Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναβαθμιση Peugeot 106 1.4 75hp ====> 90+
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναβαθμιση Peugeot 106 1.4 75hp ====> 90+
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      Απο γνωσεις που εχω αποκτησει μεσω ιντερνετ και φιλων μου εμαθα οτι το μοτερ του 1.4 δεν μπορει να ανεβει (ατμοσφαιρικα) πανω απο 100 αλογα
      με σκουπα/εξατμιση και chiparisma (για οσα μοντελα εχουν τον εγκεφαλο της Magnetti Marelli και τσιπαρονται) δεν ξεπερναει τα 85hp, με ροοικη εξελιξη και αυξηση συμπιεσης με δυσκολια τα 90! οποτε η λυση ειναι ενα τουρμπακι μεχρι 0,8 bar που οπως ακουγεται το μοτερ Τ3JP μπορει να αντεξει! τι γινεται ομως αν θες να μεινεις ατμοσφαιρα? Τι εχετε να πειτε γιαυτο το μοτερ που εχει χαρακτηριστει σκυλι καθως και απο τα πιο γρηγορα στην κατηγορια του!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lefteris25 last edited by

        Απο γνωσεις που εχω αποκτησει μεσω ιντερνετ και φιλων μου εμαθα οτι το μοτερ του 1.4 δεν μπορει να ανεβει (ατμοσφαιρικα) πανω απο 100 αλογα
        με σκουπα/εξατμιση και chiparisma (για οσα μοντελα εχουν τον εγκεφαλο της Magnetti Marelli και τσιπαρονται) δεν ξεπερναει τα 85hp, με ροοικη εξελιξη και αυξηση συμπιεσης με δυσκολια τα 90! οποτε η λυση ειναι ενα τουρμπακι μεχρι 0,8 bar που οπως ακουγεται το μοτερ Τ3JP μπορει να αντεξει! τι γινεται ομως αν θες να μεινεις ατμοσφαιρα? Τι εχετε να πειτε γιαυτο το μοτερ που εχει χαρακτηριστει σκυλι καθως και απο τα πιο γρηγορα στην κατηγορια του!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          Απο γνωσεις που εχω αποκτησει μεσω ιντερνετ και φιλων μου εμαθα οτι το μοτερ του 1.4 δεν μπορει να ανεβει (ατμοσφαιρικα) πανω απο 100 αλογα
          με σκουπα/εξατμιση και chiparisma (για οσα μοντελα εχουν τον εγκεφαλο της Magnetti Marelli και τσιπαρονται) δεν ξεπερναει τα 85hp, με ροοικη εξελιξη και αυξηση συμπιεσης με δυσκολια τα 90! οποτε η λυση ειναι ενα τουρμπακι μεχρι 0,8 bar που οπως ακουγεται το μοτερ Τ3JP μπορει να αντεξει! τι γινεται ομως αν θες να μεινεις ατμοσφαιρα? Τι εχετε να πειτε γιαυτο το μοτερ που εχει χαρακτηριστει σκυλι καθως και απο τα πιο γρηγορα στην κατηγορια του!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lord_rutherford last edited by

            ΑΑΑΑΑΧΧΧΧ αυτά τα άλογα.... Στη ίδια κατάσταση είμαστε... http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7354

            Μου φαίνεται μόνο με αλλαγή κινητήρα ή turbo μπορούμε να ανέβουμε....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gskarmou last edited by

              Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
              Áðï ãíùóåéò ðïõ å÷ù áðïêôçóåé ìåóù éíôåñíåô êáé öéëùí ìïõ åìáèá ïôé ôï ìïôåñ ôïõ 1.4 äåí ìðïñåé íá áíåâåé (áôìïóöáéñéêá) ðáíù áðï 100 áëïãá
              ìå óêïõðá/åîáôìéóç êáé chiparisma (ãéá ïóá ìïíôåëá å÷ïõí ôïí åãêåöáëï ôçò Magnetti Marelli êáé ôóéðáñïíôáé) äåí îåðåñíáåé ôá 85hp, ìå ñïïéêç åîåëéîç êáé áõîçóç óõìðéåóçò ìå äõóêïëéá ôá 90! ïðïôå ç ëõóç åéíáé åíá ôïõñìðáêé ìå÷ñé 0,8 bar ðïõ ïðùò áêïõãåôáé ôï ìïôåñ Ô3JP ìðïñåé íá áíôåîåé! ôé ãéíåôáé ïìùò áí èåò íá ìåéíåéò áôìïóöáéñá? Ôé å÷åôå íá ðåéôå ãéáõôï ôï ìïôåñ ðïõ å÷åé ÷áñáêôçñéóôåé óêõëé êáèùò êáé áðï ôá ðéï ãñçãïñá óôçí êáôçãïñéá ôïõ!

              Ãéá ðÝñíá áðï 206club ìåñéÜ ....óôéò ìç÷áíéêÝò õðÜñ÷åé ôï êáôÜëëçëï åñþôçìá êáé ëýóç óôï ðñüâëçìá ðïõ áíáöÝñåéò

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr