Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάποδες στροφές
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανάποδες στροφές
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    22
    182
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      demetriades last edited by

      Pedia voithia ta exw peksei.
      Eimai katoxws enos Rover P6 2000TC modelo tou 70, to opio mou parousiazei to exis provlima. otan paw na klisw ton kinhthra aftos arnite na stamatish, kai arxizh na pernei anapodes strofes (retard ignition). to apotelesma einai dyo kamenes flantzes kefalhs mexri twra kai synexizoume.
      Ti mporei na fteei? an exei kapios idea as voithisei giati den mporw na skeftw tipota .

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        demetriades last edited by

        Pedia voithia ta exw peksei.
        Eimai katoxws enos Rover P6 2000TC modelo tou 70, to opio mou parousiazei to exis provlima. otan paw na klisw ton kinhthra aftos arnite na stamatish, kai arxizh na pernei anapodes strofes (retard ignition). to apotelesma einai dyo kamenes flantzes kefalhs mexri twra kai synexizoume.
        Ti mporei na fteei? an exei kapios idea as voithisei giati den mporw na skeftw tipota .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          demetriades last edited by

          Pedia voithia ta exw peksei.
          Eimai katoxws enos Rover P6 2000TC modelo tou 70, to opio mou parousiazei to exis provlima. otan paw na klisw ton kinhthra aftos arnite na stamatish, kai arxizh na pernei anapodes strofes (retard ignition). to apotelesma einai dyo kamenes flantzes kefalhs mexri twra kai synexizoume.
          Ti mporei na fteei? an exei kapios idea as voithisei giati den mporw na skeftw tipota .

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • T
            tiger last edited by

            Ο χρήστης Demetriades έγραψε:

            Eimai katoxws enos Rover P6 2000TC modelo tou 70

            Μοντέλο του 70; Φαντάζομαι δεν εννοεις του 1970 αλλα κατι άλλο.
            Ξέρω εναν μηχανικό rover πολύ καλό αν ενδιαφέρεσαι

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              starletrwd last edited by

              gia dokimase na kopseis avance kai deuteron na deis otan douleyei relanti an bgaleis to kalwdiaki apo tis balbidas tou relanti pou exei to karmurater prepei na sbinei kai na min krataei relanti.toulaxiston to diko moy giapwneziko gar exei to karmpurater tetoio pragma

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                alexastrag last edited by

                θυμαμαι παλια σε ενα πεζω που ειχα με χειροκινητο τσοκ εαν το ειχα ξεχασει τραβηγμενο και αφου ο κινητηρας ειχε ζεσταθει τον εσβυνα αρχιζε και βαραγε αναποδες μεχρι να το κλεισω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  demetriades last edited by

                  @Tiger malista file mou modelo tou 1970 124 alogakia apo th mama. (fysika to diko mou exei anevei ligo).

                  File starletrwd ekopsa kai avance dokimasa kai to tsok alla tipota

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ποτέ δεν κατάλαβα τι ακριβώς γίνεται, με τι σπινθήρα και με τι καύσιμο. Δημιουργείται πολύ ζεστό σημείο στο χώρο καύσης κάπου και δίνει ζέστη και καίει τι? Από αυτά για το συρματάκι του ρελαντί υποπτεύομαι ότι μπορεί αν χαλάσει ο διακόπτης να μείνει ανοιχτός οπότε συνεχίζει να τρέχει βενζίνη?
                    Μήπως είναι προεόρτια για κάποιο μεγαλύτερο μπαμ?
                    Γιατί λέμε ότι γυρίζει ανάποδα? Πώς το ξέρουμε? Γιατί να μην γυρίζει ίσια?
                    Αναρωτιέμαι αν σε αυτό παίζει ρόλο και η βενζίνη μια και αναφέρθηκε και το αβάνς γιατί και εμένα μου το έκανε ξαφνικά ένα καρμπυρατεράτο αυτοκίνητο χωρίς κάποια άλλη τροποποίηση....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gvala last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                      Γιατί λέμε ότι γυρίζει ανάποδα? Πώς το ξέρουμε? Γιατί να μην γυρίζει ίσια?

                      Ίσια γυρίζει, δεν μπορεί να πάρει ανάποδες στροφές ... Μάλλον αυτό λέγεται γιατί στα παλιά αυτοκίνητα με την φτερωτή του ψυγειου μόνιμα συνδεδεμένη με τον στρόφαλο, δημιουργείται το οπτικό φαινόμενο της ανάδρομης περιστροφής.
                      Το πιθανότερο πρόβλημα πάντως είναι υπερθέρμανση με αποτέλεσμα όταν κλείσει ο διακόπτης να συνεχίζει για δυο-τρείς στροφές ο κινητήρας και το καύσιμο να καίγεται με αυτανάφλεξη.

                      Πριν από (πολλά!!!) χρόνια είχα στα χέρια μου ένα Triumph 2000 (του 1966) και είχε παρουσιάσει τα ίδια προβλήματα. Αλλά δεν θυμάμαι και πολλά.
                      Πάντως το rover πρέπει να έχει καρμπυρατέρ οριζόντιας ροής με έμβολο και διάφραγμα... Για κοίτα λίγο τις βελόνες μήπως είναι φαγωμένες και δεν έχεις καλή τροφοδοσία, ή μήπως το διάφραγμα είναι φαγωμένο.

                      Και επίσης μήπως 'τραβάει αέρα' απο κάπου (φθαρμένες φλάντζες καρμπυρατέρ κ.λ.π.)
                      Ελπίζω να βοήθησα ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Και εμένα σπάνια το έκανε παλιά..

                        Σταμάτησε μόλις άλλαξα carb και όταν αρχίσα να ρυθμίζω εγώ τις πλατίνες...

                        Δεν ξέρω τι από τα 2 φταίει

                        Έχω μια υποψία για το 2ο...

                        Στο κάνει συχνά?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          demetriades last edited by

                          Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                          Και εμένα σπάνια το έκανε παλιά..

                          Σταμάτησε μόλις άλλαξα carb και όταν αρχίσα να ρυθμίζω εγώ τις πλατίνες...

                          Δεν ξέρω τι από τα 2 φταίει

                          Έχω μια υποψία για το 2ο...

                          Στο κάνει συχνά?

                          Παλιότερα το έκανε πιο συχνά .Από τη μέρα που άλλαξα μπουζί και χρησιμοποιώ αυτά της BOSCH με τις 4 ακίδες έχει μειωθεί στο ελάχιστο το πρόβλημα.

                          @gvala φίλε μου και εγώ έλεγα ότι ίσια γύριζε μέχρι που μου έκανε ζημιά στον τεντωτήρα της αλυσίδας χρονισμού γιατί γύρισε με ανάποδη φορά και αναγκαστικά να το ελέγξω, και πραγματικά δίνει 1-2 στροφές ανάποδα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ο χρήστης Demetriades έγραψε:

                            Παλιότερα το έκανε πιο συχνά .Από τη μέρα που άλλαξα μπουζί και χρησιμοποιώ αυτά της BOSCH με τις 4 ακίδες έχει μειωθεί στο ελάχιστο το πρόβλημα.

                            Για κάνε μια αλλαγή πλατίνων (+πυκνωτή) με τέλεια ρύθμιση ,και αβάνς σωστό

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Υπάρχει η δυνατότητα να γυρίσει ανάποδα ο κινητήρας για λίγες στροφές στο σβήσιμο φυσικά και όχι συνέχεια. Το βλέπεις από τα καυσαέρια που βγαίνουν από τον παπά. Οι ανάποδες στροφές δημιουργούνται από λάθος στην ώρα έναρξης της καύσης που μπορεί να γίνει μόνο από λάθος αβανς. Ακόμα και αν είναι οκ το αβανς σου (αν του έχεις κάνει μετατροπές πιθανό είναι να μην είναι σωστό το εργοστασιακό αβάνς) μπορεί να φταίνε τα αντίβαρα του διανομέα που μεταβάλουν το αβάνς ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Προσπάθησε να λύσης το ντιστριμπιτέρ σου και να δεις αν κολλάνε. Για καλό και για κακό καθάρισε τα και λίπανε τα. Αν δεν αποδώσει δοκίμασε αλλαγή διανομέα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • D
                                demetriades last edited by

                                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                Υπάρχει η δυνατότητα να γυρίσει ανάποδα ο κινητήρας για λίγες στροφές στο σβήσιμο φυσικά και όχι συνέχεια. Το βλέπεις από τα καυσαέρια που βγαίνουν από τον παπά. Οι ανάποδες στροφές δημιουργούνται από λάθος στην ώρα έναρξης της καύσης που μπορεί να γίνει μόνο από λάθος αβανς. Ακόμα και αν είναι οκ το αβανς σου (αν του έχεις κάνει μετατροπές πιθανό είναι να μην είναι σωστό το εργοστασιακό αβάνς) μπορεί να φταίνε τα αντίβαρα του διανομέα που μεταβάλουν το αβάνς ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Προσπάθησε να λύσης το ντιστριμπιτέρ σου και να δεις αν κολλάνε. Για καλό και για κακό καθάρισε τα και λίπανε τα. Αν δεν αποδώσει δοκίμασε αλλαγή διανομέα.

                                Στο σύστημα ανάφλεξης τα έχω αντικαταστήσει όλα . το μοναδικό που έχει απομείνει είναι ο πολλαπλασιαστής αλλά δεν νομίζω να χρειάζεται. Το ντιστριμπιτέρ δεν είναι με αντίβαρα αλλά με διάφραγμα κενού και δουλεύει μια χαρά..
                                Σχετικά όμως με το αβάνς, είναι στις 6 μοίρες BTDC εργοστασιακό αλλά μετά που έκαψε την 2η φλάντζα έγινε πλάνισμα στην κυλινδροκεφαλή πράγμα που σημαίνει αύξηση της σχέσης συμπίεσης από 9:1 σε 10 μπορεί και περσότερο ( πρέπει να είναι περισσότερο γιατί ο κινητήρας αυτός κυκλοφόρησε με 2 σχέσεις συμπίεσης 9:1 και 10:1 με μονή διαφορά στη φλάντζα και εγώ τώρα είμαι με την πιο λεπτή γιατί βρήκα μονό από Αγγλία οπού και κυκλοφορούσε με σχέση 10:1). Που πρέπει να μετακινήσω το αβάνς?

                                Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Το φαινόμενο αυτό λέγεται 'dieseling' στα αγγλικά. Προκαλείται όταν υπάρχει κάποιο πολύ καυτό σημείο μέσα στον θάλαμο καύσης, οπότε συνεχίζεται η καύση χωρίς να χρειάζεται σπινθήρας.

                                  Δέν είναι δυνατόν τετράχρονοι κινητήρες να γυρίσουν με ανάποδη φορά(δίχρονοι μπορούν).
                                  Ο κινητήρας κατα κύριο λόγο συνεχίζει να κινείται στη σωστή φορά, αλλά κάνει κάποια 'μπρός-πίσω' τα οποία μπορεί να κάνουν την καδένα χρονισμού να 'ξεκαβαλήσει' απο τα γρανάζια με άσχημα αποτελέσματα.

                                  Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
                                  Παλιότερα το έκανε πιο συχνά .Από τη μέρα που άλλαξα μπουζί και χρησιμοποιώ αυτά της BOSCH με τις 4 ακίδες έχει μειωθεί στο ελάχιστο το πρόβλημα.

                                  Πιστεύω οτι τα Bosch που έβαλες ήταν πιο 'ψυχρά', οπότε ελάτωναν την θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης. Μήπως αν χρησιμοποιούσες ακόμα πιό 'ψυχρά' μπουζί να λυνόταν τελείως το πρόβλημα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    demetriades last edited by

                                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                    Πιστεύω οτι τα Bosch που έβαλες ήταν πιο 'ψυχρά', οπότε ελάτωναν την θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης. Μήπως αν χρησιμοποιούσες ακόμα πιό 'ψυχρά' μπουζί να λυνόταν τελείως το πρόβλημα?

                                    Ένα πράγμα μονό δεν κατάλαβα , πώς γίνεται τα μπουζί να μειώσουν τη θερμοκρασία του θαλάμου καύσης; Ο ίδιος χώρος καύσης θα είναι με το ίδιο καύσιμο και την ιδία θερμογόνο απόδοση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • V
                                      vagelis-rallye last edited by

                                      αυτο συνηθως προκαλαειται νομιζω απο πολυ αβανς.....και απ οτι εχω καταλαβει στην ουσια ειναι πειρακια.....δηλαδη η βενζινη που δενε χει καει ακομα αυταναφλεγεται ενω εσυ εχεις σβησει την μηχανη και δεν πηγαινει ρευμα στα μπουζι.....πρωτη κινηση θα ηταν να ρυθμισεις το αβανς πιστευω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Ο χρήστης Demetriades έγραψε:

                                        Πιστεύω οτι τα Bosch που έβαλες ήταν πιο 'ψυχρά', οπότε ελάτωναν την θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης. Μήπως αν χρησιμοποιούσες ακόμα πιό 'ψυχρά' μπουζί να λυνόταν τελείως το πρόβλημα?

                                        Ένα πράγμα μονό δεν κατάλαβα , πώς γίνεται τα μπουζί να μειώσουν τη θερμοκρασία του θαλάμου καύσης; Ο ίδιος χώρος καύσης θα είναι με το ίδιο καύσιμο και την ιδία θερμογόνο απόδοση.

                                        Μία απο τις ιδιότητες των μπουζί είναι να αποβάλλουν θερμότητα απο το θάλαμο καύσης.

                                        Απο εδώ: http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/techtips.asp?nav=31000&country=

                                        **SPARK PLUG BASICS:
                                        The spark plug has two primary functions:

                                        -To ignite the air/fuel mixture
                                        -To remove heat from the combustion chamber **

                                        Τα μπουζί έχουν διάφορες διαβαθμίσεις 'ψυχρότητας', ανάλογα με το πόσο γρήγορα αποβάλλουν την θερμότητα.

                                        Στο NGK BCPR6ES-11, η ψυχρότητα δίνεται απο το νούμερο 6. Η διαβάθμιση ξεκινάει απο το 2 που είναι το πιο 'θερμό', εώς το 11 που είναι το πιο 'ψυχρό'.

                                        αυτο συνηθως προκαλαειται νομιζω απο πολυ αβανς.....και απ οτι εχω καταλαβει στην ουσια ειναι πειρακια.....δηλαδη η βενζινη που δενε χει καει ακομα αυταναφλεγεται ενω εσυ εχεις σβησει την μηχανη και δεν πηγαινει ρευμα στα μπουζι.....πρωτη κινηση θα ηταν να ρυθμισεις το αβανς πιστευω

                                        Σε λάθος αβάνς μπορεί να οφείλονται τα πειράκια κατα τη διάρκεια λειτουργίας του κινητήρα. Όταν τόν έχουμε σβήσει, το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι εκτός λειτουργείας οπότε έτσι κι αλλιώς δεν δίνει σπινθήρα. Το ίδιο ισχύει για ντιστριμπιτέρ, πολλαπλασιαστές και όλα τα παρελκόμενα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • V
                                          vagelis-rallye last edited by

                                          για να δουλευει το μοτερ ενω δεν υπαρχει ρευμα πρεπει η βενζινη να αυτοαναφλεγεται....ομως αυτο εκτος απο κακης ποιοτητας βεζινη απ οσο ξερω οφειλεται σε πολυ αυξημενο αβανς....( δεν ξερω αν οφειλεται και σε λαθος χρονισμενο εκκεντροφορο)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • E
                                            emmanoyhl last edited by

                                            Ο εκκεντροφόρος δεν έχει σχέση. Ο dog80 πιθανόν να έχει δίκιο. Κάνε μια προσπάθεια με πιο ψυχρό μπουζί. Επειδή το αμάξι είναι πολύ παλιό φαντάστηκα ότι πιθανόν είναι να έχει αντίβαρα αντί για υποπίεση στον διανομέα. Καλού κακού άλλαξε και το σωληνάκι μην τυχών και παίρνει αέρα, το κόστος του είναι μηδαμινό. Αν δεν αποδώσουν τα μπουζί κάνε μερικές δοκιμές μειώνοντας το αβάνς σταδιακά. Αφού λες ότι η σχέση συμπίεσης αυξήθηκε είναι λογικό να χρειάζεται μείωση της προπορίας. Αν δεν έχει κανόνα πάνω στον άξονα του διανομέα κάνε απλός σημάδια πριν από κάθε μερική περιστροφή του (μια δυο μοίρες κάθε φορά).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr