Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμπεριφορά εξωτικών υλικών σε ατύχημα.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συμπεριφορά εξωτικών υλικών σε ατύχημα.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    20
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Την αφορμή για το θέμα αυτό μου την έδωσε μια κουβέντα που έκανα με συνάδελφο που έχει εκπαιδευτεί στην αντιμετώπιση αεροπορικών ατυχημάτων. Η συζήτηση έφτασε στη χρήση των ανθρακονυμάτων και το πόσο επικίνδυνα είναι σε περίπτωση ατυχήματος. Όπως μου είπε είναι πολύ επικίνδυνα γιατί μετά το ατύχημα αιωρούνται στον αέρα κομμάτια τους και καταλήγουν με την αναπνοή στους πνεύμονες (από όπου δεν μπορούν να απομακρυνθούν) με συνέπεια την εμφάνιση καρκίνου. Οι Αμερικάνοι από τους οποίους εκπαιδεύτηκε σαν μέτρο προφύλαξης έχουν τον ψεκασμό της περιοχής με δεκαράκι λάδι για να εγκλωβιστούν σε αυτό οι ίνες και να πέσουν στο έδαφος. Ως γνωστόν βέβαια δεν είναι και οι ποιο φανατικοί οικολόγοι οι Αμερικάνοι. Άκου εκεί δεκαράκι λάδι. Άραγε τα ξέρουν αυτά οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Αν ναι τι κάνουν; Από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση που να αφορά τα ανθρακονύματα (εντάξει δεν είναι και το ποιο διαδεδομένο υλικό). Τι τρόποι υπάρχουν να προστατευτούν οι επιβάτες ενός αυτοκινήτου που διαθέτει αυτό το υλικό σαν δομικό και όχι μόνο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        emmanoyhl last edited by

        Την αφορμή για το θέμα αυτό μου την έδωσε μια κουβέντα που έκανα με συνάδελφο που έχει εκπαιδευτεί στην αντιμετώπιση αεροπορικών ατυχημάτων. Η συζήτηση έφτασε στη χρήση των ανθρακονυμάτων και το πόσο επικίνδυνα είναι σε περίπτωση ατυχήματος. Όπως μου είπε είναι πολύ επικίνδυνα γιατί μετά το ατύχημα αιωρούνται στον αέρα κομμάτια τους και καταλήγουν με την αναπνοή στους πνεύμονες (από όπου δεν μπορούν να απομακρυνθούν) με συνέπεια την εμφάνιση καρκίνου. Οι Αμερικάνοι από τους οποίους εκπαιδεύτηκε σαν μέτρο προφύλαξης έχουν τον ψεκασμό της περιοχής με δεκαράκι λάδι για να εγκλωβιστούν σε αυτό οι ίνες και να πέσουν στο έδαφος. Ως γνωστόν βέβαια δεν είναι και οι ποιο φανατικοί οικολόγοι οι Αμερικάνοι. Άκου εκεί δεκαράκι λάδι. Άραγε τα ξέρουν αυτά οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Αν ναι τι κάνουν; Από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση που να αφορά τα ανθρακονύματα (εντάξει δεν είναι και το ποιο διαδεδομένο υλικό). Τι τρόποι υπάρχουν να προστατευτούν οι επιβάτες ενός αυτοκινήτου που διαθέτει αυτό το υλικό σαν δομικό και όχι μόνο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Την αφορμή για το θέμα αυτό μου την έδωσε μια κουβέντα που έκανα με συνάδελφο που έχει εκπαιδευτεί στην αντιμετώπιση αεροπορικών ατυχημάτων. Η συζήτηση έφτασε στη χρήση των ανθρακονυμάτων και το πόσο επικίνδυνα είναι σε περίπτωση ατυχήματος. Όπως μου είπε είναι πολύ επικίνδυνα γιατί μετά το ατύχημα αιωρούνται στον αέρα κομμάτια τους και καταλήγουν με την αναπνοή στους πνεύμονες (από όπου δεν μπορούν να απομακρυνθούν) με συνέπεια την εμφάνιση καρκίνου. Οι Αμερικάνοι από τους οποίους εκπαιδεύτηκε σαν μέτρο προφύλαξης έχουν τον ψεκασμό της περιοχής με δεκαράκι λάδι για να εγκλωβιστούν σε αυτό οι ίνες και να πέσουν στο έδαφος. Ως γνωστόν βέβαια δεν είναι και οι ποιο φανατικοί οικολόγοι οι Αμερικάνοι. Άκου εκεί δεκαράκι λάδι. Άραγε τα ξέρουν αυτά οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Αν ναι τι κάνουν; Από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση που να αφορά τα ανθρακονύματα (εντάξει δεν είναι και το ποιο διαδεδομένο υλικό). Τι τρόποι υπάρχουν να προστατευτούν οι επιβάτες ενός αυτοκινήτου που διαθέτει αυτό το υλικό σαν δομικό και όχι μόνο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kacey last edited by

            Φιλε μου, επιεδη δουλευα ολο τον χρονο που μας περασε με ανθρακονηματα, εχω να πω το εξης. Οταν γινονται πολυ ψιλα θρυμματα (συγκεκριμενα στην δικια μου περιπτωση οταν εκοβα κομματια, σκονη απο το σημειο οπου κοβοταν το ανθρακονηματα αιωρουνταν στον αερα) τοτε μπορεις να εισπνευσεις την σκονη αυτη. Αυτο μπορει σε παρατεταμενες καταστασεις να δημιουργησει ερεθισμο των πνευμονων (για αυτο φοραμε μασκα οταν χειριζομαστε ανθρακονηματα με τροπο τετοιο που ισως δημιουργηθει σκονη), αλλα για καρκινο λιγο δυσκολο το κοβω. Ισως σε συνεχομενη παρατεταμενη επαφη με σκονη ανθρακονηματων οπου αυτη θα επικαθισει στους πνευμονες σε μεγαλη ποσοτητα και για μεγαλο χρονο, να υπαρχει προβλημα. Παντως δεν ειναι οσο τραγικα φαινονται τα πραγματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              techadmin admin last edited by

              Αυτό το πόστ μου θύμισε μια ιστορία που είχα ακούσει απο κάποιο θείο μου που έλεγε πως το ξύσμα απο το Ξυστό είναι καρκινογόνο επειδή ένα παιδάκι που τα κατάπιε ΠΝΙΓΗΚΕ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                ...... Άραγε τα ξέρουν αυτά οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Αν ναι τι κάνουν; Από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση που να αφορά τα ανθρακονύματα (εντάξει δεν είναι και το ποιο διαδεδομένο υλικό). Τι τρόποι υπάρχουν να προστατευτούν οι επιβάτες ενός αυτοκινήτου που διαθέτει αυτό το υλικό σαν δομικό και όχι μόνο;

                Ακόμα και στην αεροπορική βιομηχανία επιβατικών αεροσκαφών δεν υπάρχουν προδιαγραφές ή πρόβλεψη για αυτού του είδους την 'μόλυνση'.
                Οι προδιαγραφές όσον αφορά τα υλικά του θαλάμου επιβατών / διακυβέρνησης , περιορίζονται στην τοξικότητα κατά τη χρήση και στις αντιπυρικές τους ιδιότητες. Και δεν χρησιμοποιούν ανθρακονήματα παρά μόνον πλαστικά ABS και πολυεστερικά FRP , λόγω κόστους. Μάλιστα σε μακροχρόνιες μελέτες που διαρκούν ακόμα και σήμερα , ακόμα προσπαθούν να βελτιώσουν αυτά τα υλικά ως προς την τοξικότητα τους (βγάζουν ένα άσπρο σύνεφο σκόνης σε περίπτωση σύγκρουσης) , αλλά κυρίως την αντοχή τους στη φωτιά.
                Για τα ανθρακονήματα υπάρχουν προβλέψεις και υποδείξεις (υγειονομική προστασία βασικά) μόνο για την κατασκευή / επεξεργασία τους. Η διαδικασία με το λαδάκι επιτρέπεται μόνο στη περίπτωση ατυχήματος , εφόσον δεν υπάρχουν εστίες φωτιάς , και βέβαια χρησιμοποιείται μόνο από ειδικευμένο προσωπικό.
                Τα ίδια περίπου ισχύουν και για τα αυτοκίνητα , μόνο που εδώ οι νόμοι και οι προδιαγραφές δεν είναι το ίδιο αυστηρές. Τα -λίγα- αυτοκίνητα που έχουν ανθρακονήματα (είτε μέσα στη καμπίνα , είτε σαν δομικό στοιχείο) , είναι σαφώς πιό επικίνδυνα για τους επιβάτες όταν αυτό σπάσει. Και είναι πιο επικίνδυνα γιατί σπάνε συνήθως με τεράστιες δυνάμεις (οπότε τα g στα σώματα των επιβατών είναι αυξημένα) και είναι κοφτερά σαν γυαλί .
                Πάντως δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να γίνει κάτι πάνω σ' αυτό. Γιατί φτειάχνοντας μια επενδεδυμένη καμπίνα που να προστατεύει τους επιβάτες από ενδεχόμενο σπάσιμο των ανθρακονημάτων , εξουδετερώνεται και ο αρχικός λόγος κατασκευής της - το μικρό βάρος.
                Οσο για τη σκόνη , σαφώς και είναι επικίνδυνη μακροχρόνια αλλά αν σε μιά σύγκρουση βγήκε σκόνη από σπασμένα ανθρακονήματα , τότε οι επιβάτες θα έχουν πιο σοβαρά προβλήματα να σκεφτούν ..... μήπως έφτασαν στον Αγιο Πέτρο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Εγώ έχω μια άλλη απορία. Σε ιαπωνικά κυρίως αυτοκίνητα, αντικαθιστούν το καπώ με ένα απο ανθρακονήματα για μείωση του βάρους.

                  Το καπό απ όσο γνωρίζω, σε περίπτωση σύγκρουσης αποροφά ένα μεγάλο ποσοστό της ενέργειας κρούσης. Αν μόνο το καπώ είναι απο ανθρακονήματα (και το υπόλοιπο πλαίσιο είναι το ίδιο), τότε βελτιώνεται ή χειροτερεύει η παθητική ασφάλεια?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    theom5 last edited by

                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                    Εγώ έχω μια άλλη απορία. Σε ιαπωνικά κυρίως αυτοκίνητα, αντικαθιστούν το καπώ με ένα απο ανθρακονήματα για μείωση του βάρους.

                    Το καπό απ όσο γνωρίζω, σε περίπτωση σύγκρουσης αποροφά ένα μεγάλο ποσοστό της ενέργειας κρούσης. Αν μόνο το καπώ είναι απο ανθρακονήματα (και το υπόλοιπο πλαίσιο είναι το ίδιο), τότε βελτιώνεται ή χειροτερεύει η παθητική ασφάλεια?

                    Κατ'αρχάς, το καπώ ΔΕΝ αποτελεί ΔΟΜΙΚΟ στοιχείο το αμαξώματος και κατ'επέκταση δεν βελτιώνει/χειροτερεύει την παθ. ασφάλεια .- (τελεία και παύλα! ) Υπόκειται σε μεγάλη παραμόρφωση μιας και είναι και μεγάλη και λεπτή επιφάνεια τοποθετημένη πάνω από τη ζώνη πρόσκρουσης, αλλά δεν κάνει τίποτα για να σε προφυλάξει...

                    Απο κει και πέρα θεωρώ πως υπάρχει μια ΜΕΓΑΑΑΛΗ διαφορά μεταξύ αεροπορικού ατυχήματος, των υλικών που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή αεροπλάνων και κατ'επέκταση αυτών που υπόκεινται σε καταπονήσεις πολών τάξεων παραπάνω απ'ότι στα αυτοκίνητα (Προφανές, έτσι;)

                    Ας αναφερθώ στο χειρότερο=ακριβότερο σενάριο που μπορεί να τύχει σ'ένα αυτοκίνητο: Άλλο να έχεις λοιπόν ένα ανθρακονημάτινο σασί (αλήθεια πόσα είναι αυτά τα πολιτικά αμάξια που κατασκευάζονται έτσι; Μήπως πρέπει να ανυσυχώ κι εγώ τώρα μιας και το μπροστινό κομμάτι του σασί μου (= ζώνη πρόσκρουσης) είναι όλο από ανθρακόνημα; ) το οποίο όταν συμβεί αυτό που απεύχεται ο καθένας μας, ούτε θα θρυματιστεί, όυτε θα γίνει στα εξ ων συνετέθη από την έκρηξη των δεξαμενών καυσίμων ούτε, τίποτε άλλο αλλά απλά θα παραμορφωθεί (άντε να σπάσει) στο σημείο πρόσκρουσής του;;;

                    Νομίζω πως πιάνεται όλοι το νόημα της άδικης και εντελώς άτοπης σύγκρισης... Η λογική και η τοποθέτηση του 'αεροπόρου' είναι ορθότατη, αλλά μη μεταφέρσιμη στην αυτοκινητιστική διάσταση....
                    Άσε που όπως ανέφερε και ο Βασίλης το μόνο που δεν σε νοιάζει εκείνη τη στιγμή είναι η carbon σκόνη!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Αν τα ανθρακονηματα συμπεριφερονται στον οργανισμο μας (αναπνοη) σαν τον αμιαντο τοτε υπαρχει προβλημα.Η διαδοση τους ομως στην καθημερινοτητα μας ειναι ελαχιστη οποτε και οι πιθανοτητες να αρρωστησεις απο αυτα ειναι μικρες.Αλλωστε σε αεροπορικο ατυχημα οι διασωστες εχουν ειδικο εξοπλισμο,ενω αν οι επιβατες σωθουν ειναι κ###φαρδοι ουτως ή αλλως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Μπορεί να μου δώσει κάποιος στοιχεία για το αν η σκόνη απο τα ανθρακονήματα είναι τοξική ?

                        Δύσπνοια μπορεί να πάθει κάποιος ακόμα και αν εισπνέυσει χωμάτινη σκόνη και δεν νομίζω πως αν σπάσεις ενα κομμάτι απο CFRP θα εξαπολυθούν στην ατμόσφαιρα σύννεφα σκόνης, με την ίδια λογική αν σπάσεις ενα κομμάτι νοβοπάν θα λυποθυμήσεις ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kacey last edited by

                          dog80

                          Το καπω δεν αποροφαει σχεδον καθολου ενεργεια κατα την προσκρουση.
                          Ακομα και ετσι να ηταν, τα ανθρακονηματα ειναι πιο δυνατα απο το συμβατικο ατσαλι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexastrag last edited by

                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                            Εγώ έχω μια άλλη απορία. Σε ιαπωνικά κυρίως αυτοκίνητα, αντικαθιστούν το καπώ με ένα απο ανθρακονήματα για μείωση του βάρους.

                            ....................?

                            μηπως εννοεις απο πολυεστερα ή αλλου ειδους συνθετικου υλικου ωστε να ειναι και οικονομικο σχετικα;;

                            γιατι τα ανθρακονηματα δεν φημιζονται για το μικρο τους κοστος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dienekes last edited by

                              Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                              μηπως εννοεις απο πολυεστερα ή αλλου ειδους συνθετικου υλικου ωστε να ειναι και οικονομικο σχετικα;;

                              γιατι τα ανθρακονηματα δεν φημιζονται για το μικρο τους κοστος.

                              Όχι. Εννοεί από ανθρακονήματα. Στην Ιαπωνία είναι πολύ διαδεδομένη λύση. Σκέψου ότι, ειδικά σε μπροστομήχανα αυτοκίνητα, το να μειώσεις κατά (τουλάχιστον) 10 κιλά το βάρος μπροστά, συμβάλει και στην καλύτερη κατανομή.

                              Και στην Ελλάδα αρκετοί το κάνουν. Το κόστος είναι όντως μεγάλο, για παράδειγμα με Nissan 200SX που έβαλε κάποιος καπώ από ανθ/τα, πλήρωσε περί τα 750 Ευρώ (το καπώ κατασκευάστηκε από -σπουδαίο-τεχνίτη στην Ελλάδα).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • K
                                kacey last edited by

                                Με 600-650 ευρακια αγοραζεις απο Αγγλια. Οσο περναει ο καιρος και διαδιδεται, τοσο πεφτει το κοστος του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  theom5 last edited by

                                  Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                                  μηπως εννοεις απο πολυεστερα ή αλλου ειδους συνθετικου υλικου ωστε να ειναι και οικονομικο σχετικα;;

                                  γιατι τα ανθρακονηματα δεν φημιζονται για το μικρο τους κοστος.

                                  Όχι. Εννοεί από ανθρακονήματα. Στην Ιαπωνία είναι πολύ διαδεδομένη λύση. Σκέψου ότι, ειδικά σε μπροστομήχανα αυτοκίνητα, το να μειώσεις κατά (τουλάχιστον) 10 κιλά το βάρος μπροστά, συμβάλει και στην καλύτερη κατανομή.

                                  Και στην Ελλάδα αρκετοί το κάνουν. Το κόστος είναι όντως μεγάλο, για παράδειγμα με Nissan 200SX που έβαλε κάποιος καπώ από ανθ/τα, πλήρωσε περί τα 750 Ευρώ (το καπώ κατασκευάστηκε από -σπουδαίο-τεχνίτη στην Ελλάδα).

                                  Μήπως να το έκανα και γω; Αν και είναι ήδη από fiber, το αμάξωμα μπορεί να ελαφρύνει κατά 20κιλά περίπου!! Κι αν το κάνω θα με μισείς διηνεκώς, dienekes;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    dienekes last edited by

                                    Ο χρήστης theo111r έγραψε:

                                    Μήπως να το έκανα και γω; Αν και είναι ήδη από fiber, το αμάξωμα μπορεί να ελαφρύνει κατά 20κιλά περίπου!! Κι αν το κάνω θα με μισείς διηνεκώς, dienekes;;;

                                    Όχι, αφού είπαμε θα με πας βόλτα.

                                    Εννοείς ολόκληρο το αμάξωμα;

                                    Χμμμ... ΟΚ, it's your millions... Αν θέλεις μπορώ να σε φέρω σε επαφή με τον εν λόγω 'μάστορα' (με την κυριολεκτική έννοια του όρου = master )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Σε ποια περιοχη εδρευει ο εν λογω μαστορας΅παρακαλω? (γιατι νομιζω ξερω για ποιον μιλας)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dienekes last edited by

                                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                        Σε ποια περιοχη εδρευει ο εν λογω μαστορας΅παρακαλω? (γιατι νομιζω ξερω για ποιον μιλας)

                                        Δραπετσώνα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                                          Σε ποια περιοχη εδρευει ο εν λογω μαστορας΅παρακαλω? (γιατι νομιζω ξερω για ποιον μιλας)

                                          Δραπετσώνα

                                          Α ρε μαγκα Κωνσταντινε....Και γαμω τους μαστορες , εχει κανει κατι ωραια κομματακια....
                                          (μεσα επεσα ?)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dienekes last edited by

                                            Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                            Α ρε μαγκα Κωνσταντινε....Και γαμω τους μαστορες , εχει κανει κατι ωραια κομματακια....
                                            (μεσα επεσα ?)

                                            Yes sir.

                                            Και όπως το είπες, μάγκας και μερακλής. Αυτά που έχει κάνει στην Integrale να βάλεις μόνο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • N
                                              ngt last edited by

                                              Αν οντως υπηρχε τοσο μεγαλο προβλημα τοτε οσοι ηταν στο μονακο με τα τοσα ατυχηματα θα εβγαιναν με καρκινο του βυζου, ε σορυ του πνευμονα.
                                              Αλλωστε οι ινες αυτες ειναι ελευθερες μονο κατα την κατασκευη, μετα ποτιζονται με οργανικη ρητινη και τα παγιδευει, οταν σπασει κοβεται σε κομματακια , αλλα προφανως αυτα ειναι τοσο ελαφρια που δεν δημιουργουν μεγαλο προβλημα σαν θραυσματα, ισως στο σημειο που κοβεται να φευγουν καποιες ινες αλλα δεν νομιζω να υπαρχει τοσο μεγαλο προβλημα.
                                              Τα αεροπλανα το υλικο αυτο το χρησιμοποιον πολυ λιγο σε καπακια η σε επιφανεις χωρις αναγκη ελαστικοτητας (πτερυγιακια ειλερονς κλπ)
                                              Να και μια φωτο απο ινες ανθρακα

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr