοργάνωση.

                                        Έτσι κι αλλιώς απόψεις εκφράζουμε εδώ και δεν χρειάζεται να κολλάμε σε λεπτομέρειες.

                                        Το θέμα είναι να εκφράζει ο αγώνας έναν εθνικό χαρακτήρα με ότι αυτό συνεπάγεται ξεφέυγοντας απο κάποια σίγουρα και επαναλαμβανόμενα μονοπάτια που καταντούν κουραστικά τελικά....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          castor last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                                          Ρε παιδιά, είπαμε προτάσεις, αλλά ρεαλιστικές! Το να γίνεται κάθε χρόνο σε διαφορετική περιοχή είναι τρέλλα, και οργανωτικά, και αγωνιστικά. Ελεος, περιφερόμενο τσίρκο είναι το Ακρόπολις ? ....

                                          Νάσο για 'Επανάσταση τώρα' μιλάμε!
                                          Οι επαναστάσεις έχουν πάντα και από την φύση τους 'ανατρεπτικές φιλοσοφίες'! Αλλοιώς θα ήταν 'καθεστώτα'!

                                          Για το 'περιφερόμενο τσίρκο' μάλλον είναι προσόν να το λέμε γιατί τι άλλο είναι οι αγώνες ? Και όχι μόνο το Ακρόπολις αλλά και η F1 ή το WRC.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            akis last edited by

                                            1)καλύτερη super ειδική και πιο κοντά στη Λαμία
                                            2)οχι σπαστήρια ειδικές και πιο εύκολα προσβάσιμες!(για δυνατότητα να παμε σε πολλές για να έχει και κόσμο!)
                                            3)καλύτερη εκμετάλευση της Λαμίας με τις γύρω γύρω ειδικές!
                                            4)το service park δεν γίνεται καλύτερο!
                                            5)εναρξη στην νέα super ειδική αλλα με πιο πανυγηρικο και εορταστικο τρόπο! (ή κατω απο την ακρόπολη αλλα παραπονιούνται οι οδηγοι)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr