Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατεστραμμένοι ΜP4-18: Πλήττεται το κύρος της Mercedes ;
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Κατεστραμμένοι ΜP4-18: Πλήττεται το κύρος της Mercedes ;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Formula 1
    26
    89
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Πόσο ζημιά μπορεί να προκαλέσει μια 'ντουζίνα' κατεστραμμένων κινητήρων ομάδας F1, σε μια αυτοκινητοβιομηχανία ;
      (στην προκειμένη περίπτωση, στη Mercedes).
      Aυτό αναρωτήθηκα, μετά και από το GP του Νurburgring...

      Πόσο πλήττεται το κύρος, η αξιοπιστία, το όνομα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, που αν μή τί άλλο η συμμετοχή της στη F1, θα έπρεπε να συνεπάγεται διαφήμιση και όχι δυσφήμηση (η οποία πάλι αποτελεί διαφήμιση, αλλά στην περίπτωσή μας, πιστεύω ότι έχει αρνητικές συνέπειες για το σύνολο της εταιρείας).

      Περιμένω με ενδιαφέρον τα σχόλιά σας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Πόσο ζημιά μπορεί να προκαλέσει μια 'ντουζίνα' κατεστραμμένων κινητήρων ομάδας F1, σε μια αυτοκινητοβιομηχανία ;
        (στην προκειμένη περίπτωση, στη Mercedes).
        Aυτό αναρωτήθηκα, μετά και από το GP του Νurburgring...

        Πόσο πλήττεται το κύρος, η αξιοπιστία, το όνομα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, που αν μή τί άλλο η συμμετοχή της στη F1, θα έπρεπε να συνεπάγεται διαφήμιση και όχι δυσφήμηση (η οποία πάλι αποτελεί διαφήμιση, αλλά στην περίπτωσή μας, πιστεύω ότι έχει αρνητικές συνέπειες για το σύνολο της εταιρείας).

        Περιμένω με ενδιαφέρον τα σχόλιά σας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Πόσο ζημιά μπορεί να προκαλέσει μια 'ντουζίνα' κατεστραμμένων κινητήρων ομάδας F1, σε μια αυτοκινητοβιομηχανία ;
          (στην προκειμένη περίπτωση, στη Mercedes).
          Aυτό αναρωτήθηκα, μετά και από το GP του Νurburgring...

          Πόσο πλήττεται το κύρος, η αξιοπιστία, το όνομα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, που αν μή τί άλλο η συμμετοχή της στη F1, θα έπρεπε να συνεπάγεται διαφήμιση και όχι δυσφήμηση (η οποία πάλι αποτελεί διαφήμιση, αλλά στην περίπτωσή μας, πιστεύω ότι έχει αρνητικές συνέπειες για το σύνολο της εταιρείας).

          Περιμένω με ενδιαφέρον τα σχόλιά σας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman_angel last edited by

            Πιστευω οτι η αναξιοπιστια σε τετοιο αδοιονητα μεγαλο ποσοστο επηρεαζει αρνητικα.Αν τα πραγματα δεν ηταν τοσο αισχος δε θα πειραζε αλλα τωρα πιστευω πως επειρεαζει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dienekes last edited by

              Δείχνει έλλειψη σοβαρότητας σε επίπεδο κατώτερο του ερασιτεχνικού. Και μόνο ένα σηματάκι να είχε πάνω στο μονοθέσιο η Mercedes (και καμμιά άλλη συμμετοχή) θα έπρεπε να νοιώθει μειωμένη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                migf1 last edited by

                Την πλήττει και μάλιστα πολύ.

                Ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι από το 1997 μέχρι και σήμερα ο κινητήρας της Μερτσέντες είναι μόνιμα στα top blame-ons. Το αποκορύφωμα δε αποτέλεσε η δημόσια συγνώμη του Νόρμπερτ Χάουγκ στο Μίκα Χάκινεν, αμέσως μετά το αμερικάνικο Γκραν Πρι το 2000, όπου ουσιαστικά ο σπασμένος κινητήρας εκμηδένισε οποιαδήποτε πιθανότητα για τον 3ο back-to-back τίτλο του Φινλανδού.

                Το δε φετινό φιάσκο 'ξύνει τον πάτο του βαρελιού'...

                ΥΓ. Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας ΚΑΙ στα αυτοκίνητα δρόμου της Μερτσέντες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης dienekes έγραψε:
                  Δείχνει έλλειψη σοβαρότητας σε επίπεδο κατώτερο του ερασιτεχνικού. Και μόνο ένα σηματάκι να είχε πάνω στο μονοθέσιο η Mercedes (και καμμιά άλλη συμμετοχή) θα έπρεπε να νοιώθει μειωμένη.

                  Δεν υπάρχει πουθενά πάνω στο μονοθέσιο,
                  το σήμα της Mercedes, όπως στις Williams, Ferrari ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dienekes last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                    Δεν υπάρχει πουθενά πάνω στο μονοθέσιο,
                    το σήμα της Mercedes, όπως στις Williams, Ferrari ;

                    Δεν εννοούσα αυτό, είπα ότι ακόμα και αν η συμμετοχή της περιοριζόταν στο ρόλο του μικρότερου χορηγού, θα έπρεπε να νοιώθει ντροπή.

                    Ενώ τώρα έχει ήδη καταρρίψει όλα τα ρεκόρ αναξιοπιστίας για κινητήρα F1. Ας μας διαφωτήσουν όσοι έχουν μεγάλο αρχείο, αν υπήρξε ποτέ κατασκευαστής με τόσους κατεστραμένους κινητήρες σε ολόκληρη σεζόν.

                    Για την αξιοπιστία και την γενικότερη ποιότητα των Mercedes που έχει πέσει τα τελευταία χρόνια θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Αρκεί να δει κάποιος αυτοκίνητα της Merc της δεκαετίας του '60-'80 όπου ήταν μερικά παρσέκ μπροστά από τον ανταγωνισμό σε απτή ποιότητα κατασκευής.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tiger last edited by

                      Για μένα είναι αδιάφορο,η F1 ειναι μια πολύ εξειδικευμένη κατηγορία αυτοκινήτων.Άλλωστε δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσουμε ferrari (άρα τσάμπα τρέχει ο Σούμι),ενώ mercedes το παλεύουμε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        stavrosg last edited by

                        Με δεδομένο το ότι (πλέον) οι αυτοκινητοβιομηχανίες συμμετέχουν στον θεσμό κυρίως για τα marketing opportunities που προσφέρει, ναί, πλήττεται το κύρος της, τουλάχιστον στα μάτια των περιστασιακών ή όχι και τόσο υποψιασμένων θεατών.
                        Επίσης, προφανώς δεν μπορεί να κάνει ολοσέλιδη καταχώρηση στις κυριακάτικες εφημερίδες με την εικόνα ενός φλεγόμενου μονοθεσίου (φανταστείτε σλόγκαν: έχουμε τα καλύτερα πυροτεχνήματα! ) όπως έκανε η Reanult με τη νίκη του Trulli π.χ...

                        Διπλή ζημιά λοιπόν. Μπορεί εμένα να μην με ενοχλεί το γεγονός, εφ'όσον γνωρίζω οτι ο κινητήρας που υπάρχει εκεί ουδεμία σχέση έχει με τον κινητήρα που θα έχει το αυτοκίνητο που θα αγοράσω (εκτός από ότι έχει κύλιδρους, πιστόνια, βαλβίδες και λειτουργεί στον κύκλο του Otto...), και επομένως δεν μπορεί να αποτελέσει benchmark η επίδοσή του σε σχέση με την επίδοση των άλλων κατασκευαστών που συμμετέχουν στον θεσμό.

                        Σταύρος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greo last edited by

                          Οχι μονο πληττεται αλλα πιθανον και να μη πολυφταιει. Δηλαδη το προβλημα τους ειναι οτι αρνουνται να συνεργαστουν με αυτο το καρτ μεταμφιεσμενο σε φορμουλα1. Γιατι συμφωνα με τον Ντενις οι κινητηρες σκανε γιατι αλλιως θα ειχαμε τιτανομαχιες Κουλτχαρντ - Πάντανο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            stavrosg last edited by

                            Σύμφωνα με το Ντέννις, οι κινητήρες σκάνε γιατί δεν συνεργάζονται καλά με το υπόλοιπο αμάξι, από μόνοι τους είναι αρκετά αξιόπιστοι. Τα δεδομένα που με κάνουν να ψιλο-δέχομαι τη ρήση αυτή είναι ότι πάντα ανακοινώνονταν βλάβη σε περιφερειακό του κινητήρα που τον οδήγησε σε πιφ (λόγς υπερθέρμανσης κτλ) και όχι στον ίδιο τον κινητήρα. Εξαίρεση αποτελεί ο χθεσινός αγώνας όπου η εκτίμησή τους για τον ένοχο είναι μια συγκεκριμένη παρτίδα πιστονιών...
                            Ας δούμε λοιπόν τι έχει να πεί η MP4-19b...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              raikkonen last edited by

                              Είναι σαφές ότι πλήτεται μία εταιρία. Άλλωστε οι αυτοκινητοβιομηχανίς γιατί σημετέχουν, από χόμπι?

                              Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                              Σύμφωνα με το Ντέννις, οι κινητήρες σκάνε γιατί δεν συνεργάζονται καλά με το υπόλοιπο αμάξι, από μόνοι τους είναι αρκετά αξιόπιστοι. Τα δεδομένα που με κάνουν να ψιλο-δέχομαι τη ρήση αυτή είναι ότι πάντα ανακοινώνονταν βλάβη σε περιφερειακό του κινητήρα που τον οδήγησε σε πιφ (λόγς υπερθέρμανσης κτλ) και όχι στον ίδιο τον κινητήρα. Εξαίρεση αποτελεί ο χθεσινός αγώνας όπου η εκτίμησή τους για τον ένοχο είναι μια συγκεκριμένη παρτίδα πιστονιών...
                              Ας δούμε λοιπόν τι έχει να πεί η MP4-19b...

                              Αυτό που θυμάμαι είναι ότι το σασί της Mp4/19 πετούσε στις δοκιμές Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου με τον περυσινό κινητήρα όπου έσπαγε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, ενώ δεν υπήρχαν θέματα αξιοπιστίας. Τα προβλήματα άρχισαν με την έλευση του φετινού κινητήρα που δε μπορούσε να συνεργαστεί με το σασί....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stavrosg last edited by

                                Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                                Είναι σαφές ότι πλήτεται μία εταιρία. Άλλωστε οι αυτοκινητοβιομηχανίς γιατί σημετέχουν, από χόμπι?

                                Σύμφωνα με το Ντέννις, οι κινητήρες σκάνε γιατί δεν συνεργάζονται καλά με το υπόλοιπο αμάξι, από μόνοι τους είναι αρκετά αξιόπιστοι. Τα δεδομένα που με κάνουν να ψιλο-δέχομαι τη ρήση αυτή είναι ότι πάντα ανακοινώνονταν βλάβη σε περιφερειακό του κινητήρα που τον οδήγησε σε πιφ (λόγς υπερθέρμανσης κτλ) και όχι στον ίδιο τον κινητήρα. Εξαίρεση αποτελεί ο χθεσινός αγώνας όπου η εκτίμησή τους για τον ένοχο είναι μια συγκεκριμένη παρτίδα πιστονιών...
                                Ας δούμε λοιπόν τι έχει να πεί η MP4-19b...

                                Αυτό που θυμάμαι είναι ότι το σασί της Mp4/19 πετούσε στις δοκιμές Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου με τον περυσινό κινητήρα όπου έσπαγε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, ενώ δεν υπήρχαν θέματα αξιοπιστίας. Τα προβλήματα άρχισαν με την έλευση του φετινού κινητήρα που δε μπορούσε να συνεργαστεί με το σασί....

                                Αυτό είπα με άλλα λόγια... 🙂
                                Ο Ντένις είπε ότι με τις βελτιώσεις πέτυχαν τη συνεργασία κινητήρα - σασί. Εϊδωμεν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  go_for_pole last edited by

                                  Η απαντηση ειναι οχι. Ειναι απλο, στους αγωνες ο στοχος ειναι η νικη, οχι η αξιοπιστια. Ολοι το καταλαβαινουν αυτο.

                                  Βεβαια, η Mercedes ειναι ατυχη γιατι το λανσαρισμα του υπεραυτοκινητου της θα ηταν πολυ καλυτερο αν κερδιζανε, τωρα αναγκαστικα θα ειναι low profile.

                                  Α, και το οτι σκανε τωρα τα μοτερ δε θα το θυμαται κανεις σε 12 μηνες που ενδεχομενως θα κερδιζουν. Θυμαστε τη Honda; Θυμαστε τη Peugeot που οταν ηταν στη McLaren εσπασε καθε ρεκορ αναξιοπιστιας στα χρονικα; Μολις αρχισαν να κερδιζουν στο WRC οι ιδιοι μηχανικοι εγιναν στα ματια του τυπου και των θεατων γκουρου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    raikkonen last edited by

                                    Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                                    Αυτό είπα με άλλα λόγια... 🙂
                                    Ο Ντένις είπε ότι με τις βελτιώσεις πέτυχαν τη συνεργασία κινητήρα - σασί. Εϊδωμεν...

                                    Τώρα που το λες κ το παρατηρώ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tifosaros last edited by

                                      Δεν πλήττεται κανένα γόητρο, τουλάχιστον στα μάτια αυτών που ξέρουν από Φ1.
                                      Οι κινητήρες αυτοί, δεν είναι σαν τους καθημερινούς κινητήρες μαζικής παραγωγής της Μερτσέντες. Είναι φτιαγμένοι ούτως ή άλλως για λίγα χιλιόμετρα. Επομένως μιλάμε για κινητήρες κατασκευασμένους για να αντέχουν λίγο, αλλά και να αποδίδουν τεράστια ισχύ.
                                      Πείτε μου τώρα εσείς, ποιός δε θα αγόραζε αυτοκίνητο Μερτσέντες επειδή σπάνε οι κινητήρες της στη Φ1. Μόνο ένας άσχετος από αυτοκίνηση γενικώς, ο οποίος θα νόμιζε ότι το παν στην αυτοκίνηση είναι η Φ1. Όχι δεν είναι μόνο αυτή.
                                      Ή μήπως κάποιος από εσάς, βλέποντας τους περσινούς ή τους προπέρσινους κινητήρες της Χόντα να σπάνε, σχημάτισε αρνητική γνώμη για τη Χόντα; Δε νομίζω... Ορίστε, η Χόντα φέτος, έχει έναν από τους δυνατότερους, αν όχι το δυνατότερο κινητήρα στον πάγκο.
                                      Πολύ απλά η Μερτσέντες προσπαθεί να πετύχει κάτι. Δεν ξέρω τί είναι αυτό, αλλά σίγουρα όταν το πετύχει, θα πρωταγωνιστεί και πάλι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        raikkonen last edited by

                                        Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
                                        Δεν πλήττεται κανένα γόητρο, τουλάχιστον στα μάτια αυτών που ξέρουν από Φ1.

                                        Αυτή είναι πιστεύω η φράση κλειδί. Το θέμα δεν είναι για μας αλλά για τον απλό κοσμάκι ο οποίος απλά θα δει τον αγώνα κ μετά δε ασχοληθεί με το θέμα όπως εμείς. Αυτά που αναφέρεις στη συνέχεια στο post σου, είναι σωστά αλλά δεν νομίζω ότι θα τα έχει υπόψη του ένας απλός θεατής.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gvala last edited by

                                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                          Βεβαια, η Mercedes ειναι ατυχη γιατι το λανσαρισμα του υπεραυτοκινητου της θα ηταν πολυ καλυτερο αν κερδιζανε, τωρα αναγκαστικα θα ειναι low profile.

                                          To υπεραυτοκίνητο της Mercedes δημιουργήθηκε για λόγους επίδειξης υψηλής τεχνολογίας και prestige και σαν project είναι άμεσα συνδεδεμένο με την F1 (καί μόνο την μούρη να δείς θα καταλάβεις). Επομένως πως δεν θίγεται η Mercedes;
                                          ΔΕΝ μπορεί στην παρούσα περίοδο να βγεί και να 'πουλήσει' υψηλή τεχνολογία (και δεν εννοώ τα φλας στους καθρέπτες ή τα 11 ηχεία, της SLK αν δεν κάνω λάθος).
                                          Και επίσης μια ΑΠΟΤΥΧΙΑ σ' ένα project τέτοιας υφής, σαφώς και έχει κόστος σε κάθε εταιρεία.
                                          Η VW γιατί άραγε το σκέπτεται τόσα χρόνια;
                                          Και γιατί η προσπάθεια της ΤΟΥΟΤΑ χαρακτηρίστηκε πολύ τολμηρή και υψηλού ρίσκου;
                                          Γιατί αν αποτύχεις χάνεις πολλά σε κύρος και image.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kleisj last edited by

                                            Μια ντουζινα σπασμενα μοτερ, δεν ειναι ικανα να βλαψουν το κυρος της Mercedes. Να πω οτι ηταν καποιες συνεχομενες σεζον που συνεβαινε το ιδιο πραγμα συστηματικα ναι αλλα τωρα δεν εινα κατι το οποιο θα πληξει τους Γερμανους (ακομα τουλαχιστον). Δεν αλλαζει τοσο ευκολα γνωμη ο κοσμακης.

                                            Δειτε πχ Ferrari που με την μεχρι στιγμης αξιοπιστιας της / απδοση εχει θεσει νεα μετρα κ σταθμα. Παρολαυτα ρωτηστε τον κοσμο αν θεωρει τα ιταλικα ή την Ferrari αξιοπιστα αυτοκινητα σε σχεση με καποιο Γερμανικο.

                                            Αυτο που ισως ειχε μεγαλυτερη επιρροη στον θεατη/αγοραστη ειναι αν εβλεπε καποιο πρωταθλημα τουρισμου κ εβλεπε πχ την Mercedes CLKνα σπαει συνεχεια. Εκει νομιζω θα ηταν μεγαλυτερο το πληγμα μια κ τ αυτοκινητα τουρισμου οπτικα ειναι ομοια (χωρις βοηθηματα κλπ βεβαια) με αυτα που πωλουνται στις βιτρινες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr