Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΙΝDY 2000:Η φωτια στην MP4-15 του MIKA καιει ακομα!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. ΙΝDY 2000:Η φωτια στην MP4-15 του MIKA καιει ακομα!
    • 1 / 1
    Formula 1
    11
    20
    118
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hakkinen98-99_ last edited by

      Ο Schumi μολις βγηκε απο τα πιτ κ ειχε μια διαφορα στον 17ο γυρο 10,9 sec απο τον Mika..Mετα την ολοκληρωση του 25ου η διαφορα ηταν στα 4,1 sec...O Mika ετοιμαζοταν μεχρι που ξαφνικα τον ειχαμε με φωτια στο πισω μερος...Οντως οπως αναφερει στο F1R τοτε αρχισε στην ουσια η πτωση της McLaren που κορυφωνετε φετος...Ολοι οι φιλοι της McLaren Πια περιμενουμε την επομενη σαιζον για να δουμε αν θα ειναι η MP4-20 η αναγεννηση...Ο θανατος του Morgan,η απογοητευση του Mika,η απαγορευση του κραμματος αλουμινιου-βιρυλιου μετα απο απαιτηση της Ferrari επειδη δεν ειχε την τεχνογνωσια να το εκμεταλλευτει κ το σκηνικο Newey ειναι τα πιο σημαντικα απο ενα σωρο προβληματα...Α!Κ κατι αλλο η McLaren κανει στα πρωτα 6 GP το χειροτερο ξεκινημα στην ιστορια της....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hakkinen98-99_ last edited by

        Ο Schumi μολις βγηκε απο τα πιτ κ ειχε μια διαφορα στον 17ο γυρο 10,9 sec απο τον Mika..Mετα την ολοκληρωση του 25ου η διαφορα ηταν στα 4,1 sec...O Mika ετοιμαζοταν μεχρι που ξαφνικα τον ειχαμε με φωτια στο πισω μερος...Οντως οπως αναφερει στο F1R τοτε αρχισε στην ουσια η πτωση της McLaren που κορυφωνετε φετος...Ολοι οι φιλοι της McLaren Πια περιμενουμε την επομενη σαιζον για να δουμε αν θα ειναι η MP4-20 η αναγεννηση...Ο θανατος του Morgan,η απογοητευση του Mika,η απαγορευση του κραμματος αλουμινιου-βιρυλιου μετα απο απαιτηση της Ferrari επειδη δεν ειχε την τεχνογνωσια να το εκμεταλλευτει κ το σκηνικο Newey ειναι τα πιο σημαντικα απο ενα σωρο προβληματα...Α!Κ κατι αλλο η McLaren κανει στα πρωτα 6 GP το χειροτερο ξεκινημα στην ιστορια της....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hakkinen98-99_ last edited by

          Ο Schumi μολις βγηκε απο τα πιτ κ ειχε μια διαφορα στον 17ο γυρο 10,9 sec απο τον Mika..Mετα την ολοκληρωση του 25ου η διαφορα ηταν στα 4,1 sec...O Mika ετοιμαζοταν μεχρι που ξαφνικα τον ειχαμε με φωτια στο πισω μερος...Οντως οπως αναφερει στο F1R τοτε αρχισε στην ουσια η πτωση της McLaren που κορυφωνετε φετος...Ολοι οι φιλοι της McLaren Πια περιμενουμε την επομενη σαιζον για να δουμε αν θα ειναι η MP4-20 η αναγεννηση...Ο θανατος του Morgan,η απογοητευση του Mika,η απαγορευση του κραμματος αλουμινιου-βιρυλιου μετα απο απαιτηση της Ferrari επειδη δεν ειχε την τεχνογνωσια να το εκμεταλλευτει κ το σκηνικο Newey ειναι τα πιο σημαντικα απο ενα σωρο προβληματα...Α!Κ κατι αλλο η McLaren κανει στα πρωτα 6 GP το χειροτερο ξεκινημα στην ιστορια της....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Σιγα βρε παιδια !!! Μονο τα κολλυβα δεν μοιραστηκαν στους τεθλιμενους συγγενεις.Πως κανετε ετσι ;
            Μην ξεχνατε οτι ροδα ειναι και γυριζει και θα βρεθητε παλι στις πρωτες θεσεις του πρωταθληματος.
            Χωρις ιχνος εμπαθειας ή ειρωνιας (εξηγουμαστε για να μην παρεξηγουμαστε)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              raikkonen last edited by

              Μα είναι σαφές ότι ρόδα είναι κ γυρίζει. Ακουμπάμε πάτο για να επανέλθουμε στην κορυφή κ μετά να ξανακυλήσουμε. Όπως κ στη φύση έτσι κ στα πάντα υπάρχει ισορροπία. Η Ferrari έκανε 20 χρόνια κ τώρα παίρνει όσα δεν είχε πάρει τόσα χρόνια ..μέχρι που να ξανακατρακυλήσει κ να να ξαναεπανέλθει και και...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tomgpl last edited by

                πλεον υπαρχει και η renault και η BAR στο παιχνιδι (και εγω προσωπικα περιμενω και τις toyota και jaguar σε λιγα χρονια να βελτιωθουν και να φτασουν σε επιπεδο πρωταθλητισμου) οποτε το οτι θα κανει εναν κυκλο η μακλαρεν και θα επιστρεψει στην κορυφη δεν μου φαινεται και τοσο σιγουρο.ο ανταγωνισμος πλεον ειναι ζορικος και η mclaren θα επρεπε πρωτα πρωτα να επιβιωσει(αν συνεχισει να παλευει με τις μιναρντι για 10 γυρους και μετα σκαει) και μετα να κοιταξει να επανελθει στην κορυφη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  takisp last edited by

                  Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
                  Ο Schumi μολις βγηκε απο τα πιτ κ ειχε μια διαφορα στον 17ο γυρο 10,9 sec απο τον Mika..Mετα την ολοκληρωση του 25ου η διαφορα ηταν στα 4,1 sec...O Mika ετοιμαζοταν μεχρι που ξαφνικα τον ειχαμε με φωτια στο πισω μερος...Οντως οπως αναφερει στο F1R τοτε αρχισε στην ουσια η πτωση της McLaren που κορυφωνετε φετος...Ολοι οι φιλοι της McLaren Πια περιμενουμε την επομενη σαιζον για να δουμε αν θα ειναι η MP4-20 η αναγεννηση...Ο θανατος του Morgan,η απογοητευση του Mika,η απαγορευση του κραμματος αλουμινιου-βιρυλιου μετα απο απαιτηση της Ferrari επειδη δεν ειχε την τεχνογνωσια να το εκμεταλλευτει κ το σκηνικο Newey ειναι τα πιο σημαντικα απο ενα σωρο προβληματα...Α!Κ κατι αλλο η McLaren κανει στα πρωτα 6 GP το χειροτερο ξεκινημα στην ιστορια της....

                  Η σημερινή επίδοση του Raikkonen σε σύγκριση και με τις περσινές αποδεικνύει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    a-viper7 last edited by

                    Ο χρήστης takisp έγραψε:
                    Η σημερινή επίδοση του Raikkonen σε σύγκριση και με τις περσινές αποδεικνύει...

                    Τι ακριβως εννοεις;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stavrosg last edited by

                      Η Ferrari είχε την τεχνογνωσία για το Βυρήλλιο. Απλώς το απόρριψε ως πολύ ακριβό.
                      Γεγονός είναι όμως πως σε ένα ενδεχόμενο σκάσιμο είναι δυνητικά εξαιρετικά επικίνδυνο. Ας το αφήσουμε να το χρησιμοποιούν οι οδοντογιατροί μας στα σφραγίσματα και ας βρεί άλλο τρόπο η Mercentes να ξανακάνει το μοτόρι της γρήγορο και αξιόπιστο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        raikkonen last edited by

                        Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                        Η Ferrari είχε την τεχνογνωσία για το Βυρήλλιο. Απλώς το απόρριψε ως πολύ ακριβό.
                        Γεγονός είναι όμως πως σε ένα ενδεχόμενο σκάσιμο είναι δυνητικά εξαιρετικά επικίνδυνο. Ας το αφήσουμε να το χρησιμοποιούν οι οδοντογιατροί μας στα σφραγίσματα και ας βρεί άλλο τρόπο η Mercentes να ξανακάνει το μοτόρι της γρήγορο και αξιόπιστο...

                        Χμμ. Από πότε μία εταιρία έχει τέτοιες ευαισθησίες?
                        Μόνος σου λες ότι ο παράγοντας που την ώθησε στην εγκατάλειψη ήταν το κόστος. Σου λέει ας απάλλαξω κ τη φίλη μου τη McLaren από τέτοιο κόστος!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stavrosg last edited by

                          Δεν θέλω να πω τίποτε παραπάνω στο συγκεκρινένο ζήτημα, γιατί έχει συζητηθεί άπειρες φορές και δεν θέλω να ξαναμπώ στη διαδικασία. Το θεωρώ λήξαν έτσι κι αλλιώς.

                          Σταύρος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Μετα και τα σημερινα βλεπουμε πως ειναι τουλαχιστον αστειο να συγκρινουμε περιστασιακους γυρους του Mr.Ice(=ξενερωτος).
                            Ειναι ευκολο να εντυπωσιασεις καταργωντας ολους τους κοφτες και κανοντας το μονοθεσιο ψησταρια. Οταν παει μια ΜcLaren αξιοπρεπως σε ΟΛΟ τον αγωνα τα ξαναλεμε.

                            Στην ολη συζητηση που γινεται ομως για την καταντια της ομαδας, ξεχναμε ενα πολυ βασικο παραγοντα που ειναι οι ευθυνες του Κιμι. Τι σόι εξελιξη να κανουν οταν εχουν οδηγο ενα απροσαρμοστο που ουτε μιλαει ουτε λαλαει και δε δινει σε κανενα να καταλαβει τι τρεχει με το αμαξι.

                            Το 2001 ολοκληρωθηκε η αποψιλωση σε οδηγους αξιοπιστους της McLaren αφου εφυγε ο Μικα. Μην παραβλεπουμε ομως τη φυγη του Πανις που ηταν ο κυριος υπευθυνος εξελιξης και μετα που εφυγε τα αυτοκινητα της ομαδας ειναι απελπιστικα στασιμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman_angel last edited by

                              Ο χρήστης greo έγραψε:
                              Μετα και τα σημερινα βλεπουμε πως ειναι τουλαχιστον αστειο να συγκρινουμε περιστασιακους γυρους του Mr.Ice(=ξενερωτος).
                              Ειναι ευκολο να εντυπωσιασεις καταργωντας ολους τους κοφτες και κανοντας το μονοθεσιο ψησταρια. Οταν παει μια ΜcLaren αξιοπρεπως σε ΟΛΟ τον αγωνα τα ξαναλεμε.

                              Tι ειναι αυτο τωρα?Πως τον επηρεαζει ο Raikkonen?Μην τρελλαθουμε τωρα.Βλεπω κ τον Coulthard με την πιο 'πολιτισμενη' προσσεγγιση τι κανει.Ασε που δεν παιζει ρολο αλλα λεμε τωρα αν....

                              Στην ολη συζητηση που γινεται ομως για την καταντια της ομαδας, ξεχναμε ενα πολυ βασικο παραγοντα που ειναι οι ευθυνες του Κιμι. Τι σόι εξελιξη να κανουν οταν εχουν οδηγο ενα απροσαρμοστο που ουτε μιλαει ουτε λαλαει και δε δινει σε κανενα να καταλαβει τι τρεχει με το αμαξι.

                              Κ εσυ που το ξερεις αυτο τωρα?Αυτο ελειπε τωρα να κατηγορησουμε και τον Raikkonen.Δε φτανει που δεχεται να οδηγησει το καφασι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                a-viper7 last edited by

                                Ο χρήστης greo έγραψε:
                                Μετα και τα σημερινα βλεπουμε πως ειναι τουλαχιστον αστειο να συγκρινουμε περιστασιακους γυρους του Mr.Ice(=ξενερωτος).
                                Ειναι ευκολο να εντυπωσιασεις καταργωντας ολους τους κοφτες και κανοντας το μονοθεσιο ψησταρια. Οταν παει μια ΜcLaren αξιοπρεπως σε ΟΛΟ τον αγωνα τα ξαναλεμε.

                                Στην ολη συζητηση που γινεται ομως για την καταντια της ομαδας, ξεχναμε ενα πολυ βασικο παραγοντα που ειναι οι ευθυνες του Κιμι. Τι σόι εξελιξη να κανουν οταν εχουν οδηγο ενα απροσαρμοστο που ουτε μιλαει ουτε λαλαει και δε δινει σε κανενα να καταλαβει τι τρεχει με το αμαξι.

                                Το 2001 ολοκληρωθηκε η αποψιλωση σε οδηγους αξιοπιστους της McLaren αφου εφυγε ο Μικα. Μην παραβλεπουμε ομως τη φυγη του Πανις που ηταν ο κυριος υπευθυνος εξελιξης και μετα που εφυγε τα αυτοκινητα της ομαδας ειναι απελπιστικα στασιμα.

                                Έλεος...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dienekes last edited by

                                  Ο χρήστης greo έγραψε:
                                  Στην ολη συζητηση που γινεται ομως για την καταντια της ομαδας, ξεχναμε ενα πολυ βασικο παραγοντα που ειναι οι ευθυνες του Κιμι. Τι σόι εξελιξη να κανουν οταν εχουν οδηγο ενα απροσαρμοστο που ουτε μιλαει ουτε λαλαει και δε δινει σε κανενα να καταλαβει τι τρεχει με το αμαξι.

                                  Δεν μπορώ να πιστέψω πως υπάρχει οδηγός που αντιμετωπίζει πρόβλημα με το μονοθέσιό του και δεν κάνει τα αδύνατα δυνατά να το εξηγήσει στους μηχανικούς του. Επίσης ο Κίμι υποτίθεται ότι θα ήταν από τους βασικούς διεκδικητές φέτος, πιστεύεις ότι δεν θα κινούσε γη και ουρανό να του φτιάξουν το τέλειο μονοθέσιο;

                                  Νομίζω ότι η κίνηση απελπισίας που έκανε με τα χέρια σήμερα τα λέει όλα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greo last edited by

                                    Αλλο τι θελει καποιος και αλλο τι μπορει.
                                    Μετα το 2000 που ηταν ο Πανις βελτιωθηκε ποτε η ΜακΛαρεν ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΕΖΟΝ;
                                    Δηλαδη να ξεκινησει με ενα μονοθεσιο και στην πορεια να γινει καλυτρερο;
                                    Καλως ή κακως δεν μπορουν ολοι οι οδηγοι να εξηγουν ακριβως τη συμπεριφορα του αυτοκινητου τους. Και στο κατω κατω με τους 16 αγωνες στη Φορμουλα Φορντ ο Κιμι τι κατανοηση μονοθεσιου F1 να εχει;
                                    Και αυτο δεν εχει να κανει με την ταχυτητα σε αγωνες. Ο Ντειμον Χιλ φερ'ειπειν ποτε δεν ηταν το super ταλεντο αλλα οπου και να πηγε, η ομαδα βελτιωνοταν (Williams, Arrows, Jordan) ενω οταν εφυγε ΑΠΟ ΟΛΕΣ τις πηρε η κατω βολτα.

                                    Και στα οπαδικα σας τωρα: Ο ιδιος ο Ντενις παραδεχτηκε οτι ειχε mapping ντουγρου για εγγαταλλειψη 'At the end of the day, motor racing is about winning. Of course we want to finish and get points. But do I really mind if we're fourth or fifth? No, I'm here to win. To catch up you have to take risks and push and take the embarrassments that are associated when you take risks.' ειπε επι λεξη. Ετσι 'εντυπωσιαζει' και η Μιναρντι.
                                    Οταν βγαλουμε ολοι την οπαδικη τσιμπλα θα αρχισουμε να καταλαβαινουμε το σπορ που αγαπαμε 😉

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Ο χρήστης greo έγραψε:

                                      [snip]Στην ολη συζητηση που γινεται ομως για την καταντια της ομαδας, ξεχναμε ενα πολυ βασικο παραγοντα που ειναι οι ευθυνες του Κιμι. Τι σόι εξελιξη να κανουν οταν εχουν οδηγο ενα απροσαρμοστο που ουτε μιλαει ουτε λαλαει και δε δινει σε κανενα να καταλαβει τι τρεχει με το αμαξι.
                                      [snip]

                                      Απίστευτο !!!!!!!!

                                      ΥΓ. Γνωρίζεις ότι ο Ντ.Κ ήταν καλύτερος από το Μίκα στο στήσιμο του μονοθεσίου; Έχεις μετρήσει πόσες φορές έχει κάνει outqualify ο Κίμι τον Ντ.Κ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        greo last edited by

                                        Αλλο στησιμο αλλο εξελιξη. Μαλλον θες λεξικο επειγοντως 😉

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          migf1 last edited by

                                          Ο χρήστης greo έγραψε:
                                          Αλλο στησιμο αλλο εξελιξη. Μαλλον θες λεξικο επειγοντως 😉

                                          Και την εξέλιξη ο Ντ.Κ την έκανε επί Μίκα (από τους racing drivers της ομάδας).

                                          Στο λεξικό γράφει πόσες φορές έκανε ΚΑΙ ο Μίκα κ outqualify κ outrace τον Ντ.Κ; Στη λέξη... 'Πανίς', αναφέρει τη φετινή εικόνα της Τογιότα;

                                          Κάπου τα έχεις μπλέξει τα πράγματα μου φαίνεται

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            raikkonen last edited by

                                            Πέφτω από τα σύννεφα με αυτά που ακούω!
                                            Με καλύπτει πλήρως o migf1!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • H
                                              hakkinen98-99_ last edited by

                                              greo λες μπουρδες...Ο Wurz ειναι ικανοτατος κ βοηθαει πολυ την ομαδα κ μαζι με τον De la Rosa ειναι οι super δοκιμαστες...Δεν θα μπορουσε ομαδα να εχει καλυτερους δοκιμαστες...Παρε παραδειγμα τη Ferrari...Ο Badoer εχει αρνητικο ρεκορ 50 αγωνων χωρις βαθμο!!!!!Σιγουρα δεν τον βοηθησαν κ τα μονοθεσια του απο Forti σε Minardi...Κ οσα λες για τον Kimi αντε γεια...Τακη θα εννοεις την ψυχολογια του Kimi που φερνει αυτα τα απογοητευτικα αποτελεσματα σε σχεση μετα περσινα...Παντως δηλωσε πως η MP4-19B εχει καλυτερη συμπεριφορα κ πολλες βελτιωσεις...

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr