-
Εχουμε ασχοληθει αρκετες φορες με την ποιοτητα των αυτοκινητων.Ποιες ειναι οι σημαντικοτερες ενδειξεις καλης ποιοτητας;
Μετα απο αρκετα χρονια συμβιωσης με ποιοτικα και με οχι τοσο ποιοτικα αυτοκινητα και μοτοσυκλετες,εχω καταληξει σε ορισμενα σημεια,απο τα οποια μπορεις να διαπιστωσεις ποσο ποιοτικο ειναι ενα αυτοκινητο και για ποσα χρονια θα παραμεινει λειτουργικο.
Για αρχη,περα απο τους τριγμους,κριτηριο ειναι το κλεισιμο της πορτας,ο μηχανισμος της ζωνης και κατα ποσο τραβα ολοκληρη την ζωνη μεσα,το πως κλεινουν τα σκιαδια,οι χειρολαβες της οροφης,το ποσο σκληραινουν οι ρυθμισεις των καθισματων στο περασμα των χρονων.Ειναι καποιες λεπτομερειες,που ομως πιστευω οτι δειχνουν πολλα.
ΥΓ.Προσωπικα,δινω ελαχιστη σημασια στην ποιοτητα...
-
Εχουμε ασχοληθει αρκετες φορες με την ποιοτητα των αυτοκινητων.Ποιες ειναι οι σημαντικοτερες ενδειξεις καλης ποιοτητας;
Μετα απο αρκετα χρονια συμβιωσης με ποιοτικα και με οχι τοσο ποιοτικα αυτοκινητα και μοτοσυκλετες,εχω καταληξει σε ορισμενα σημεια,απο τα οποια μπορεις να διαπιστωσεις ποσο ποιοτικο ειναι ενα αυτοκινητο και για ποσα χρονια θα παραμεινει λειτουργικο.
Για αρχη,περα απο τους τριγμους,κριτηριο ειναι το κλεισιμο της πορτας,ο μηχανισμος της ζωνης και κατα ποσο τραβα ολοκληρη την ζωνη μεσα,το πως κλεινουν τα σκιαδια,οι χειρολαβες της οροφης,το ποσο σκληραινουν οι ρυθμισεις των καθισματων στο περασμα των χρονων.Ειναι καποιες λεπτομερειες,που ομως πιστευω οτι δειχνουν πολλα.
ΥΓ.Προσωπικα,δινω ελαχιστη σημασια στην ποιοτητα...
-
Εχουμε ασχοληθει αρκετες φορες με την ποιοτητα των αυτοκινητων.Ποιες ειναι οι σημαντικοτερες ενδειξεις καλης ποιοτητας;
Μετα απο αρκετα χρονια συμβιωσης με ποιοτικα και με οχι τοσο ποιοτικα αυτοκινητα και μοτοσυκλετες,εχω καταληξει σε ορισμενα σημεια,απο τα οποια μπορεις να διαπιστωσεις ποσο ποιοτικο ειναι ενα αυτοκινητο και για ποσα χρονια θα παραμεινει λειτουργικο.
Για αρχη,περα απο τους τριγμους,κριτηριο ειναι το κλεισιμο της πορτας,ο μηχανισμος της ζωνης και κατα ποσο τραβα ολοκληρη την ζωνη μεσα,το πως κλεινουν τα σκιαδια,οι χειρολαβες της οροφης,το ποσο σκληραινουν οι ρυθμισεις των καθισματων στο περασμα των χρονων.Ειναι καποιες λεπτομερειες,που ομως πιστευω οτι δειχνουν πολλα.
ΥΓ.Προσωπικα,δινω ελαχιστη σημασια στην ποιοτητα...
-
Για μενα η ποιοτητα ειναι αλλα πραγματα!
Αυτο που ο μεσος οδηγος εννοει ποιοτητα εμενα δεν με ενδιαφερει καθολου και μαλλον καθε πραγματικο οδηγο!Πρωτα ερχεται η ενεργητικη ασφαλεια και τα επακολουθα της και μετα ολα τα αλλα!Και αν δεν ερθουν δεν με πειραζει ουτε αυτο!Μονο ενας τελειως ασχετος 8α διαλεγε, πχ μια κορολα απο ενα Αλφασουντ και τα 2 μοντελο του 1981!Αν λαβουμε σαν δεδομενο οτι η Αλφασουντ ηταν ενα απο τα χειρωτερα 'ποιοτικα' αυτοκινητα και η κορολα ενα καλο σε αυτην την κατηγορια!Προτιμω να ακουω το τριξιμο του ταμπλω σε ενα Αλφασουντ στην διαδρομη Σουηδια/Ελλαδα απο να την κανω μεσα σε ενα κορολα του 1981!Μπππρρρρ, με πιανει ριγος μονο που το σκεφτομαι!
Χαιρετησματα
Σπυρος -
Μα,στο υστερογραφο μου,ακριβως αυτο λεω.Δεν δινω απολυτως καμμια σημασια.Δεν με ενοχλει να παω 30 φορες τον χρονο στο συνεργειο,προκειμενου να απολαυσω ενα πραγματικο αυτοκινητο.
Απλα,εθεσα ενα ζητημα για το πως απο καποιες λεπτομερειες κρινεται η ποιοτητα ενος αυτοκινητου.Συμφωνω απολυτως μαζι σου και επαυξανω...
-
Την σωστή ποιότητα κατασκευής και συναρμογής, την εισπράττεις με τρείς αισθήσεις :
όραση, αφή και ακοή,
με αντίπαλο πάντα, τον χρόνο. -
Κι εγώ δεν δίνω καμία σημσία στην ποιότητα, αφού όταν οδηγώ κρατάω το τιμόνι και κοιτάζω το δρόμο
Και μην ξεχνάμε, άλλο ποιότητα, άλλο αξιοπιστία
-
Με την ποιότητα κύλισης που προσφέρουν οι εξαίσιοι ελληνικοί δρόμοι, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτοκίνητο που να μην παρουσιάσει αργά ή γρήγορα τριγμούς.
Για μένα η ποιότητα στα μηχανικά μέρη έρχεται πρώτη, πράγμα που αντικατοπτρίζεται στην αξιοπιστία που δείχνει μακροπρόθεσμα το αυτοκίνητο.
Η ποιότητα των υλικών (μαλακά πλαστικά, κλπ) δεν με απασχολεί πολύ, αρκεί η συναρμογή να είναι καλή. Προφανώς έχει σημασία για πολλούς, και εντυπωσιάζει, η τέλεια λειτουργία των επιμέρους εξαρτημάτων, η ποιότητα ραφής ενός δέρματος, το πως κλείνει η πόρτα κλπ. Και βέβαια πρέπει να την πληρώνεις παραπάνω. Απλώς για μένα δεν έρχεται σε πρώτη μοίρα.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Με την ποιότητα κύλισης που προσφέρουν οι εξαίσιοι ελληνικοί δρόμοι, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτοκίνητο που να μην παρουσιάσει αργά ή γρήγορα τριγμούς. .Χμμμ!!!
Εχω ένα Οπελ Καντέτ Ε,εικοσαετίας καί μάλιστα...Ελληνικής συναρμολόγησης.Μπορώ νά πώ ότι στά χέρια μου έχει περάσει του Χριστού τά πάθη.Μόλις πέρισυ μού εμφάνισε τόν πρώτο τριγμό,καί αυτός είναι στήν επένδυση τής πόρτας τού οδηγού,καί ξεκίνησε αφού άλλαξα σαλόνι(μαζί μέ τίς επενδύσεις αυτές).
Μπορεί βέβαια νά μήν αναιρεί αυτά πού λές(μιά καί ανέφερες καί τό 'αργά'),αλλά νομίζω ότι ένα χρονικό διάστημα δεκαεννέα χρόνων,είναι μεγάλο γιά ένα μοντέλο 'τής σειράς',καί γιατί όχι και θεμιτό γιά τά σύγχονα μοντέλα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Χμμμ!!!
Εχω ένα Οπελ Καντέτ Ε,εικοσαετίας καί μάλιστα...Ελληνικής συναρμολόγησης.Μπορώ νά πώ ότι στά χέρια μου έχει περάσει του Χριστού τά πάθη.Μόλις πέρισυ μού εμφάνισε τόν πρώτο τριγμό,καί αυτός είναι στήν επένδυση τής πόρτας τού οδηγού,καί ξεκίνησε αφού άλλαξα σαλόνι(μαζί μέ τίς επενδύσεις αυτές).
Μπορεί βέβαια νά μήν αναιρεί αυτά πού λές(μιά καί ανέφερες καί τό 'αργά'),αλλά νομίζω ότι ένα χρονικό διάστημα δεκαεννέα χρόνων,είναι μεγάλο γιά ένα μοντέλο 'τής σειράς',καί γιατί όχι και θεμιτό γιά τά σύγχονα μοντέλα.Έχω μια μόνο ένσταση φίλε Hunter.
Αν το Kadett σου ήταν 'σημερινό' αυτοκίνητο, δεν θα ζύγιζε τα 900-950 κιλά που ζυγίζει, αλλά 1200-1300 κιλά
Αυτό θα σήμαινε ότι για την ίδια απόδοση θα έπρεπε να το εφοδιάσουν με σκληρότερες αναρτήσεις και φαρδύτερα/μεγαλύτερα λάστιχα. Για να πετύχουν δε κάποιες καλές επιδόσεις κρατήματος θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν και σχετικά χαμηλοπρόφιλα ελαστικά (το Kadett σου τι προφίλ φοράει; Μαντεύω 60άρι...).
Δεν έχω ακούσει ούτε ένα σημερινό οικογενειακό αυτοκίνητο (δεν αναφέρομαι σε σπορ) που να κινείται στους καρόδρομους της Αθήνας και να μην έχει παρουσιάσει κάποιον τριγμό μέσα σε 1-2 χρόνια. Αυτά από γνωστούς και φίλους. Αν έχει κάποιος παραδείγματα να με διαψεύσει ευχαρίστως να τα ακούσω
-
Ναί,τό καντέτ φοράει 60άρια λάστιχα.Αλλά,οι αναρτήσεις του είναι ''κούτσουρο' εδώ καί 13 χρόνια!!!
Γιά τό βάρος πού έγραψες,φυσικά καί έχεις δίκαιο. -
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Για αρχη,περα απο τους τριγμους,κριτηριο ειναι το κλεισιμο της πορτας,ο μηχανισμος της ζωνης και κατα ποσο τραβα ολοκληρη την ζωνη μεσα,το πως κλεινουν τα σκιαδια,οι χειρολαβες της οροφης,το ποσο σκληραινουν οι ρυθμισεις των καθισματων στο περασμα των χρονων.Ειναι καποιες λεπτομερειες,που ομως πιστευω οτι δειχνουν πολλα.
Στην οικογένεια μου εχουμε βιωσει πολλά αυτοκίνητα καθε μαρκας,πολύ απλά δεν υπάρχει μάρκα που να κανει τον χρόνο να σταματάει.Καλύτερα να αναζητούμε την ποιότητα στα μηχανικά μέρη.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Για αρχη,περα απο τους τριγμους,κριτηριο ειναι το κλεισιμο της πορτας,ο μηχανισμος της ζωνης και κατα ποσο τραβα ολοκληρη την ζωνη μεσα,το πως κλεινουν τα σκιαδια,οι χειρολαβες της οροφης,το ποσο σκληραινουν οι ρυθμισεις των καθισματων στο περασμα των χρονων.Ειναι καποιες λεπτομερειες,που ομως πιστευω οτι δειχνουν πολλα.
Στην οικογένεια μου εχουμε βιωσει πολλά αυτοκίνητα καθε μαρκας,πολύ απλά δεν υπάρχει μάρκα που να κανει τον χρόνο να σταματάει.Καλύτερα να αναζητούμε την ποιότητα στα μηχανικά μέρη.
Eγώ αναζητώ ποιότητα παντού.
Θέλω μπαίνοντας στο αυτοκίνητο, να απομονώνομαι από το εξωτερικό περιβάλλον.
Θέλω, η αίσθηση που αποκομίζω από το αμάξι στο εσωτερικό, όπως και από ολόκληρο το αυτοκίνητο, να θυμίζει ενιαίο κράμα, βράχος (παιρνόντας π.χ. από λακούβες), και συγχρόνως να απουσιάζουν τριγμοί, αεροδυναμικοί θόρυβοι κτλ...Βασικά, πιστεύω, ο καθένας μας ανάλογα με το αυτοκίνητο που έμαθε να οδηγεί, που χρησιμοποιούσε περισσότερο στα πρώτα χρόνια του ως οδηγός, που είχε η οικογένειά του αν θέλετε, έχει βιώσει κάποιες καταστάσεις.
Είναι εμφανής η επιρροή αυτή στον καθένα μας (αρκετά τουλχ σε εμένα)
Ανάλογα με το πώς συνηθίσαμε τα πρώτα χρόνια θα έλεγα, έτσι συνεχίζουμε και τώρα.
Οι συνήθειες δεν κόβονται ! -
Παιδιά κι εγώ αναζητώ την ποιότητα για 2 λόγους:
- ξενερώνεις αν τρίζουν τα πάντα γύρω σου όταν τρέχεις μετά 2-3 χρόνια...
- δεν έχω φράγκα για χάσιμο ούτε χρόνο για να τρέχω στα συνεργεία...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Βασικά, πιστεύω, ο καθένας μας ανάλογα με το αυτοκίνητο που έμαθε να οδηγεί, που χρησιμοποιούσε περισσότερο στα πρώτα χρόνια του ως οδηγός, που είχε η οικογένειά του αν θέλετε, έχει βιώσει κάποιες καταστάσεις.
Είναι εμφανής η επιρροή αυτή στον καθένα μας (αρκετά τουλχ σε εμένα)
Ανάλογα με το πώς συνηθίσαμε τα πρώτα χρόνια θα έλεγα, έτσι συνεχίζουμε και τώρα.
Οι συνήθειες δεν κόβονται !Χμμμ... αυτό που λες ισχύει και αντίστροφα: κάποιος που του έλειψε η ποιότητα (όπως την ορίζει κανείς) στα πρώτα του βήματα στην αυτοκίνηση, την αποζητάει μετά, ειδικά αν τύχει να την γνωρίσει και να συγκρίνει.
Τα ίδια ισχύουν και για τις επιδόσεις.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Δεν έχω ακούσει ούτε ένα σημερινό οικογενειακό αυτοκίνητο (δεν αναφέρομαι σε σπορ) που να κινείται στους καρόδρομους της Αθήνας και να μην έχει παρουσιάσει κάποιον τριγμό μέσα σε 1-2 χρόνια. Αυτά από γνωστούς και φίλους. Αν έχει κάποιος παραδείγματα να με διαψεύσει ευχαρίστως να τα ακούσωBMW 520 του 2000, 51.000 km αυτή τη στιγμή και 0 τριγμοί!!!
Να αναφέρω και κάποια άλλα αυτοκίνητα για τα οποία έχω άποψη λόγω κάποιας συμβίωσης:
VW Golf μον. 1999. Αρκετοί τριγμοί με μόλις 15.000χλμ. (ίσως δικαιολογείται λόγω του ότι ήταν νοικιασμένο αλλά παρόλα αυτά δεν το περίμενα τόσο πολύ.)
Audi A4 1.9 TDI. Από σχετικά νωρίς (γύρω στα 30.000 χλμ.) άρχισαν οι πρώτοι τριγμοί που όμως δεν έγιναν ποτέ έντονοι μέχρι να πουληθεί το αυτοκίνητο (γύρω στα 70.000 όταν πουλήθηκε)
Opel Astra 1.4 μοντ. 1992 (Κανένας τριγμός από το ταμπλό μέχρι τώρα με 91.000 χλμ αλλά αρκετοί από τις πόρτες και τα προσκέφαλα των καθισμάτων που όμως με κάποια επέμβαση έχουν μειωθεί στο ελάχιστο)
Opel Corsa 1.4 Sport 1993 (αν και κούτσουρο η ανάρτηση άργησε πολύ να παρουσιάσει τριγμούς...)
Alfa 147 1.6 του 2001. Μέσα σε 5.000χλμ. τριγμοί στην πόρτα του οδηγού και στο ταμπλό.....
Rover 416 του 1996. Άργησε πολύ να εμφανίσει τριγμούς παρά το χαμηλό προφίλ στα λάστιχα και όταν εμφάνισε ήταν πολύ διακριτικοί. Δεν το περίμενα από τη Rover.
Ας μη μακρηγορώ όμως....το καλύτερο και με διαφορά αυτοκίνητο, όσον αφορά στο θέμα ποιότητα κατασκευής (και όχι μόνο!) που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα είναι η 5άρα. -
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Αν έχει κάποιος παραδείγματα να με διαψεύσει ευχαρίστως να τα ακούσω
Audi A6, μοντέλο 1997. Μέχρι πριν από 2 εβδομάδες (οπότε και πουλήθηκε) είχε κάνει περίπου 150.000χλμ σε όλων των ειδών τους δρόμους και το μόνο που παρουσίασε ήταν ένας ελάχιστος θόρυβος από ένα χαλικάκι που κάπως τρύπωσε στον αεραγωγό και κουνιόταν...
Πάντως (μετά από κακή εμπειρία) για εμένα η ποιότητα δεν φαίνεται από το πως κλείνουν οι πόρτες ή το πως κλείνουν οι πόρτες ή από την εικόνα των πλαστικών...
Φαίνεται αν το αυτοκίνητο σε πάει από το Α στο Β χωρίς να σου ζητάει να το τρέχεις κάθε τρεις και λίγο. Και φυσικά αυτό να γίνεται και μετά από Χ χρόνια...
Και να μην σου σπάει τα νεύρα με εκνευριστικά ψιλοπράγματα... -
Γενικά ποιότητα είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων
ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που ικανοποιούν το σύνολο
των εκφραζόμενων ή συνεπαγομένων απαιτήσεων του πελάτη.
Πρέπει εδώ να αναφέρουμε πως προϊόν είναι το αποτέλεσμα μιας διεργασίας ή μιας σειράς διεργασιών.Συνολικά έχουμε την ποιότητα κατασκευής,την ποιότητα συναρμολόγησης και την ολική ποιότητα.
Η ποιότητα κατασκευής έχει να κάνει με τα υλικά που χρησιμοποιούνται,καθώς και με την προσοχή σε καίρια ζητήματα.
Καλή ποιότητα κατασκευής δε συναντάμε μόνο σε ακριβά αυτοκίνητα.
Η ποιότητα συναρμολόγησης έχει να κάνει με τη συναρμογή
των υλικών.Οι Ιάπωνες φημίζονται για την άψογη συναρμογή,
απόρροια και της υψηλής τεχνικής τους.Τα κομμάτια δένουν
πολύ καλά μεταξύ τους,με μικρά κενά μεταξύ τους.
Η ολική ποιότητα είναι ένας σύγχρονος βιομηχανικός όρος,
που σχετίζεται με όλες τις παραμέτρους από τη σύλληψη της κατασκευής,
μέχρι τη διάθεσή της στο εμπόριο.
Χαρακτηρίζει το πώς φαίνεται το προϊόν,το πώς λειτουργεί
και το τι αίσθηση δίνει.Σήμερα, στην παραγωγή αγαθών αλλά και στην παροχή υπηρεσιών, γενικά στην καθημερινή μας ζωή έχει μπει ως 'ζητούμενο' πλέον η ποιότητα και η λεγόμενη πιστοποίηση ISO των αγαθών και υπηρεσιών.
Στην προσπάθεια λοιπόν της σύγχρονης κοινωνίας για την ποιοτικότερη παραγωγή - παροχή προϊόντων και υπηρεσιών έχουμε την δημιουργία του συστήματος ISO (International Standardization Organization) το οποίο στηρίζεται στα εξής άρθρα:1.Υπευθυνότητα της διοίκησης
2.Σύστημα ποιότητας
3.Ανασκόπηση των συμβάσεων
4.Έλεγχος σχεδιασμού
5.Έλεγχο εγγράφων και δεδομένων
6.Αγορές - Προμήθειες
7.Έλεγχος των παρεπομένων από τον πελάτη προϊόντων
8.Ταυτοποίηση και ιχνηλασιμότητα
9.Έλεγχος διεργασιών
- Έλεγχοι και δοκιμές
11.Έλεγχος εξοπλισμού μετρήσεων και δοκιμών
12.Κατάσταση ελέγχου και δοκιμών
13.Έλεγχος συμμορφωμένων
14.Διορθωτικές και προληπτικές ενέργειες
- Αποθήκευση
16.Αρχεία ποιότητας
17.Εσωτερικές επιθεωρήσεις
18.Εκπαίδευση
19.Εξυπηρέτηση μετά την πώληση
20.Στατιστικές πωλήσεων
Με λίγα λόγια το ISO είναι ένα πρότυπο που εφαρμόζεται στα συστήματα διαχείρισης της παραγωγικής διαδικασίας. Διασφαλίζει μια σταθερή ποιότητα στα παραγόμενα προϊόντα ή στις υπηρεσίες η οποία είναι ελεγμένη και πιστοποιημένη από τον φορέα που εκδίδει το ISO.
( http://www.cretafarm.gr/frames/entry.as ... 0&langid=1 , http://www.istoselides.gr/pro/html/article.php?sid=35 )
-
Αν έχει μια εταιρεία ISO 9000κάτι, δέν σημαίνει οτι τα προιόντα ειναι ποιοτικά. Είμαι μεθυσμένος τώρα, θα επεκταθώ σε αυτό το θέμα αργότερα......
-
Από τότε που πήρε την 316 θείος μου (2002) ξενερώνω όταν μπαίνω στο Vectra (1999) ή στο Polo (2004) μας. Περνάει πάνω από τις λακκουβάρες και τις ανωμαλίες σαν αεροπλανοφόρο... λές και ζυγίζει περισσότερο από τη γή ολόκληρη...
Ενδειξεις ποιοτητας