Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με λειτουργία ανάρτησης σε G.V. 1.6 παρακαλώ help
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Πρόβλημα με λειτουργία ανάρτησης σε G.V. 1.6 παρακαλώ help
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    2
    6
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k-l last edited by

      Μετά από απόφασή μου να βάλω αμορτισερ της bilstein και μετα από προτροπή γνωστών και μη, έβαλα. Μπροστά τα κανονικά για G.V. πίσω όμως, για να μην γίνει κούτσουρο, του απλού Vitara που ταιριάζουν απόλυτα και όντως το αυτοκίνητο έδειχνε να είναι μια χαρά!!! Το πρόβλημα είναι οτι ακριβώς επειδή τα πίσω αμορτισερ είναι μαλακότερα από τα μπροστά το αυτοκίνητο ειναι σαν να μην έχει μπροστα ανάρτηση (περίπου), όλη η δουλειά γίνεται από την πίσω ανάρτηση η οποία ζεσταίνεται και πιο γρήγορα και χάνει σε απόδοση. Τι προτεινεται ώς καλύτερη λύση, αλλαγή των αμορτισέρ με τα αντίστοιχα για G.V. ή αλλάγή ελατηρίων με κάποια σκληρότερα (ή και προοδευτικά)??????????
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        k-l last edited by

        Μετά από απόφασή μου να βάλω αμορτισερ της bilstein και μετα από προτροπή γνωστών και μη, έβαλα. Μπροστά τα κανονικά για G.V. πίσω όμως, για να μην γίνει κούτσουρο, του απλού Vitara που ταιριάζουν απόλυτα και όντως το αυτοκίνητο έδειχνε να είναι μια χαρά!!! Το πρόβλημα είναι οτι ακριβώς επειδή τα πίσω αμορτισερ είναι μαλακότερα από τα μπροστά το αυτοκίνητο ειναι σαν να μην έχει μπροστα ανάρτηση (περίπου), όλη η δουλειά γίνεται από την πίσω ανάρτηση η οποία ζεσταίνεται και πιο γρήγορα και χάνει σε απόδοση. Τι προτεινεται ώς καλύτερη λύση, αλλαγή των αμορτισέρ με τα αντίστοιχα για G.V. ή αλλάγή ελατηρίων με κάποια σκληρότερα (ή και προοδευτικά)??????????
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          k-l last edited by

          Μετά από απόφασή μου να βάλω αμορτισερ της bilstein και μετα από προτροπή γνωστών και μη, έβαλα. Μπροστά τα κανονικά για G.V. πίσω όμως, για να μην γίνει κούτσουρο, του απλού Vitara που ταιριάζουν απόλυτα και όντως το αυτοκίνητο έδειχνε να είναι μια χαρά!!! Το πρόβλημα είναι οτι ακριβώς επειδή τα πίσω αμορτισερ είναι μαλακότερα από τα μπροστά το αυτοκίνητο ειναι σαν να μην έχει μπροστα ανάρτηση (περίπου), όλη η δουλειά γίνεται από την πίσω ανάρτηση η οποία ζεσταίνεται και πιο γρήγορα και χάνει σε απόδοση. Τι προτεινεται ώς καλύτερη λύση, αλλαγή των αμορτισέρ με τα αντίστοιχα για G.V. ή αλλάγή ελατηρίων με κάποια σκληρότερα (ή και προοδευτικά)??????????
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Δεν γίνεσαι απόλυτα αντιληπτός, μάλλον μπροστά έβαλες τα Bilstein και πίσω Vitara του απλού ούτε καν GV οπότε υποθέτω θα είναι μαλακότερα από του GV αλλά γιατί δεν κατάλαβα....
            Υποθέτω ότι θα υποστρέφει πολύ αν η εμπρός πλευρά έγινε σχετικά σκληρότερη.
            Καλύτερη λύση είναι να δοκιμάσεις αυτοκίνητα με όλες τις πιθανές λύσεις!
            Μόνο εσύ ξέρεις πώς το θέλεις το αυτοκίνητο. Δεν έχεις δηλώσει τι προσπαθείς να πετύχεις.....ελπίζω εσύ ο ίδιος να ξέρεις τί θέλεις και να μην παρασύρεσαι από αυτά που θέλουν οι άλλοι. Υπάρχουν κατάλληλοι συνδυασμοί που επιτρέπουν σχετική άνεση σε μικρές μετακινήσεις αλλά και σφιχτότερο έλεγο πιο πέρα.....(πχ προοδευτικά ελατήρια και κατάλληλα αμορτισέρ...) που θεωρώ πιθανό να είναι το ζητούμενο.
            Καλύτερα πάντως να κάνεις ομοιόμορφες και μελετημένες βελτιώσεις. Δεν μπορώ να σου πως αν θα σου κάνουν εσένα καλύτερα τα 4 Bilstein ή μαμίσια αμορτισέρ και άλλα ελατήρια ή και 4 Bilstein και 4 ελατήρια (τα κατάλληλα ώστε να συνεργάζονται με τα συγκεκριμένα αμορτισέρ)....
            Το καλό είναι ότι έτσι όπως τα κατάφερες.... ό,τι και να κάνεις, το επόμενο βήμα δεν μπορεί να είναι χειρότερο από την τωρινή κατάσταση....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              k-l last edited by

              Συγνωμη για το μπέρδεμα !! Τα αμορτισερ είναι όλα της bilstein, πισω αντί για την έκδοση της bilstein για το G.V έβαλα το παλιό μοντέλο που αντιστοιχούσε στο απλό Vitara για να μην είναι κούτσουρο πίσω λόγω τη γνωστής ευπάθειας του άκαμπτου άξονα! Στην αρχή όλα καλά αλλά με την πάροδο του χρόνου (20.000Χλμ.) και ενώ η εμπρός ανάρτηση είναι όπως στην αρχή η πίσο έχει μαλακώσει πολύ με αποτέλεσμα ειδικά σε εκτός δρομου να τερματίζει πρώτα η πίσω ανάρτηση και μετα να αρχιζει να δουλεύει η μπροστά. Στην εθνική δε και σε στροφιλίκια το αυτοκίνητο κάθετε έντονα πίσω και γενικά είναι νευρικό μπροστά γιατί δεν υπάρχει η ανάλογη αντίδραση της πίσω ανάρτησης. Το αυτοκίνητο έχει συνολικά 52,000Χλμ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Για αυτό τα αμορτισέρ δηλώνονται ως κατάλληλα για το τάδε μοντέλο και για αυτό καλό είναι να πηγαίνουν τετράδες.....
                Το ότι μπαίνει και ότι είναι πιο μαλακό δε σημαίνει ότι αυτή είναι η μόνη διαφορά. Υποτίθεται ότι ο κατασκευαστής έχει λάβει υπόψη του βάρος κλπ φορτία σε συμπίεση και έκταση και ρύθμισε ανάλογα τις βαλβίδες, επέλεξε το κατάλληλο υγρό και χρησιμοποίησε υλικά κατάλληλης αντοχής..... Είσαι σίγουρος ότι το σωστό θα ήταν πιο σκληρό? Δεν είναι απαραίτητο..... Και σίγουρα έχεις λάθος συμπεριφορά.....
                Δυστυχώς δεν διαθέτω ειδική γνώση του μοντέλου αλλά καλό θα ήταν να βάλεις το σωστό για το μοντέλο και τα εμπρός αμορτισέρ και πίσω. Ευτυχώς είναι μάλλον και η οικονομικότερη λύση....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  k-l last edited by

                  Αυτό για τον κατασκευαστή μην το λές και με πολύ σιγουριά γιατι η bilstein έχει έναν τύπο αμορτισέρ για G.V είτε αυτό είναι το 5/πορτο είτε το τρίπορτο και όπως καταλαβαίνεις για το τρίπορτο που είναι αρκετά ελαφρύτερο το αμορτισέρ θα έιναι σκληρότερο (όλα αυτά στη θεωρεία χώρις να τα έχω δοκιμάσει) το θέμα έιναι οτι καλώς ή κακώς η κίνηση έγινε, απο εδώ και πέρα τι κάνουμε? Σκληρότερα αμορτισέρ και αφήνουμε τα ελατήρια ως έχουν ή σκληρότερα ελατήρια και αφήνουμε τα αμορτισέρ? Να σημειώσω οτι στην αρχή το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν άψογα, ούτε κουραστικό ήταν από αναπηδήσεις ούτε έπλεε όπως με τα αρχικά αμορτισέρ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr