-
Αφορμή γι'αυτό το θέμα αποτέλεσε η συζήτηση που έγινε στο παρακάτω:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7357
Ποια είναι η γνώμη σας; Ένα αυτοκίνητο πόλης, με την ευρεία έννοια, θα πρέπει να ενσωματώνει πολυμορφικά χαρακτηριστικά;
-
Αφορμή γι'αυτό το θέμα αποτέλεσε η συζήτηση που έγινε στο παρακάτω:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7357
Ποια είναι η γνώμη σας; Ένα αυτοκίνητο πόλης, με την ευρεία έννοια, θα πρέπει να ενσωματώνει πολυμορφικά χαρακτηριστικά;
-
Αφορμή γι'αυτό το θέμα αποτέλεσε η συζήτηση που έγινε στο παρακάτω:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7357
Ποια είναι η γνώμη σας; Ένα αυτοκίνητο πόλης, με την ευρεία έννοια, θα πρέπει να ενσωματώνει πολυμορφικά χαρακτηριστικά;
-
Αν μιλάμε γιά χώρους πολυμορφικού μέ μέγεθος πόλης συμφωνώ.Αν όμως έχουμε χώρους πόλης μέ μέγεθος πολυμορφικού τότε όχι.
Μιλάς γιά καθαρά αυτοκίνητο πόλης,χωρίς τήν ανάγκη,ας πούμε,νά 'στρίβει' κιόλας έτσι; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μιλάς γιά καθαρά αυτοκίνητο πόλης,χωρίς τήν ανάγκη,ας πούμε,νά 'στρίβει' κιόλας έτσι;
Ναι, να είναι αρκετά μικρό ώστε να βολεύεται σε μια μεγαλούπολη, αλλά να μπορεί να καλύπτει πολλές και διάφορες ανάγκες.
Όπως το αντιλαμβάνομαι προσωπικά, σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να παρουσιαστεί η ανάγκη να μεταφέρει 5 άτομα (με τον οδηγό) **ή ** αρκετά ψώνια/ογκώδη αντικείμενα ή δύο παιδιά, εκ'των οποίων το ένα μικρό στο καθισματάκι του. Όχι όλα μαζί, γιατί τότε θέλουμε φορτηγάκι.
Στην πρώτη περίπτωση, θα έπρεπε να έχει 5θέσια διαμόρφωση (με κάποιες παραχωρήσεις) και καθόλου χώρο αποσκευών, στη δεύτερη να βγαίνουν τα καθίσματα, στην τρίτη να αναπροσαρμόζονται (με αυτό του συνοδηγού να γυρίζει, ας πούμε, ανάποδα, ώστε η μητέρα να μπορεί να προσέχει το παιδί που κάθεται πίσω).
Όλα αυτά είναι πολυμορφικά χαρακτηριστικά τα οποία θεωρώ σημαντικά για ένα αυτοκίνητο πόλης. Και δεν χρειάζεται να είναι πολύ μεγάλο για να τα έχει αυτά.
-
Το twingo που εχει η μανα μου ειναι πολυ καλο σε αυτον τον τομεα!
Αν εχετε μπει ποτε σιγουρα θα εχετε νιωσει πως οι χωροι ειναι απιστευτα μεγαλοι που σε παραπεμπουν σε αμαξι μιας η και 2 κατηγοριας ποιο πανω! Επισης η πισω σειρα καθισματων μετακινειται μπρος-πισω (σαν του οδηγου-συνοδηγου) και ετσι μπορεις να αυξομοιωνεις τον χωρο αποσκευων.
Και για να ειμαστε και ειλικρινης δεν το κανω ποτε γιατι η χωρανε ολα στον χωρο αποσκευων η αν δεν χωρανε τα βαζω στα πισω καθησματα που ουτως η αλλως εχουν πολυ χωρο!
Ε, αν τυχει κατι πραγματικα μεγαλο σε διαστασεις, για αυτο διαλεξαμε το μοντελο με την ανοιγομενη οροφη (πλακα κανω!)
Γενικα ειναι ευκολοδηγητο και πολυ μικρο ωστε να χωραει παντου! Το κοντερ του -ηλεκτρονικο - εδειξε μεχρι 140 στην εγνατια. Αμα ειχε και λιγο κατηφορα θα πιαναμε 150 αλλα σε ανηφορα διαρκειας (παλι στην εγνατια) με τερμα γκαζι το κοντερ μετα βιας αγγιζε τα 99 ισως ευθυνεται οτι η μανα μου εχει την αυτοματη εκδοση!Παντως ρε παιδια ειναι θηριο! το εβαλα και μεσα σε χωραφι! περασα μεσα απο ποταμια και αλλα κουλα και δεν διαμαρτυρηθηκε!
-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
Παντως ρε παιδια ειναι θηριο! το εβαλα και μεσα σε χωραφι! περασα μεσα απο ποταμια και αλλα κουλα και δεν διαμαρτυρηθηκε!
Το σύγχρονο 2CV δηλαδή;
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Παντως ρε παιδια ειναι θηριο! το εβαλα και μεσα σε χωραφι! περασα μεσα απο ποταμια και αλλα κουλα και δεν διαμαρτυρηθηκε!
Το σύγχρονο 2CV δηλαδή;
τι να σου πω, δεν το εχω οδηγησει για να ξερω. Μονο απο εξω το εχω δει, ουτε πως παει απο χωρους ουτε απο επιδοσεις
-
Οχι ..είναι αυτοκίνητο πόλης!
-
Εγώ θα ήθελα να υπήρχαν μερικές πολυμορφικού τύπου εφαρμογές. Π.χ. να υπάρχει η δυνατότητα αφαίρεσης των πίσω καθισμάτων. Όχι ότι τώρα μου λείπει αυτή η ευχέρεια, αλλά νομίζω ότι θα ήταν έξυπνη ιδέα. Για πάτε σε κάνα σούπερμάρκετ τύπου ΙΚΕΑ με μίνι (ΔΕΝ εννοώ τη φούστα!), και νομίζω ότι θα με καταλάβετε. Πάντως, το ολοένα αυξανόμενο ύψος δεν μου αρέσει πολύ και μερικά τα βρίσκω υπερβολικά. Το 1007, πάντως, από το οποίο ξεκίνησε η συζήτηση, μου φαίνεται αρμονικό και οι πλαϊνή πόρτα, ενδιαφέρουσα! Ίσως, επειδή έχω συνειδητοποιήσει ότι ΔΕΝ θα υπάρξει 1007 Ραλί.
Περισσότερο όμως, θα με ενδιέφερε να υπάρχουν θήκες για αντικείμενα. Νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που κουβαλάω κλειδιά (που κουδουνίζουν στις ανωμαλίες), κινητό (που όταν χτυπάει, το ψάχνω πόση ώρα), πορτοφόλι ή τσαντάκι (που δεν θέλω να είναι ορατό στα μάτια όλων των διερχομένων). Και να φανταστείτε ότι δεν καπνίζω (άλλη μια θήκη για τον κύριο, παρακαλώ!!!).
-
Υποτίθεται ότι θα υπάρξει κανονικό 107. Το 1007 αποτελεί ειδικό υπερυψωμένο πολυμορφικό μοντέλο παραλλαγή της σειράς 107. Προβλέπεται και αντίστοιχο 2007 επί του 207.
Καλοί οι χώροι και οι θηκούλες και τα μετακινούμενα καθίσματα αλλά το παραπάνω ύψος δεν το θέλω...εκτός αν είναι για τζίπ...τουλάχιστον εκεί το ύψος σε βοηθάει να βλέπεις πάνω από τους άλλους.
Χωρίς ύψος οι εξωτερικές διαστάσεις βασικά καθορίζουν τις χωρητικότητες. Yποτίθεται ότι το ύψος επιτρέπει καλύτερη εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου πιο όρθια καθίσματα, χώρος για ντεπόζιτο, εξατμίσεις κάτω από το επίπεδο του χώρου αποσκευών κλπ. Το Twingo και εγώ το θεωρώ καλή περίπτωση και είναι εξαιρετικά άνετο στα πόδια για ενήλικες πίσω με το κάθισμα κατάλληλα αλλά δε νομίζω τελικά να χωράει περισσότερα από το WagonR ή το Atos. Τελικά το ύψος και οι πολυμορφικές ευκολίες δεν θα χωρέσουν παραπάνω άτομα και αποσκευές και τα περισσότερα κοινά έτσι κι αλλιώς έχουν το διαιρούμενο κάθισμα που ίσως χρειαστεί.....
Δε νιώθω ότι υπάρχει η πιθανότητα να χωρέσουν εύκολα περισσότερα από 4 και κάτι επιβάτες και λίγες αποσκευές σε ένα αυτοκίνητο μέχρι 3,5 μέτρα. Οπότε τελικά ποιο το νόημα....αν θες μεγαλύτερο πάρε μεγαλύτερο όπου θα έχεις πιο μεγάλο χώρο αποσκευών και θα χωράνε 5 άτομα πιο άνετα ή 4 και κατεβασμένο το 1/3 του διαιρούμενου καθίσματος (είτε είναι πολυμορφικό είτε όχι). Το μόνο τελικό πλεονέκτημα των πολυμορφικοειδών υψηλών αυτοκινήτων είναι η ευκολία να βαζοβγάζεις το παιδάκι από το παιδικό κάθισμα! -
Δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα με 'υπερβολικά' χαρακτηριστικά πολυμορφικών, ειδικά η νέα τάση να έχουν όλα τα αυτοκίνητα τέτοια χαρακτηριστικά(μεγάλο ύψος, μέτριο τιμόνι, μέτριο στήσιμο κτλ). Παρόλα αυτά καταλαβαίνω ότι σε πολλούς (μάλλον στην πλειοψηφία - ελπίζω στη μειωψηφία εδώ μέσα) αρέσουν γι'αυτό και οι εταιρείες το ακολουθούν (δεν πιστεύω στις συνομοσίες ).
Όμως όταν για παράδειγμα η Opel βγάζει το Agila και Meriva γιατί θα πρέπει να δώσει πολυμορφικό χαρακτήρα και στο Corsa? Και η κύρια ένστασή μου αφορά κυρίως το ύψος και όχι την έξυπνη εκμετάλευση χώρων, τα πίσω διαιρούμενα καθίσματα κτλ. Με πειράζει η χειροτέρευση της οδικής συμπεριφοράς. Και δεν δικαιολογώ σε καμμία περίπτωση αυτούς που έχουν και μια παράδοση στο συγκεκριμένο τομέα (Γάλλοι). Στο κάτω κάτω αυτό πουλούσατε μέχρι τώρα, γιατί το απεμπολείτε έτσι?
Βέβαια ο αντίλογος είναι ότι δεν παίρνεις αυτοκίνητο πόλης για να τρέχεις 'η να κάνεις αναβάσεις. Εμένα πάντως τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Saxo, 106, Clio, Starlet μου άρεσαν και ίσως θα τα προτιμούσα αντί των Polo, Jazz, C3, C2. Το 206 μου μου φαίνεται τέλειο! -
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα με 'υπερβολικά' χαρακτηριστικά πολυμορφικών, ειδικά η νέα τάση να έχουν όλα τα αυτοκίνητα τέτοια χαρακτηριστικά(μεγάλο ύψος, μέτριο τιμόνι, μέτριο στήσιμο κτλ). Παρόλα αυτά καταλαβαίνω ότι σε πολλούς (μάλλον στην πλειοψηφία - ελπίζω στη μειωψηφία εδώ μέσα) αρέσουν γι'αυτό και οι εταιρείες το ακολουθούν (δεν πιστεύω στις συνομοσίες ).
Όμως όταν για παράδειγμα η Opel βγάζει το Agila και Meriva γιατί θα πρέπει να δώσει πολυμορφικό χαρακτήρα και στο Corsa? Και η κύρια ένστασή μου αφορά κυρίως το ύψος και όχι την έξυπνη εκμετάλευση χώρων, τα πίσω διαιρούμενα καθίσματα κτλ. Με πειράζει η χειροτέρευση της οδικής συμπεριφοράς. Και δεν δικαιολογώ σε καμμία περίπτωση αυτούς που έχουν και μια παράδοση στο συγκεκριμένο τομέα (Γάλλοι). Στο κάτω κάτω αυτό πουλούσατε μέχρι τώρα, γιατί το απεμπολείτε έτσι?
Βέβαια ο αντίλογος είναι ότι δεν παίρνεις αυτοκίνητο πόλης για να τρέχεις 'η να κάνεις αναβάσεις. Εμένα πάντως τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Saxo, 106, Clio, Starlet μου άρεσαν και ίσως θα τα προτιμούσα αντί των Polo, Jazz, C3, C2. Το 206 μου μου φαίνεται τέλειο!Καλά το θέτεις το θέμα... αλλά...
Ναι, η Opel δεν πρέπει να βγάζει το Corsa με πολυμορφικά χαρακτηριστικά. Γιατί; Γιατί απλά το Corsa **δεν **είναι πλέον απλώς ένα αυτοκίνητο πόλης. Είναι ένα σύγχρονο supermini, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές, με το βάρος εδώ ή εκεί, ανάλογα με την έκδοση, αλλά σίγουρα, όπως και τόσα άλλα, μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες ενός ζευγαριού, για παράδειγμα.
Επίσης η οδική συμπεριφορά δεν χρειάζεται να χαραμιστεί. Δες το νέο Panda. Τηρουμένων των αναλογιών, η οδική του συμπεριφορά είναι μια χαρά... για αυτοκίνητο πόλης!
-
Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί όλες οι εταιρείες τα κάνουν να μοιάζουν με πολυμορφικά, τη στιγμή μάλιστα που ένας όμιλος εταιρειών έχει διαφορετικά αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Για παράδειγμα την Opel που ανέφερα:
Corsa - Fiesta
Meriva - Fusion
Γιατι δεν δίνουν κάποιο προσανατολισμό σε κάθε εταιρεία? Π.χ η Ford πιο σπορ, η Opel πιο ουδέτερη, ποιοτική κτλ. Όπως το FIAT Group.Από την άλλη το PSA group. Συγρίνετε 306-307, η μέρα με τη νύχτα. Και γιατί θα πρέπει να το κάνεις ημι-πολυμορφικό με 1510 χιλ ύψος από τα 1380 του προηγούμενου? Για να μην μιλήσω για το 106 -107 πάει προς επαγγελματικό φωρτηγάκι. Και μάλιστα τη στιγμή που έχεις ένα όνομα
στην κατηγορία ως προς τα οδηγικά χαρακτηριστικά και μια Citroen στην οποία έχεις αποφασίσει να αλλάξεις look προς την κατεύθυνση αυτή (ομορφια, πρωτοτυπία, ουδετερότητα). Και μπορεί να είναι πάλι στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας του ως προς την συμπεριφορά αλλά αυτό το πολυμορφικό look δύσκολα σου θυμίζει ότι είσαι σε σπορ αυτοκίνητο. Αν και έχω 206 και μου αρέσει πολύ, 307 δεν θα παιρνα με τίποτα.Αντίθετα η VW έφτιαξε τα Polo - Ibiza πάνω κάτω ίδια στις διαστάσεις (2εκ ύψος διαφορά) αλλά το SEAT θυμίζει σπορ αμάξι και το Polo πολυμορφικό. Νομίζω δύσκολα ένας οδηγός που ξέρει τί θέλει θα βάλει τα δύο αντίπαλους στην τελική επιλογή.
Αν ήθελα να αγοράσω αμάξι τέτοιας κατηγορίας, θα έβαζα στη λίστα (ακούγοντας την καρδιά) το 206 (πάλι) και το Ibiza για να διαλέξω μετά με το μυαλό. Σε κάνα χρόνο που θα βγει το 207 και από τις πρώτες φωτο φαντάζομαι πως θα ναι δεν θα είχα επιλογές.
Άλλα παραδείγματα Starlet-->Yaris
Micra --> νέο Micra
παλιό Clio --> Clio -
H Ford είναι στο γκρουπ της General Motors; Αν όντως συμβαίνει αυτό, είμαι ένας αξιοθρήνητος φοιτητής Οικονομικών, μια που υποτίθεται ότι τα παρακολουθώ πολύ αυτά τα πράγματα!!!
-
GM , Ford, Chrysler είναι 3 διαφορετικές companies.
-
Νομίζω ότι ελάχιστοι θα διαφωνίσουν στην χρησιμότητα των πολυμορφικών χαρακτηριστηκών στο εσωτερικό μέρος πχ μετακινούμενα πίσω καθίσματα ή ακόμα και αποσπώμενα, θήκες κλπ. Το θέμα όμως αλλάζει όσον αφορά το εξωτερικό look των πολυμορφικών. Δεν είναι αισθητικά όμορφο να έχεις ένα αυτοκίνητο 3,5 μέτρα μήκος και δύο μέτρα ύψος. Άλλωστε τις περισσότερες φορές αυτό που προσφέρεται είναι μια ψευδαίσθηση ευρυχωρίας και τίποτα περισσότερο.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
GM , Ford, Chrysler είναι 3 διαφορετικές companies.GM, Ford, DaimlerChrysler..είναι το σωστό..
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Νομίζω ότι ελάχιστοι θα διαφωνίσουν στην χρησιμότητα των πολυμορφικών χαρακτηριστηκών στο εσωτερικό μέρος πχ μετακινούμενα πίσω καθίσματα ή ακόμα και αποσπώμενα, θήκες κλπ. Το θέμα όμως αλλάζει όσον αφορά το εξωτερικό look των πολυμορφικών. Δεν είναι αισθητικά όμορφο να έχεις ένα αυτοκίνητο 3,5 μέτρα μήκος και δύο μέτρα ύψος. Άλλωστε τις περισσότερες φορές αυτό που προσφέρεται είναι μια ψευδαίσθηση ευρυχωρίας και τίποτα περισσότερο.Αν ισχύει το τελευταίο που λες, προφανώς είναι κατακριτέο και πρόχειρος σχεδιασμός. Όσο για την ομορφιά, υποκειμενικά πάντα, το... Πάντα δε μου φαίνεται άσχημο.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
το... Πάντα δε μου φαίνεται άσχημο.Συμφωνώ, νομίζω είναι η φωτεινή εξαίρεση!
Πολυμορφικά χαρακτηριστικά σε αυτοκίνητο πόλης