-
'We're building the car at the moment and we expect it will be out somewhere between two weeks and four weeks,''In terms of lap time benefit, the simulation says it should be significant.''
Oπως ειχαμε ξανακουσει θα εμφανιστει στο Hockenheim αλλα μετα το Project της MP4-18 τι να πιστεψουμε πια....300 εκατομμυρια δολαρια ξοδευτηκαν για το PARAGON που μαλλον εστρεψε το ενδιαφερον του Dennis περισσοτερο απο την ομαδα....Ο Martin Whitmarsh πια στον νεο του ρολο θα δυσκολευτει αρχικα...Η McLaren εχει αποπροσανατολιστει... -
'We're building the car at the moment and we expect it will be out somewhere between two weeks and four weeks,''In terms of lap time benefit, the simulation says it should be significant.''
Oπως ειχαμε ξανακουσει θα εμφανιστει στο Hockenheim αλλα μετα το Project της MP4-18 τι να πιστεψουμε πια....300 εκατομμυρια δολαρια ξοδευτηκαν για το PARAGON που μαλλον εστρεψε το ενδιαφερον του Dennis περισσοτερο απο την ομαδα....Ο Martin Whitmarsh πια στον νεο του ρολο θα δυσκολευτει αρχικα...Η McLaren εχει αποπροσανατολιστει... -
'We're building the car at the moment and we expect it will be out somewhere between two weeks and four weeks,''In terms of lap time benefit, the simulation says it should be significant.''
Oπως ειχαμε ξανακουσει θα εμφανιστει στο Hockenheim αλλα μετα το Project της MP4-18 τι να πιστεψουμε πια....300 εκατομμυρια δολαρια ξοδευτηκαν για το PARAGON που μαλλον εστρεψε το ενδιαφερον του Dennis περισσοτερο απο την ομαδα....Ο Martin Whitmarsh πια στον νεο του ρολο θα δυσκολευτει αρχικα...Η McLaren εχει αποπροσανατολιστει... -
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Συμφωνα με τον Newey η B-spec έκδοση του καινούργιου μονοθεσίου θα είναι έτοιμη σε 2 έως 4 εβδομάδες οπότε κ θα ξεκινήσει τις δοκιμές.Άντε να δούμε...
Άργησες...
-
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Ερχεται!Aντε να δουμε.......
-
Η επένδυση όμως του Paragon, μπορεί να αποφέρει πολλά πρωταθλήματα στη Μακλάρεν στο μέλλον.
Οπότε μην ανησυχείτε καλοί μας Μακλαρενίστι... Η ομάδα σας κάποτε θα συνέλθει, σοβαρά μιλάω... -
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Η επένδυση όμως του Paragon, μπορεί να αποφέρει πολλά πρωταθλήματα στη Μακλάρεν στο μέλλον.
Οπότε μην ανησυχείτε καλοί μας Μακλαρενίστι... Η ομάδα σας κάποτε θα συνέλθει, σοβαρά μιλάω...Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Τώρα αν θα χρειαστεί όσο χρόνο ήθελε η φερράρι, λιγότερο ή περισσότερο αυτό είναι μια άλλη ιστορία...
-
IΔΟΥ Η ΜΡ4-19Β
Ενδιαφερον προκαλει το καλλυμα του κινητηρα.Αυτα εκ πρωτης οψεως.Το test θα συνεχιστει κ για της επομενες δυο μερες στο 'βροχερο' δυστυχως Silverstone.Στη συνεχεια θα κανει δοκιμες και στην μοντσα -
Δε νομίζω ότι η βροχή τους επηρρεάζει και πολύ, αφού πάντοτε οι πρώτες μέρες δοκιμών αναλώνονται σε απλά system checks και calibrations.
Φαίνεται αλλαγμένο το σχήμα των πλαϊνών(πιο 'ανάγλυφο'), το κάλυμα του κινητήρα, τα φτεράκια στα sidepods, ενώ δε θυμάμαι αν η συγκεκριμένη στήριξη της εμπρός αεροτομής υπήρχε από πριν. Σίγουρα θα είναι αλλαγμένα και τα barge boards, ενώ για το εσωτερικό ο Newey δήλωσε ότι μηχανικά δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές, αλλά επιτρέψτε μου να μην το πιστεύω. Με τις φήμες ότι η Mclaren εξελίσσει κιβώτιο από CF, το οποίο δεν κατάφερε να γίνει αξιόπιστο μέσα στο χειμώνα, δεν είναι λογικό να υποθέτει κανείς ότι θα μπορούσαν να το βάλουν τώρα; Τέλος, το γεγονός ότι τα σασί είναι καινούρια μπορεί να σημαίνει ότι θα λυθούν και τα όποια προβλήματα 'ταιριάσματος' με τον κινητήρα υπάρχουν.
Μέχρι τον αγώνα της Γερμανίας, και εξαιρώντας το πρώτο αυτό τεστ στο Silverstone, η Mclaren έχει στη διάθεση της 8 πλήρεις μέρες δοκιμών και πάνω από 45 ημερολογιακές ημέρες. Ο χρόνος είναι αρκετός για να χτιστούν και τα ύπόλοιπα μονοκόκ που απαιτούνται, αν και έχω την αίσθηση ότι δε θα ήταν κακό να τρέξει τουλάχιστον μια 19B, από την πρώτη στιγμή που θα υπάρξει διαθέσιμο στοκ ανταλλακτικών(και δεύτερο σασί για δοκιμές παράλληλα).
-
Στη πρώτη μέρα δοκιμών ο Raikkonen ήταν δεύτερος πίσω από τον Alonso με διαφορα μικρότερη του ενός δεκάτου. Για πρώτη μέρα καλά. Να δούμε από αξιοπιστία πως θα πάει....
-
Μπορει να είναι αναξιόπιστα και να σκάνε συνέχεια, αλλα είναι απο τα πιό όμορφα αυτοκίνητα του grid. Ειδικά το βάψιμο πιστεύω οτι είναι καλύτερο απο τις Ferrari, Minadri, Sauber, Jordan, Williams, Toyota, Renault kai Jaguar (κάποιον ξέχασα μου φαίνεται)
-
Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
Μπορει να είναι αναξιόπιστα και να σκάνε συνέχεια, αλλα είναι απο τα πιό όμορφα αυτοκίνητα του grid. Ειδικά το βάψιμο πιστεύω οτι είναι καλύτερο απο τις Ferrari, Minadri, Sauber, Jordan, Williams, Toyota, Renault kai Jaguar (κάποιον ξέχασα μου φαίνεται)Άμα πρώτον τερμάτιζαν κ δεύτερον νίκαγαν τότε πίστεψε θα πολύ πιο όμορφα!
-
εχω την εντυπωση οτι τα ψυγεια μοιαζουν εξωφρενικα με των renault... κανω λαθος? ποσο θελουν να τη μικρυνουν πια?
μακαρι να ειναι αξιοπιστη μπας και μας βγαλει απο το βουρκο...
ε και οταν γινει αξιοπιστη τοτε μακαρι να γινει και ενα πραγματικο ασημενιο βελος οπως οι 13,14!
αντε γιατι σαν να μας πηρε ο υπνος ολα αυτα τα κοκκινα χρονια! -
Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
Μπορει να είναι αναξιόπιστα και να σκάνε συνέχεια, αλλα είναι απο τα πιό όμορφα αυτοκίνητα του grid. Ειδικά το βάψιμο πιστεύω οτι είναι καλύτερο απο τις Ferrari, Minadri, Sauber, Jordan, Williams, Toyota, Renault kai Jaguar (κάποιον ξέχασα μου φαίνεται)Τις BAR ξέχασες, και έτσι που πήρες αμπάριζα όλους τους άλλους παραπονιούνται!!
-
Ο χρήστης Kimi Raikkonen έγραψε:
εχω την εντυπωση οτι τα ψυγεια μοιαζουν εξωφρενικα με των renault... κανω λαθος? ποσο θελουν να τη μικρυνουν πια?
μακαρι να ειναι αξιοπιστη μπας και μας βγαλει απο το βουρκο...
ε και οταν γινει αξιοπιστη τοτε μακαρι να γινει και ενα πραγματικο ασημενιο βελος οπως οι 13,14!
αντε γιατι σαν να μας πηρε ο υπνος ολα αυτα τα κοκκινα χρονια!Kαι να ηταν μονο τα ψυγεια........
-
To μαζεμα των sidepods το ξεκινησε η ferrari...Δε θα ελεγα οτι μοιαζει με της renault το καλλυμα...
-
Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
To μαζεμα των sidepods το ξεκινησε η ferrari...Δε θα ελεγα οτι μοιαζει με της renault το καλλυμα...Η τοποθετηση των ψυγειων οριζοντια ξεκινησε απο την Renault.Επισης το σχημα πισω απο την εισαγωγη αερα μοιαζει πολυ με Renault
-
Όντως, τα 'ανάγλυφα' sidepods τα ξεκίνησε η Ferrari πέρισυ, και το κάλυμα του κινητήρα μοιάζει με της Renault. Δεν ξέρω αν εννοείτε κάτι για 'αντιγραφή', αλλά επ' ουδενί δεν είνια κάτι κακό το να δανείζεσαι ιδέες, αφου φυσικά πρέπει να τις δουλέψεις εσύ ο ίδιος για να ταιριάξουν σε αυτό που έχεις στο νου σου. Τέτοια 'δάνεια' κάνουν οι πάντες στην F1.
-
να δω ποτε θα 'υιοθετησει' καποια ομαδα τη μυτη της McLaren (η renault κινειται προς τη σωστη κατευθυνση νομιζω ) η αυτη της williams ...
φυσικα και δεν ειναι κακα τα δανεια ιδεων! πως αλλιως θα προχωρησει η F1 μπροστα και γενικοτερα καθε επιστημη? Aν και στην περιπτωση της φετινης F1 θα ηταν καλυτερα αν η ferrari αποκαλυπτε τα σχεδια της F2004 σε ολες τις υπολοιπες ομαδες... πλακα κανω!!! θα αρκουσε να ερθει το τεχνικο team της ferrari!!!
MCLAREN ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ!TI EIΠΕ Ο NEWEY ΓΙΑ ΤΗΝ ΜP4-19B!