-
απο που βγενει το κανιβαλος, αγριος εκκεντροφορος?
απο οτι ξερω στη ουσια ενας αγριος εκκεντροφορος δεν μπορει να σου δωσει αλογα! απλος μεταφερει την υποδυναμη να αποδυδεται στο εβρος των στροφων που μας ενδιαφερει πχ ολλη η δυναμη χαμηλα οποτε το αμαξι ψοφαει ψηλα! η ολλη την δυναμη ψηλα και ψοφαει χαμηλα η διαμιραζει την δυναμη σε ολλο το εβρος των στροφων οπως πχ κανουν οι κατασκευαστριες εταιριες. οποτε ενας εκκεντροφορος δεν μπορει να κανει αυξηση υποδυναμης, γιατι τοτε πολοι λενε βαλε εκκεντροφορο να παρεις αλογα??? παραπληροφοριση?
και δευτερο γιατι αν βαλεις πολυ αγριο εκκεντροφορο (εκκεντρα με μεγαλες μοιρες) τοτε δεν μπορεις να βγαλεις καρτα καυσαεριων που οφειλετε?Ευχαριστω
-
απο που βγενει το κανιβαλος, αγριος εκκεντροφορος?
απο οτι ξερω στη ουσια ενας αγριος εκκεντροφορος δεν μπορει να σου δωσει αλογα! απλος μεταφερει την υποδυναμη να αποδυδεται στο εβρος των στροφων που μας ενδιαφερει πχ ολλη η δυναμη χαμηλα οποτε το αμαξι ψοφαει ψηλα! η ολλη την δυναμη ψηλα και ψοφαει χαμηλα η διαμιραζει την δυναμη σε ολλο το εβρος των στροφων οπως πχ κανουν οι κατασκευαστριες εταιριες. οποτε ενας εκκεντροφορος δεν μπορει να κανει αυξηση υποδυναμης, γιατι τοτε πολοι λενε βαλε εκκεντροφορο να παρεις αλογα??? παραπληροφοριση?
και δευτερο γιατι αν βαλεις πολυ αγριο εκκεντροφορο (εκκεντρα με μεγαλες μοιρες) τοτε δεν μπορεις να βγαλεις καρτα καυσαεριων που οφειλετε?Ευχαριστω
-
απο που βγενει το κανιβαλος, αγριος εκκεντροφορος?
απο οτι ξερω στη ουσια ενας αγριος εκκεντροφορος δεν μπορει να σου δωσει αλογα! απλος μεταφερει την υποδυναμη να αποδυδεται στο εβρος των στροφων που μας ενδιαφερει πχ ολλη η δυναμη χαμηλα οποτε το αμαξι ψοφαει ψηλα! η ολλη την δυναμη ψηλα και ψοφαει χαμηλα η διαμιραζει την δυναμη σε ολλο το εβρος των στροφων οπως πχ κανουν οι κατασκευαστριες εταιριες. οποτε ενας εκκεντροφορος δεν μπορει να κανει αυξηση υποδυναμης, γιατι τοτε πολοι λενε βαλε εκκεντροφορο να παρεις αλογα??? παραπληροφοριση?
και δευτερο γιατι αν βαλεις πολυ αγριο εκκεντροφορο (εκκεντρα με μεγαλες μοιρες) τοτε δεν μπορεις να βγαλεις καρτα καυσαεριων που οφειλετε?Ευχαριστω
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
απο που βγενει το κανιβαλος, αγριος εκκεντροφορος?
απο οτι ξερω στη ουσια ενας αγριος εκκεντροφορος δεν μπορει να σου δωσει αλογα! απλος μεταφερει την υποδυναμη να αποδυδεται στο εβρος των στροφων που μας ενδιαφερει πχ ολλη η δυναμη χαμηλα οποτε το αμαξι ψοφαει ψηλα! η ολλη την δυναμη ψηλα και ψοφαει χαμηλα η διαμιραζει την δυναμη σε ολλο το εβρος των στροφων οπως πχ κανουν οι κατασκευαστριες εταιριες. οποτε ενας εκκεντροφορος δεν μπορει να κανει αυξηση υποδυναμης, γιατι τοτε πολοι λενε βαλε εκκεντροφορο να παρεις αλογα??? παραπληροφοριση?
και δευτερο γιατι αν βαλεις πολυ αγριο εκκεντροφορο (εκκεντρα με μεγαλες μοιρες) τοτε δεν μπορεις να βγαλεις καρτα καυσαεριων που οφειλετε?Ευχαριστω
Άγριος εκκεντροφόρος = μεγάλο βύθισμα
Αυτά που γράφεις για τη δύναμη ψηλά, κλπ, δεν είναι ακριβώς έτσι. Για να ακριβολογήσω είναι γενικότητες.
**Και βέβαια **ένας εκκεντροφόρος με μεγαλύτερη διάρκεια ή βύθισμα δίνει άλογα, για έναν απλούστατο λόγο: επιτρέπει την εισαγωγή περισσότερου μίγματος ανά μονάδα χρόνου στο θάλαμο καύσης. Αν ο τελευταίος διαθέτει τα ροϊκά χαρακτηριστικά (για την ακρίβεια η εισαγωγή του), να καύσει το μίγμα σωστά, τότε έχουμε αύξηση της απόδοσης. As simple as that.
Η 'παραπληροφόρηση' έγκειται στο ότι, συνήθως, η αλλαγή εκκεντροφόρων πρέπει να συνδιάζεται με άλλες ενέργειες, όπως ροϊκή βελτίωση, μεγαλύτερη πεταλούδα, πιθανές επεμβάσεις στα πιστόνια κλπ, δεν είναι μαγική λύση.
Προτείνω το http://www.howstuffworks.com για μια απεικόνιση του βασικού τρόπου λειτουργίας των εκκεντροφόρων.
-
Η αγριότητα ενός εκκεντροφόρου διαφαίνεται από την τάση που έχει για ξέσπασμα σε κάποιες στροφές σε βάρος άλλων (συνήθως υπέρ των υψηλών). Βέβαια εκτός από την τιμή μέγιστου βυθίσματος και των μοιρών επικάλυψης υπάρχουν και άλλα σημεία που είναι δύσκολο να περιγραφούν με έναν απλό αριθμό όπως τα προηγούμενα αλλά παίζουν μεγάλο ρόλο στην οδηγησιμότητα και στον τρόπο της απόδοσης. Βασικά λέω για τη ράμπα ή όπως αλλιώς λέγεται όλο το υπόλοιπο της καμπύλης ανάμεσα στο μέγιστο και στο ελάχιστο βύθισμα....και εκεί είναι που γίνονται οι διαφορές από κατασκευαστή σε κατασκευαστή.
Από τη στιγμή που καταφέρνει να βάζει στον κύλινδρο και να καίει περισσότερο καύσιμο μίγμα είναι φυσικό να αυξάνουν τα καυσαέρια. Επιπλέον η βελτιστοποίηση όλων των ρυθμίσεων και υπολογισμών (δηλαδή χαρτογράφηση για θερμοκρασίες, πιέσεις, αβάνς, καύσιμο κλπ) που έχει πετύχει ο κατασκευαστής που είναι υπέρ των καθαρών καυσαερίων χαλάει όταν ο ιδιοκτήτης αλλάξει εκκεντροφόρο κλπ. -
Και μήν ξεχνάμε και το μεγαλύτερο overlap.
Στις υψηλές στροφές είναι χρήσιμο γιατι καθαρίζει τον κύλινδρο καλύτερα απο τα καυσαέρια, στις χαμηλές στροφές όμως, μερος του άκαυτου μείγματος βγαίνει απο τις βαλβίδες εξαγωγής.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Και μήν ξεχνάμε και το μεγαλύτερο overlap.Στις υψηλές στροφές είναι χρήσιμο γιατι καθαρίζει τον κύλινδρο καλύτερα απο τα καυσαέρια, στις χαμηλές στροφές όμως, μερος του άκαυτου μείγματος βγαίνει απο τις βαλβίδες εξαγωγής.
Σωστό! Στους V-Tec δεν υπάρχει ανάλογη ρύθμιση στη χαρτογράφηση; Ακριβώς για να είναι καθαρός ο κινητήρας χαμηλά και να λυσσάει ψηλά χωρίς φόβο.
-
hmmm φανταζομαι λογω μεγαλου overlap εχουμε και τα αναλογα σκασιματα απο την εξατμιση οταν αφηνουμε γκαζι και καθως και αρυθμιες ρελαντι??? καθως επισεις μερικες φορες συμβενει και σε μη αμαξι εκει που οφειλεται? σε μαλακα ελατηρια βαλβιδων?
THANKS!!!
-
Συμβαίνει και σε πολλές μεγάλες μοτοσυκλέτες. Στο παλιό μου σκαθάρι οφειλόταν σε τρύπες τυχαία αλλά στρατηγικά κατανεμημένες στην εξάτμιση (σκουριά). Μόλις τις έφτιαξα σταμάτησε να σκάει προς μεγάλη μου απογοήτευση!
Συνέβαινε αν πάταγα το γκάζι και αναγκαζόμουνα από τέρμα γκάζι να το αφήσω να ρολλάρει. Φαίνεται ότι τότε άκαυτο μίγμα (γιατί? μήπως κλείνοντας την πεταλούδα δεν μπαίνει αρκετός αέρας? οπότε δεν μπορεί να καεί?) οδεύει προς τα έξω. Σε κάποιο σημείο δια κάποιου λόγου-τρόπου ανάφλεξης (ζεστό σημείο ή είναι ήδη ζεστό και αρκεί απλά η επαφή με επαρκές οξυγόνο?) επιτυγχάνεται το μπάμ! -
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Και μήν ξεχνάμε και το μεγαλύτερο overlap.
Στις υψηλές στροφές είναι χρήσιμο γιατι καθαρίζει τον κύλινδρο καλύτερα απο τα καυσαέρια, στις χαμηλές στροφές όμως, μερος του άκαυτου μείγματος βγαίνει απο τις βαλβίδες εξαγωγής.
Σωστό! Στους V-Tec δεν υπάρχει ανάλογη ρύθμιση στη χαρτογράφηση; Ακριβώς για να είναι καθαρός ο κινητήρας χαμηλά και να λυσσάει ψηλά χωρίς φόβο.
Χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω οτι το PGM-FI έχει δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις για τον κάθε χρονισμό, σε όλο το εύρος των στροφών.
Απορια για εκκεντροφορους