-
Συμφωνα με τις σημερινες Σουηδικες εφημεριδες, 8α παρουσιαστει το 2008, θα κατασκευαζεται στο Ντιτροιτ και 8α ειναι πισωκινητο η 4κινητο!
Θα βασιζεται στην πλατφωρμα Ζετα και θα ειναι σε κλαση BMW!
Αυτα, συμφωνα με τον GM μπος Bob Lutz!
Σπυρος -
Συμφωνα με τις σημερινες Σουηδικες εφημεριδες, 8α παρουσιαστει το 2008, θα κατασκευαζεται στο Ντιτροιτ και 8α ειναι πισωκινητο η 4κινητο!
Θα βασιζεται στην πλατφωρμα Ζετα και θα ειναι σε κλαση BMW!
Αυτα, συμφωνα με τον GM μπος Bob Lutz!
Σπυρος -
Συμφωνα με τις σημερινες Σουηδικες εφημεριδες, 8α παρουσιαστει το 2008, θα κατασκευαζεται στο Ντιτροιτ και 8α ειναι πισωκινητο η 4κινητο!
Θα βασιζεται στην πλατφωρμα Ζετα και θα ειναι σε κλαση BMW!
Αυτα, συμφωνα με τον GM μπος Bob Lutz!
Σπυρος -
2008 ???
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
2008 ???Ναι... Η SAAB έχει πολλά προβλήματα και καθόλου λεφτά...
Προέχει να πάει καλά το αμαρικάνικο SUV της, μπας και 1) Ζήσει και 2) Βρει κανένα φράγκο να εξελίξει πιο 'επείγοντα' μοντέλα, όπως έναν ανταγωνιστή του Α3 ή άλλα όπως το 93Χ...
Επίσης, παίζει και το ενδεχόμενο να αναστηθεί η συνεργασία με την FIAT και να χρησιμοποιηθεί μία πλατφόρμα που εξέλισαν Ιταλοί και Σουηδοί για το 9-5 και το νέο Croma/166... Αλλά είπαμε... ας επιβιώσει η Saab μέχρι το 2008 και βλέπουμε...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
2008 ???
Ναι... Η SAAB έχει πολλά προβλήματα και καθόλου λεφτά...
Επίσης, παίζει και το ενδεχόμενο να αναστηθεί η συνεργασία με την FIAT και να χρησιμοποιηθεί μία πλατφόρμα που εξέλισαν Ιταλοί και Σουηδοί για το 9-5 και το νέο Croma/166... Αλλά είπαμε... ας επιβιώσει η Saab μέχρι το 2008 και βλέπουμε...
Εδώ μέχρι και η Mercedes κάθησε και έφτιαξε αυτοκίνητα για μικρότερα βαλάντια, η Saab γιατί βγάζει μόνο μεγάλα και ακριβά μοντέλα;
Ας βγάλει και κανένα σχετικά οικονομικό μικρομεσαίο, μόνο με το όνομά της θα πουλήσει αρκετά καλά, ώστε να επιβιώσει. Γιατί όσο κονταροχτυπιέται με τους γίγαντες στην πλούσια αγορά δεν είναι πολλά τα ψωμιά της. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εδώ μέχρι και η Mercedes κάθησε και έφτιαξε αυτοκίνητα για μικρότερα βαλάντια, η Saab γιατί βγάζει μόνο μεγάλα και ακριβά μοντέλα;
Μα, γιατί δεν έχει μία... Αυτά τα αυτοκίνητα (όπως όλα...) θέλουν πολλά εκατομμύρια $$$$ για να εξελιχθούν και να είναι ανταγωνιστικά, τα οποία αφενός η SAAB δεν διαθέτει και αφετέρου δεν θα πάρει πίσω, μιας και μιλάμε για πολύ μικρά νούμερα πωλήσεων... (σύγκρινε πωλήσεις Α3 με πωλήσεις Golf/Astra/Focus...). Οπότε θέλει κοινά μηχανικά μέρη με ένα άλλο μικρομεσαίο... Ποιο μικρομεσαίο έχει η GM;;; Σωστά... Το Astra... Σε αυτό θα βασίζεται το 9-2 όταν και εφόσον...(λογικά σε 2-3 χρονάκια... αν ζήσουν... )
Ας βγάλει και κανένα σχετικά οικονομικό μικρομεσαίο, μόνο με το όνομά της θα πουλήσει αρκετά καλά, ώστε να επιβιώσει. Γιατί όσο κονταροχτυπιέται με τους γίγαντες στην πλούσια αγορά δεν είναι πολλά τα ψωμιά της.
Αυτό κατάλαβε και η ίδια η SAAB (δηλαδή η GM) και το αποφάσισε... Αλλά, είπαμε... τα οικονομικά της είναι σε οικτρή κατάσταση. Απ' ότι διαβάζω βέβαια, ο εξ Αμερικής στρατηγός αποφάσισε να ρίξει χρήμα στους Σουηδούς, οπότε μάλλον θα την σκαπουλάρουν σε πρώτη φάση... (μακάρι... )
-
Γεια σας
Το οτι μοιραζονται κοινα σημεια με αλλα αυτοκινητα δεν ειναι τιποτα το νεο και δεν θα πρεπει να ειναι και κανενα μεγαλο προβλημα, αν αυτα τα κοινα σημεια κανουν καλα την δουλεια τους στο συγκεκριμενο αυτοκινητο!
Μην ξεχνας οτι τα σημερινα Σααμπ(εκτος το καινουργιο 9.3), εχουν το σασσι του Οπελ Ασκονα απο την δεκαετια του 70!Το τροποποιουν ομως στην Σουηδια!
Οι στρατηγοι του Ντιτροιτ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ τα χρηματα τους προς στην Σααμπ, εφετος, μετα απο 10 χρονια!Μονο τα τελευταια χρονια βαζανε 1 δις Ευρω τον χρονο και ειναι πολλα λεφτα!Καπου πρεπει να τους δινουμε και δικιο!
Παντως η Σααμπ ηταν πρωτοποριακη εταιρια και ειναι ακομα!
Και οτι μπορει να εξελιξει φανταστικα αυτοκινητα!Αν κατορθωσει να φιαξει τα οικονομικα της και μετα της δωθουν περισοτερες ελευθεριες, να περιμενετε πολυ καλα αυτοκινητα, σαν κατι την Αλφα Ρομεο του Βορα!
Σπυρος -
Πάντως,κάνει μεγάλη εντύπωση το ότι η Saab
βγάζει μοντέλα πολυτελείας,ενώ είναι σε
δυσχερή οικονομική κατάσταση.Θα μπορούσε
να μειώσει τον εξοπλισμό,για παράδειγμα. -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Θα μπορούσε να μειώσει τον εξοπλισμό,για παράδειγμα.υπαρχουν και απλες εκδοσεις στα μοντελα τους
-
Λοιπόν, ξανακοίταξα το CAR (την Αγγλική έκδοση, γιατί η Ελληνική... )
Σύμφωνα λοιπόν με το CAR:
Η GM, θέλει επιτέλους να τελειώσει η ιστορία με τα προβλήματα της SAAB και απ' ότι φαίνεται έχουν ληφθεί κάποιες αποφάσεις.
Δηλαδή: To Νέο 9-3Χ (9-3 SW) θα βγει του χρόνου. Το 9-5 το 2007 και το 9-1 (ανταγωνιστής του Α3) το 2008 (αν ζήσει η εταιρεία μέχρι τότε) και πιθανότατα θα βασίζεται στο δάπεδο του επόμενου Astra - Stilo...
Το 9-4 (σπορ δίπορτο) θα είναι είτε πισωκίνητο είτε 4κίνητο (αναλόγως την πλατφόρμα) και επιδίωξη της εταιρείας είναι να αποτελέσει ένα icon για όλη την γκάμα.
Το Saabaru δεν θα επαναληφθεί (ευτυχώς, τόσο για την SAAB, όσο και για την Subaru)...Το ότι οι Αμερικάνοι βαρέθηκαν να δίνουν λεφτά χωρίς αντίκρυσμα είναι απολύτως λογικό (προσωπικά θα τα είχα κόψει νωρίτερα), αλλά τώρα αποφάσισαν να δώσουν μια τελευταία ευκαιρία στους Σουηδούς.
Επειδή η SAAB είναι από τις αγαπημένες μου εταιρείες (αν και με το νέο και πιο συμβατικό 9-3 με ψιλοχάλασε) θα ήθελα να πετύχει...
-
Πάντως το Gruppo Fiat φαίνεται να βαδίζει προς την αγκαλιά της GM..
-
Μην ξεχνας οτι τα σημερινα Σααμπ(εκτος το καινουργιο 9.3), εχουν το σασσι του Οπελ Ασκονα
Το προηγούμενο 9-3 (ή 900 όπως ξεκίνησε την καριέρα του) είχε το πλαίσιο του Opel Vectra (1ης γενιάς) και το σημερινό 9-3 του σημερινού Vectra. Το 9-5 είναι εν μέρη βασισμένο στο πλαίσιο του πρώτου Βέκτρα το πλαίσό του όμως έχει εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό απο τους Σουηδούς.
Προσωπικά πιστευω πως η SAAB (που εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει καμία σχέση με το αεροπλανικό της παρακλάδι όπως και η Volvo δεν έχει σχέση με την Volvo flymotor) πήρε την κάτω βόλτα με την΄δευτερη γενιά του 900. Τα SAAB ποτέ δεν ήταν mainstream αυτοκίνητα (δεν υπήρχαν ποτέ άλλωστε οι πόροι) αλλα πρόσφεραν το κάτι διαφορετικό και πολλές καινοτομίες που πήγαζαν απο ένα άλλο τρόπο σκέψης.Με τη 2η γενιά του 900 οι κιαινοτομίες ελλατώθηκαν σε χαζές λεπτομέρειες (πχ θέση κλειδιού μίζας) και μόνο, οπότε λογικό συνεπακόλουθο ήταν να υστερούν σαν σύνολο του ανταγωνισμού. Η μόνη σωτηρία για τη SAAB είναι να επικεντρωθεί σε niche κομμάτια της αγοράς και να προσφέρει καινοτομίες αυτοκίνητα που θα έχουν ενδιαφέρον και όχι βλακείες όπως τα 9-7X & 9-2X (βλακείες απο πλευράς πολιτικής της εταιρίας, μπορεί να είναι πολύ καλά σαν αυτοκίνητα αν και δεν νομίζω να είναι καλύτερα απο τα Trailblazer & Imprezza)
Το πιο εύκολο πράγμα για τη saab είναι να ακολουθήσει την τακτική της Volvo που κατάφερε να προεφέρει εξαιρετικά προιόντα με αντίστοιχα μικρούς (καλοδιαχειριεμένους όμως) πόρους και ακόμα και μετά την εξαγορά απο τη ford να διατηρήσει την ανεξαρτησία της και να βελτιώσει αυτό που ήδη ξέρει να κάνει καλά αντί να το ξεπουλήσει.
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Πάντως το Gruppo Fiat φαίνεται να βαδίζει προς την αγκαλιά της GM..Μπααααα, με τις πωλήσεις του Panda να ξεπερνάνε κάθε φαντασία και τις ζημιές (επιτέλους!!!) να μειώνονται το ενδεχόμενο απομακρύνεται. Εξ' άλλου η GM έχει ήδη αρκετά προβλήματα στην Ευρώπη (Saad λόγου χάρη, αλλά και η Opel έχει καιρό να βγάλει κέρδη...), δεν θέλει ένα ακόμα...
Κάτι είχα διαβάσει κιόλας, ότι μετά από κονή συμφωνία αποδεσμεύθηκε η GM από το option αγοράς του υπόλοιπου 80% και ότι η Fiat θα ξαναγοράσει το μερίδιο που κατέχουν τώρα οι Αμερικάνοι... Η συνεργασία όμως θα συνεχιστεί κανονικά, μιας και το κοινά οφέλη είναι τεράστια...
Το καινουργιο Saab 9.5..