-
Πριν το Peugeot ειχα ενα Autobianchi Abarth 1100cc 70hp,
σκευτομουν σημερα και ενιωθα λιγο απογοιτευμενος με την επιλογη μου να παρω το 1.4, για πολλους λογους! συνανταω στο δρομο κατι μαμα 1.1 και 1.4 και με κανουν να ντρεπομαι που εχω παρομοιο αμαξι! (μικρα ροδακια λες και ειναι πατινια! συκομενους κολους λες και εχει κατσει το αμαξι μπροστα απο το βαρος της μηχανης,ολλα αυτα βεβαια εχουν γινει για καποιους σοβαρους λογους! πχ το 1.1 δεν ειναι λογικο να φοραει λαστιχα 185/55/14 γιατι θα ηταν υπερβολη! και δεν θα τσουλαγε, ομως η χαμηλη υποδυναμη που οφειλεται??? προσπαθησα να καταλαβω πως απο ενα μοτερ 1400cc βγαζεις 75 μουλαρια και κατελειξα στο συμπερασμα οτι το κυριο αιτιο ειναι η οικονομικη πολιτικη στην καταναλωση, που ακολουθησε η Peugeot, ωστε να ειναι φιλικοτερο για το περιβαλον και οικονομικοτερο για την τσεπη μας, αρα δεν προοριζεται για σπορ οδηγηση! ο TU3JP ειναι αρκετα αξιοπιστος και καλοσχεδιασμενος για 8 βαλβιδο μοτερ και εψαξα να βρω που ειστερει,κατελειξα οτι το προβλημα μαλλον ειναι στον εκκεντροφορο και στον εγκεφαλο που για λογους οικονομιας δεν δινει καυσιμο! και οχι σε κατι αλλο! επισεις σκευτικα οτι λογω κυβισμου ο αερας που εισερχεται μεσα στο μοτερ ειναι ετσι και αλλιος αρκετος! αρα μια χωανη ΔΕΝ εξυπηρετει και πολυ το μοτερ αυτο, με το υπαρχον καυσιμο που δινει ο εγκεφαλος με το σταγονομετρο! καθως επισεις ουτε και ενα απλο τελικο, (που μαλλον θα κανει το αμαξι να ψοφαει στα χαμηλα!) (εκτος και αν ειναι τσιπαρισμενο) αρα λογικα για να μπορεσει να φτασει σε δυναμη καποια αλλα 1400αρια πχ 90hp που ειναι λογικη τιμη για 1.4 θα πρεπει να κοιταξουμε κυριος για τσιπαρισμα και εκκεντροφορο τι λετε??? -
Πριν το Peugeot ειχα ενα Autobianchi Abarth 1100cc 70hp,
σκευτομουν σημερα και ενιωθα λιγο απογοιτευμενος με την επιλογη μου να παρω το 1.4, για πολλους λογους! συνανταω στο δρομο κατι μαμα 1.1 και 1.4 και με κανουν να ντρεπομαι που εχω παρομοιο αμαξι! (μικρα ροδακια λες και ειναι πατινια! συκομενους κολους λες και εχει κατσει το αμαξι μπροστα απο το βαρος της μηχανης,ολλα αυτα βεβαια εχουν γινει για καποιους σοβαρους λογους! πχ το 1.1 δεν ειναι λογικο να φοραει λαστιχα 185/55/14 γιατι θα ηταν υπερβολη! και δεν θα τσουλαγε, ομως η χαμηλη υποδυναμη που οφειλεται??? προσπαθησα να καταλαβω πως απο ενα μοτερ 1400cc βγαζεις 75 μουλαρια και κατελειξα στο συμπερασμα οτι το κυριο αιτιο ειναι η οικονομικη πολιτικη στην καταναλωση, που ακολουθησε η Peugeot, ωστε να ειναι φιλικοτερο για το περιβαλον και οικονομικοτερο για την τσεπη μας, αρα δεν προοριζεται για σπορ οδηγηση! ο TU3JP ειναι αρκετα αξιοπιστος και καλοσχεδιασμενος για 8 βαλβιδο μοτερ και εψαξα να βρω που ειστερει,κατελειξα οτι το προβλημα μαλλον ειναι στον εκκεντροφορο και στον εγκεφαλο που για λογους οικονομιας δεν δινει καυσιμο! και οχι σε κατι αλλο! επισεις σκευτικα οτι λογω κυβισμου ο αερας που εισερχεται μεσα στο μοτερ ειναι ετσι και αλλιος αρκετος! αρα μια χωανη ΔΕΝ εξυπηρετει και πολυ το μοτερ αυτο, με το υπαρχον καυσιμο που δινει ο εγκεφαλος με το σταγονομετρο! καθως επισεις ουτε και ενα απλο τελικο, (που μαλλον θα κανει το αμαξι να ψοφαει στα χαμηλα!) (εκτος και αν ειναι τσιπαρισμενο) αρα λογικα για να μπορεσει να φτασει σε δυναμη καποια αλλα 1400αρια πχ 90hp που ειναι λογικη τιμη για 1.4 θα πρεπει να κοιταξουμε κυριος για τσιπαρισμα και εκκεντροφορο τι λετε??? -
Πριν το Peugeot ειχα ενα Autobianchi Abarth 1100cc 70hp,
σκευτομουν σημερα και ενιωθα λιγο απογοιτευμενος με την επιλογη μου να παρω το 1.4, για πολλους λογους! συνανταω στο δρομο κατι μαμα 1.1 και 1.4 και με κανουν να ντρεπομαι που εχω παρομοιο αμαξι! (μικρα ροδακια λες και ειναι πατινια! συκομενους κολους λες και εχει κατσει το αμαξι μπροστα απο το βαρος της μηχανης,ολλα αυτα βεβαια εχουν γινει για καποιους σοβαρους λογους! πχ το 1.1 δεν ειναι λογικο να φοραει λαστιχα 185/55/14 γιατι θα ηταν υπερβολη! και δεν θα τσουλαγε, ομως η χαμηλη υποδυναμη που οφειλεται??? προσπαθησα να καταλαβω πως απο ενα μοτερ 1400cc βγαζεις 75 μουλαρια και κατελειξα στο συμπερασμα οτι το κυριο αιτιο ειναι η οικονομικη πολιτικη στην καταναλωση, που ακολουθησε η Peugeot, ωστε να ειναι φιλικοτερο για το περιβαλον και οικονομικοτερο για την τσεπη μας, αρα δεν προοριζεται για σπορ οδηγηση! ο TU3JP ειναι αρκετα αξιοπιστος και καλοσχεδιασμενος για 8 βαλβιδο μοτερ και εψαξα να βρω που ειστερει,κατελειξα οτι το προβλημα μαλλον ειναι στον εκκεντροφορο και στον εγκεφαλο που για λογους οικονομιας δεν δινει καυσιμο! και οχι σε κατι αλλο! επισεις σκευτικα οτι λογω κυβισμου ο αερας που εισερχεται μεσα στο μοτερ ειναι ετσι και αλλιος αρκετος! αρα μια χωανη ΔΕΝ εξυπηρετει και πολυ το μοτερ αυτο, με το υπαρχον καυσιμο που δινει ο εγκεφαλος με το σταγονομετρο! καθως επισεις ουτε και ενα απλο τελικο, (που μαλλον θα κανει το αμαξι να ψοφαει στα χαμηλα!) (εκτος και αν ειναι τσιπαρισμενο) αρα λογικα για να μπορεσει να φτασει σε δυναμη καποια αλλα 1400αρια πχ 90hp που ειναι λογικη τιμη για 1.4 θα πρεπει να κοιταξουμε κυριος για τσιπαρισμα και εκκεντροφορο τι λετε??? -
Δεν έβγαλε κακό όνομα με ένα κινητήρα η Peugeot.
Οι εταιρίες κρίνονται από το σύνολο των προϊόντων
τους και σε βάθος χρόνου.
Ο κινητήρας 1.4 λίτρων είναι γνωστός,δεν είναι κάτι
το καινούργιο στην αγορά.Οι 75 ίπποι δεν είναι επαρκείς
για βαρύ αμάξωμα.Αν έχεις το 307,τότε αναμενόμενο
να μην έχεις τρομερές επιδόσεις.Νομίζω πως τα άλλα
μοντέλα (106,206) στέκονται καλά με τον εν λόγω
κινητήρα.
Το αν θα τον αναβαθμίσεις με τσιπάκι,είναι καθαρά
δική σου επιλογή.Λίγοι επιπλέον ίπποι δε θα απαιτήσουν
πολλές μετατροπές στα τεχνικά μέρη του οχήματος.Για μετατροπές σε 206,δες εδώ (εγγραφή με e-mail):
http://www.206club.gr/forum/Μπορείς να απευθυνθείς και στην αντιπροσωπεία για συμβουλή:
http://www.peugeot.gr/contact/ -
Έχω κι εγώ ένα Σιτροέν ΑΧ με τον ίδιο κινητήρα.
Ε, λοιπόν ο κινητήρας αυτός για το ΑΧ είναι ό,τι πρέπει, πιάνει από χαμηλά είναι εύστροφος, οικονομικός και κινεί σα σφαίρα το μικρό αμάξωμα. Επομένως, δεν ξέρω βέβαια ποιό Πεζώ έχεις, αλλά αν είναι από τα μικρά τότε δεν πρέπει να έχεις παράπονο (παρα μόνο για την αξιοπιστία του ποτενσιομέτρου γκαζιού). -
Εχω 106 1.4! δεν ηξερα οτι τα Citroen AX εχουν τον TU3JP! παντος σαφως το αμαξωμα σας ειναι λιγοτερο βαρυ!
-
Και βέβαια τον ίδιο έχει και το ΖΧ. Πάντως υπάρχουν μικροαλλαγές στον κινητήρα μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια. Δεν είναι εντελώς ο ίδιος!
Πάντως ένα χαρακτηριστικό του στη δικιά μου γενιά (1993) είναι ότι έκαιγε τη φλάντζα. Ή τουλάχιστον έτσι μου είπαν από την ΕΛΠΑ όταν έμεινα από θερμοστάτη. Στο δικό μου την άλλαξα στα 90000km (και ήταν πριν τη βλάβη του θερμοστάτη).
Πάντως το μοτέρ τραβάει από πολύ χαμηλά (εκκινήσεις με δευτέρα δεν είναι πρόβλημα και μια φορά αφηρημένος ξεκίνησα και με τρίτη). Εϊναι και οικονομικό. Στις ψηλές στροφές απλά κάνει θόρυβο. Ο λόγος που έμεινε στην παραγωγή τόσα χρόνια είναι ότι είναι φτηνός και μια χαρά για αυτοκίνητο πόλης. Έτσι κι αλλιώς στην ευρώπη τα μικρά αυτοκίνητα είναι τώρα πια σχεδόν αποκλειστικά ντήζελ, οπότε δεν συνέφερε την Πεζώ να τον εξελίξει.
-
Η ελαστικότητα του συγκεκριμένου κινητήρα είναι παροιμιώδης, και αυτός είναι ένας από τους λόγους που συνεχίζουν να τον βάζουν στα αυτοκίνητα μέχρι και σήμερα. Ας μην ξεχνάμε ότι σαν βασικό σχέδιο είναι ηλικίας πάνω από 20 ετών.
-
Έχω μπει καλοκαίρια σε 106 1,4 XS και πάει μια χαρά..
Τώρα άμα κάποιος θέλει πολλά γκάζια,
κάνει βελτίωση ή αλλάζει κινητήρα. -
Είναι φυσικό να βλέπεις ότι έχει λιγώτερο νεύρο από το Abarth. Μην ξεχνάμε ότι είχε ελάχιστα λιγώτερη ιπποδύναμη αλλά ήταν και 700 κιλά αυτοκίνητο!
-
Ναι καλα ολλα αυτα αλλα κενενας δεν αναφερθηκε στα αιτια που το κανουν και βγαζει 75hp (αραγε ειναι στον τροχο?) διαβαστε το πρωτο μου post! συμφωνει κανεις με το σκεπτικο μου? η βελτιωσεις που σκευτικα ειναι ουσιαστικες? ΕΔΩ ΣΑΣ ΘΕΛΩ!
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Ναι καλα ολλα αυτα αλλα κενενας δεν αναφερθηκε στα αιτια που το κανουν και βγαζει 75hp (αραγε ειναι στον τροχο?) διαβαστε το πρωτο μου post! συμφωνει κανεις με το σκεπτικο μου? η βελτιωσεις που σκευτικα ειναι ουσιαστικες? ΕΔΩ ΣΑΣ ΘΕΛΩ!Τα 75 καθαρόαιμα δεν είναι στον τροχό.
Δεν είμαι σίγουρος ότι η κυλινδροκεφαλή είναι ροϊκά τόσο καλή ώστε να αρκεί μια αλλαγή ECU για να αποδόσει καλύτερα. Και αν ισχύει αυτό ο εκκεντροφόρος δεν πρόκειται να κάνει τίποτα.
Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ένα αρκετά παλιό μοτέρ, το οποίο, αν δεν με απατά η μνήμη μου υπήρχε και σε πιο εξελιγμένη έκδοση για το 106 Rallye (???) Να με συγχωρούν οι Πεζάκηδες αν λέω μπούρδες Πιστεύω όμως ότι χρειάζεται και ροϊκή εξέλιξη για να αποδώσει.
Edit: άκυρο το παραπάνω ως προς το Rallye 1.3
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Íáé êáëá ïëëá áõôá áëëá êåíåíáò äåí áíáöåñèçêå óôá áéôéá ðïõ ôï êáíïõí êáé âãáæåé 75hp (áñáãå åéíáé óôïí ôñï÷ï?) äéáâáóôå ôï ðñùôï ìïõ post! óõìöùíåé êáíåéò ìå ôï óêåðôéêï ìïõ? ç âåëôéùóåéò ðïõ óêåõôéêá åéíáé ïõóéáóôéêåò? ÅÄÙ ÓÁÓ ÈÅËÙ!
Ôá 75 êáèáñüáéìá äåí åßíáé óôïí ôñï÷ü.
Äåí åßìáé óßãïõñïò üôé ç êõëéíäñïêåöáëÞ åßíáé ñïúêÜ ôüóï êáëÞ þóôå íá áñêåß ìéá áëëáãÞ ECU ãéá íá áðïäüóåé êáëýôåñá. Êáé áí éó÷ýåé áõôü ï åêêåíôñïöüñïò äåí ðñüêåéôáé íá êÜíåé ôßðïôá.
Ìçí îå÷íÜò üôé ìéëÜìå ãéá Ýíá áñêåôÜ ðáëéü ìïôÝñ, ôï ïðïßï, áí äåí ìå áðáôÜ ç ìíÞìç ìïõ õðÞñ÷å êáé óå ðéï åîåëéãìÝíç Ýêäïóç ãéá ôï 106 Rallye (???) Íá ìå óõã÷ùñïýí ïé ÐåæÜêçäåò áí ëÝù ìðïýñäåò Ðéóôåýù üìùò üôé ÷ñåéÜæåôáé êáé ñïúêÞ åîÝëéîç ãéá íá áðïäþóåé.
Edit: Üêõñï ôï ðáñáðÜíù ùò ðñïò ôï Rallye 1.3
Äåêôü ôï áêýñùìá áëëÜ ôé èá Ýëåãåò áí ìÜèáéíåò üôé óå áõôü ôï ìïôÝñ ìðáßíåé ç êõëéíäñïêåöáëÞ ôïõ 1,6 16V???
-
τι κουφο ηταν αυτο?! το καπακι του rallye ειναι πιο μεγαλο εχει 2 εκκ και αλλα πολλααααααααααααα!
Ξεφευγουμε απο το θεμα νομιζω! το θεμα μας ειναι τι φταει και βγαζει 75hp
και πιο μερος του μοτερ θελει βελτιωσει για να φτασει σε λογικα ορια σε δυναμη.Dieneke σοβαρα?! δεν ειναι στον τροχο 75hp?!?!!? και ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ!?!? -
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
δεν ειναι στον τροχο 75hp?!?!!? και ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ!?!?Κατ'αρχάς είχα στο μυαλό μου το 1.3 Rallye.
Μια δυναμομέτρηση θα σου δώσει απαντήσεις. Λογικά, με 75 άλογα στο στρόφαλο θα πρέπει να χάνει τουλάχιστον άλλα 10 μέχρι τους τροχούς.
Σημείωση: μην πιστεύετε τα τέρατα που λένε μερικοί για απώλειες της τάξης των... 5 ίππων σε σύνολο 200! Αυτό είναι απλώς αδύνατο. 10-15% απώλειες είναι απολύτως λογικό νούμερο, ειδικά για παλιότερες κατασκευές. Μιλάμε πάντοτε για προσθιοκίνητα, γιατί σε πισωκίνητα και (ειδικά) τετρακίνητα, οι απώλειες είναι ακόμα μεγαλύτερες.
-
Το 106 1.4 είναι πιό γρήγορο συνολικά απο όλα τα 1.4 16ν του γκρούπ VAG,δέν καταλαβαίνω γιατί λές ότι είναι αργο το 106?
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
75 άλογα στο στρόφαλο θα πρέπει να χάνει τουλάχιστον άλλα 10 μέχρι τους τροχούς.Νομίζω ότι η ιπποδύναμη των PUG που ανακοινώνεται είναι στους τροχούς .
Σημείωση: μην πιστεύετε τα τέρατα που λένε μερικοί για απώλειες της τάξης των... 5 ίππων σε σύνολο 200!
Υπάρχει άνθρωπος που σκέφτεται και είπε τέτοιο πράγμα????
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Νομίζω ότι η ιπποδύναμη των PUG που ανακοινώνεται είναι στους τροχούς .
Δεν έχω ακούσει τίποτα τέτοιο. Εννοείς δηλαδή ότι το 106 Rallye έβγαζε 122 άλογα στους τροχούς; Αυτό σημαίνει ότι θα έπρεπε να είχε πάνω από 135 στο στρόφαλο, μάλλον χλωμό.
Υπάρχει άνθρωπος που σκέφτεται και είπε τέτοιο πράγμα????
Έλα που σου προκαλεί έκπληξη!
Το πλέον συνηθισμένο είναι ένα αυτοκίνητο εντελώς ξαφνικά να αποκτά μετά την 'βελτίωση' πολύ περισσότερες απώλειες. Ας πούμε 10 άλογα απώλειες πριν, 15 μετά, αλλά η ιπποδύναμη 'στο στρόφαλο' αυξήθηκε κατά 10 ίππους. Φαίνεται θα είναι 'ίπποι χλωροί', ή κατά το δημοτικότερο, πράσινα άλογα.
-
geko ισως επειδη ειναι 1.4 και βγαζει ΜΟΝΟ 75 αλογα?
και γιατι με χωανη τελικο και μπουζι δεν εχω δει καποια αλαγη!?
ιδίος τωρα το καλοκαιρι που ΣΕΡΝΕΤΑΙ!!! η χωανη δεν κανει τιποτα!
μεχρι και τον ΙΑΤ sensor πειραξα μπααααααααας και δωσει κανενα πονυ,ομως τιποτα!!!! σε μια κοντρα με punto 1.2 δυναμομετρημενο
στα 77hp ερχοταν σχεδών ισα! με ενα μικρο προβάδισμα που διατηροταν
μεχρι τα 140κμ!! γιαυτο ανοιξα αυτο το topic για να πουμε ιδεες τι φταιει
και πως μπορει να βελτιωθει! -
Τα Rally βγάζουν στο δυναμόμετρο συνήθως 125-128 ίππους, οπότε η πραγματική τους ιπποδύναμη, στου τροχούς, είναι περίπου 120. Η μετάδοση των Rally 'τρώει' περίπου 7-8 ίππους. Το 10-15% απώλειες για ατμοσφαιρικά προσθιοκίνητα είναι μάλλον ακραίο, απο όσο έχω παρατηρήσει οι απώλειες είναι 5-10 ίππους ανάλογα με το μοντέλο.
Εβγαλε κακο ονομα η peugeot με το 1.4?