-
International Engine of the Year Awards
Τα φετινά αποτελέσματα της έχουν ως εξής: (και σαν HONDAκιας κοκκινίζω της πρωτιές της HONDA)...
**2004 WINNERS **
Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 V12 (S65, CL65)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, Χ3, 525i, Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen Diesel 5-litre V10 (Touareg/Phaeton)
International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)Οι προηγούμενες χρονίες:
2003 WINNERS
Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )2002 WINNERS
Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: GM AUTOnomy
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic2001 WINNERS
Best New Engine: BMW 3.2-litre
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: Saab SVC
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre2000 WINNERS
Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12
International Engine of the Year 2000: Honda Hybrid 1-litre Insight1999 WINNERS
Best Eco-friendly: Toyota Prius Hybrid
Best Fuel Economy: Volkswagen 1.2-liter TDi
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Toyota 1-liter
1-liter to 1.4-litre: Volkswagen 1.2-liter TDi
1.4-liter to 1.8-litre: Toyota Prius Hybrid
1.8-liter to 2-litre: Volkswagen 1.9-liter 110PS TDi
2-liter to 2.5-litre: Audi 2.5-liter V6 TDi
2.5-liter to 3-litre: BMW 3-liter TDi
3-liter to 4-litre: BMW 4-liter V8 TDi
Above 4-litres: BMW 5.34-liter V12
International Engine of the Year 1999: Toyota Yaris 1-literΠέντε ολοκληρα χρόνια καλύτερο κινητήρας ειναι αυτός του S2000 στην κατηγορία 1.8 - 2.0
Η HONDA φετος ισοψήφισε με την BMW με 18 νίκες!! Μπράβο και στους δύο.
Η κατηγορία 'International Engine of the Year' είναι η μεγαλύτερη κατηγόρια στα βραβεία. Η μικρότερες επιμέρους κατηγόριες ειναι:
• Best New Engine of the Year
• Best Fuel Economy
• Best Performance Engine
• Sub 1-litre
• 1-litre to 1.4-litre
• 1.4-litre to 1.8-litre
• 1.8-litre to 2-litre
• 2-litre to 2.5-litre
• 2.5-litre to 3-litre
• 3-litre to 4-litre
• Above 4-litreΕνδιαφέρον ειναι το οτι εκτός του diesel Touareg και την BMW όλες οι υπόλοιπες πρωτιές ειναι απο Ιαπωνια μεριά. Μονο η BMW δειχνει απο τις ευρωπαικες εταιρίες οτι ασχολείται και εχει αποτέλεσμα, οι υπόλιπες απουσιάζουν εμφανώς!!
-
International Engine of the Year Awards
Τα φετινά αποτελέσματα της έχουν ως εξής: (και σαν HONDAκιας κοκκινίζω της πρωτιές της HONDA)...
**2004 WINNERS **
Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 V12 (S65, CL65)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, Χ3, 525i, Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen Diesel 5-litre V10 (Touareg/Phaeton)
International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)Οι προηγούμενες χρονίες:
2003 WINNERS
Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )2002 WINNERS
Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: GM AUTOnomy
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic2001 WINNERS
Best New Engine: BMW 3.2-litre
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: Saab SVC
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre2000 WINNERS
Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12
International Engine of the Year 2000: Honda Hybrid 1-litre Insight1999 WINNERS
Best Eco-friendly: Toyota Prius Hybrid
Best Fuel Economy: Volkswagen 1.2-liter TDi
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Toyota 1-liter
1-liter to 1.4-litre: Volkswagen 1.2-liter TDi
1.4-liter to 1.8-litre: Toyota Prius Hybrid
1.8-liter to 2-litre: Volkswagen 1.9-liter 110PS TDi
2-liter to 2.5-litre: Audi 2.5-liter V6 TDi
2.5-liter to 3-litre: BMW 3-liter TDi
3-liter to 4-litre: BMW 4-liter V8 TDi
Above 4-litres: BMW 5.34-liter V12
International Engine of the Year 1999: Toyota Yaris 1-literΠέντε ολοκληρα χρόνια καλύτερο κινητήρας ειναι αυτός του S2000 στην κατηγορία 1.8 - 2.0
Η HONDA φετος ισοψήφισε με την BMW με 18 νίκες!! Μπράβο και στους δύο.
Η κατηγορία 'International Engine of the Year' είναι η μεγαλύτερη κατηγόρια στα βραβεία. Η μικρότερες επιμέρους κατηγόριες ειναι:
• Best New Engine of the Year
• Best Fuel Economy
• Best Performance Engine
• Sub 1-litre
• 1-litre to 1.4-litre
• 1.4-litre to 1.8-litre
• 1.8-litre to 2-litre
• 2-litre to 2.5-litre
• 2.5-litre to 3-litre
• 3-litre to 4-litre
• Above 4-litreΕνδιαφέρον ειναι το οτι εκτός του diesel Touareg και την BMW όλες οι υπόλοιπες πρωτιές ειναι απο Ιαπωνια μεριά. Μονο η BMW δειχνει απο τις ευρωπαικες εταιρίες οτι ασχολείται και εχει αποτέλεσμα, οι υπόλιπες απουσιάζουν εμφανώς!!
-
International Engine of the Year Awards
Τα φετινά αποτελέσματα της έχουν ως εξής: (και σαν HONDAκιας κοκκινίζω της πρωτιές της HONDA)...
**2004 WINNERS **
Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 V12 (S65, CL65)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, Χ3, 525i, Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen Diesel 5-litre V10 (Touareg/Phaeton)
International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive (Prius)Οι προηγούμενες χρονίες:
2003 WINNERS
Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )2002 WINNERS
Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: GM AUTOnomy
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic2001 WINNERS
Best New Engine: BMW 3.2-litre
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: Saab SVC
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citro#235;n 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre2000 WINNERS
Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12
International Engine of the Year 2000: Honda Hybrid 1-litre Insight1999 WINNERS
Best Eco-friendly: Toyota Prius Hybrid
Best Fuel Economy: Volkswagen 1.2-liter TDi
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Toyota 1-liter
1-liter to 1.4-litre: Volkswagen 1.2-liter TDi
1.4-liter to 1.8-litre: Toyota Prius Hybrid
1.8-liter to 2-litre: Volkswagen 1.9-liter 110PS TDi
2-liter to 2.5-litre: Audi 2.5-liter V6 TDi
2.5-liter to 3-litre: BMW 3-liter TDi
3-liter to 4-litre: BMW 4-liter V8 TDi
Above 4-litres: BMW 5.34-liter V12
International Engine of the Year 1999: Toyota Yaris 1-literΠέντε ολοκληρα χρόνια καλύτερο κινητήρας ειναι αυτός του S2000 στην κατηγορία 1.8 - 2.0
Η HONDA φετος ισοψήφισε με την BMW με 18 νίκες!! Μπράβο και στους δύο.
Η κατηγορία 'International Engine of the Year' είναι η μεγαλύτερη κατηγόρια στα βραβεία. Η μικρότερες επιμέρους κατηγόριες ειναι:
• Best New Engine of the Year
• Best Fuel Economy
• Best Performance Engine
• Sub 1-litre
• 1-litre to 1.4-litre
• 1.4-litre to 1.8-litre
• 1.8-litre to 2-litre
• 2-litre to 2.5-litre
• 2.5-litre to 3-litre
• 3-litre to 4-litre
• Above 4-litreΕνδιαφέρον ειναι το οτι εκτός του diesel Touareg και την BMW όλες οι υπόλοιπες πρωτιές ειναι απο Ιαπωνια μεριά. Μονο η BMW δειχνει απο τις ευρωπαικες εταιρίες οτι ασχολείται και εχει αποτέλεσμα, οι υπόλιπες απουσιάζουν εμφανώς!!
-
http://car.kak.net/modules.php?op=modlo ... e&sid=1751
Βαλτε στην βιβλιοθηκη σας αυτη την Νορβηγικη σελιδα, ειναι παραπολυ καλη!
Σπυρος -
Έχουν ξαναγραφτεί οι πρωτιές αυτές, αλλά ως γνωστόν οι Ιάπωνες είναι άσχετοι και υστερούν σε όλα. Φυσικά στα βραβεία αυτά κυριαρχεί η παράγκα
-
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
2.500 cc ειναι το RX-8;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8 )
2.500 cc ειναι το RX-8;
2.616 για την ακρίβεια. Η αντίστοιχη χωρητικότητα των εμβολοφόρων είναι διπλάσια από αυτή των Wankel
-
Το panel αποτελείτε απο τους 56 εγκυρότερους δημοσιογράφους του χώρου από 24 χώρες (Αμερική, Ιαπωνία, Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία, Ρωσσία, Νέα Ζηλανδία, Ινδία, Κορέα, Ν.Αφρική και Κίνα).
Αντι να προβληματίσει καποιους αυτό, άρχισαν τα ασχετα σχόλια... αν ειναι να κανετε κριτική τουλάχιστον ας ειναι καλοπροαίρετη και εποικοδομιτική.
Ευχαριστούμε για την έγκυρη αυτή Νορβηγική σελίδα... και της πληροφορίες για το εγκυρο αυτό βραβείο...
-
Πόσα smileys πρέπει να βάλω για να τονιστεί το ειρωνικόν του post;
Ίσως θα έπρεπε να βάλεις και μία δεύτερη θέση. Accord CDTi, μόλις ένα βαθμό διαφορά από το βενζινοκινητήρα της BMW μεταξύ 2-2.500κ.εκ.
Τελικά θα φτιάξουν και diesel οι Ιάπωνες
-
Φιαξανε και αυτοι, αφου πρωτα αγορασανε την πατεντα απο τους Ιταλους!
τα περισσοτερα κριτηρια που βαρυνουν για αυτα τα βραβεια ειναι ασχετα για τον κοινο θνητο!
Δεν εξηγειται αλλοιως οτι οι κινητηρες της Alfa και της BMW βγαινουν παντα νικητες στα τεστ των περιοδικων!Ποτε δεν εχω διαβασει οτι μια μηχανη Mazda η Toyota η Honda εχει παρει ολικους επαινους!
Σπυρος -
Φιαξανε και αυτοι, αφου πρωτα αγορασανε την πατεντα απο τους Ιταλους!
τα περισσοτερα κριτηρια που βαρυνουν για αυτα τα βραβεια ειναι ασχετα για τον κοινο θνητο!
Δεν εξηγειται αλλοιως οτι οι κινητηρες της Alfa και της BMW βγαινουν παντα νικητες στα τεστ των περιοδικων!Ποτε δεν εχω διαβασει οτι μια μηχανη Mazda η Toyota η Honda εχει παρει ολικους επαινους!
ΣπυροςΜα νομίζω το 90% απο τους κινητήρες που πήραν βραβείο είναι αντίγραφα (κακέκτυπα μάλλον) του κινητήρα της alfasud.
Επίσης μην ξεχνάτε πως οι ιάπωνες είναι δυσκοίλιοι και έχουνε μικρά ^%*##$
-
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
Η HONDA φετος ισοψήφισε με την BMW με 18 νίκες!! Μπράβο και στους δύο.
Καλημερα.
Χτες που διαβασα τους 4Τ ελεγε οτι η BMW εχει 20 διακρισεις ενω η Honda 19. Ποιος ειναι λαθος? -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Φιαξανε και αυτοι, αφου πρωτα αγορασανε την πατεντα απο τους Ιταλους!
τα περισσοτερα κριτηρια που βαρυνουν για αυτα τα βραβεια ειναι ασχετα για τον κοινο θνητο!
Δεν εξηγειται αλλοιως οτι οι κινητηρες της Alfa και της BMW βγαινουν παντα νικητες στα τεστ των περιοδικων!Ποτε δεν εχω διαβασει οτι μια μηχανη Mazda η Toyota η Honda εχει παρει ολικους επαινους!
ΣπυροςΜα νομίζω το 90% απο τους κινητήρες που πήραν βραβείο είναι αντίγραφα (κακέκτυπα μάλλον) του κινητήρα της alfasud.
Επίσης μην ξεχνάτε πως οι ιάπωνες είναι δυσκοίλιοι και έχουνε μικρά ^%*##$
Εεεε αφού τους 'ΦΙΑΞΑΝΕ'... τότε εντάξει!!
-
Πω,πω εγω το ειπα ρε παιδια, δεν θυμαμαι!
Οτι δηλ οι Γιαπωνεζοι εχουν αντιγραψει!Πιπερι στο στομα μου!!!
Σπυρος -
Οπως λενε και οι φίλοι μας οι Αγγλοι... it's not were you've been... it's were you at!!...
Ακριβώς αυτό που εγραψα στην αρχή δηλαδή, θα επρεπε αντι καποιοι να λενε για αντιγραφές, για Νορμηγικές σελίδες, το ένα και το άλλο να προβληματιστούν γιατί οι Ευρωπαίοι χάνουν έδαφος μερα με την μέρα.
Αλλά και το VTEC ειναι αντιγραφή... αν δεν κανω λαθος όλα τα συγχρονα αυτοκίνητα το εχουν πλεον αντιγράψει... και βεβαια υπάρχουν πολλά δίλιτρα πραγματικής παραγωγής που να βγάζουν 240 άλογα!
Ακομα και ο WANKEL που ειναι γερμανικής προέλευσης δεν μας κανει εντύπωση οτι την εξέλιξη την εκαναν Ιάπωνες μονο; Ειναι σαν μου λές οτι εγω δεν θα πάρω φωτογραφική NIKON επειδή την φωτογραφία την ανακάλυψε ο Nicéphore Niépce που ειναι Γάλλος...
-
Εισαι OT σε οσα λες!
Απο την εικασια σου με την Alfasud μεχρι τα τελευταια που γραφεις!
Μην βαζεις στο στομα αλλονων πραγματα που δεν εχουν πει!
Σπυρος
2004 International Engine of the Year Awards