Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εβγαλε κακο ονομα η peugeot με το 1.4?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εβγαλε κακο ονομα η peugeot με το 1.4?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    50
    398
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      Πριν το Peugeot ειχα ενα Autobianchi Abarth 1100cc 70hp,
      σκευτομουν σημερα και ενιωθα λιγο απογοιτευμενος με την επιλογη μου να παρω το 1.4, για πολλους λογους! συνανταω στο δρομο κατι μαμα 1.1 και 1.4 και με κανουν να ντρεπομαι που εχω παρομοιο αμαξι! (μικρα ροδακια λες και ειναι πατινια! συκομενους κολους λες και εχει κατσει το αμαξι μπροστα απο το βαρος της μηχανης,ολλα αυτα βεβαια εχουν γινει για καποιους σοβαρους λογους! πχ το 1.1 δεν ειναι λογικο να φοραει λαστιχα 185/55/14 γιατι θα ηταν υπερβολη! και δεν θα τσουλαγε, ομως η χαμηλη υποδυναμη που οφειλεται??? προσπαθησα να καταλαβω πως απο ενα μοτερ 1400cc βγαζεις 75 μουλαρια και κατελειξα στο συμπερασμα οτι το κυριο αιτιο ειναι η οικονομικη πολιτικη στην καταναλωση, που ακολουθησε η Peugeot, ωστε να ειναι φιλικοτερο για το περιβαλον και οικονομικοτερο για την τσεπη μας, αρα δεν προοριζεται για σπορ οδηγηση! ο TU3JP ειναι αρκετα αξιοπιστος και καλοσχεδιασμενος για 8 βαλβιδο μοτερ και εψαξα να βρω που ειστερει,κατελειξα οτι το προβλημα μαλλον ειναι στον εκκεντροφορο και στον εγκεφαλο που για λογους οικονομιας δεν δινει καυσιμο! και οχι σε κατι αλλο! επισεις σκευτικα οτι λογω κυβισμου ο αερας που εισερχεται μεσα στο μοτερ ειναι ετσι και αλλιος αρκετος! αρα μια χωανη ΔΕΝ εξυπηρετει και πολυ το μοτερ αυτο, με το υπαρχον καυσιμο που δινει ο εγκεφαλος με το σταγονομετρο! καθως επισεις ουτε και ενα απλο τελικο, (που μαλλον θα κανει το αμαξι να ψοφαει στα χαμηλα!) (εκτος και αν ειναι τσιπαρισμενο) αρα λογικα για να μπορεσει να φτασει σε δυναμη καποια αλλα 1400αρια πχ 90hp που ειναι λογικη τιμη για 1.4 θα πρεπει να κοιταξουμε κυριος για τσιπαρισμα και εκκεντροφορο τι λετε???

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lefteris25 last edited by

        Πριν το Peugeot ειχα ενα Autobianchi Abarth 1100cc 70hp,
        σκευτομουν σημερα και ενιωθα λιγο απογοιτευμενος με την επιλογη μου να παρω το 1.4, για πολλους λογους! συνανταω στο δρομο κατι μαμα 1.1 και 1.4 και με κανουν να ντρεπομαι που εχω παρομοιο αμαξι! (μικρα ροδακια λες και ειναι πατινια! συκομενους κολους λες και εχει κατσει το αμαξι μπροστα απο το βαρος της μηχανης,ολλα αυτα βεβαια εχουν γινει για καποιους σοβαρους λογους! πχ το 1.1 δεν ειναι λογικο να φοραει λαστιχα 185/55/14 γιατι θα ηταν υπερβολη! και δεν θα τσουλαγε, ομως η χαμηλη υποδυναμη που οφειλεται??? προσπαθησα να καταλαβω πως απο ενα μοτερ 1400cc βγαζεις 75 μουλαρια και κατελειξα στο συμπερασμα οτι το κυριο αιτιο ειναι η οικονομικη πολιτικη στην καταναλωση, που ακολουθησε η Peugeot, ωστε να ειναι φιλικοτερο για το περιβαλον και οικονομικοτερο για την τσεπη μας, αρα δεν προοριζεται για σπορ οδηγηση! ο TU3JP ειναι αρκετα αξιοπιστος και καλοσχεδιασμενος για 8 βαλβιδο μοτερ και εψαξα να βρω που ειστερει,κατελειξα οτι το προβλημα μαλλον ειναι στον εκκεντροφορο και στον εγκεφαλο που για λογους οικονομιας δεν δινει καυσιμο! και οχι σε κατι αλλο! επισεις σκευτικα οτι λογω κυβισμου ο αερας που εισερχεται μεσα στο μοτερ ειναι ετσι και αλλιος αρκετος! αρα μια χωανη ΔΕΝ εξυπηρετει και πολυ το μοτερ αυτο, με το υπαρχον καυσιμο που δινει ο εγκεφαλος με το σταγονομετρο! καθως επισεις ουτε και ενα απλο τελικο, (που μαλλον θα κανει το αμαξι να ψοφαει στα χαμηλα!) (εκτος και αν ειναι τσιπαρισμενο) αρα λογικα για να μπορεσει να φτασει σε δυναμη καποια αλλα 1400αρια πχ 90hp που ειναι λογικη τιμη για 1.4 θα πρεπει να κοιταξουμε κυριος για τσιπαρισμα και εκκεντροφορο τι λετε???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          Πριν το Peugeot ειχα ενα Autobianchi Abarth 1100cc 70hp,
          σκευτομουν σημερα και ενιωθα λιγο απογοιτευμενος με την επιλογη μου να παρω το 1.4, για πολλους λογους! συνανταω στο δρομο κατι μαμα 1.1 και 1.4 και με κανουν να ντρεπομαι που εχω παρομοιο αμαξι! (μικρα ροδακια λες και ειναι πατινια! συκομενους κολους λες και εχει κατσει το αμαξι μπροστα απο το βαρος της μηχανης,ολλα αυτα βεβαια εχουν γινει για καποιους σοβαρους λογους! πχ το 1.1 δεν ειναι λογικο να φοραει λαστιχα 185/55/14 γιατι θα ηταν υπερβολη! και δεν θα τσουλαγε, ομως η χαμηλη υποδυναμη που οφειλεται??? προσπαθησα να καταλαβω πως απο ενα μοτερ 1400cc βγαζεις 75 μουλαρια και κατελειξα στο συμπερασμα οτι το κυριο αιτιο ειναι η οικονομικη πολιτικη στην καταναλωση, που ακολουθησε η Peugeot, ωστε να ειναι φιλικοτερο για το περιβαλον και οικονομικοτερο για την τσεπη μας, αρα δεν προοριζεται για σπορ οδηγηση! ο TU3JP ειναι αρκετα αξιοπιστος και καλοσχεδιασμενος για 8 βαλβιδο μοτερ και εψαξα να βρω που ειστερει,κατελειξα οτι το προβλημα μαλλον ειναι στον εκκεντροφορο και στον εγκεφαλο που για λογους οικονομιας δεν δινει καυσιμο! και οχι σε κατι αλλο! επισεις σκευτικα οτι λογω κυβισμου ο αερας που εισερχεται μεσα στο μοτερ ειναι ετσι και αλλιος αρκετος! αρα μια χωανη ΔΕΝ εξυπηρετει και πολυ το μοτερ αυτο, με το υπαρχον καυσιμο που δινει ο εγκεφαλος με το σταγονομετρο! καθως επισεις ουτε και ενα απλο τελικο, (που μαλλον θα κανει το αμαξι να ψοφαει στα χαμηλα!) (εκτος και αν ειναι τσιπαρισμενο) αρα λογικα για να μπορεσει να φτασει σε δυναμη καποια αλλα 1400αρια πχ 90hp που ειναι λογικη τιμη για 1.4 θα πρεπει να κοιταξουμε κυριος για τσιπαρισμα και εκκεντροφορο τι λετε???

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • E
            eizo last edited by

            Δεν έβγαλε κακό όνομα με ένα κινητήρα η Peugeot.
            Οι εταιρίες κρίνονται από το σύνολο των προϊόντων
            τους και σε βάθος χρόνου.
            Ο κινητήρας 1.4 λίτρων είναι γνωστός,δεν είναι κάτι
            το καινούργιο στην αγορά.Οι 75 ίπποι δεν είναι επαρκείς
            για βαρύ αμάξωμα.Αν έχεις το 307,τότε αναμενόμενο
            να μην έχεις τρομερές επιδόσεις.Νομίζω πως τα άλλα
            μοντέλα (106,206) στέκονται καλά με τον εν λόγω
            κινητήρα.
            Το αν θα τον αναβαθμίσεις με τσιπάκι,είναι καθαρά
            δική σου επιλογή.Λίγοι επιπλέον ίπποι δε θα απαιτήσουν
            πολλές μετατροπές στα τεχνικά μέρη του οχήματος.

            Για μετατροπές σε 206,δες εδώ (εγγραφή με e-mail):
            http://www.206club.gr/forum/

            Μπορείς να απευθυνθείς και στην αντιπροσωπεία για συμβουλή:
            http://www.peugeot.gr/contact/

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tifosaros last edited by

              Έχω κι εγώ ένα Σιτροέν ΑΧ με τον ίδιο κινητήρα.
              Ε, λοιπόν ο κινητήρας αυτός για το ΑΧ είναι ό,τι πρέπει, πιάνει από χαμηλά είναι εύστροφος, οικονομικός και κινεί σα σφαίρα το μικρό αμάξωμα. Επομένως, δεν ξέρω βέβαια ποιό Πεζώ έχεις, αλλά αν είναι από τα μικρά τότε δεν πρέπει να έχεις παράπονο (παρα μόνο για την αξιοπιστία του ποτενσιομέτρου γκαζιού).

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lefteris25 last edited by

                Εχω 106 1.4! δεν ηξερα οτι τα Citroen AX εχουν τον TU3JP! παντος σαφως το αμαξωμα σας ειναι λιγοτερο βαρυ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Και βέβαια τον ίδιο έχει και το ΖΧ. Πάντως υπάρχουν μικροαλλαγές στον κινητήρα μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια. Δεν είναι εντελώς ο ίδιος!

                  Πάντως ένα χαρακτηριστικό του στη δικιά μου γενιά (1993) είναι ότι έκαιγε τη φλάντζα. Ή τουλάχιστον έτσι μου είπαν από την ΕΛΠΑ όταν έμεινα από θερμοστάτη. Στο δικό μου την άλλαξα στα 90000km (και ήταν πριν τη βλάβη του θερμοστάτη).

                  Πάντως το μοτέρ τραβάει από πολύ χαμηλά (εκκινήσεις με δευτέρα δεν είναι πρόβλημα και μια φορά αφηρημένος ξεκίνησα και με τρίτη). Εϊναι και οικονομικό. Στις ψηλές στροφές απλά κάνει θόρυβο. Ο λόγος που έμεινε στην παραγωγή τόσα χρόνια είναι ότι είναι φτηνός και μια χαρά για αυτοκίνητο πόλης. Έτσι κι αλλιώς στην ευρώπη τα μικρά αυτοκίνητα είναι τώρα πια σχεδόν αποκλειστικά ντήζελ, οπότε δεν συνέφερε την Πεζώ να τον εξελίξει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    n_olympios last edited by

                    Η ελαστικότητα του συγκεκριμένου κινητήρα είναι παροιμιώδης, και αυτός είναι ένας από τους λόγους που συνεχίζουν να τον βάζουν στα αυτοκίνητα μέχρι και σήμερα. Ας μην ξεχνάμε ότι σαν βασικό σχέδιο είναι ηλικίας πάνω από 20 ετών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • E
                      eizo last edited by

                      Έχω μπει καλοκαίρια σε 106 1,4 XS και πάει μια χαρά..
                      Τώρα άμα κάποιος θέλει πολλά γκάζια,
                      κάνει βελτίωση ή αλλάζει κινητήρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dienekes last edited by

                        Είναι φυσικό να βλέπεις ότι έχει λιγώτερο νεύρο από το Abarth. Μην ξεχνάμε ότι είχε ελάχιστα λιγώτερη ιπποδύναμη αλλά ήταν και 700 κιλά αυτοκίνητο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lefteris25 last edited by

                          Ναι καλα ολλα αυτα αλλα κενενας δεν αναφερθηκε στα αιτια που το κανουν και βγαζει 75hp (αραγε ειναι στον τροχο?) διαβαστε το πρωτο μου post! συμφωνει κανεις με το σκεπτικο μου? η βελτιωσεις που σκευτικα ειναι ουσιαστικες? ΕΔΩ ΣΑΣ ΘΕΛΩ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • D
                            dienekes last edited by

                            Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                            Ναι καλα ολλα αυτα αλλα κενενας δεν αναφερθηκε στα αιτια που το κανουν και βγαζει 75hp (αραγε ειναι στον τροχο?) διαβαστε το πρωτο μου post! συμφωνει κανεις με το σκεπτικο μου? η βελτιωσεις που σκευτικα ειναι ουσιαστικες? ΕΔΩ ΣΑΣ ΘΕΛΩ!

                            Τα 75 καθαρόαιμα δεν είναι στον τροχό.

                            Δεν είμαι σίγουρος ότι η κυλινδροκεφαλή είναι ροϊκά τόσο καλή ώστε να αρκεί μια αλλαγή ECU για να αποδόσει καλύτερα. Και αν ισχύει αυτό ο εκκεντροφόρος δεν πρόκειται να κάνει τίποτα.

                            Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ένα αρκετά παλιό μοτέρ, το οποίο, αν δεν με απατά η μνήμη μου υπήρχε και σε πιο εξελιγμένη έκδοση για το 106 Rallye (???) Να με συγχωρούν οι Πεζάκηδες αν λέω μπούρδες Πιστεύω όμως ότι χρειάζεται και ροϊκή εξέλιξη για να αποδώσει.

                            Edit: άκυρο το παραπάνω ως προς το Rallye 1.3

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              gskarmou last edited by

                              Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                              Íáé êáëá ïëëá áõôá áëëá êåíåíáò äåí áíáöåñèçêå óôá áéôéá ðïõ ôï êáíïõí êáé âãáæåé 75hp (áñáãå åéíáé óôïí ôñï÷ï?) äéáâáóôå ôï ðñùôï ìïõ post! óõìöùíåé êáíåéò ìå ôï óêåðôéêï ìïõ? ç âåëôéùóåéò ðïõ óêåõôéêá åéíáé ïõóéáóôéêåò? ÅÄÙ ÓÁÓ ÈÅËÙ!

                              Ôá 75 êáèáñüáéìá äåí åßíáé óôïí ôñï÷ü.

                              Äåí åßìáé óßãïõñïò üôé ç êõëéíäñïêåöáëÞ åßíáé ñïúêÜ ôüóï êáëÞ þóôå íá áñêåß ìéá áëëáãÞ ECU ãéá íá áðïäüóåé êáëýôåñá. Êáé áí éó÷ýåé áõôü ï åêêåíôñïöüñïò äåí ðñüêåéôáé íá êÜíåé ôßðïôá.

                              Ìçí îå÷íÜò üôé ìéëÜìå ãéá Ýíá áñêåôÜ ðáëéü ìïôÝñ, ôï ïðïßï, áí äåí ìå áðáôÜ ç ìíÞìç ìïõ õðÞñ÷å êáé óå ðéï åîåëéãìÝíç Ýêäïóç ãéá ôï 106 Rallye (???) Íá ìå óõã÷ùñïýí ïé ÐåæÜêçäåò áí ëÝù ìðïýñäåò Ðéóôåýù üìùò üôé ÷ñåéÜæåôáé êáé ñïúêÞ åîÝëéîç ãéá íá áðïäþóåé.

                              Edit: Üêõñï ôï ðáñáðÜíù ùò ðñïò ôï Rallye 1.3

                              Äåêôü ôï áêýñùìá áëëÜ ôé èá Ýëåãåò áí ìÜèáéíåò üôé óå áõôü ôï ìïôÝñ ìðáßíåé ç êõëéíäñïêåöáëÞ ôïõ 1,6 16V???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lefteris25 last edited by

                                τι κουφο ηταν αυτο?! το καπακι του rallye ειναι πιο μεγαλο εχει 2 εκκ και αλλα πολλααααααααααααα!
                                Ξεφευγουμε απο το θεμα νομιζω! το θεμα μας ειναι τι φταει και βγαζει 75hp
                                και πιο μερος του μοτερ θελει βελτιωσει για να φτασει σε λογικα ορια σε δυναμη.Dieneke σοβαρα?! δεν ειναι στον τροχο 75hp?!?!!? και ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ!?!?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dienekes last edited by

                                  Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                                  δεν ειναι στον τροχο 75hp?!?!!? και ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ!?!?

                                  Κατ'αρχάς είχα στο μυαλό μου το 1.3 Rallye.

                                  Μια δυναμομέτρηση θα σου δώσει απαντήσεις. Λογικά, με 75 άλογα στο στρόφαλο θα πρέπει να χάνει τουλάχιστον άλλα 10 μέχρι τους τροχούς.

                                  Σημείωση: μην πιστεύετε τα τέρατα που λένε μερικοί για απώλειες της τάξης των... 5 ίππων σε σύνολο 200! Αυτό είναι απλώς αδύνατο. 10-15% απώλειες είναι απολύτως λογικό νούμερο, ειδικά για παλιότερες κατασκευές. Μιλάμε πάντοτε για προσθιοκίνητα, γιατί σε πισωκίνητα και (ειδικά) τετρακίνητα, οι απώλειες είναι ακόμα μεγαλύτερες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • G
                                    geko last edited by

                                    Το 106 1.4 είναι πιό γρήγορο συνολικά απο όλα τα 1.4 16ν του γκρούπ VAG,δέν καταλαβαίνω γιατί λές ότι είναι αργο το 106?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      geko last edited by

                                      Ο χρήστης dienekes έγραψε:
                                      75 άλογα στο στρόφαλο θα πρέπει να χάνει τουλάχιστον άλλα 10 μέχρι τους τροχούς.

                                      Νομίζω ότι η ιπποδύναμη των PUG που ανακοινώνεται είναι στους τροχούς .

                                      Σημείωση: μην πιστεύετε τα τέρατα που λένε μερικοί για απώλειες της τάξης των... 5 ίππων σε σύνολο 200!

                                      Υπάρχει άνθρωπος που σκέφτεται και είπε τέτοιο πράγμα????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dienekes last edited by

                                        Ο χρήστης geko έγραψε:

                                        Νομίζω ότι η ιπποδύναμη των PUG που ανακοινώνεται είναι στους τροχούς .

                                        Δεν έχω ακούσει τίποτα τέτοιο. Εννοείς δηλαδή ότι το 106 Rallye έβγαζε 122 άλογα στους τροχούς; Αυτό σημαίνει ότι θα έπρεπε να είχε πάνω από 135 στο στρόφαλο, μάλλον χλωμό.

                                        Υπάρχει άνθρωπος που σκέφτεται και είπε τέτοιο πράγμα????

                                        Έλα που σου προκαλεί έκπληξη!

                                        Το πλέον συνηθισμένο είναι ένα αυτοκίνητο εντελώς ξαφνικά να αποκτά μετά την 'βελτίωση' πολύ περισσότερες απώλειες. Ας πούμε 10 άλογα απώλειες πριν, 15 μετά, αλλά η ιπποδύναμη 'στο στρόφαλο' αυξήθηκε κατά 10 ίππους. Φαίνεται θα είναι 'ίπποι χλωροί', ή κατά το δημοτικότερο, πράσινα άλογα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lefteris25 last edited by

                                          geko ισως επειδη ειναι 1.4 και βγαζει ΜΟΝΟ 75 αλογα?
                                          και γιατι με χωανη τελικο και μπουζι δεν εχω δει καποια αλαγη!?
                                          ιδίος τωρα το καλοκαιρι που ΣΕΡΝΕΤΑΙ!!! η χωανη δεν κανει τιποτα!
                                          μεχρι και τον ΙΑΤ sensor πειραξα μπααααααααας και δωσει κανενα πονυ,ομως τιποτα!!!! σε μια κοντρα με punto 1.2 δυναμομετρημενο
                                          στα 77hp ερχοταν σχεδών ισα! με ενα μικρο προβάδισμα που διατηροταν
                                          μεχρι τα 140κμ!! γιαυτο ανοιξα αυτο το topic για να πουμε ιδεες τι φταιει
                                          και πως μπορει να βελτιωθει!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            geko last edited by

                                            Τα Rally βγάζουν στο δυναμόμετρο συνήθως 125-128 ίππους, οπότε η πραγματική τους ιπποδύναμη, στου τροχούς, είναι περίπου 120. Η μετάδοση των Rally 'τρώει' περίπου 7-8 ίππους. Το 10-15% απώλειες για ατμοσφαιρικά προσθιοκίνητα είναι μάλλον ακραίο, απο όσο έχω παρατηρήσει οι απώλειες είναι 5-10 ίππους ανάλογα με το μοντέλο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr